Of bierflesjesquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen vrouwen die zijn dick lusten zijn vrouwen natuurlijk.
wow zeg het in hun gezicht dan :Squote:Op zondag 23 oktober 2016 21:44 schreef Oberkullie het volgende:
Mijn buren roken uit het raam en die vieze lucht komt bjj mij naar binnen
ja mijquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey jongens en meiden ik leef nog heb ik nog wat gemist hier
Kom kokomo straksquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Nee staat er los vanquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zou dat met die miscommunicatie en dus de verrotte pitstop te maken hebben gehad?
Ja dickpics van Bozequote:Op zondag 23 oktober 2016 21:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Bedankt Montellyquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:06 schreef Montelly het volgende:
Ik moest echt twee keer kijken, dit kan toch nooit Janet Jackson zijn?? Waaatttt![]()
[ afbeelding ]
zwangerquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:06 schreef Montelly het volgende:
Ik moest echt twee keer kijken, dit kan toch nooit Janet Jackson zijn?? Waaatttt![]()
[ afbeelding ]
Jullie hebben ook echt van elke sport verstand he.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zou dat met die miscommunicatie en dus de verrotte pitstop te maken hebben gehad?
echt hèquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:06 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Uiteindelijk heeft 90% geen idee waar ze het over hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Jullie hebben ook echt van elke sport verstand he.
Beetje? Is gewoon een gigantische fout, waar je een gehele race mee om zeep helpt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Foute pitstop was wel beetje dommig, slecht gecommuniceerd. Max leek te denken dat hij binnen moest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |