quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent een vader. Gedraag je volwassen.
Hahaquote:
Dat is waar ook, moet m'n kind nog ff ophalen uit het bos.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze moet gewoon nog volwassen wordenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:40 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Alsof ze niet uit is op zulke reacties
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:39 schreef Rozevla het volgende:
Zal ik girlygirl een pic dm'en van een Koran tussen m'n billen?
-weg-quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als mensen horen dat ze kinderen hebben op het internet worden ze pedofiel?quote:
Dacht ook al wtfquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als mensen horen dat ze kinderen hebben op het internet worden ze pedofiel?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als mensen horen dat ze kinderen hebben op het internet worden ze pedofiel?
welkom in de SC...quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht ook al wtfdie achterlijkheid kent geen grenzen.
Touche.quote:
Gewoon op alle godsdiensten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:45 schreef Fushia2 het volgende:
Ey laten we niet gaan kankeren op elkaars godsdienst
is een producer die onherkenbaar wil zijn, dus zijn hand over zijn gezicht doetquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:45 schreef Fushia2 het volgende:
Nobody cared.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:29 schreef girlygirl8 het volgende:
Mensen hier maken het mij moeilijk om nog een goed mens te zijn (of tenminste te proberen). Normaal ben ik een discreet persoon, maar door de provocatie van anderen, lijk ik dat te laten varen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:45 schreef Fushia2 het volgende:
Thee in een cola glas? dat kan echt niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:47 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nee man, ik geniet net van mijn thee'tje
Ja, dit ook maar faded betekent stoned. Die handen is om je rode ogen te verbergen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:47 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
is een producer die onherkenbaar wil zijn, dus zijn hand over zijn gezicht doetidk waarom jouw vrienden dat doen, wellicht kleine teemongs
Want want? hier ligt toch geen zand.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:45 schreef Fushia2 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |