stomme mortaxxquote:
wat voor schoenenquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:21 schreef supersof het volgende:
Heb dinsdag een date en heb een jurkje gekocht maar moet eigenlijk nog goede schoenen erbij maar kon niks vinden![]()
Normaal koop ik geen nieuwe kleren voor een date hoor
Hoezo een prijsvraagquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
omdat ik een prijsvraag hield in GRTD
wil zwarte suède schoenen met heel klein hakje en geen saaie dus moet leuk riempje of ritsje of nog een ander stofje. Ik weet niet. Maar alles was te hoog of te lompquote:
graag voorbeeldquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:22 schreef supersof het volgende:
[..]
wil zwarte suède schoenen met heel klein hakje en geen saaie dus moet leuk riempje of ritsje of nog een ander stofje. Ik weet niet. Maar alles was te hoog of te lomp
lomp ja dezequote:Op zondag 23 oktober 2016 17:33 schreef supersof het volgende:
[..]
http://m.hm.com/nl/product/52227?article=52227-B
Zoiets alleen dan niet zo saai en lomp
Ik waardeer dit. Ik ben ook diep teleurgesteld. Het is wel erg sneu gesteld met AZ en ik voorspel weinig goeds. Beter wordt de Brom gauw wakker want anders voorspel ik weinig goeds.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
We zouden Flippie even moeten troosten want AZ heeft het gepresteerd om van fucking FC Groningen te verliezen.
het lijkt dat je weinig goeds voorspeldquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik waardeer dit. Ik ben ook diep teleurgesteld. Het is wel erg sneu gesteld met AZ en ik voorspel weinig goeds. Beter wordt de Brom gauw wakker want anders voorspel ik weinig goeds.
Inderdaad.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het lijkt dat je weinig goeds voorspeld
die lussen aan de voorkant echt lelijkquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
helaas 4-5x te duur wat ik aan een winterjas wil utigeven
dat hoort zoquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die lussen aan de voorkant echt lelijk
die is wel leuk ja. Ik let nooit echt op heren jassen dus kan je niet echt helpenquote:Op zondag 23 oktober 2016 17:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
helaas 4-5x te duur wat ik aan een winterjas wil utigeven
veel te de uur helaas maar denk wel zoietsquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:01 schreef supersof het volgende:
[..]
die is wel leuk ja. Ik let nooit echt op heren jassen dus kan je niet echt helpen
ik zit ook een beetje te luisterenquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:06 schreef Flippiee het volgende:
Met 3opreis is Geraldine in Polen, Inso. Ik wil nu naar het Tatra gebergte.
Mij ook wel. Beetje modderbaden beetje zonnen beetje uit een kokosnoot drinken.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik zit ook een beetje te luisteren
Zo'n eilandje lijkt me ook wel wat
ja mooi hequote:Op zondag 23 oktober 2016 20:06 schreef Flippiee het volgende:
Met 3opreis is Geraldine in Polen, Inso. Ik wil nu naar het Tatra gebergte.
dan zo'n zwartjoekel met een waaier naast je hangmatquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mij ook wel. Beetje modderbaden beetje zonnen beetje uit een kokosnoot drinken.
Ja het zag er prachtig uit.quote:
En dan nog iemand die cocktails komt brengen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan zo'n zwartjoekel met een waaier naast je hangmat
Mooi vachtquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:15 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn oma heeft een tatrahond
echt een godenbeest
[ afbeelding ]
zeilen klinkt wel vermoeiendquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja het zag er prachtig uit.
[..]
En dan nog iemand die cocktails komt brengen.
En zeilen is ook tof.
[..]
Mooi vacht
nee lastige honden.quote:
ik ben ook 60 kiloquote:
als je een hond was welquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben ook 60 kilo
ben ik nu een goede waakhond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |