Daarom, maar zal wel niet gebeuren omdat er zoveel spelers al banken die hoger in de hierarchie staan. Misschien later in het seizoen met meer blessures en schorsingen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nouri een Cerny eens wat invalbeurten geven in het eerste lijkt me niet zo'n slecht idee. Laat El Ghazi maar lekker in Jong spelen zolang hij deze vorm heeft.
Ik denk dat Feyenoord de dubbel wint..quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De dubbel kan gewoon prima hoor.
Ik zag je gisteren nog ergens je geld op Ajax zetten voor het kampioenschap.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:43 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord de dubbel wint..
Dat was m'n broer. We hebben maar één pc.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag je gisteren nog ergens je geld op Ajax zetten voor het kampioenschap.
Verstandige broer heb je dan.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:44 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Dat was m'n broer. We hebben maar één pc.
Dan zou Nouri de enige juiste vervanger zijn ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
Gewoon minuten geven als Ziyech afwezig is voor Africa Cup.
Hij is zwakzinnig.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verstandige broer heb je dan.
niet eens Sink?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zou Nouri de enige juiste vervanger zijn ja.
Het hele seizoen met enkel Traoré op rechtsquote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verkopen maar, dit kan echt niet meer.
Cerny als back-up erbij houden, en in de winter een buitenspeler kopen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het hele seizoen met enkel Traoré op rechts![]()
Nouri rechtsbuiten? Cerny rechtsbuiten?
twitter:Gortelinho twitterde op woensdag 26-10-2016 om 20:37:05Mike had de kans om Nouri wat te vragen, maar hij was nog even wat volgers aan het blokkeren. https://t.co/uCcPtADDUO
reageer retweet
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:09 schreef TheArt het volgende:
twitter:Gortelinho twitterde op woensdag 26-10-2016 om 20:37:05Mike had de kans om Nouri wat te vragen, maar hij was nog even wat volgers aan het blokkeren. https://t.co/uCcPtADDUO[ afbeelding ] reageer retweet
Volgens mij zijn de generaties hierna al wat minder.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Er komt toch echt een hele mooie lichting aan... de eerste generatie van plan Cruyff eigenlijk, hopelijk zet deze trend zich door in de komende jaren
B1 is nu wel weer goed, maar C/D schijnt echt helemaal niks te zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de generaties hierna al wat minder.
Maar 2/3 spelers per lichting die van waarde zijn voor Ajax 1 is prima.
In de A spelen Nunnely en Kluivert toch die potentie eerste elftal hebben?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:15 schreef Brammess het volgende:
[..]
B1 is nu wel weer goed, maar C/D schijnt echt helemaal niks te zijn.
Die lichtingen worden toch gewoon gekochtquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:15 schreef Brammess het volgende:
[..]
B1 is nu wel weer goed, maar C/D schijnt echt helemaal niks te zijn.
Kluivert is wel een leuk spelertje maar Nunnely kan net zo goed in de categorie De Sa en Lukoki vallen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de A spelen Nunnely en Kluivert toch die potentie eerste elftal hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |