abonnement Unibet Coolblue
pi_166187273
Nou, gisteren motor weggebracht, kreeg een ER6 mee met meer valbeugels dan mijn lesmotor. Rijdt wel lichtelijk apart, vooral omdat de schakelpook net iets te ver weg lijkt te zitten voor mijn voet (maat 44 :{ ), en ik hem daardoor net iets vaker dan zou moeten in neutraal trap. :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:44:48 #27
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_166188745
Interessant filmpje van de (motor-)politie over hoe de Ajax spelersbus bij de Kuip komt.
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:49:51 #28
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166188844
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 20:31 schreef Geelman het volgende:

[..]

Ik heb in 1 jaar 10k met het ding gereken. Zou betekenen dat er in de vorige 19 jaar nog geen 2k per jaar mee is gereden. Lijkt me wel erg sterk! :P

Maar ja, hij rijdt dus prima.
Volgens mij zijn er genoeg motoren die rustig een jaar stil staan of slechts een paar honderd kilometer per jaar rijden,
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166188873
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 10:49 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er genoeg motoren die rustig een jaar stil staan of slechts een paar honderd kilometer per jaar rijden,
meestal rood van kleur en afkomstig uit zuid-europa?
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:55:22 #30
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_166188944
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 10:51 schreef Salatrel het volgende:

[..]

meestal rood van kleur en afkomstig uit zuid-europa?
Zoveel bimoto's,guzzi's en laverda's zijn er niet toch? ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:00:22 #31
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166189021
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 10:51 schreef Salatrel het volgende:

[..]

meestal rood van kleur en afkomstig uit zuid-europa?
Die staan noodgedwongen stil
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166195558
'Even' een grote beurt laten doen:
- Kleppen moeten gesteld worden, dat was in de 58.000 dat 'ie had gereden toen ik 'm kocht blijkbaar nog niet een keer gedaan :')
- Kettingset vervangen; die was toen ik de motor kocht al een goede 15.000km oud, sindsdien 24k erbij dus dat is dan wel eens aan de beurt
- Koppelingcilinder (ofzo, ik ben programmeur, doe niet aan mechanische termen :') ) lekt, die wordt vervangen
- Sommige onderdelen zijn precies voor mijn model en bouwjaar niet meer op voorraad en komen pas eind deze week binnen.

Dus, da's lekker een weekje rondrijden op een semi-lesmotor en daarna een maand water en brood eten ;(
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_166195823
Hoeveel kilometer gaat de gemiddelde band mee bij 'normaal gebruik' Zijn banden toch wel het onderdeel die jullie het vaakst vervangen/bijvullen
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:42:18 #34
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166195851
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 16:40 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Hoeveel kilometer gaat de gemiddelde band mee bij 'normaal gebruik' Zijn banden toch wel het onderdeel die jullie het vaakst vervangen/bijvullen
dat is echt onwijs afhankelijk van welk type band op welke motor. Een superzachte band op een sportfiets kan in 10k km af zijn, op een tourfiets kan het volgens mij wel 30-50dkm duren
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166195929
En wat je onder normaal gebruik verstaat. Pak je veel kilometers op de snelweg, dan slijt het midden veel harder en krijg je rechthoekige banden die aan de zijkant nog aardig wat profiel hebben, maar in het midden niks meer. Doe je juist veel tochten met alleen maar bochten, dan slijt de boel veel gelijkmatiger weg en doe je er weer wat langer mee.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_166196538
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 16:45 schreef Tunafish het volgende:
En wat je onder normaal gebruik verstaat. Pak je veel kilometers op de snelweg, dan slijt het midden veel harder en krijg je rechthoekige banden die aan de zijkant nog aardig wat profiel hebben, maar in het midden niks meer. Doe je juist veel tochten met alleen maar bochten, dan slijt de boel veel gelijkmatiger weg en doe je er weer wat langer mee.
Daarom altijd slalommen op de snelweg, toch?
pi_166197750
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 16:42 schreef Catch22- het volgende:

[..]

dat is echt onwijs afhankelijk van welk type band op welke motor. Een superzachte band op een sportfiets kan in 10k km af zijn, op een tourfiets kan het volgens mij wel 30-50dkm duren
Ja maak daar maar 3k en 12k onder normaal gebruik van
pi_166198008
Carbs afgetapt en accu achter de druppellader. Voor mij is het seizoen afgelopen. Lekker warm voortbewegen in koekblik. :)
pi_166198307
Zag een nieuwsbericht over Ducati 1408.

220pk op 155kg :o
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 18:58:27 #40
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_166198854
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 18:22 schreef Gummiebeer het volgende:
Carbs afgetapt en accu achter de druppellader. Voor mij is het seizoen afgelopen. Lekker warm voortbewegen in koekblik. :)
Had je hem al wel gefixed dan?
Afgelopen Zondag was nog perfect rijweer, en die komen er vast nog wel meer.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_166199117
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 17:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Daarom altijd slalommen op de snelweg, toch?
Vluchtstrook is ook een strook :7
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_166199226
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
Zag een nieuwsbericht over Ducati 1408.

220pk op 155kg :o
Heb je dan zoiets van "daar zou ik niet op durven" of ga je die 'uitdaging' maar al te graag aan?
pi_166199704
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
Zag een nieuwsbericht over Ducati 1408.

220pk op 155kg :o
peanuts

pi_166199711
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 19:12 schreef PleadingTheFifth het volgende:

[..]

Heb je dan zoiets van "daar zou ik niet op durven" of ga je die 'uitdaging' maar al te graag aan?
"Ik zou mezelf erop stukrijden"
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 19:42:21 #45
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_166200249
Wat een mongool ben je dan... sorry hoor maar dat is zelfde excuses waarom alle mannen zonder A zeggen dat ze het niet doen.
Dan ben je in mijn ogen echt een tjappie, je kan je met elke motor doodrijden. Maar als je kan rijden weet je ook dat gas niet aan of uit is. Klinkt allemaal wel heel tof van die mannen, want zeggen dat het van je vrouw niet mag is natuurlijk wel pijnlijk :')
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_166200367
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 19:42 schreef KneusTeun het volgende:
Wat een mongool ben je dan... sorry hoor maar dat is zelfde excuses waarom alle mannen zonder A zeggen dat ze het niet doen.
Dan ben je in mijn ogen echt een tjappie, je kan je met elke motor doodrijden. Maar als je kan rijden weet je ook dat gas niet aan of uit is. Klinkt allemaal wel heel tof van die mannen, want zeggen dat het van je vrouw niet mag is natuurlijk wel pijnlijk :')
Of misschien kun je indenken dat die mensen zelfkennis hebben en ze van zichzelf weten dat ze zich niet kunnen inhouden op een motor. Ik vind het in ieder geval niet zo'n hele vreemde opmerking.

En eerst mongool zeggen en daarna sorry is een beetje not done hè, pipo :6.
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 19:49:39 #47
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_166200550
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 19:45 schreef Anne het volgende:

[..]

Of misschien kun je indenken dat die mensen zelfkennis hebben en ze van zichzelf weten dat ze zich niet kunnen inhouden op een motor. Ik vind het in ieder geval niet zo'n hele vreemde opmerking.

En eerst mongool zeggen en daarna sorry is een beetje not done hè, pipo :6.
Dus die mensen rijden ook geen auto etc? Want dan zijn het ook josti's op de weg? Ik wil die mensen wel eens zien op een motor, alsof ze wel het besef hebben om te zegen dat ze zich niet kunnen inhouden en dan vervolgens dat besef niet kunnen aanroepen als ze in/op een voertuig gaan zitten. En alle andere motorrijders allemaal mietjes zijn die niet doorrijden.

Je leert bij lessen waar de rem zit en hoe het gas werkt.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_166200701
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 19:49 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Dus die mensen rijden ook geen auto etc? Want dan zijn het ook josti's op de weg? Ik wil die mensen wel eens zien op een motor, alsof ze wel het besef hebben om te zegen dat ze zich niet kunnen inhouden en dan vervolgens dat besef niet kunnen aanroepen als ze in/op een voertuig gaan zitten. En alle andere motorrijders allemaal mietjes zijn die niet doorrijden.

Je leert bij lessen waar de rem zit en hoe het gas werkt.
In een auto hard rijden is een totaal andere beleving als met een motor hard rijden. Adrenaline doet veel met een mens. Daarnaast ben je een heel stuk kwetsbaarder met een motor als met een auto en is een klein foutje met een motor vele sneller gemaakt dan met een auto.

Waarom ben ik dit überhaupt aan het uitleggen? Dit weet jij ook allemaal.

Maar noem ze gerust allemaal mongolen en josti's en kauw ook nog even voor wat ze allemaal vinden en zeggen, in plaats van dat je jezelf probeert in te denken in zulke uitspraken.
pi_166200711
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 19:49 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Dus die mensen rijden ook geen auto etc? Want dan zijn het ook josti's op de weg? Ik wil die mensen wel eens zien op een motor, alsof ze wel het besef hebben om te zegen dat ze zich niet kunnen inhouden en dan vervolgens dat besef niet kunnen aanroepen als ze in/op een voertuig gaan zitten. En alle andere motorrijders allemaal mietjes zijn die niet doorrijden.

Je leert bij lessen waar de rem zit en hoe het gas werkt.
Ik weet dat ik een zak chips in één keer leeg vreet als ik 'm in huis haal. Dus koop ik nootjes, want die zijn net niet lekker genoeg om te blijven vreten als een varken. Waarom zou ik toch die chips in huis halen en zo 24/7 zelfbeheersing van mezelf eisen, in plaats van ze niet kopen en die zelfbeheersing alleen in de supermarkt te hoeven hebben?
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 19:55:14 #50
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_166200780
Maar die mensen hebben vaak nog nooit de chips gehad, en durf te wedden dat ze akelig de bek branden als ze proeven ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')