Hopelijk op het eindquote:
Wel echt een lelijk kapsel.quote:
Asscher heeft zich ingezet voor een roetveegpiet.quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Halve zoolstra met z'n zwarte piet moet blijven
Zwarte Piet is vrede.quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:05 schreef Tagliano het volgende:
Kom maar door met de zwartepietdiscussies in het topic hier
Ja het is een kinderfeeeest!!!quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Halve zoolstra met z'n zwarte piet moet blijven
Het is wachten op Joezi.quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:05 schreef Tagliano het volgende:
Kom maar door met de zwartepietdiscussies in het topic hier
Hij komt bij de kapper en zegt: 'doe mij maar zo'n kinderkapsel'.quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wel echt een lelijk kapsel.
Of door de vluchtelingenquote:Op maandag 24 oktober 2016 23:05 schreef Martinello het volgende:
Laten we zwarte piet vervangen door horrorclowns, valt er weer wat te lachen.
Ik vind een lichtgetinte piet die cadeaus komt halen ipv brengen iets beter bij de tijd passen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:05 schreef Martinello het volgende:
Laten we zwarte piet vervangen door horrorclowns, valt er weer wat te lachen.
quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:06 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik vind een lichtgetinte piet die cadeaus komt halen ipv brengen iets beter bij de tijd passen.
ditquote:Op maandag 24 oktober 2016 23:08 schreef luxerobots het volgende:
Pauw, een interviewer die zijn persoonlijke mening laat merken.
Halbe is ook gewoon bullshit aan het lullen. Dit is de meest matige variant van pro-piet gelul. Daarmee willen ze de 90% voorstanders naar zijn partij trekkenquote:
Ik vind het ook een dappere keus. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.quote:
Dat heb je bij beschaafde programma's.quote:Op maandag 24 oktober 2016 23:09 schreef Onnoman het volgende:
[..]
dit
helaas staat hier er in dergelijke vara programma's er volledig alleen voor..
doen ze altijd, één voorstander en 10 tegenstanders![]()
Heeft wel een punt.quote:
klingonquote:
Tradities mag je best veranderenquote:Op maandag 24 oktober 2016 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
De politiek moet zich wel degelijk met een volksfeest bemoeien. De politiek komt veel te laat in actie. De politiek moet namelijk pal staan voor het recht van mensen om hun tradities te vieren.
lul niet zo stom.. het wordt heel nederland in de strot geduwd door de linkse elitequote:Op maandag 24 oktober 2016 23:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heeft wel een punt.
VVD riep altijd 'geen zaak van de staat', maar nu verkiezingen eraan komen hebben ze Halbe een mening als zijnde voorzitter van VVD
Die ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |