Er staat niks interessants is, ze zegt gewoon als het volk een opgewarmde drol wil zien dan laat RTL een opgewarmde drol zien op tv, zo werkt de commercie, wat een inzicht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:58 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ze geeft interessante kijk op de beslissing van RTL. Dat kan ik van jouw geleuter niet zeggen helaas.
Het is dat ik me de moeite doe voor die welke nog wel kleine kinderen hebben, maar echt met iets komen zie ik ze niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:58 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Klinkt alsof je al de bokshandschoenen hebt uitgedaan voordat je de ring bent ingestapt.
'Creoolse'quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:52 schreef Kijkertje het volgende:
Sheila Sitalsing: zodra Zwarte Piet geld gaat kosten, is het klaar
[..]
ik vind het totale wartaal wat er staat als je het niet erg vindtquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:58 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ze geeft interessante kijk op de beslissing van RTL. Dat kan ik van jouw geleuter niet zeggen helaas.
het heeft daar niks mee te makenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:00 schreef truthortruth het volgende:
Maar wat is nu echt het probleem van het veranderen? Als het al een fantasie figuur was, dan is het toch geen probleem om het met een ander fantasie figuur te vervangen? Ik zie het issue niet... Het gaan nu al door en door dit topic, maar wat is nu het probleem?
Jep. Niks traditie meer, doodordinaire commercie en het volk kijkt ernaarquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Er staat niks interessants is, ze zegt gewoon als het volk een opgewarmde drol wil zien dan laat RTL een opgewarmde drol zien op tv, zo werkt de commercie, wat een inzicht.
Waarmee, wat?quote:
Als je dat een interessante invalshoek vind loop je met je eigen onnozelheid te koop.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:04 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Jep. Niks traditie meer, doodordinaire commercie en het volk kijkt ernaar
Het vervelende is dat klootjesvolk nu moet overstappen naar de linkse staatsomroep willen ze RTL boycotten. Dat vind ik dan wel weer grappigquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:11 schreef Falco het volgende:
Nou jongens, zijn we nu allemaal uitgehuild?
Blijf jij maar RTL's Samantha En Michael: Enkeltje Torremolinos kijken, dan kijkt het klootjesvolk wel naar Zembla en Zomergasten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:14 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het vervelende is dat klootjesvolk nu moet overstappen naar de linkse staatsomroep willen ze RTL boycotten. Dat vind ik dan wel weer grappig
Samantha en Michaelquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Blijf jij maar RTL's Samantha En Michael: Enkeltje Torremolinos kijken, dan kijkt het klootjesvolk wel naar Zembla en Zomergasten.
De focus wordt teveel gelegd dat het niet uit maakt welke kleur de piet heeft; een nonchalante instelling omdat mensen uit gemakzucht liever de discussie wensen te mijden .quote:
tv on demand.. gewoon geen tv meer betalenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:14 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het vervelende is dat klootjesvolk nu moet overstappen naar de linkse staatsomroep willen ze RTL boycotten. Dat vind ik dan wel weer grappig
Dit is dus de kern reden? Je bent bang dat er iets anders van je afgepakt wordt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:20 schreef Onnoman het volgende:
[quote]
Hoeveel cultuur-historische waarden moeten wij in de prullenbak gooien om het voor een select groepje mensen aangenaam te houden? Geloof mij,het zal niet bij het sinterklaasfeest blijven.
LOLquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:22 schreef Onnoman het volgende:
[..]
tv on demand.. gewoon geen tv meer betalen
De staatsomroep is al lang niet meer links, dat is eruit bezuinigd. Ze liggen volstrekt aan de leiband van Den Haag, ze zijn als de dood voor de volgende bezuinigingsronde. Geen kritiek, geen scherpe analyses, wel een hoop hielenlikken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:14 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee, het gaat mij meer om de manier waarop en de gegronde redenenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:26 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dit is dus de kern reden? Je bent bang dat er iets anders van je afgepakt wordt?
(effe edit, voordat de discussie weer opnieuw begint).
Nee hoor. SBS of de Vlaamse TVquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:14 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
De tering ja, ik heb zo'n hekel aan dat mens. Irritante beroepspoliticus. Twee mislukte studies en toen maar de politiek ingegaan. Nog nooit een dag in haar leven gewerkt maar wel anderen vertellen hoe het moet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:46 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoe vaak zou deze opscheppen,https://nl.wikipedia.org/wiki/Sharon_Dijksma, of bedoel opscheppen in de vorm van spreken?
Bestaat dat nog?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Doen ze niet, want anderhalf miljoen mensen kunnen geen dag zonder GTST..
De manier waarop is best nog wat op aan te merken, maar dat is geen reden om dan maar niet te veranderen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:35 schreef Onnoman het volgende:
Nee, het gaat mij meer om de manier waarop en de gegronde redenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |