stomme mortaxxquote:
wat voor schoenenquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:21 schreef supersof het volgende:
Heb dinsdag een date en heb een jurkje gekocht maar moet eigenlijk nog goede schoenen erbij maar kon niks vinden![]()
Normaal koop ik geen nieuwe kleren voor een date hoor
Hoezo een prijsvraagquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
omdat ik een prijsvraag hield in GRTD
wil zwarte suède schoenen met heel klein hakje en geen saaie dus moet leuk riempje of ritsje of nog een ander stofje. Ik weet niet. Maar alles was te hoog of te lompquote:
graag voorbeeldquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:22 schreef supersof het volgende:
[..]
wil zwarte suède schoenen met heel klein hakje en geen saaie dus moet leuk riempje of ritsje of nog een ander stofje. Ik weet niet. Maar alles was te hoog of te lomp
lomp ja dezequote:Op zondag 23 oktober 2016 17:33 schreef supersof het volgende:
[..]
http://m.hm.com/nl/product/52227?article=52227-B
Zoiets alleen dan niet zo saai en lomp
Ik waardeer dit. Ik ben ook diep teleurgesteld. Het is wel erg sneu gesteld met AZ en ik voorspel weinig goeds. Beter wordt de Brom gauw wakker want anders voorspel ik weinig goeds.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
We zouden Flippie even moeten troosten want AZ heeft het gepresteerd om van fucking FC Groningen te verliezen.
het lijkt dat je weinig goeds voorspeldquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik waardeer dit. Ik ben ook diep teleurgesteld. Het is wel erg sneu gesteld met AZ en ik voorspel weinig goeds. Beter wordt de Brom gauw wakker want anders voorspel ik weinig goeds.
Inderdaad.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het lijkt dat je weinig goeds voorspeld
die lussen aan de voorkant echt lelijkquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
helaas 4-5x te duur wat ik aan een winterjas wil utigeven
dat hoort zoquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die lussen aan de voorkant echt lelijk
die is wel leuk ja. Ik let nooit echt op heren jassen dus kan je niet echt helpenquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
helaas 4-5x te duur wat ik aan een winterjas wil utigeven
veel te de uur helaas maar denk wel zoietsquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:01 schreef supersof het volgende:
[..]
die is wel leuk ja. Ik let nooit echt op heren jassen dus kan je niet echt helpen
ik zit ook een beetje te luisterenquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:06 schreef Flippiee het volgende:
Met 3opreis is Geraldine in Polen, Inso. Ik wil nu naar het Tatra gebergte.
Mij ook wel. Beetje modderbaden beetje zonnen beetje uit een kokosnoot drinken.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik zit ook een beetje te luisteren
Zo'n eilandje lijkt me ook wel wat
ja mooi hequote:Op zondag 23 oktober 2016 20:06 schreef Flippiee het volgende:
Met 3opreis is Geraldine in Polen, Inso. Ik wil nu naar het Tatra gebergte.
dan zo'n zwartjoekel met een waaier naast je hangmatquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mij ook wel. Beetje modderbaden beetje zonnen beetje uit een kokosnoot drinken.
Ja het zag er prachtig uit.quote:
En dan nog iemand die cocktails komt brengen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan zo'n zwartjoekel met een waaier naast je hangmat
Mooi vachtquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:15 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn oma heeft een tatrahond
echt een godenbeest
[ afbeelding ]
zeilen klinkt wel vermoeiendquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja het zag er prachtig uit.
[..]
En dan nog iemand die cocktails komt brengen.
En zeilen is ook tof.
[..]
Mooi vacht
nee lastige honden.quote:
ik ben ook 60 kiloquote:
als je een hond was welquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben ook 60 kilo
ben ik nu een goede waakhond
Kek. Mijn hond is 30 kg en die vind ik al sterkquote:
Dat is best pittig. En ook sneu voor de hond trouwens als dat mis gaat.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:24 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn oma is misschien 45-50 kg ofzo
dus moet je goed trainen anders gaat hond jou de baas zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
daarom moet je goed opvoeden hequote:Op zondag 23 oktober 2016 20:29 schreef Flippiee het volgende:
Dat is best pittig. En ook sneu voor de hond trouwens als dat mis gaat.
heel vermoei0ndquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nu opeens vanwege Verstappen is iedereen fan
Kan je beter een leuk boek lezenquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind f1 optimale ontspanning in de kop
waar danquote:
pff dacht echt dat ik ging winnenquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:21 schreef Insomnia_ het volgende:
paxcon had bijna gewonnen
jammer paxcon
Feyenoord nu KAMPIOENquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je voorspelling uit zou komen
ik een jaar en twee wekenquote:
mijn schoenen zijn echt grauw gewordenquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben voor het eerst in mijn leven schoenen aan het poetsen
wel zelfde studie?quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:52 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ja, twijfel om naar een andere univ te gaan.
vertel?quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:54 schreef Paxcon het volgende:
den
[..]
denk dat je dan van een koude kermis thuiskomt
Daar heb ik nog nooit de behoefte voor gevoeld.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ben voor het eerst in mijn leven schoenen aan het poetsen
ben helemaal vergeten. Schoenen alleen aangehad voor diploma uitreiking.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit de behoefte voor gevoeld.
Toen ik mijn schoenen kocht zei dat wijf ook dat ik ze vaak moest gaan poetsen, ja dat ga ik niet doen hoor. Veel te lui voor.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ben helemaal vergeten. Schoenen alleen aangehad voor diploma uitreiking.
Jazeker.quote:
uva is uitzondering, courses die ash interessant vint worden daar pas in laatste bachelorjaar gegeven, gaat me overigens meer om reisafstand enzo.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zal allemaal niet zoveel verschillen per uni
Willen ze je ook nog allerlei middeltjes aansmerenquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik mijn schoenen kocht zei dat wijf ook dat ik ze vaak moest gaan poetsen, ja dat ga ik niet doen hoor. Veel te lui voor.
[..]
Jazeker.
je had een kamer toch in amsterdamquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:59 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
uva is uitzondering, courses die ash interessant vint worden daar pas in laatste bachelorjaar gegeven, gaat me overigens meer om reisafstand enzo.
wel zonde als het dure schoenen zijn tochquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik mijn schoenen kocht zei dat wijf ook dat ik ze vaak moest gaan poetsen, ja dat ga ik niet doen hoor. Veel te lui voor.
[..]
Jazeker.
Ik heb dat wijf een uitbrander gegeven, wat niet mijn bedoeling was maar gewoon als een reflex.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Willen ze je ook nog allerlei middeltjes aansmeren
favo ep/seizoen? haat je tod meer of ted?quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Jazeker.
Ik geef daar nooit zoveel geld aan uit, vind dat echt dodelijk saai om kleding te kopen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wel zonde als het dure schoenen zijn toch
Super zonde joh.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Jazeker.
net als je macdonaldschickquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb dat wijf een uitbrander gegeven, wat niet mijn bedoeling was maar gewoon als een reflex.
ik wil binnenkort meer kleding kopen maar geen tijdquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geef daar nooit zoveel geld aan uit, vind dat echt dodelijk saai om kleding te kopen.
Het laatste halve seizoen was geniaal, elke aflevering. Ozmandyus (oid) favoriete episode natuurlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
favo ep/seizoen? haat je tod meer of ted?
lijkt me handig als iemand advies kan gevenquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:01 schreef Paxcon het volgende:
ik vind kleren kopen alleen leuk als zus mee gaat
Valt wel mee, ik kan jaren met mijn schoenen doen. Langer dan de meeste mensen.quote:
Welke bedoel je?quote:
Ik ga binnenkort wel weer een keer naar de website van H&M waar ik wat dingen aanklik,quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik wil binnenkort meer kleding kopen maar geen tijd
Met mijn zus en moeder gaan winkelen vond ik echt horror. Altijd 40-45 kledingwinkels in en uit. Ik ging dan liever ergens in een zaak staan waar computergames en dvd's werden verkocht, zodat ik wist wat ik thuis moest downloaden.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:01 schreef Paxcon het volgende:
ik vind kleren kopen alleen leuk als zus mee gaat
ja en die brengt gewoon alles wat eventueel leuk is naar pashokjequote:Op zondag 23 oktober 2016 23:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lijkt me handig als iemand advies kan geven
Ja wel als ze ook shit voor zichzelf gaan zoekenquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met mijn zus en moeder gaan winkelen vond ik echt horror. Altijd 40-45 kledingwinkels in en uit. Ik ging dan liever ergens in een zaak staan waar computergames en dvd's werden verkocht, zodat ik wist wat ik thuis moest downloaden.
Dat is dan wel makkelijkquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja en die brengt gewoon alles wat eventueel leuk is naar pashokje
heb een hekel aan winkels doorstruinen
to hajilee, vuurgevechtep? wut walt is toch pas haatbaar na seizoen vier?quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het laatste halve seizoen was geniaal, elke aflevering. Ozmandyus (oid) favoriete episode natuurlijk.
Ik had eigenlijk vooral een bloedhekel aan Walt.
beetje ongemakkelijk. Zeker als die verkopers om je heen drentelenquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat vind ik echt heel ongemakkelijk, opdringerige verkopersquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beetje ongemakkelijk. Zeker als die verkopers om je heen drentelen
Als ze kleding voor mij gaan uitzoeken ook hoor, dan kies ik vaak het eerste zodat ik snel naar huis kan.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja wel als ze ook shit voor zichzelf gaan zoeken
dan duurt het eindeloos
Dat is ook het meeste wat ik kan herinneren.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:04 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
to hajilee, vuurgevechtep? wut walt is toch pas haatbaar na seizoen vier?
nee enige saaie ep.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:05 schreef Paxcon het volgende:
die aflevering met die vlieg in het lab was ook ERG leuk
ik vind dat persoonlijk weinig interessante rechtsgebiedenquote:
hey lieverdquote:
die chick die je de hele nacht hebt gezoend en toen gingen jullie naar de mac en toen vroeg ze of jij ook wat wilde en toen heb je even je mening duidelijk gemaaktquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet het serieus niet meer, help me even.
Dat was een gebbetjequote:
Mijn vader was erg MAD toen hij die aflevering zagquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:05 schreef Paxcon het volgende:
die aflevering met die vlieg in het lab was ook ERG leuk
quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze kleding voor mij gaan uitzoeken ook hoor, dan kies ik vaak het eerste zodat ik snel naar huis kan.
Kleding passen in die kleedhokjes vind ik al helemaal vreselijk.
Ohja dat was me toch een raar wijf. Maar dat had ik wel kunnen bedenken als je midden in de nacht bij de mac wil eten natuurlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
die chick die je de hele nacht hebt gezoend en toen gingen jullie naar de mac en toen vroeg ze of jij ook wat wilde en toen heb je even je mening duidelijk gemaakt
Lolquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader was erg MAD toen hij die aflevering zag
Toen ging ik stuk
Ik doe gewoon overhemdje aan en dan vind ik het wel prima.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
maar als ik het niks vind wil ik er niet in lopen
Ik wacht eigenlijk altijd sale of kortingactie af. Vind het tegenwoordig zonde om volle mep te betalen. Zeker als er iedere maand wel een actie is.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
Vragen jullie wel eens korting als je meerdere broeken ofzo koopt?
quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja dat was me toch een raar wijf. Maar dat had ik wel kunnen bedenken als je midden in de nacht bij de mac wil eten natuurlijk.
is toch niet raar na uitgaan?quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja dat was me toch een raar wijf. Maar dat had ik wel kunnen bedenken als je midden in de nacht bij de mac wil eten natuurlijk.
which univ?quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was een gebbetje
Ik studeer zelf fiscale economie dus ik hou Pax altijd even in toom als hij weer gaat haten
Jij zou haar vast wel kunnen fixen. Als ze met mij wilde, houd ze vast van babyfacequote:
Jawel, want McDonalds is echt kankersmerig.quote:
SJDquote:
ik ben dol op McDonald'squote:Op zondag 23 oktober 2016 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zou haar vast wel kunnen fixen. Als ze met mij wilde, houd ze vast van babyface
[..]
Jawel, want McDonalds is echt kankersmerig.
bahquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:10 schreef Ashqelon het volgende:
heb een x meisje gebaft in ledingruimte.
Misschien dacht ze na het macdonalds debacle dat jij niet haar ideale man zou zijnquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zou haar vast wel kunnen fixen. Als ze met mij wilde, houd ze vast van babyface
[..]
Jawel, want McDonalds is echt kankersmerig.
ik gaf mijn broertje kleren voor zijn verjaardag dit jaar en dag vond ie heel leuk. En toen vroeg hij me een keer mee om te shoppenquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ahw leukquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ik gaf mijn broertje kleren voor zijn verjaardag dit jaar en dag vond ie heel leuk. En toen vroeg hij me een keer mee om te shoppenzo leuk. Vindt jouw zus dat ook zo leuk?
which feit wel, baffe of locatie?quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
bah
en dan niet het feit dat het een meisje was
Jammer dat ze het daarna probeerde bij een vriend die ook een hekel heeft aan McDonalds.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien dacht ze na het macdonalds debacle dat jij niet haar ideale man zou zijn
quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat ze het daarna probeerde bij een vriend die ook een hekel heeft aan McDonalds.
Hier hebben wij uitgebreid over gepraat op de meetquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Godverdomme jij ook al.
Wat een steken in de rug dit.
oooh jammerquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ahw leuk
mijn zus is altijd wel in voor beetje winkelen maar zie haar niet zo vaak meer want ze woont niet meer in groningen
ze heeft het er even van genomen zegquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat ze het daarna probeerde bij een vriend die ook een hekel heeft aan McDonalds.
Fiscalequote:Op zondag 23 oktober 2016 23:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
welke courses vergen veel inzet? fiscale of economische?
hoezo? nee tof, wel grote ruimte.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
baffen
maar vond je niet beetje ongemakkelijk in pashokje?
Mijn geheugen zit vol met zwarte gaten.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier hebben wij uitgebreid over gepraat op de meet
Jammer dat je dit niet meer weet
De laatste keer dat ik bij de Mac at was dat ik om een uur of 3 in Groningen zat te ontbijten denk ikquote:
Nee die kapte het meteen af omdat hij wist hoe ze met mij omgingquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ze heeft het er even van genomen zeg
heeft die vriend haar nog genomen?
omdat klasgenoten dan tweede menu gratis hebben en dan moet hij mee om die eerste te betalenquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij gaat echt heel vaak zie ik altijd op snap
Was je toen op visite bij Pax?quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik bij de Mac at was dat ik om een uur of 3 in Groningen zat te ontbijten denk ik
Hmm, je maakt mij benieuwdquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn geheugen zit vol met zwarte gaten.
omg hopelijk is dit niet echtquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
omdat klasgenoten dan tweede menu gratis hebben en dan moet hij mee om die eerste te betalen
quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die kapte het meteen af omdat hij wist hoe ze met mij omging![]()
Hij had geen zin in zulke wijven
volg je fiscale courses met fiscaal recht? waar zit lastigheid in, hoeveelheid of complexiteit?quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Fiscale
Economische is een beetje afhankelijk van je gevoel/inzicht
het is ook wel eens mijn ontbijt op zondagmiddagquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik bij de Mac at was dat ik om een uur of 3 in Groningen zat te ontbijten denk ik
Wat bedoel je precies?quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:16 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
volg je fiscale courses met fiscaal recht? waar zit lastigheid in, hoeveelheid of complexiteit?
laatste tijd niet meer helaasquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij gaat echt heel vaak zie ik altijd op snap
Bij mij nooit eigenlijkquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het is ook wel eens mijn ontbijt op zondagmiddag
Ja als ik me die kon herinneren was er niks om over te praten natuurlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je zwarte gaten (niet ordinair bedoeld)
Je had beter Pax kunnen quotenquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben ze in Groningen niet gewoon een goede Turk dan?
Op tijd in bed liggen is relatief.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij mij nooit eigenlijk
Maar ik ben dan ook een keurige jongen die altijd op tijd in bed ligt
vertel eens wat meer over jezelfquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij mij nooit eigenlijk
Maar ik ben dan ook een keurige jongen die altijd op tijd in bed ligt
Dat is niet echt lekker als je om 8 uur moet werken of 9 uur college hebtquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op tijd in bed liggen is relatief.
Ik vind om 3 uur 's nachts naar bed een mooie tijd.
Turks eten misschienquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pax houdt niet van Turks denk ik.
Wat gezellig.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tot jij er was ja.
Grapje Stijn.
Kom daar nooit iddquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pax houdt niet van Turks denk ik.
Daarom werkloos zijnquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is niet echt lekker als je om 8 uur moet werken of 9 uur college hebt
Zijn fiscale courses hetzelfde voor studenten fiscale economie en fiscaal recht? Moet je inzet tonen om fiscale vakken te halen vanwege de moeilijkheid of omdat fiscale vakken veel voorgeschreven stof bevatten?quote:
Jaquote:
Ohjaquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al heb ik met hem wel goed Turks gegeten in Utrecht.
Nee, beide. Zeker als je in de master komt wordt PARTICIPATIE belangrijkquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:19 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Zijn fiscale courses hetzelfde voor studenten fiscale economie en fiscaal recht? Moet je inzet tonen om fiscale vakken te halen vanwege de moeilijkheid of omdat fiscale vakken veel voorgeschreven stof bevatten?
kijk je mee naar Trump rally vannacht? Dan draai je wel bijquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Liever dan Trump maar daar is alles mee gezegd
Hmm. Misschien moeten we dat dan nog een keertje doenquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al heb ik met hem wel goed Turks gegeten in Utrecht.
Dat was ik eigenlijk niet echt van plan eerlijk gezegdquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kijk je mee naar Trump rally vannacht? Dan draai je wel bij
Pff ik word al moe van het idee.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik studeer en werk, goede compensatie voor jou
Al kreeg ik mijn bord niet leeg zoals altijdquote:
Berlijn?quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was ik eigenlijk niet echt van plan eerlijk gezegd
Morgen even een en ander doornemen en dinsdag vroeg op en op naar Deutschland
Misschien dat Stijn dit keer wil meegaan.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm. Misschien moeten we dat dan nog een keertje doen
Ja ik dacht dat ik weinig kon eten maar dat viel alleszins meequote:Op zondag 23 oktober 2016 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pff ik word al moe van het idee.
[..]
Al kreeg ik mijn bord niet leeg zoals altijd
Nou hij is in het topic dus vraag het hem zou ik zeggenquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien dat Stijn dit keer wil meegaan.
In Amsterdam at JR meer dan ik geloof ikquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ik weinig kon eten maar dat viel alleszins mee
En ik at in Groningen meer dan jijquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In Amsterdam at JR meer dan ik geloof ik
Jij had zelfs de rijst op, die liet ik uit principe al liggen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ik weinig kon eten maar dat viel alleszins mee
Mosselenquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:22 schreef Paxcon het volgende:
Maar jij had wel zwaarder voorgerecht dan ik
En toch zijn jullie meer ecto dan ik al ben ik zelf ook vrij ectoquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En ik at in Groningen meer dan jij
Erg apart
Stijn is al stilletjes gevluchtquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou hij is in het topic dus vraag het hem zou ik zeggen
Niet jou Pax, geef maar opquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat zijn jouw interesses in het leven
NIET WAAR. Ik keek even in een ander topic.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn is al stilletjes gevlucht
Nou, dan ga ik toch maar nietquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Union Berlin, matig affiche.
Ik eet maar eens per dagquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En toch zijn jullie meer ecto dan ik al ben ik zelf ook vrij ecto
Opvallend
dat weet ik niet meerquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat zijn jouw interesses in het leven
Ik toch wel 2/3 keerquote:
Gewoon in dat stadion zijn is toch mooi johquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
In deze fase naar bekerduelletjes buiten Engeland gaan lijkt me niet zo leuk tbh.
Dat lijkt me een beetje saaiquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kunt ook je laptop meenemen naar Westfalen.
Ik heb je wel doorquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vroeg niet of ik zijn interesse was
Mijn neefje eet serieus meer dan ik.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik toch wel 2/3 keer
Maargoed jij houdt er ook een iets ander ritme op na
Dit is wel ernstig op zichquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn neefje eet serieus meer dan ik.
Waar oktoberfest?quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
gister oktoberfest en vandaag feest van m'n ouders
heeft hij al goede motoriek om katten te aaien?quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die krijgt de hele dag van alles naar binnen gedouwd.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FM spelen in het stadion als het een kutwedstrijd is
Ik maar balen dat ik MCI-SOU niet kon zien maar dat bleek ook een godganse flopshow.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hij moest wel janken toen hij 5 minuten van de Klassieker zag.
Laat Pax het niet horenquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die krijgt de hele dag van alles naar binnen gedouwd.
Nee hij knijpt vooral stukken vel, vandaar dat mijn kat altijd snel wegrent als mijn neefje achter haar aan kruipt. Best leuk om te zien.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
heeft hij al goede motoriek om katten te aaien?
o wellicht toch een andere opleiding doen. werk een aantal dagen pw en wil een opleiding volgen met weinig wiskunde die je kunt halen met vier dagen inzet pw en waarbij je relatief grote kans hebt op een vaste negen tot vijf baan.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee, beide. Zeker als je in de master komt wordt PARTICIPATIE belangrijk
bij de voetbalclubquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar oktoberfest?
Wel veel feestjes. Leuk.
Leuk hoor. Jij bent sowieso vaker op stedentrips geweest dan twee weken naar een resort oid? Van wat ik gelezen heb.quote:
Het kan, maar dan moet het je wel echt liggenquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:29 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
o wellicht toch een andere opleiding doen. werk een aantal dagen pw en wil een opleiding volgen met weinig wiskunde die je kunt halen met vier dagen inzet pw en waarbij je relatief grote kans hebt op een vaste negen tot vijf baan.
Ik wacht tot de Eredivisie ploegen ook een Football Manager specialist in dienst nemen. Dan ga ik meteen solliciteren bij Ajax.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Even hetzelfde potje simuleren en laten zien hoe het moet
Ik wacht nu al op hoe ze jou gaan presenteren net als met dat FIFAmannetjequote:Op zondag 23 oktober 2016 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wacht tot de Eredivisie ploegen ook een Football Manager specialist in dienst nemen. Dan ga ik meteen solliciteren bij Ajax.
Geen idee, zag alleen die fout van Stones nog terug.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik maar balen dat ik MCI-SOU niet kon zien maar dat bleek ook een godganse flopshow.
quote:
Ja.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk hoor. Jij bent sowieso vaker op stedentrips geweest dan twee weken naar een resort oid? Van wat ik gelezen heb.
Ik vond de wedstrijd alleen fijn toen het commentaar wegviel.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, zag alleen die fout van Stones nog terug.
Maar ik ging echt niet zappen tijdens de klassieker, vond het namelijk best spannend.
[..]
Moet ik zo nog op de foto met Gudelj en Viergeverquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wacht nu al op hoe ze jou gaan presenteren net als met dat FIFAmannetje
Ga je zelf nog eens voetbalreisjes maken?quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja.
Drie jaar geleden Barcelona, vorig jaar Berlijn. Al heb ik momenteel niet een vreselijke drang om nog een keer mee te gaan.
Daar miste je niks aan nee, heerlijk wat een rust.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond de wedstrijd alleen fijn toen het commentaar wegviel.
En dan nog doen alsof je het leuk vindtquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet ik zo nog op de foto met Gudelj en Viergever
Als ik er een keer genoeg geld voor heb, zou ik het zeker doen ja.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je zelf nog eens voetbalreisjes maken?
[..]
Daar miste je niks aan nee, heerlijk wat een rust.
Gudelj die dan meteen komt inlikken natuurlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dan nog doen alsof je het leuk vindt
Jou kennende zal dat dan vast niet naar de kleine Engelse clubs gaan voor de SFEERquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik er een keer genoeg geld voor heb, zou ik het zeker doen ja.
Younes die alle tijd en ruimte heeft om om je heen te lopen maar toch tegen je op botstquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gudelj die dan meteen komt inlikken natuurlijk.
En misschien staat Klaassen zich dan ook wel achter mijn rug te verstoppen.
Nwuh, daar heb ik niets tegen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jou kennende zal dat dan vast niet naar de kleine Engelse clubs gaan voor de SFEER
kun je troostend reageren op mijn appquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:33 schreef JanCees het volgende:
Ik heb jeuk an m'n rug maar lig al op bed
Wat nu
Ik denk dat ze in de Arena wel een hoekje hebben gemaakt met een glijbaan en wipkip waar Younes en Traoré zich helemaal thuis voelen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Younes die alle tijd en ruimte heeft om om je heen te lopen maar toch tegen je op botst
zie wappquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kun je troostend reageren op mijn app
quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:31 schreef JanCees het volgende:
Was wel leuk hoor flipse alleen de dag erna hé
Mensen die dat doen kan ik niet serieus nemen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jou kennende zal dat dan vast niet naar de kleine Engelse clubs gaan voor de SFEER
was een erg geil gezichtquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:35 schreef Flippiee het volgende:
Had je lderhosen aan met oktoberfest? Zo ja, pics bitte.
Dat klopt, maar het moet ook in samenspraak gaan met fans. Het is toch ook godvergeten wrang dat een Vitesse drie jaar lang reuzefijn voetbal speelde en er geen hond op afkomt?quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kijkt meer voor het pure voetbal toch
Zijn veel FOK!kers die dat doenquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die dat doen kan ik niet serieus nemen.
ik ben vandaag onder het tattoo pen gegaanquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk Inso.
Nu ben ik beetje jaloers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |