Jij bin beetje gekquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:19 schreef Neverknown het volgende:
[..]
in je hersenpan:D
[..]
uiteraaaaard vrienddd
kankerlekker, goede keuze maat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:20 schreef Neverknown het volgende:
[ afbeelding ]
ga deze nu in oven planten. #diepvriespizza
jij bent lkkrquote:
jaaa was verschil met deze qua smaak weet je dat toevallig?:$quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
kankerlekker, goede keuze maat.
Boh. Het is gewoon weer tijd voor wat meer aktiviteiten binnenshuis 's avonds.quote:
Je ziet dat zelf niet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:22 schreef Neverknown het volgende:
[..]
jij bent lkkr
[..]
jaaa was verschil met deze qua smaak weet je dat toevallig?:$
[ afbeelding ]
Jij hibt mij nooit gezienquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:22 schreef Neverknown het volgende:
[..]
jij bent lkkr
[..]
[ afbeelding ]
die ander heeft basilicum erover. of althans wat daar voor door moet gaan. Das wel lekkerder dan zo'n standaard margheritaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:22 schreef Neverknown het volgende:
[..]
jij bent lkkr
[..]
[ afbeelding ]
ik kwam laatst langs de chinese versie van twitch. dat zijn pas rare jongens die chinezen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:22 schreef Crip het volgende:
ik ga stuk
kijk hzaw
ze gaat meeten met haar chatmoderators van haar mukbang streamkanaal.
Munchies.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:22 schreef Crip het volgende:
ik ga stuk
kijk hzaw
ze gaat meeten met haar chatmoderators van haar mukbang streamkanaal.
Jawel basilicum maar vaag me af of die andere niet die kruiden heeft lijkt vanwel.quote:
Maak niet uit, ik zou je al doen om je inetkarakterquote:
vlogs van wie?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:25 schreef defokkingfoker het volgende:
Voel me nutteloos... heb letterlijk 2 uur lang naar vlogs zitten kijken.. fuck mij leven
waarom voel je je nutteloos als je dat blijkbaar leuk vindt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:25 schreef defokkingfoker het volgende:
Voel me nutteloos... heb letterlijk 2 uur lang naar vlogs zitten kijken.. fuck mij leven
aah zo achmed. thanku:$quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
die ander heeft basilicum erover. of althans wat daar voor door moet gaan. Das wel lekkerder dan zo'n standaard margherita
omg ik wil druks met hem doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:26 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vind hem zo cute ik wil met hem cuddlen
Hahahhaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:25 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Maak niet uit, ik zou je al doen om je inetkarakter
Boef, Hanni Hanna, Braddie, Casey Neisat en ook meteen zondag met lubach, roadtripppers en andere random shitquote:
hijs echt een cutie teddybeer ja met hem eten swsquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
omg ik wil druks met hem doenen shit eten
indoquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
als we samen gingen eten
waar moest ik jullie dan op trakteren?
Ik ook. Wat slingers en ballonnen erbij. Soms wat confetti als ik echt gek wil doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:27 schreef Kurovski het volgende:
Diepvriespizza's leuk ik altijd een beetje op.
Is amper leuk maar keek en keek en eek bleek het opeens 2 uur ater te zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waarom voel je je nutteloos als je dat blijkbaar leuk vindt?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:25 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Maak niet uit, ik zou je al doen om je inetkarakter
Casey volg ik ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:27 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Boef, Hanni Hanna, Braddie, Casey Neisat en ook meteen zondag met lubach, roadtripppers en andere random shit
dat is wel echt tering sneu.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:27 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Boef, Hanni Hanna, Braddie, Casey Neisat en ook meteen zondag met lubach, roadtripppers en andere random shit
je zou geen druks met hem doen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:28 schreef Crip het volgende:
[..]
hijs echt een cutie teddybeer ja met hem eten sws
ik doe niet aan drugs.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
je zou geen druks met hem doen?
Casey is baasquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Casey volg ik ook.Roadtrippers ook.
ik had al gereageerd toch.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
wat denk jij dat er is tailfox
FB / Speculeer hier over wat er morgenavond gaat gebeuren.
457 Subscriptionsquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:30 schreef girlygirl8 het volgende:
crip, welke kanalen volg jij allemaal?
wel allebei nogal hit en miss. Zit wel goede shit tussen, maar de helft van de tijd gaat het nergens over of is van die hipster shitquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:31 schreef Amarantha het volgende:
WatchMojo vind ik ook leuk. Top 10 filmpjes. En Vice natuurlijk.
yep, ik twijfel nu tussen netflix, een vlogger die volg of het filmpje dat crip plaatstequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
hebben jullie ook wel eens dat jullie echt drie dingen tegelijk willen kijken en dan niet kunnen kiezen?
Kijk gewoon Sopranosquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:33 schreef Amarantha het volgende:
Girly noem eens wat serie's die je kijkt (of hebt gekeken) via Netflix.
ow welke danquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:30 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik had al gereageerd toch.
Ik krijg mijn eigen forum
ik ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:36 schreef Crip het volgende:
zou echt huilen als ik nooit meer op yt kon
volg je Bonnie ook?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:36 schreef Crip het volgende:
zou echt huilen als ik nooit meer op yt kon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |