De discussie wordt op gang gebracht door een excuusneger met Calimero-complex. Daarnaast ligt ons land gelukkig niet aan de voeten van een dictator die een coupe in scène zet...quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jullie kunnen je eigen traditie niet eens in stand handen
#zwartepietendiscussie![]()
derhalve is jouw mening irrelevant
De mannen zijn allemaal criminelen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het zijn ook gewoon mensen hoor. Ontzettend gastvrij. Om maar iets te noemen.
In de gevangenis? Klopt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:35 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
De mannen zijn allemaal criminelen.
Nou nou, denk om je bloeddruk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:46 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Alleen als ze geen 'strijders van Erdogan' zijn. Zo wel, mogen ze doodvallen.
Toen gingen ze de snorren van de vrouwen vlechten en erop gitaar spelen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:51 schreef Pharkus het volgende:
Hoe deden ze dat een eeuw geleden qua traditie zonder auto's met toeters?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:54 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Toen gingen ze de snorren van de vrouwen vlechten en erop gitaar spelen.
Lijkt me ook een takkeherrie. Maar goed dat mijn voorouders garen spinden bij de slavernij (volgens quincy).quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:54 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Toen gingen ze de snorren van de vrouwen vlechten en erop gitaar spelen.
In mijn dorp is 70 % atheïst, net zoals de rest van omgeving.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:14 schreef Captain_Ghost het volgende:
Tja, als je voorbij provincie Utrecht/ Flevoland en Gelderland vinden je daar eerder christelijke gelovigen, ook zijn ze meestal ouderwets.
En wat voor afkomst heb jij?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:31 schreef Azpilicueta het volgende:
Mijn nichtje gaat ook trouwen met een Turk en ik boycot de bruiloft
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:48 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Wel de mooiste meisjes en lekkerste billen.
Haha ga weg man. NL meisjes beste meisjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:48 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Wel de mooiste meisjes en lekkerste billen.
en waar is de politiek die de excuusneger een ultimatum stelt ????quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:34 schreef Bootje84 het volgende:
De discussie wordt op gang gebracht door een excuusneger met Calimero-complex.
Goeie vraag. Niemand durft in Nederland zijn rug te rechten betreft dit soort kansloze discussies. Maak je druk om dingen die er toe doen. Ik zie die Quincy nog geen stap in een verzorgingshuis zetten. Laat hem zich eens nuttig maken. De klapjosti.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
en waar is de politiek die de excuusneger een ultimatum stelt ????
Nogal wiedes. In Rotterdam is onderhand geen echte Rotterdammer meer te vinden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:06 schreef Gulmez het volgende:
in rotterdam kijkt niemand er raar van op.![]()
![]()
![]()
Hij blijft mooi!quote:
Al die culturen zelfs.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:26 schreef RamboDirk het volgende:
dat toeteren is echt infantiel gedrag, in hun eigen land schieten ze er ook nog AK's erbij, als echte mannetjesAl die culturen ten oosten van Alexandroupolis puilen uit van het genetisch afval.
Je gaat met een Turkse vlag rijden.....waarom?!?!?! Ga dan ook niet lopen zeuren als je negativiteit over je heen krijgt, je polariseert zelf.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:06 schreef Gulmez het volgende:
Ik was dus vorige week in Zwolle voor een bruiloft, ik nam deel van 24 auto's maar helaas kwamen we tot de ontdekking dat er veel haters zijn verstopt onder onze Nederlandse vrienden
we waren aan het toeteren en feesten voor onz reed er paard en wagen dus kon de stoet niet harder dan 20 per uur, waardoor heel veel mensen agresieve gebaren gingen maken toen ze er ff langs konden bij de stoplichten en veel oude mensen die boze gebaren naar ons maken![]()
klacht nederlanders respecten de turkse traditie niet terwijl niemand wakker ligt van toeteren midden op de dag je viert bruiloft maar 1 x en dat misgunnen die verzuurde types zelfs
Klacht Zwolse provinciale mensen die zich geïntimideerd voelen door een turkse bruiloft en niets gewend zijn in rotterdam kijkt niemand er raar van op.![]()
![]()
![]()
(foto van mijn auto in de stoet bij WezenlanderPark![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
[ afbeelding ]
Turkse meiden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Niks mis mee.
Dan zijn er allemaal turkse meisjes met mooi jurken waarin ze hun billen goed tonen.
Melding doen bij Denk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:06 schreef Gulmez het volgende:
Ik was dus vorige week in Zwolle voor een bruiloft, ik nam deel van 24 auto's maar helaas kwamen we tot de ontdekking dat er veel haters zijn verstopt onder onze Nederlandse vrienden
we waren aan het toeteren en feesten voor onz reed er paard en wagen dus kon de stoet niet harder dan 20 per uur, waardoor heel veel mensen agresieve gebaren gingen maken toen ze er ff langs konden bij de stoplichten en veel oude mensen die boze gebaren naar ons maken![]()
klacht nederlanders respecten de turkse traditie niet terwijl niemand wakker ligt van toeteren midden op de dag je viert bruiloft maar 1 x en dat misgunnen die verzuurde types zelfs
Klacht Zwolse provinciale mensen die zich geïntimideerd voelen door een turkse bruiloft en niets gewend zijn in rotterdam kijkt niemand er raar van op.![]()
![]()
![]()
(foto van mijn auto in de stoet bij WezenlanderPark![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
[ afbeelding ]
Je snapt ook wel dat jij zelf de associatie met negativiteit maakt he? Kansloos dit.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:35 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Je gaat met een Turkse vlag rijden.....waarom?!?!?! Ga dan ook niet lopen zeuren als je negativiteit over je heen krijgt, je polariseert zelf.
Euh nee, die negativiteit haal ik uit het topic:quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:12 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Je snapt ook wel dat jij zelf de associatie met negativiteit maakt he? Kansloos dit.
quote:klacht nederlanders respecten de turkse traditie niet terwijl niemand wakker ligt van toeteren midden op de dag je viert bruiloft maar 1 x en dat misgunnen die verzuurde types zelfs
Jouw opmerking is waarom hij met een Turkse vlag zwaait (op een bruiloft) en dat hij daarmee zelf negatieve reacties uitlokt. Dan associeer jij toch een vlag met negativiteit?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:22 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Euh nee, die negativiteit haal ik uit het topic:
[..]
Ik snap wel dat dat soort nationalisme negativiteit oproept, en ja, ik ben zelf ook niet zo van dat nationalistische. Bij een sport evenement snap ik die vlaggen nog wel ivm identiteit. Maar zo irrelevant met een buitenlandse vlag gaan zwaaien, nee, ook niet voor de Nederlandse in het buitenland.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:26 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Jouw opmerking is waarom hij met een Turkse vlag zwaait (op een bruiloft) en dat hij daarmee zelf negatieve reacties uitlokt. Dan associeer jij toch een vlag met negativiteit?
Zeeland tot GRONINGEN... tot het Noorden dus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:43 schreef Chewie het volgende:
[..]
U bent niet zo vaak in het noorden geweest merk ik wel?
Hoe noordelijker je komt hoe minder gelovigen je tegenkomt, de meeste kans op religekkies tegen te komen loop je in de belt die loopt van Zeeland tot in Overijsel, dus over Utrecht en Geldeland heen.
Groningen is de minst religieuze provincie van Nederlandquote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:35 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Zeeland tot GRONINGEN... tot het Noorden dus.
Bij mij in de straat is een Turks gezin met 3 mooie dochters (seculier , ze lopen gewoon in hotpants en laten hun lange haren vrij wapperen) 2 jaar geleden ook zo'n bruiloft met veel kabaal en muziek. Was wel even leuk maar als het urenlang doorgaat is het wel irritant vooral omdat het motto lijkt te zijn: zoveel mogelijk herrie maken en niet: mooie muziek maken. Trommels en schelle fluit geluiden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:11 schreef Chay_Marc het volgende:
[..]
Als het een christelijke turk is, is er niets aan de hand.
Heb ook leuke dingen gezien. De bruidegom komt de bruid ophalen en dan komt er iemand met een trommel en zo'n slangenfluit. Was leuk om te zien.
Misschien zou het helpen als je je bedenkt dat de Turkse vlag gewoon een prominente plek heeft in de Turkse cultuur en dat het meer een gewenning is. Zowat bij elke scheet wordt die vlag erbij gehaald. Een Nederlander die met de Nederlandse vlag zwaait op een bruiloft kan al snel als een extremist/nationalist worden aangezien omdat dit niet gebruikelijk is onder Nederlanders of is het een schande. Zie het meer als een onschuldig iets en laat het vooral. Waarom zou het je zo storen? En zou het je storen als het een Zwitserse vlag was? Dan niet zeker.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:31 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik snap wel dat dat soort nationalisme negativiteit oproept, en ja, ik ben zelf ook niet zo van dat nationalistische. Bij een sport evenement snap ik die vlaggen nog wel ivm identiteit. Maar zo irrelevant met een buitenlandse vlag gaan zwaaien, nee, ook niet voor de Nederlandse in het buitenland.
Erg goed in lezen ben je niet he. Ik benoem zelf dat ik een Nederlandse vlag in het buitenland zwaaien net zo dom vind. Ik zou eens in de spiegel kijken als ik jou was met je vooroordelen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:42 schreef Kittekop het volgende:
Misschien zou het helpen als je je bedenkt dat de Turkse vlag gewoon een prominente plek heeft in de Turkse cultuur en dat het meer een gewenning is. Zowat bij elke scheet wordt die vlag erbij gehaald. Een Nederlander die met de Nederlandse vlag zwaait op een bruiloft kan al snel als een extremist/nationalist worden aangezien omdat dit niet gebruikelijk is onder Nederlanders of is het een schande. Zie het meer als een onschuldig iets en laat het vooral. Waarom zou het je zo storen? En zou het je storen als het een Zwitserse vlag was? Dan niet zeker.
oh ik dacht dat er nog een strook met zware kerken tot in Groningen ging (naast communistische gedeeltes waardoor het die atheïstische naam kreeg)quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:37 schreef Chewie het volgende:
[..]
Groningen is de minst religieuze provincie van Nederland![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bijbelgordel
Groningen hoort er toch duidelijk niet bij en zelfs Drenthe al niet
Omdat je niet gewend bent, koekwous. Of snap je het nog niet?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:48 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Erg goed in lezen ben je niet he. Ik benoem zelf dat ik een Nederlandse vlag in het buitenland zwaaien net zo dom vind. Ik zou eens in de spiegel kijken als ik jou was met je vooroordelen.
Nee, omdat ik niet van dat nationalisme hou.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:50 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Omdat je niet gewend bent, koekwous. Of snap je het nog niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |