Bosz is naïef en er zijn vast mensen in dit topic die hem ook als LB willen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Veltman mag lekker naar het buitenland.
Was Bosz maar naïef. Ik ben blijkbaar de enige ajacied die 0-2 op de kloten wil van PSV maar wel heerlijk druk zetten en totaal domineren en kansen missen. Zo'n gelijkspel als zondag vind ik ontluistering pur sang. Feyenoord verdiende meer.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bosz is naïef en er zijn vast mensen in dit topic die hem ook als LB willen.
Nou ik wil niet op de klote krijgen maar wel gewoon volop aanvallen ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Was Bosz maar naïef. Ik ben blijkbaar de enige ajacied die 0-2 op de kloten wil van PSV maar wel heerlijk druk zetten en totaal domineren en kansen missen. Zo'n gelijkspel als zondag vind ik ontluistering pur sang. Feyenoord verdiende meer.
Mag hier best bank komen zitten hoor, maar zeker geen basisquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Huntelaar schijnt terug te willen keren naar Ajax, omdat hij bij Schalke niet meer aan de bak komtvan mij hoeft hij niet te komen hoor hij heeft zijn kans gehad. Nu gewoon verder met Dolberg en Cassierra.
Ja maar daar gaat hij sowieso niet mee akkoord, anders kan hij net zo goed bij Schalke blijven.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mag hier best bank komen zitten hoor, maar zeker geen basis
I know, mag dus inderdaad daar blijvenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar daar gaat hij sowieso niet mee akkoord, anders kan hij net zo goed bij Schalke blijven.
Prima voor op de bank.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Huntelaar schijnt terug te willen keren naar Ajax, omdat hij bij Schalke niet meer aan de bak komtvan mij hoeft hij niet te komen hoor hij heeft zijn kans gehad. Nu gewoon verder met Dolberg en Cassierra.
Ik hoor anders altijd zo'n debiel schreeuwen door een microfoonquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:39 schreef Caland het volgende:
http://www.soccernews.nl/(...)t_aan_Ajax-hooligans
(lol)
Leuk. 0-2 pak slaag maar wel leuk gevoetbald. Afgelopen zondag...met een betere verdediging was je niet zo overlopen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 00:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Was Bosz maar naïef. Ik ben blijkbaar de enige ajacied die 0-2 op de kloten wil van PSV maar wel heerlijk druk zetten en totaal domineren en kansen missen. Zo'n gelijkspel als zondag vind ik ontluistering pur sang. Feyenoord verdiende meer.
Als je wordt overlopen dan ligt dat meestal aan het middenveld.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Leuk. 0-2 pak slaag maar wel leuk gevoetbald. Afgelopen zondag...met een betere verdediging was je niet zo overlopen.
Dit werd niet gezegd in het originele filmpjequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:39 schreef Caland het volgende:
http://www.soccernews.nl/(...)t_aan_Ajax-hooligans
(lol)
Het overlopen kwam alleen door Singraven, de andere 3 hadden weinig problemen verdedigend gezien. Leuk experiment geweest maar mislukt. Riedewald op die positie en het probleem is grotendeels opgelost.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Leuk. 0-2 pak slaag maar wel leuk gevoetbald. Afgelopen zondag...met een betere verdediging was je niet zo overlopen.
Dat is wel heel kort door de bocht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het overlopen kwam alleen door Singraven
Achterin dan he. Middenveld was voor El Ahmadi en Vilhena en daardoor was Feyenoord ook de bovenliggende partij. Maar op zich hadden Veltman, Viergever en Sanchez niet heel veel moeite mer de aanvallers (zoals ook de verdedigers van Feyenoord weinig moeite hadden met de aanvallers van Ajax).quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is wel heel kort door de bocht.
Njah. Ik heb na een tijdje op die Younes zitten letten en die deed verdedigend letterlijk helemaal niks en leverde ook nog eens elke bal netjes in als hij hem kreeg. Dat was bijna hilarisch om te zien.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Achterin dan he. Middenveld was voor El Ahmadi en Vilhena en daardoor was Feyenoord ook de bovenliggende partij. Maar op zich hadden Veltman, Viergever en Sanchez niet heel veel moeite mer de aanvallers (zoals ook de verdedigers van Feyenoord weinig moeite hadden met de aanvallers van Ajax).
Younes is op dit moment de slechtste linksvoor die ooit in een Ajaxshirt heeft gelopen en dat is best een grote prestatie te noemen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah. Ik heb na een tijdje op die Younes zitten letten en die deed verdedigend letterlijk helemaal niks en leverde ook nog eens elke bal netjes in als hij hem kreeg. Dat was bijna hilarisch om te zien.
Daardoor krijg je het als linksback ook niet makkelijk natuurlijk.
Totale onzin.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Is gewoon een matige speler en komt op elk vlak te kort voor Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |