Bosz is naïef en er zijn vast mensen in dit topic die hem ook als LB willen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Veltman mag lekker naar het buitenland.
Was Bosz maar naïef. Ik ben blijkbaar de enige ajacied die 0-2 op de kloten wil van PSV maar wel heerlijk druk zetten en totaal domineren en kansen missen. Zo'n gelijkspel als zondag vind ik ontluistering pur sang. Feyenoord verdiende meer.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bosz is naïef en er zijn vast mensen in dit topic die hem ook als LB willen.
Nou ik wil niet op de klote krijgen maar wel gewoon volop aanvallen ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Was Bosz maar naïef. Ik ben blijkbaar de enige ajacied die 0-2 op de kloten wil van PSV maar wel heerlijk druk zetten en totaal domineren en kansen missen. Zo'n gelijkspel als zondag vind ik ontluistering pur sang. Feyenoord verdiende meer.
Mag hier best bank komen zitten hoor, maar zeker geen basisquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Huntelaar schijnt terug te willen keren naar Ajax, omdat hij bij Schalke niet meer aan de bak komtvan mij hoeft hij niet te komen hoor hij heeft zijn kans gehad. Nu gewoon verder met Dolberg en Cassierra.
Ja maar daar gaat hij sowieso niet mee akkoord, anders kan hij net zo goed bij Schalke blijven.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mag hier best bank komen zitten hoor, maar zeker geen basis
I know, mag dus inderdaad daar blijvenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar daar gaat hij sowieso niet mee akkoord, anders kan hij net zo goed bij Schalke blijven.
Prima voor op de bank.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Huntelaar schijnt terug te willen keren naar Ajax, omdat hij bij Schalke niet meer aan de bak komtvan mij hoeft hij niet te komen hoor hij heeft zijn kans gehad. Nu gewoon verder met Dolberg en Cassierra.
Ik hoor anders altijd zo'n debiel schreeuwen door een microfoonquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:39 schreef Caland het volgende:
http://www.soccernews.nl/(...)t_aan_Ajax-hooligans
(lol)
Leuk. 0-2 pak slaag maar wel leuk gevoetbald. Afgelopen zondag...met een betere verdediging was je niet zo overlopen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Was Bosz maar naïef. Ik ben blijkbaar de enige ajacied die 0-2 op de kloten wil van PSV maar wel heerlijk druk zetten en totaal domineren en kansen missen. Zo'n gelijkspel als zondag vind ik ontluistering pur sang. Feyenoord verdiende meer.
Als je wordt overlopen dan ligt dat meestal aan het middenveld.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Leuk. 0-2 pak slaag maar wel leuk gevoetbald. Afgelopen zondag...met een betere verdediging was je niet zo overlopen.
Dit werd niet gezegd in het originele filmpjequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:39 schreef Caland het volgende:
http://www.soccernews.nl/(...)t_aan_Ajax-hooligans
(lol)
Het overlopen kwam alleen door Singraven, de andere 3 hadden weinig problemen verdedigend gezien. Leuk experiment geweest maar mislukt. Riedewald op die positie en het probleem is grotendeels opgelost.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Leuk. 0-2 pak slaag maar wel leuk gevoetbald. Afgelopen zondag...met een betere verdediging was je niet zo overlopen.
Dat is wel heel kort door de bocht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het overlopen kwam alleen door Singraven
Achterin dan he. Middenveld was voor El Ahmadi en Vilhena en daardoor was Feyenoord ook de bovenliggende partij. Maar op zich hadden Veltman, Viergever en Sanchez niet heel veel moeite mer de aanvallers (zoals ook de verdedigers van Feyenoord weinig moeite hadden met de aanvallers van Ajax).quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is wel heel kort door de bocht.
Njah. Ik heb na een tijdje op die Younes zitten letten en die deed verdedigend letterlijk helemaal niks en leverde ook nog eens elke bal netjes in als hij hem kreeg. Dat was bijna hilarisch om te zien.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Achterin dan he. Middenveld was voor El Ahmadi en Vilhena en daardoor was Feyenoord ook de bovenliggende partij. Maar op zich hadden Veltman, Viergever en Sanchez niet heel veel moeite mer de aanvallers (zoals ook de verdedigers van Feyenoord weinig moeite hadden met de aanvallers van Ajax).
Younes is op dit moment de slechtste linksvoor die ooit in een Ajaxshirt heeft gelopen en dat is best een grote prestatie te noemen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah. Ik heb na een tijdje op die Younes zitten letten en die deed verdedigend letterlijk helemaal niks en leverde ook nog eens elke bal netjes in als hij hem kreeg. Dat was bijna hilarisch om te zien.
Daardoor krijg je het als linksback ook niet makkelijk natuurlijk.
Totale onzin.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Is gewoon een matige speler en komt op elk vlak te kort voor Ajax.
Heeft zondag bewezen (of eigenlijk Dijks) dat hij terecht in plaats van een echte linksback in de basis staat. Dat is best knap wanneer je maar 7 wedstrijden in je leven op die positie heb gespeeld.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Is gewoon een matige speler en komt op elk vlak te kort voor Ajax.
Zegt inderdaad alles over Mitchell de Juffrouw en vooral het aankoopbeleidquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heeft zondag bewezen (of eigenlijk Dijks) dat hij terecht in plaats van een echte linksback in de basis staat. Dat is best knap wanneer je maar 7 wedstrijden in je leven op die positie heb gespeeld.
Niet meer aan beginnen inderdaad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ach, ik denk dat hij zeker van meerwaarde is al zie ik liever Dolberg speeltijd krijgen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:43 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Niet meer aan beginnen inderdaad.
We moeten Cassierra ook niet vergeten, heeft ook gewoon 5 miljoen gekost en prima talent.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat hij zeker van meerwaarde is al zie ik liever Dolberg speeltijd krijgen.
Zeker, doet het wel goed bij Jong als hij speelt. Maar toch denk ik dat een ervaren spits met de kwaliteiten van Huntelaar van meerwaarde is voor Ajax.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We moeten Cassierra ook niet vergeten, heeft ook gewoon 5 miljoen gekost en prima talent.
Ik heb liever dat de talenten zich ontwikkelen, al mag Huntelaar best komen als hij wil banken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zeker, doet het wel goed bij Jong als hij speelt. Maar toch denk ik dat een ervaren spits met de kwaliteiten van Huntelaar van meerwaarde is voor Ajax.
Mee eens, gewoon laten staan. Die laatste tien minuten waren behoorlijk slecht, maar toen was ie al half geblesseerd, had beter gelijk gewisseld kunnen worden. Beter dan die schijnverdedigers die ook niet kunnen voetballen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sinkgraven heeft twee fouten gemaakt afgelopen wedstrijd die best eruit te krijgen zijn als hij meer went aan die positie. Voor de rest zat hij er gewoon vaak knap tussen en kan hij voetballend prima mee.
Maar er is ineens besloten door de media dat het niet kan zo'n aanvallende middenvelder op die positie en worden zijn fouten er erg uitgelicht. Terwijl ik veel linksbacks die daar altijd al spelen nog meer fouten zag maken.
Daarom, ik vind Veltman dan kutter om naar te kijken op de back. Die verdedigt vaak ook maar matig en is aanvallend heel weinig en bang. Sinkgraven speelt vaak goed het middenveld in.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Mee eens, gewoon laten staan. Die laatste tien minuten waren behoorlijk slecht, maar toen was ie al half geblesseerd, had beter gelijk gewisseld kunnen worden. Beter dan die schijnverdedigers die ook niet kunnen voetballen.
Is toch geen haat? Speelde gewoon een zeer matige partij zondag, helaas zoals verwacht. Waarom mag dat niet gezegd worden? Als 'ie goed speelt hoor je me ook heus wel, maar dat eeuwige hand-boven-het-hoofd-houden ben ik wel een beetje moe. Waarom mag je niet kritisch op die jongen zijn?quote:
Omdat al die mensen roepen hij een hele matige speler is en het experiment al als mislukt beschouwen. Dat is het in mijn ogen zeker niet, omdat ik vind dat je hem best tijd mag geven. En dat krediet heeft hij best omdat hij prima wedstrijden heeft gespeeld. En ik vond hem zondag en donderdag tegen prima tegenstanders ook gewoon goed spelen. Hij maakte alleen wat foutjes, maar dat moet kunnen als je er maar van leert.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:47 schreef Fargo het volgende:
[..]
Is toch geen haat? Speelde gewoon een zeer matige partij zondag, helaas zoals verwacht. Waarom mag dat niet gezegd worden? Als 'ie goed speelt hoor je me ook heus wel, maar dat eeuwige hand-boven-het-hoofd-houden ben ik wel een beetje moe. Waarom mag je niet kritisch op die jongen zijn?
Het experiment van hem op linksback is leuk, maar minder geslaagd tegen tegenstanders met wat meer kwaliteit. Zo simpel ligt het. Is Dijks beter? Misschien niet. Is Sink echter de oplossing voor het probleem? Absoluut niet.
Zag er bij de goal van Celta niet goed uit en gaf Bilal dankzij een klungelige ingreep vrije doortocht naar Onana. Ik geloof niet dat dit onder de noemer 'goed' geschaard mag worden als we net over Ajax 1 hebben, een Europees duel en een cruciale eredivisiewedstrijd. En mijn krediet hij ook. Tegen Willem II of ADO mag hij van mij blind in de basis. Dan heeft hij zijn waarde. Komt het linkerrijtje om de hoek kijken, dan toch liever een echte back.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat al die mensen roepen hij een hele matige speler is en het experiment al als mislukt beschouwen. Dat is het in mijn ogen zeker niet, omdat ik vind dat je hem best tijd mag geven. En dat krediet heeft hij best omdat hij prima wedstrijden heeft gespeeld. En ik vond hem zondag en donderdag tegen prima tegenstanders ook gewoon goed spelen. Hij maakte alleen wat foutjes, maar dat moet kunnen als je er maar van leert.
Tegen Celta vind ik niet echt zijn schuld. Bazoer zit er niet dicht genoeg op zijn eigen man, waardoor de tegenstander van Sinkgraven zo aangespeeld kan worden. Hij heeft dan gewoon de binnenkant, maar dan krult die kerel de bal perfect in de kruising. Die kans van Bilal was gewoon een fout, maar dat lijkt mij niet voldoende om te zeggen dat het experiment mislukt is. Uiteindelijk laat het alternatief zich ook kinderlijk eenvoudig aftroeven.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:53 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zag er bij de goal van Celta niet goed uit en gaf Bilal dankzij een klungelige ingreep vrije doortocht naar Onana. Ik geloof niet dat dit onder de noemer 'goed' geschaard mag worden als we net over Ajax 1 hebben, een Europees duel en een cruciale eredivisiewedstrijd. En mijn krediet hij ook. Tegen Willem II of ADO mag hij van mij blind in de basis. Dan heeft hij zijn waarde. Komt het linkerrijtje om de hoek kijken, dan toch liever een echte back.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn favoriete Ajacied vanaf vandaag.
Wat heeft hij gedaan?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 03:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]wat een mafkees. Zijn tijd zit er nu wel op.
Voor AT5 zei hij zondag over Ajax-hooligans: "Deze mensen spelen hooligan. Binnen het stadion hoor je ze niet".quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 06:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor AT5 zei hij zondag over Ajax-hooligans: "Deze mensen spelen hooligan. Binnen het stadion hoor je ze niet".
Net als de rest van het publiek, dus?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 06:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor AT5 zei hij zondag over Ajax-hooligans: "Deze mensen spelen hooligan. Binnen het stadion hoor je ze niet".
Waar is Westermannquote:Op woensdag 26 oktober 2016 06:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond..
Boer
Waarheidszegger Kenny, De Ligt, Riedewald, Dijks
Van de Beek, Bazoer, Nouri
AEG7, Cassierra, Cerny
Ah, weer een speler die zich tegen zijn eigen publiek keert. Slimme zet.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 06:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo dan! Tete is slimmer dan ik dacht. Hij heeft natuurlijk gewoon gelijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 06:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat ik eerder al zei, aan de ene kant zeg ik lekker voor hem nu is hij te laat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat moet hij Dolberg leren dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wat ik eerder al zei, aan de ene kant zeg ik lekker voor hem nu is hij te laat.
aan de andere kant, als hij tevreden zou zijn met die rol, zou ik hem best als tweede spits willen zien waarbij hij Dolberg echt nog wel wat kan leren.
waarheid mag gezegd worden tochquote:Op woensdag 26 oktober 2016 06:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Alleen zijn die figuren straks weer op hun pik getrapt met hun air alsof ze de nobelprijs voor de vrede verdienen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
waarheid mag gezegd worden toch
Nouja. Die gasten offeren een ochtend en geld op om daar met vuurwerk een busje uit te zwaaien. Ik vind het 9 van de 10 keer ook maar zelfpijperij hoor (en snap ook niet helemaal waarom je Amsterdam hooligans gaat schreeuwen als je de spelers een hart onder de riem wilt steken), maar echt een handige opmerking is het natuurlijk nietquote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Alleen zijn die figuren straks weer op hun pik getrapt met hun air alsof ze de nobelprijs voor de vrede verdienen.
AEG7quote:Op woensdag 26 oktober 2016 06:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond..
Boer
Waarheidszegger Kenny, De Ligt, Riedewald, Dijks
Van de Beek, Bazoer, Nouri
AEG7, Cassierra, Cerny
Met alle respect, de Hunt heeft een neusje voor de goal en kan samen met Bergkamp van Dolberg de superspits maken die hij kan worden. Dolberg is in potentie een beter spits dan de Hunt, maar kan nog veel leren van Huntelaar.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat moet hij Dolberg leren dan?
Denk niet dat KJH daar op zit te wachten. Hij moet al bijna zijn hele carrière 2e viool spelen. Vooral in Het Nederlands elftal.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Met alle respect, de Hunt heeft een neusje voor de goal en kan samen met Bergkamp van Dolberg de superspits maken die hij kan worden. Dolberg is in potentie een beter spits dan de Hunt, maar kan nog veel leren van Huntelaar.
Denk het ook niet, maar anders dan zo'n rol zou ik hem niet naar Ajax halen. Daar had hij afgelopen zomer zijn laatste kans voor. Eigen schuld, we zagen het allemaal aankomen bij schalleke behalve KJH zelf.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Denk niet dat KJH daar op zit te wachten. Hij moet al bijna zijn hele carrière 2e viool spelen. Vooral in Het Nederlands elftal.
Zelfde scenario als bij van der Vaart...quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Denk het ook niet, maar anders dan zo'n rol zou ik hem niet naar Ajax halen. Daar had hij afgelopen zomer zijn laatste kans voor. Eigen schuld, we zagen het allemaal aankomen bij schalleke behalve KJH zelf.
denken allemaal dat ze te goed zijn voor Ajax, terwijl ze gewoon aan het einde van hun carrière zitten en bij hun huidige clubs op zijsporen raken. Die hun houden of kopen op behaalde successen en niveaus. Wat ze nu niet meer hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zelfde scenario als bij van der Vaart...
En bij Heitinga was het verval al zó zichtbaar, dat we achteraf kunnen concluderen dat oud-Ajacieden maar beter niet terug kunnen komenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:13 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
denken allemaal dat ze te goed zijn voor Ajax, terwijl ze gewoon aan het einde van hun carrière zitten en bij hun huidige clubs op zijsporen raken. Die hun houden of kopen op behaalde successen en niveaus. Wat ze nu niet meer hebben.
Ze mogen wel terugkomen, naar psvquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En bij Heitinga was het verval al zó zichtbaar, dat we achteraf kunnen concluderen dat oud-Ajacieden maar beter niet terug kunnen komen
Of hij moet Luis Suaréz heten
dat is wel een beetje genieten nu hoor, niet voor Siem zelf natuurlijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ze mogen wel terugkomen, naar psv
Voor zijn broertje ook niet. Sinds de komst van Siem raakt Luuk geen bal meerquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:36 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat is wel een beetje genieten nu hoor, niet voor Siem zelf natuurlijk.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voor zijn broertje ook niet. Sinds de komst van Siem raakt Luuk geen bal meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |