abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 16 december 2016 @ 16:54:58 #251
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167372930
Twijfel of ik Destiny moet kopen. Weet niet of ik aan nóg een nieuwe franchise moet beginnen. :') Heb al heel weinig tijd om te gamen op mijn 3DS, laat staan Xbox One. ;(
pi_167376567
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 december 2016 16:54 schreef Gary_Oak het volgende:
Twijfel of ik Destiny moet kopen. Weet niet of ik aan nóg een nieuwe franchise moet beginnen. :') Heb al heel weinig tijd om te gamen op mijn 3DS, laat staan Xbox One. ;(
Heb ik me een poosje lang uitermate goed mee vermaakt. Mits goed geprijst zou ik hem niet laten liggen. Volgens mij kun je ook een trial downloaden om te kijken of het wat voor je is.
  vrijdag 16 december 2016 @ 19:26:39 #253
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167376856
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 19:18 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Heb ik me een poosje lang uitermate goed mee vermaakt. Mits goed geprijst zou ik hem niet laten liggen. Volgens mij kun je ook een trial downloaden om te kijken of het wat voor je is.
Nou ja, daar twijfel ik niet aan. :) Ben alleen nogal verslavingsgevoelig met games en franchises. :') Heb alle Pokémonspellen al, maar heb maar een fractie gespeeld. Daarom twijfel ik dus of het verstandig is om hieraan te beginnen als de kans dat er wat van komt toch klein is. Snap je? :X
pi_167377439
Nou heb dus mijn eerste probleempje met de Xbox. Ik heb in 2011 Bully gekocht. Maar op de Xbox One wilt het niet verschijnen. Dus ik op Xbox.com gekeken bij mijn games, daar staat het niet. Oude 360 weer opgezet, daar was het spel nog, dus even kort opgestart. Heb het spel daarna verwijderd, stond er opeens dat ik het weer moest kopen. Dus kennelijk is mijn licentie opeens verdwenen. Heb nog in payment history de aankoop staan. Heb maar even een Tweet naar Xbox Support gestuurd (gezien het al na kantoortijd is). Iemand nog andere suggesties of is dit de enige manier om het aan te pakken?
  Redactie Games vrijdag 16 december 2016 @ 20:42:07 #255
206706 crew  Racerblade
pi_167379268
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 19:45 schreef wvsnl het volgende:
Nou heb dus mijn eerste probleempje met de Xbox. Ik heb in 2011 Bully gekocht. Maar op de Xbox One wilt het niet verschijnen. Dus ik op Xbox.com gekeken bij mijn games, daar staat het niet. Oude 360 weer opgezet, daar was het spel nog, dus even kort opgestart. Heb het spel daarna verwijderd, stond er opeens dat ik het weer moest kopen. Dus kennelijk is mijn licentie opeens verdwenen. Heb nog in payment history de aankoop staan. Heb maar even een Tweet naar Xbox Support gestuurd (gezien het al na kantoortijd is). Iemand nog andere suggesties of is dit de enige manier om het aan te pakken?
Probeer even de Microsoft chat. Wel Engels. :)
pi_167392600
Twitter account heeft mij doorverwezen naar de chat of telefoon. Beide zijn helaas nu closed. Vind het wel een heel rare issue. Kennelijk erkent xbox niet dat ik een license hiervoor heb. Zeer rot dit, wil gwn bij mijn game kunnen.
  zaterdag 17 december 2016 @ 14:03:42 #257
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167392666
Heb je het niet met een ander account gekocht?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167392813
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb je het niet met een ander account gekocht?
Nee, het staat dus ook gewoon in mijn payment history dat is het gekke. Denk dat de oplossing uiteindelijk is dat ik de game weer koop en dan een refund krijg. Dus even bewijs van aankoop toon, heb nog de ordernummer in die payment history staan.
  zaterdag 17 december 2016 @ 14:15:28 #259
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167392875
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:12 schreef wvsnl het volgende:

[..]

Nee, het staat dus ook gewoon in mijn payment history dat is het gekke. Denk dat de oplossing uiteindelijk is dat ik de game weer koop en dan een refund krijg. Dus even bewijs van aankoop toon, heb nog de ordernummer in die payment history staan.
Heb je licenties al eens overgezet?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167392925
quote:
19s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Heb je licenties al eens overgezet?
Nee, heb daar nog nooit van gehoord. Heb altijd maar 1 gamertag gehad, en 1 xbox 360 en 1 one. Andere bc titels die digitaal zijn doen het wel gwn. Zoals mass effect 1 en fable 2 die ik ook in die periode kocht.
  zaterdag 17 december 2016 @ 14:18:53 #261
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167392949
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:18 schreef wvsnl het volgende:

[..]

Nee, heb daar nog nooit van gehoord. Heb altijd maar 1 gamertag gehad, en een xbox 360 en een one. Andere bc titels die digitaal zijn doen het wel gwn. Zoals mass effect 1 en fable 2 die ik ook in die periode kocht.
Okay, als je maar één Xbox 360 hebt gehad is dat ook niet nodig als het goed is. Dan vrees ik inderdaad dat je moet wachten tot de chat weer live is.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games zaterdag 17 december 2016 @ 14:39:11 #262
206706 crew  Racerblade
pi_167393324
Je weet 100% zeker dat je hem digitaal gekocht hebt? Misschien is het een demo die in je purchase history staat. :P
pi_167393371
Hoe laat gaat de chat trouwens open? Zal ik de amerikaanse tijd hanteren? Dus dat ze ws rond 6 uur onze tijd online gaan.
pi_167394024
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 december 2016 16:54 schreef Gary_Oak het volgende:
Twijfel of ik Destiny moet kopen. Weet niet of ik aan nóg een nieuwe franchise moet beginnen. :') Heb al heel weinig tijd om te gamen op mijn 3DS, laat staan Xbox One. ;(
Zeer zeer herkenbaar. Heb ook een 3DS en Xbox One, maar bijna geen tijd en m'n backlog is inmiddels echt enorm :')

Volgende week donderdagmiddag tot 2 januari wel 'vakantie', dus kan wat sprongen maken 😎
  zaterdag 17 december 2016 @ 15:57:38 #265
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167394585
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 15:25 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Zeer zeer herkenbaar. Heb ook een 3DS en Xbox One, maar bijna geen tijd en m'n backlog is inmiddels echt enorm :')

Volgende week donderdagmiddag tot 2 januari wel 'vakantie', dus kan wat sprongen maken 😎
Ik heb voor mij Xbox One nu Halo: The Master Chief Collection, GTA V, Dragon Ball Xenoverse en Halo 5. En heb pas een deel van het eerste spel gespeeld; de rest nog niet eens geïnstalleerd. :')

En dan staan er nog sowieso op mijn verlanglijstje Metal Gear Solid V: The Definitive Experience, Dragonball Xenoverse 2, Hitman, Halo Wars 2: Ultimate Edition en Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands. ;( Nu twijfel ik dus of ik aan dat tweede lijstje Destiny en/of The Division moet toevoegen. :X

Het zijn dan wéér twee nieuwe franchises en ik ben dan zo'n iemand die de toekomstige delen sowieso gaat kopen voor de heb. :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 17 december 2016 @ 16:01:00 #266
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167394654
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 december 2016 15:57 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik heb voor mij Xbox One nu Halo: The Master Chief Collection, GTA V, Dragon Ball Xenoverse en Halo 5. En heb pas een deel van het eerste spel gespeeld; de rest nog niet eens geïnstalleerd. :')

En dan staan er nog sowieso op mijn verlanglijstje Metal Gear Solid V: The Definitive Experience, Dragonball Xenoverse 2, Hitman, Halo Wars 2: Ultimate Edition en Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands. ;( Nu twijfel ik dus of ik aan dat tweede lijstje Destiny en/of The Division moet toevoegen. :X

Het zijn dan wéér twee nieuwe franchises en ik ben dan zo'n iemand die de toekomstige delen sowieso gaat kopen voor de heb. :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon een wish-list aanleggen en die games kopen zodra ze een tientje zijn. In de tussentijd lekker je backlog wegwerken en zo af en toe titels wel op release kopen ( zoals Pokemon). Scheelt niet alleen geld maar ook een backlog dus.

Games die nu tof zijn, zijn over een jaar ook nog tof. Enige wat zou kunnen gebeuren is dat de online community wat minder actief is.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 17 december 2016 @ 16:07:12 #267
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167394778
quote:
19s.gif Op zaterdag 17 december 2016 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Gewoon een wish-list aanleggen en die games kopen zodra ze een tientje zijn. In de tussentijd lekker je backlog wegwerken en zo af en toe titels wel op release kopen ( zoals Pokemon). Scheelt niet alleen geld maar ook een backlog dus.

Games die nu tof zijn, zijn over een jaar ook nog tof. Enige wat zou kunnen gebeuren is dat de online community wat minder actief is.
Ik ben sowieso niet een online gamer. :P Raad jij me in dat geval dan nog Destiny en/of The Division aan? Ik hou daarnaast erg van tactiek en stealth (vandaar dus Hitman, Halo Wars en Wildlands).
  zaterdag 17 december 2016 @ 16:09:53 #268
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167394826
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 december 2016 16:07 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik ben sowieso niet een online gamer. :P Raad jij me in dat geval dan nog Destiny en/of The Division aan? Ik hou daarnaast erg van tactiek en stealth (vandaar dus Hitman, Halo Wars en Wildlands).
Beide niet. Zowel Destiny als The Division zijn eigenlijk gewoon MMO's en daar moet je niet aan gaan beginnen als je een singleplayer bent. Scheelt je weer twee games :P
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 17 december 2016 @ 16:20:43 #269
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167394992
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 december 2016 16:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Beide niet. Zowel Destiny als The Division zijn eigenlijk gewoon MMO's en daar moet je niet aan gaan beginnen als je een singleplayer bent. Scheelt je weer twee games :P
Ja, true. :D Maar ik heb uit de reviews begrepen dat je zonder Xbox Live je er ook mee kunt vermaken, vandaar die twijfel. :P Bij The Division kan je dan alleen de Dark Zones niet in. Tja, zo veel zal dat denk ik niet schelen. :P
  Redactie Games zaterdag 17 december 2016 @ 16:25:35 #270
206706 crew  Racerblade
pi_167395066
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 december 2016 16:07 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik ben sowieso niet een online gamer. :P Raad jij me in dat geval dan nog Destiny en/of The Division aan? Ik hou daarnaast erg van tactiek en stealth (vandaar dus Hitman, Halo Wars en Wildlands).
Metal Gear Solid V lijkt me het beste bij je passen dan. Kan je zo tientallen uren in de SP stoppen.
pi_167395181
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 14:39 schreef Racerblade het volgende:
Je weet 100% zeker dat je hem digitaal gekocht hebt? Misschien is het een demo die in je purchase history staat. :P
Haha ja, zat er nog op te spelen gister kort op mijn 360. Heb ook 32 van de 38 achievements gehaald, knap als dat met een demo kan haha.
pi_167395188
Ik ben ook niet echt een super online gamer, maar vond The Division eigenlijk wel goed te doen. Eigenlijk alleen de grotere missies waar je met meer mensen "moet" spelen, maar ik heb alles gewoon zonder mic en met allemaal randoms gedaan. De rest of in m'n eentje, of met een random die in de groep was blijven hangen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zaterdag 17 december 2016 @ 16:37:08 #273
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167395280
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 16:25 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Metal Gear Solid V lijkt me het beste bij je passen dan. Kan je zo tientallen uren in de SP stoppen.
Ik kijk ook enorm uit naar dat spel. :D Even sparen eerst. :+
  zaterdag 17 december 2016 @ 16:37:48 #274
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167395290
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 16:32 schreef OMG het volgende:
Ik ben ook niet echt een super online gamer, maar vond The Division eigenlijk wel goed te doen. Eigenlijk alleen de grotere missies waar je met meer mensen "moet" spelen, maar ik heb alles gewoon zonder mic en met allemaal randoms gedaan. De rest of in m'n eentje, of met een random die in de groep was blijven hangen.
Zijn die missies die je met meerdere mensen 'moet' spelen dan echt niet in je eentje te doen dan? :o Te moeilijk?
pi_167395628
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 december 2016 16:37 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Zijn die missies die je met meerdere mensen 'moet' spelen dan echt niet in je eentje te doen dan? :o Te moeilijk?
Heb de hele questline zowel solo als coöp gedaan. Solo moet je wat voorzichtiger doen maar is goed te doen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')