abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166187989

De Republikeinse kandidaat

Donald Trump - New York
Donald Trump presidential campaign, 2016

Afgevallen kandidaten:
Rick Perry
Scott Walker
Bobby Jindal
Lindsey Graham
George Pataki
Mike Huckabee
Rand Paul
Rick Santorum
Carly Fiorina
Chris Christie
Jim Gilmore
Jeb Bush
Ben Carson
Marco Rubio
Ted Cruz
John Kasich

De Democratische kandidaat

Hillary Clinton - New York
Hillary Clinton presidential campaign, 2016

Afgevallen kandidaten:
Lincoln Chafee
Jim Webb
Lawrence Lessig
Martin O'Malley
Bernie Sanders

De libertarische kandidaat

Gary Johson - New Mexico
Gary Johnson presidential campaign, 2016

De groene kandidaat

Jill Stein - Massachusetts
Jill Stein presidential campaign, 2016

United States presidential election, 2016
Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016

SPOILER: Voorverkiezingen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Gary Johnson
Jill Stein
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Bij welke kandidaat pas jij?

De Amerikaanse stemwijzer http://www.isidewith.com/
Het Amerikaanse kieskompas https://usa.kieskompas.nl/nl/#/

OP met dank aan Odaiba en polls met dank aan Martijnde3de.

Game on. *O* .
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:24:05 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166190527
wat lees ik nu?, heeft Clinton de holocaust ontkent?

:')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_166190642
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 12:24 schreef Re het volgende:

Alleen ontkend? Niet eens veroorzaakt?
pi_166190644
Politico heeft een zeer interessante longread geplaatst over de wijze waarop Trump het vertrouwen van de white nationalists heeft gewonnen. Boeiend om te lezen hoe de neonazi's en de KKK de Trumpcampagne langzaam hebben omarmd, aan het begin van de campagne moesten ze nog weinig van hem hebben. Ze dachten dat het een jood was, vandaar. Fascinerend ook om te zien hoe de Trumpcampagne hier vervolgens op in heeft gespeeld.
pi_166191025

[ Bericht 33% gewijzigd door Euribob op 25-10-2016 13:13:05 (Respectloze fotoshop van een overleden senator) ]
pi_166191078
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 12:29 schreef Gambetta het volgende:
Politico heeft een zeer interessante longread geplaatst over de wijze waarop Trump het vertrouwen van de white nationalists heeft gewonnen. Boeiend om te lezen hoe de neonazi's en de KKK de Trumpcampagne langzaam hebben omarmd, aan het begin van de campagne moesten ze nog weinig van hem hebben. Ze dachten dat het een jood was, vandaar. Fascinerend ook om te zien hoe de Trumpcampagne hier vervolgens op in heeft gespeeld.
Nou nou nou het is toch wat....
Zelfs een Neo nazi is minder gevaarlijk dan Clinton.
pi_166191087
4 reacties waarvan 2 superlatieven.
Toppie jongens ^O^
pi_166191136
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 12:53 schreef Refragmental het volgende:
Toppie jongens ^O^
Sorry schoolmeester.
  Overall beste user 2022 dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:59:26 #9
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_166191182
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 12:24 schreef Re het volgende:

Ze is de moeder, zus en vrouw van Adolf Hitler. Dat weet iedereen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:09:32 #10
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_166191377
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 12:50 schreef LelijKnap het volgende:
[ afbeelding ]

“my friend and mentor” - H. Clinton

KKK leider Robert Byrd.
Dit was de langstzittende senator toen Clinton in de senaat zat die zich meerdere keren heeft verontschuldigd voor zijn lidmaatschap in de jaren 40 en in die tijd al afstand heeft genomen van de Klan. De rechterfoto lijkt me dus fake.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_166191454
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 13:09 schreef Mike het volgende:

[..]

Dit was de langstzittende senator toen Clinton in de senaat zat die zich meerdere keren heeft verontschuldigd voor zijn lidmaatschap in de jaren 40 en in die tijd al afstand heeft genomen van de Klan. De rechterfoto lijkt me dus fake.
Nou nou, alsof dat wat uitmaakt. Trump kan rekenen op de steun van alle grote neonazistische, antisemitische en blanke suprematie bewegingen van het land en zoekt deze steun ook actief op, Clinton zat ooit in de Senaat met een man die tijdens de Tweede Wereldoorlog lid was van de KKK. Totaal met elkaar te vergelijken natuurlijk.
pi_166191486
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 12:59 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ze is de moeder, zus en vrouw van Adolf Hitler. Dat weet iedereen.
Geboren uit een verhouding tussen satan en die andere duivel Moeder Theresa
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:16:11 #13
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166191517
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 12:53 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Nou nou nou het is toch wat....
Zelfs een Neo nazi is minder gevaarlijk dan Clinton.
Als je er niet inhoudelijk op in wenst te gaan reageer dan alsjeblieft niet. Je hebt zo een vrij negatief effect op de discussie en daarmee het topic.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_166191549
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 12:53 schreef Refragmental het volgende:
Toppie jongens ^O^
Superlatieven mogen alleen als ze door jou geplaatst zijn?
pi_166191656
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 13:09 schreef Mike het volgende:

[..]

Wel frappant dat een verontschuldiging voor waarschijnlijk op z'n minst medeplichtig zijn aan rassenhaat en mogelijk zelfs ethnische zuivering voldoende is voor Clinton en haar aanhangers, maar dat een verontschuldiging van Trump over 'locker talk' met Jeb Bush onvoldoende is voor Clinton en haar aanhangers.

Nog sterker; Clinton heeft meerdere malen gezegd dat Trump nooit zijn verontschuldigingen aanbiedt, terwijl het 2de debat hiermee begon en hij zijn verontschuldigingen aanbood. In datzelfde debat nota bene ná Trump's excuses maakte ze deze opmerking wat op zichzelf een interessant gegeven is: hoe goed luistert Clinton nu écht naar haar opponent en hoeveel is een aantijging op haar teleprompter dat ze zonder na te denken gewoon opleest om een punt te maken.

Een punt dat 10 minuten daarvoor door Trump
zélf werd ontkracht.

Bijzonder hoe laconiek met alle negativiteit van Clinton wordt omgegaan, maar hoe alle negativiteit van Trump onder de loep wordt genomen.

En dan worden ironisch genoeg de pro-Trumpers beschuldigd van extreme pro-Trump bias.

Dat is intellectuele huichelarij van een ongekend niveau.
I feel kinda Locrian today
pi_166191962
nvm

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2016 13:41:44 ]
pi_166192070
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 13:22 schreef starla het volgende:

[..]

Wel frappant dat een verontschuldiging voor waarschijnlijk op z'n minst medeplichtig zijn aan rassenhaat en mogelijk zelfs ethnische zuivering voldoende is voor Clinton en haar aanhangers, maar dat een verontschuldiging van Trump over 'locker talk' met Jeb Bush onvoldoende is voor Clinton en haar aanhangers.

Nog sterker; Clinton heeft meerdere malen gezegd dat Trump nooit zijn verontschuldigingen aanbiedt, terwijl het 2de debat hiermee begon en hij zijn verontschuldigingen aanbood. In datzelfde debat nota bene ná Trump's excuses maakte ze deze opmerking wat op zichzelf een interessant gegeven is: hoe goed luistert Clinton nu écht naar haar opponent en hoeveel is een aantijging op haar teleprompter dat ze zonder na te denken gewoon opleest om een punt te maken.

zélf werd ontkracht.

Bijzonder hoe laconiek met alle negativiteit van Clinton wordt omgegaan, maar hoe alle negativiteit van Trump onder de loep wordt genomen.

En dan worden ironisch genoeg de pro-Trumpers beschuldigd van extreme pro-Trump bias.

Er zit nogal een verschil tussen iemand die toegeeft fout te hebben gezeten en later nog wel wat voor civil rights heeft betekend VS iemand die nooit echt ergens excuses voor doet (zo was Trump's excuses meer een verkapte aanval richting Clinton dan wat dan ook) en alle vrouwen die naar voor zijn gekomen na die tape claimt aan te klagen na de verkiezingen.

Maar ik snap dat dit nogal lastig is voor Trump fans.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_166192086
quote:

[..]

Wel frappant dat een verontschuldiging voor waarschijnlijk op z'n minst medeplichtig zijn aan rassenhaat en mogelijk zelfs ethnische zuivering voldoende is voor Clinton en haar aanhangers, maar dat een verontschuldiging van Trump over 'locker talk' met JebBilly Bush onvoldoende is voor Clinton en haar aanhangers.

Nog sterker; Clinton heeft meerdere malen gezegd dat Trump nooit zijn verontschuldigingen aanbiedt, terwijl het 2de debat hiermee begon en hij zijn verontschuldigingen aanbood. In datzelfde debat nota bene ná Trump's excuses maakte ze deze opmerking wat op zichzelf een interessant gegeven is: hoe goed luistert Clinton nu écht naar haar opponent en hoeveel is een aantijging op haar teleprompter dat ze zonder na te denken gewoon opleest op een punt te maken.

zélf werd ontkracht.

neu, het soort excuses dat Trump maakt zijn geen excuses. Ook omdat ie gewoon doodleuk blijft volhouden dat het locker room talk is. Zijn reactie op de aantijgingen die erop volgen is ook erg tekenend. Er zit geen greintje berouw uit de man en zijn acties en vervolguitspraken spreken de loze woorden die hij er noodgedwongen uitflapt regelrecht tegen.

Byrd heeft natuurlijk een gitzwart verleden (pun intended). Daar heeft hij zich allereerst vele malen in woord voor verontschuldigd, maar nog belangrijker, hij liet zijn politieke daden spreken. Niet voor niets schreef de NAACP nog een lovend bericht na zijn overlijden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Monolith op 25-10-2016 13:59:24 ]
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166192193
Fair enough. Zat ditmaal aardig fout. Dat mag ik dan ook best toegeven.
pi_166192831
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 13:13 schreef Gambetta het volgende:

[..]

Nou nou, alsof dat wat uitmaakt. Trump kan rekenen op de steun van alle grote neonazistische, antisemitische en blanke suprematie bewegingen van het land en zoekt deze steun ook actief op, Clinton zat ooit in de Senaat met een man die tijdens de Tweede Wereldoorlog lid was van de KKK. Totaal met elkaar te vergelijken natuurlijk.
Actief rekruterend lid (heeft 150+ (!) mensen gerekruteerd tot de KKK) en heeft toch wel weer 4 - 5 jaar in zijn volwassen jaren mee gedaan. Een totaal diskwalificerende geschiedenis natuurlijk, maar niet als je Democraat bent en Hillary Clinton steunt. Kun je nagaan als Trump's mentor deze geschiedenis had gehad.

Wat idioten die Trump steunen? Who cares? Op elke willekeurige positie zullen er miljoenen verschrikkelijke mensen het met je eens zijn. Het is wat anders om je vervolgens met deze verschrikkelijke mensen te omringen, zoals Clinton gedaan heeft.
pi_166192892
quote:

[..]

zélf werd ontkracht.

Bingo. Ik noem het zelf morele verwarring bij links.
pi_166193019
quote:
Nog sterker; Clinton heeft meerdere malen gezegd dat Trump nooit zijn verontschuldigingen aanbiedt, terwijl het 2de debat hiermee begon en hij zijn verontschuldigingen aanbood.
Waarvoor bood Trump zn verontschuldigigen dan aan?

Volgens mij ontkende hij gewoon het gezegd te hebben en stelde daarnaast dat het 'lockerroom-talk' was, bood zn verontschuldigingen aan aan zn familie (waarvoor is onduidelijk, hij ontkende iets verkeerds gezegd te hebben) en beweerde onmiddelijkn dezelfde zin 'to knock the Hell out of ISIS chopping of HEADS'

Sory, maar die vemeende 'verontschuldiging'n dat tweede debat is een typisch voorbeeld van de 'Alternatieve Realiteit' waarin Trump lijkt te leven en waar hij denkt zich niet hoeft te verontschuldigen voor het aangeven van sexuele belastigingen jegens vrouwen, wegens 'ISIS chopping of HEADS', hij praat er gewoon geheel omheen...

Ik denk dat mensen heel terecht een groot verschil zien tussen iemand als de politicus Robert Byrd, die verantwoording nam voor zn verleden en dat heel duidelijk afzwoor en zich ook dstantieerde en het ook zelf als een fout zag...
En iemand als Trump en diens zelfbeeld die denkt dat het altijd maar de schuld van anderen is als blijkt dat velen zijn 'Lockerroom-talk' niet correct vinden en verwachen dat het juist niet vergoeilijkt of 'ontwijkt', maar zich er duidelijk van dstantieert (wat hij dus niet doet, natuurlijk wegens 'ISIS chopping of Heads'

[ Bericht 6% gewijzigd door RM-rf op 25-10-2016 14:33:39 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:30:16 #23
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166193070
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 14:15 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Actief rekruterend lid (heeft 150+ (!) mensen gerekruteerd tot de KKK) en heeft toch wel weer 4 - 5 jaar in zijn volwassen jaren mee gedaan. Een totaal diskwalificerende geschiedenis natuurlijk, maar niet als je Democraat bent en Hillary Clinton steunt. Kun je nagaan als Trump's mentor deze geschiedenis had gehad.

Wat idioten die Trump steunen? Who cares? Op elke willekeurige positie zullen er miljoenen verschrikkelijke mensen het met je eens zijn. Het is wat anders om je vervolgens met deze verschrikkelijke mensen te omringen, zoals Clinton gedaan heeft.
Byrd heeft hoogstpersoonlijk 150 mensen gerekruteerd? Knap van hem. Heb je daar nog een bron van?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_166193088
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 13:16 schreef Euribob het volgende:

[..]

Als je er niet inhoudelijk op in wenst te gaan reageer dan alsjeblieft niet. Je hebt zo een vrij negatief effect op de discussie en daarmee het topic.
Wat apart en onverwacht dat je alleen dutchko aanspreekt. :o
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 14:31:33 #25
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_166193096
Die verontschuldigingen van Trump zijn toch altijd lachen geblazen.

"Ja, ik bied mijn verontschuldigingen aan, maar het is eigenlijk vooral Hillary die zich moet schamen dat ze erover is begonnen. Schandalig eigenlijk, terwijl ik zo geweldig ben en mijn verontschuldigingen sowieso beter zijn dan die van Hillary. En Bill is veel erger dan ik en dat is ook Hillary haar schuld. En Hillary heeft nog veel meer schandalen die schandalig zijn en ik ben super tegen vrouwen en Bill niet. En de MSM is tegen mij, terwijl ik de meest vrouwvriendelijke mens ben sinds de big bang, terwijl Bill bijna een Mexicaan is als je ziet hoeveel vrouwen hij verkracht en e-mails en Benghazi en huil en jank en klaag en Calimero, Calimero, Calimero"

De man kent geen spijt of schaamte en de eigenlijke excuses zijn een randvermelding in zijn statements. Het is een combinatie van hilarisch en tragisch.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')