Nou?quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. Nu ophouden met je gezeik aub
Ow? Hoe kom je aan de info?quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:05 schreef Swetsenegger het volgende:
VES heeft problemen met zijn banden
Jaquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:06 schreef TargaFlorio het volgende:
Verstappen heeft toch ook hardere banden dan Ferrari?
Ja, Max op S , rest allemaal op SSquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:06 schreef TargaFlorio het volgende:
Mwoa was gewoon goed weg, zat in versnellingsbak van RIC. Ferrari heeft gewoon een mega start afgelopen tijd.quote:
Yup.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:06 schreef TargaFlorio het volgende:
Klopt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:06 schreef TargaFlorio het volgende:
yup.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:06 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik ben 'm al 2 maanden vergetenquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:05 schreef potjecreme het volgende:
KuT Perez heeft schade. Niet goed voor mijn manager.
Net zon prutser als zn vaderquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max verneukt het weer, geen winnaarsmentaliteit die jongen
Ja? Ik zie niet dat er iets mis is met zijn banden hoor? Ik weet alleen dat hij op een harde compound rijdt. En dat is momenteel even het "probleem".quote:
Kan beter vakkenvuller worden bij de Colruyt in Maaseik.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max verneukt het weer, geen winnaarsmentaliteit die jongen
Dat zeg ik?quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:07 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ja? Ik zie niet dat er iets mis is met zijn banden hoor? Ik weet alleen dat hij op een harde compound rijdt. En dat is momenteel even het "probleem".
Dit.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:07 schreef m0ridin het volgende:
Mjah, toch niet gek met hardere banden? Prima start an sich, maar ferrari heeft ook gewoon prima starts de laatste tijd en dat icm verschil in banden...
Dit dusquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:07 schreef m0ridin het volgende:
Mjah, toch niet gek met hardere banden? Prima start an sich, maar ferrari heeft ook gewoon prima starts de laatste tijd en dat icm verschil in banden...
Ik verdenk die Ferrari's van een en andere aan illegale spullen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Mwoa was gewoon goed weg, zat in versnellingsbak van RIC. Ferrari heeft gewoon een mega start afgelopen tijd.
Hij moet voor de Delhaize gaanquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kan beter vakkenvuller worden bij de Colruyt in Maaseik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |