Lijkt me een uitstekend plan idd. Dit slaat nergens op. Verschillende strategie en dan Max meteen na RIC pitten????quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Fijn dat jij het beter lijkt te weten dan het team zelf. Misschien moet je gaan solliciteren ofzo.
logisch tochquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:22 schreef Fir3fly het volgende:
Sainz laat Ricciardo er gewoon even voorbij.
Tot het Max is, dan ineens niet...quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
RIC moet kennelijk bevoordeeld worden weer... En HAM
Nee joh, Rosberg wordt minimaal 3quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:23 schreef YokiKater het volgende:
Ik zie beide Red Bulls nog wel op het podium komen.
Welke plekken?quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:23 schreef YokiKater het volgende:
Ik zie beide Red Bulls nog wel op het podium komen.
Hoe lang kijk jij F1?? Verschillende strategie niet uitvoeren als verschillende strategie is GOED??? Kom op zeg...quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:23 schreef Fopje het volgende:
[..]![]()
Diegene die vooraan rijdt heeft het voordeel van de strategie. Is geen geheim bij Red Bull.
Thanks!quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuk dat hier kennelijk allemaal mensen zitten die beter in tactiek zijn dan de mensen van RBR
Ja, P1 en P2 voor RBRquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee joh, Rosberg wordt minimaal 3
Alsof niet is gebleken dat RBR wel eens verkeerde beslissingen heeft gemaakt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Leuk dat hier kennelijk allemaal mensen zitten die beter in tactiek zijn dan de mensen van RBR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |