Mooi uitvakje hèquote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:18 schreef Leonos het volgende:
Zo, ik ben ook weer 'vrij' uit VigoLekker aan de arbeid! Mooi reisje wel.
Jij met je Sinkgraven crush, wil je kwaliteit bij Ajax of niet? Sinkgraven vult de LB positie in maar is nog steeds helemaal niks.quote:
Ha, wat een ramp was dat. Slechtste uitvak waar ik ooit ben geweest en heb er al veel gezienquote:
Dubbel zou leuk zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
Weer een ronde verderhopelijk grijpen we deze prijs ook weer eens. Is al een tijdje geleden
Nou niet overmoedig geraken..quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dubbel zou leuk zijn.
En kwartfinale EL.
Zet het uit je hoofd.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zeg dat het leuk zou zijn, niet dat het gaat gebeuren
Nouri een Cerny eens wat invalbeurten geven in het eerste lijkt me niet zo'n slecht idee. Laat El Ghazi maar lekker in Jong spelen zolang hij deze vorm heeft.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk mag Nouri zaterdag zijn Eredivisie debuut maken.
Stuiver wisselen met Traoré (wat AEG7 betreft..)..quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nouri een Cerny eens wat invalbeurten geven in het eerste lijkt me niet zo'n slecht idee. Laat El Ghazi maar lekker in Jong spelen zolang hij deze vorm heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |