Ik ben gisteren echt een paar keer stuk gegaan om die Younes, als je die met je pink aanraakt dan zet je hem al van de bal af.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mensen verwachten teveel van buitenspelers in de Eredivisie. Elia is een van de betere en gelukkig speelt hij bij ons.
Ik had het ook over uitfluiten, niet over kapot maken.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een keer uitfluiten staat niet gelijk aan kapot maken.
1e helft was inderdaad oke, 2e helft was in en in triest.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2016 09:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hadden het over de CL finale die in de VS gespeeld gaat worden ofzo. Co vond dat wel een voordeel zodat een situatie zoals in 2002 dan vermeden kan worden (wat opzich al grappig is natuurlijk, want dat was gewoon een bizar toeval). Tom onderbrak hem dat die finale toch echt over twee wedstrijden werd gespeeld, waarna de hele tafel instemmend Tom gelijk gaf.
Humor om te lachen.
Ik vond vooral het spel tot de 0-1 meer dan goed. Vooraf eigenlijk vooral gehoord dat Ajax voetballend zoveel verder was maar die kwamen er juist op dat vlak echt totaal niet aan te pas.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:40 schreef TC03 het volgende:
Gisteren heb ik het niet kunnen zien, maar als ik de samenvatting zo zie is het voor de zoveelste keer dat we thuis flink beter zijn maar gewoon geen goal maken. Treurig.![]()
Het spel vond ik er wel prima uit zien. Maar je had gewoon 3 goals moeten maken.
Dat werd hij gisteren helemaal niet.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het ook over uitfluiten, niet over kapot maken.
ik vond het ook van feyenoords kant matig.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond vooral het spel tot de 0-1 meer dan goed. Vooraf eigenlijk vooral gehoord dat Ajax voetballend zoveel verder was maar die kwamen er juist op dat vlak echt totaal niet aan te pas.
Weer eens zonde van het resultaat, maar het geeft in ieder geval weer wat meer houvast dat je op geen enkel vlak onderdoet.
Meer zul je in de eredivisie ook nooit zien.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:44 schreef Adames het volgende:
maar zelf kwam het ook niet verder dan wat wild gebal.
Ik zou je dan aanraden wat realistischer te zijn. Volgens jouw maatstaf is élke wedstrijd dan matig, want ook in de PL worden elke week meerdere verschrikkelijke wedstrijden gespeeld door clubs met 4-5x de begroting van de Nederlandse top. Voor Nederlandse begrippen speelde Feyenoord gewoon prima.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:44 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vond het ook van feyenoords kant matig.
Goed, Ajax kwam er niet aan te pas en dat is zeker de verdienste van Feyenoord maar zelf kwam het ook niet verder dan wat wild gebal. Dan hoop je dat je met wat fysiek sterke spelers iets forceert, maar het ziet er niet uit.
Feyenoord kwam voetballend tot genoeg kansen en in ieder geval bij het doel van de tegenstander. Dat kon je andersom niet zeggen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Goed, Ajax kwam er niet aan te pas en dat is zeker de verdienste van Feyenoord maar zelf kwam het ook niet verder dan wat wild gebal. Dan hoop je dat je met wat fysiek sterke spelers iets forceert, maar het ziet er niet uit.
Matig? Ja op het gebied van kansen afronden. Anders was de ruststand 2-0 geweest (Bilal en Botteghin waren allebei 100% kansen) en dat had Ajax nooit meer goedgemaakt.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Die Snoeks is gewoon de Sierd de Vos van de publieke omroep, die gast verzint een invalshoek die ontzettend interessant zou moeten zijn (vindt 'ie zelf) en verliest zichzelf daar dan volledig in zodat het resultaat vaak lachwekkend wordt. Mooi voorbeeld ook bij Bilal gisteren, wat die Snoeks daar over zat te raaskallen...quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:16 schreef Luni het volgende:
[..]
NOS samenvatting niet gezien, maar las dat die Frank Snoeks tenenkrommend was?
Ik hoorde vooraf vaak de vergelijking dat het bij Feyenoord vooral veel fysiek is en weinig voetbal en bij Ajax juist andersom.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:55 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
Matig? Ja op het gebied van kansen afronden. Anders was de ruststand 2-0 geweest (Bilal en Botteghin waren allebei 100% kansen) en dat had Ajax nooit meer goedgemaakt.
Wat teleurstelling na een kutvoorzet, dat was het wel qua "uitfluiten".quote:
Volgens mij werd er alleen zo nu en dan gevloekt en getierd bij een mislukte actie, maar ik heb inderdaad ook geen uitfluiten gehoord.quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:08 schreef Gert het volgende:
Wat teleurstelling na een kutvoorzet, dat was het wel qua "uitfluiten".
Daarom is het, wederom, zo zonde dat je er zelf niet eerst eentje in prikt.quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoorde vooraf vaak de vergelijking dat het bij Feyenoord vooral veel fysiek is en weinig voetbal en bij Ajax juist andersom.
Maar zowel voetballend als fysiek (Ajacieden vielen bij bosjes neer om kramp de laatste 20 minuten) deed Ajax gisteren onder.
Ik ben ervan overtuigd dat we hadden gewonnen als we de 1e goal hadden gemaakt.quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarom is het, wederom, zo zonde dat je er zelf niet eerst eentje in prikt.
Natuurlijk. Wanneer Bilal die 1 op 1 afrondt speel je een compleet andere wedstrijd.quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat we hadden gewonnen als we de 1e goal hadden gemaakt.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:12 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Volgens mij werd er alleen zo nu en dan gevloekt en getierd bij een mislukte actie, maar ik heb inderdaad ook geen uitfluiten gehoord.
Er zijn ook tijden geweest dat een goal zorgde voor twijfel in het team en de wedstrijd daardoor kantelde, zoals vorig jaar vaak gebeurde. Dit seizoen hebben we daar vooralsnog geen last van volgens mij.quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wanneer Bilal die 1 op 1 afrondt speel je een compleet andere wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |