Inderdaad, dat vond ik ook een rare opmerking. Hij heeft echt zo'n schijnheilig koorknaapjeshoofd.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:59 schreef H.FR het volgende:
Zit het even terug te kijken, maar die overtreding van Klaassen op El Ahmadi is echt heel donkerrood. Deze overtreding is normaal rustig 4 potjes vanaf de tribune kijken.
Oh, en wie riep nou dat Dolberg er zo normaal uit ziet? Hij heeft juist het stereotype Ajax hoofd.
Andere Tijden Sportquote:Op maandag 24 oktober 2016 09:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Haha ik keek ook met vol verbazing. Tom Egberts Alsof hij de geschiedenis kenner is. Komt ie aan met 2002 finale over 2 wedstrijden :’)
Inderdaad, Elia links is wat mij betreft een zekerheidje. Die jongen kwam gisteren net terug van 2 maanden blessureleed, nogal logisch dat ie dan ongelukkig is in het merendeel van z'n acties. Toornstra, Bilal en Berghuis mogen het uitvechten voor de rechterkant.quote:Op maandag 24 oktober 2016 10:55 schreef Vasion het volgende:
[..]
Met Elia heb je weer eens dreiging aan de linkerkant.
En Berghuis is een flop.
NOS samenvatting niet gezien, maar las dat die Frank Snoeks tenenkrommend was?quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:08 schreef PollosHermanos het volgende:
Alles nog even bekeken bij Studio Sport en net Studio Voetbal. Vanaf de wedstrijd heerste vooral teleurstelling, je had ze gewoon ondersteboven kunnen spelen in de eerste helft...
Maar dan kijk ik nog even naar de ranglijst en dan staan we toch nog steeds maar even mooi ongeslagen bovenaan en hebben we tot nu toe laten zien dat we echt niet onderdoen voor Ajax en PSV in de onderlinge duels. Uiteindelijk dus gewoon echt trots op dit Feyenoord, ik ben benieuwd hoe we ons staande blijven houden tot aan de winterstop.
Ik vond hem gisteren eigenlijk de minste op het veld. Maargoed, als je scoort en het middenveld van de tegenstander heeft letterlijk niks te vertellen doe je toch iets goed.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:16 schreef inslagenreuring het volgende:
Het kan maar zo zijn dat dit Dirk zijn laatste klassieker in Rotterdam is. Maar wat een respect voor die gast. 57 jaar en echt topfit en nog zo'n belangrijke goal. Nog maar een jaartje erbij doen.
Wat zijn dat nou voor Vitesse-praktijken.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:14 schreef H.FR het volgende:
Als er nog mensen naar de bekerpot a.s. woensdag willen: 2e kaart is nu gratis.
Eens. Maar die gast heeft zoveel slimmigheidjes opgedaan op een hoog niveau. Die goal die hij maakte maak je ook tegen clubs als Real en Barcelona.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond hem gisteren eigenlijk de minste op het veld. Maargoed, als je scoort en het middenveld van de tegenstander heeft letterlijk niks te vertellen doe je toch iets goed.
Ik vind sowieso wel dat hij altijd ten onrechte is bestempeld als werkpaard zonder techniek. Het ziet er misschien allemaal een beetje blokkig uit, altijd gedaan ook. Maar dat heeft meer met stijl dan met techniek te maken.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Eens. Maar die gast heeft zoveel slimmigheidjes opgedaan op een hoog niveau. Die goal die hij maakte maak je ook tegen clubs als Real en Barcelona.
Snoeks ging bijna minutenlang door over dat Bilal zo vijandig bejegend werd gister door het Feijenoord-publiek. Sprak ook over een voelbare opluchting van het publiek bij zijn wissel. Hij zag 'geen enkele reden voor dit gedrag'.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:16 schreef Luni het volgende:
[..]
NOS samenvatting niet gezien, maar las dat die Frank Snoeks tenenkrommend was?
Rendement had hij gisteren wel, maar hij speelde kut.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Die Elia is echt een ontiegelijke kutspeler zonder rendement.
Dan zal die binnenkort net als Bilal ook wel uitgefloten worden door zijn eigen publiek.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Speelt voor het eerst sinds zijn blessure en geeft gelijk de assist.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Boeien?quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zal die binnenkort net als Bilal ook wel uitgefloten worden door zijn eigen publiek.
Goh, we hebben het net over Frank Snoeks.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zal die binnenkort net als Bilal ook wel uitgefloten worden door zijn eigen publiek.
Daar is ie 40-45x de zijlijn voor over gegaan of zich vastgelopen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Speelt voor het eerst sinds zijn blessure en geeft gelijk de assist.
Hoezo geen rendement?
Oh, het was zijn schuld?quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:36 schreef Luni het volgende:
[..]
Goh, we hebben het net over Frank Snoeks.
Een keer uitfluiten staat niet gelijk aan kapot maken.quote:
Jij hebt het over rendement, ik niet.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar is ie 40-45x de zijlijn voor over gegaan of zich vastgelopen.
Matig voetballertje man.
Lekker laten gaan in de winter.
Ik heb studio sport niet gezien maar het grappige is dat hij helemaal niet werd uitgefloten.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een keer uitfluiten staat niet gelijk aan kapot maken.
Mensen verwachten teveel van buitenspelers in de Eredivisie. Elia is een van de betere en gelukkig speelt hij bij ons.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Speelt voor het eerst sinds zijn blessure en geeft gelijk de assist.
Hoezo geen rendement?
Ik kijk graag verder dan 2 wedstrijden.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij hebt het over rendement, ik niet.
Zijn rendement dit seizoen: 2 wedstrijden, 1 invalbeurt. 3 goals, 1 assist.
Nee hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:38 schreef Typisch het volgende:
Mensen verwachten teveel van buitenspelers in de Eredivisie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |