90% van ons?quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft 90% geen idee waar ze het over hebben.
Ja goed, leermoment. Hij is nog jong, had daarna nog uitzicht op P4 voor Ferrari'squote:Op zondag 23 oktober 2016 22:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beetje? Is gewoon een gigantische fout, waar je een gehele race mee om zeep helpt.
sws iphone nemenquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:11 schreef Oberkullie het volgende:
Zal ik een abbo nemen voor ¤40 met de iPhone 6s
Zou je een abo op mij nemen voor 40¤?quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:11 schreef Oberkullie het volgende:
Zal ik een abbo nemen voor ¤40 met de iPhone 6s
Ligt eraan hoeveel GBquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zou je een abo op mij nemen voor 40¤?
quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zou je een abo op mij nemen voor 40¤?
jeetjequote:Op zondag 23 oktober 2016 22:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Durf niks meer te zeggen want straks maak je weer een gemene sneer naar mij
Het excuus van de 20-jarige Amir A. was dat hij al vier maanden geen seks had gehad. Hij kon zijn 'uitgesproken overmatige seksuele energie' niet beheersen in Oostenrijk, waar hij sinds drie maanden als immigrant woonde en leefde van een uitkering. In Irak had hij nog seks gehad met een vrouw, wel iemand anders dan zijn echtgenote. Die was sinds de bevalling 'altijd ziek'.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:11 schreef Mortaxx het volgende:
Dit ook hè montelly :s
NWS / Onzekerheid of 10-jarig jochie instemde met anale seks
Nou, klinkt dat logisch of klinkt dat logischquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Het excuus van de 20-jarige Amir A. was dat hij al vier maanden geen seks had gehad. Hij kon zijn 'uitgesproken overmatige seksuele energie' niet beheersen in Oostenrijk, waar hij sinds drie maanden als immigrant woonde en leefde van een uitkering. In Irak had hij nog seks gehad met een vrouw, wel iemand anders dan zijn echtgenote. Die was sinds de bevalling 'altijd ziek'.
Wat![]()
Dat is toch ook gewoon zoquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Het excuus van de 20-jarige Amir A. was dat hij al vier maanden geen seks had gehad. Hij kon zijn 'uitgesproken overmatige seksuele energie' niet beheersen in Oostenrijk, waar hij sinds drie maanden als immigrant woonde en leefde van een uitkering. In Irak had hij nog seks gehad met een vrouw, wel iemand anders dan zijn echtgenote. Die was sinds de bevalling 'altijd ziek'.
Wat![]()
Rip vakantie weet ook gewoon echt niet wat ik heb gedaan de hele weekquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:18 schreef Chloroform het volgende:
Dat moment dat je al je wekkers weer aan moet zetten, rip
5:55quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:18 schreef Chloroform het volgende:
Dat moment dat je al je wekkers weer aan moet zetten, rip
Heb grootste gedeelte in bed doorgebracht denk ikquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:19 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Rip vakantie weet ook gewoon echt niet wat ik heb gedaan de hele week
Ja ditquote:
7:00quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en doe altijd nog zo'n laatste om 6:30
drie keer raden hoe laat ik er altijd uitga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |