Zeker, ze is zeer wanhopigquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik heb dm contact met Oberkullie, denken jullie dat ik een kans maak?
quote:
lekker dit, je stuurt gewoon iemands foto's door zonder toestemmingquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, probeer vertrouwen van anderen niet te schenden
Ober palmt mij alleen in.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, wellicht weet Prof wel hoe je Ober kan inpalmen
Heb je nog tips hoe ik ons dm gesprek voort kan zetten zodat hij eindigt in knetterende seks in een obscure hotelkamer in Paramaribo?quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:44 schreef Oberkullie het volgende:
Mijn buren roken uit het raam en die vieze lucht komt bjj mij naar binnen
"probeer"quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
lekker dit, je stuurt gewoon iemands foto's door zonder toestemming
als het lukt dan is het mooi meegenomen, maar zo niet, ach dan is er ook geen man overboord.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wow wat doe je uitermate vervelend tegen mij vandaag
en ik ben al in zo'n emotionele bui
quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Echt alleen Nederlandse vrouwen vallen daar over.![]()
Voor zover je dat vrouwen kunt noemen dan.
Ik heb toch gewoon in paint een zwart balkje over zijn ogen gedaanquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
als het lukt dan is het mooi meegenomen, maar zo niet, ach dan is er ook geen man overboord.
dat vind ik gewoon jammer, vertrouwen is de basis van iedere relatie
Ik vind dat ook maar ja hij gaat wss zeggen dat Noord-Afrikaanse vrouwen ook geen vrouwen zijn ofzoquote:
Alleen vrouwen die zijn dick lusten zijn vrouwen natuurlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind dat ook maar ja hij gaat wss zeggen dat Noord-Afrikaanse vrouwen ook geen vrouwen zijn ofzo
Racist.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:52 schreef Le_Professeur het volgende:
Daar is 'ie weer, de jelly- kaart.
Of bierflesjesquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen vrouwen die zijn dick lusten zijn vrouwen natuurlijk.
wow zeg het in hun gezicht dan :Squote:Op zondag 23 oktober 2016 21:44 schreef Oberkullie het volgende:
Mijn buren roken uit het raam en die vieze lucht komt bjj mij naar binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |