Boh. Het is gewoon weer tijd voor wat meer aktiviteiten binnenshuis 's avonds.quote:
Je ziet dat zelf niet?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:22 schreef Neverknown het volgende:
[..]
jij bent lkkr
[..]
jaaa was verschil met deze qua smaak weet je dat toevallig?:$
[ afbeelding ]
Jij hibt mij nooit gezienquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:22 schreef Neverknown het volgende:
[..]
jij bent lkkr
[..]
[ afbeelding ]
die ander heeft basilicum erover. of althans wat daar voor door moet gaan. Das wel lekkerder dan zo'n standaard margheritaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:22 schreef Neverknown het volgende:
[..]
jij bent lkkr
[..]
[ afbeelding ]
ik kwam laatst langs de chinese versie van twitch. dat zijn pas rare jongens die chinezen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:22 schreef Crip het volgende:
ik ga stuk
kijk hzaw
ze gaat meeten met haar chatmoderators van haar mukbang streamkanaal.
Munchies.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:22 schreef Crip het volgende:
ik ga stuk
kijk hzaw
ze gaat meeten met haar chatmoderators van haar mukbang streamkanaal.
Jawel basilicum maar vaag me af of die andere niet die kruiden heeft lijkt vanwel.quote:
Maak niet uit, ik zou je al doen om je inetkarakterquote:
vlogs van wie?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:25 schreef defokkingfoker het volgende:
Voel me nutteloos... heb letterlijk 2 uur lang naar vlogs zitten kijken.. fuck mij leven
waarom voel je je nutteloos als je dat blijkbaar leuk vindt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:25 schreef defokkingfoker het volgende:
Voel me nutteloos... heb letterlijk 2 uur lang naar vlogs zitten kijken.. fuck mij leven
aah zo achmed. thanku:$quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
die ander heeft basilicum erover. of althans wat daar voor door moet gaan. Das wel lekkerder dan zo'n standaard margherita
omg ik wil druks met hem doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:26 schreef Crip het volgende:
[..]
ik vind hem zo cute ik wil met hem cuddlen
Hahahhaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:25 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Maak niet uit, ik zou je al doen om je inetkarakter
Boef, Hanni Hanna, Braddie, Casey Neisat en ook meteen zondag met lubach, roadtripppers en andere random shitquote:
hijs echt een cutie teddybeer ja met hem eten swsquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
omg ik wil druks met hem doenen shit eten
indoquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
als we samen gingen eten
waar moest ik jullie dan op trakteren?
Ik ook. Wat slingers en ballonnen erbij. Soms wat confetti als ik echt gek wil doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:27 schreef Kurovski het volgende:
Diepvriespizza's leuk ik altijd een beetje op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |