Nee. Als wij het verstaan...quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:40 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Yup.Al zijn die berichten soms ook wel wat lastig te verstaan. Even in zijn verdediging.
LomValoquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
benieuwd of hij ook een account heeft en wat zijn naam dan is.
Djeez.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
benieuwd of hij ook een account heeft en wat zijn naam dan is.
Without mequote:Op zondag 23 oktober 2016 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik 'round the outside' hoor moet ik altijd denken aan Eminem
Da's goddelijk! Drumsticks aanbraden, daarna 2 blikjes cola (geen Light!) er bij, beetje bruine basterdsuiker, ketchup, sambal, mosterd. En dan lekker drie kwartier gaar pruttelen. Daarna valt je kip van het botje en is je cola een goddelijke bbq-saus geworden zonder colasmaakquote:
Ik aan Max in Spaquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik 'round the outside' hoor moet ik altijd denken aan Eminem
Waar te vinden?quote:
Gadverdamma, doe het dan met bruin bier.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's goddelijk! Drumsticks aanbraden, daarna 2 blikjes cola (geen Light!) er bij, beetje bruine basterdsuiker, ketchup, sambal, mosterd. En dan lekker drie kwartier gaar pruttelen. Daarna valt je kip van het botje en is je cola een goddelijke bbq-saus geworden zonder colasmaak![]()
En dan je patat dippen in die saus!
Probeer het eens. Is echt lekker.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gadverdamma, doe het dan met bruin bier.
Dat slaat nergens op.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dan ist geen colakip meer, pop.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Reken daar maar niet opquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:44 schreef Fir3fly het volgende:
Laten we hopen dat Max nog mag vechten met Ricciardo aan het einde van de race.
gelukkig geen tekort aan suiker met cola en bastartsuikerquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:43 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Probeer het eens. Is echt lekker.
Nee, dat mag niet. Zie vroege pitstop en zie vraag van het team om niet teveel te pushen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:44 schreef Fir3fly het volgende:
Laten we hopen dat Max nog mag vechten met Ricciardo aan het einde van de race.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |