Turks eten misschienquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pax houdt niet van Turks denk ik.
Wat gezellig.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tot jij er was ja.
Grapje Stijn.
Kom daar nooit iddquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pax houdt niet van Turks denk ik.
Daarom werkloos zijnquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is niet echt lekker als je om 8 uur moet werken of 9 uur college hebt
Zijn fiscale courses hetzelfde voor studenten fiscale economie en fiscaal recht? Moet je inzet tonen om fiscale vakken te halen vanwege de moeilijkheid of omdat fiscale vakken veel voorgeschreven stof bevatten?quote:
Jaquote:
Ohjaquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al heb ik met hem wel goed Turks gegeten in Utrecht.
Nee, beide. Zeker als je in de master komt wordt PARTICIPATIE belangrijkquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:19 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Zijn fiscale courses hetzelfde voor studenten fiscale economie en fiscaal recht? Moet je inzet tonen om fiscale vakken te halen vanwege de moeilijkheid of omdat fiscale vakken veel voorgeschreven stof bevatten?
kijk je mee naar Trump rally vannacht? Dan draai je wel bijquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Liever dan Trump maar daar is alles mee gezegd
Hmm. Misschien moeten we dat dan nog een keertje doenquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al heb ik met hem wel goed Turks gegeten in Utrecht.
Dat was ik eigenlijk niet echt van plan eerlijk gezegdquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kijk je mee naar Trump rally vannacht? Dan draai je wel bij
Pff ik word al moe van het idee.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik studeer en werk, goede compensatie voor jou
Al kreeg ik mijn bord niet leeg zoals altijdquote:
Berlijn?quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was ik eigenlijk niet echt van plan eerlijk gezegd
Morgen even een en ander doornemen en dinsdag vroeg op en op naar Deutschland
Misschien dat Stijn dit keer wil meegaan.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm. Misschien moeten we dat dan nog een keertje doen
Ja ik dacht dat ik weinig kon eten maar dat viel alleszins meequote:Op zondag 23 oktober 2016 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pff ik word al moe van het idee.
[..]
Al kreeg ik mijn bord niet leeg zoals altijd
Nou hij is in het topic dus vraag het hem zou ik zeggenquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien dat Stijn dit keer wil meegaan.
In Amsterdam at JR meer dan ik geloof ikquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ik weinig kon eten maar dat viel alleszins mee
En ik at in Groningen meer dan jijquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In Amsterdam at JR meer dan ik geloof ik
Jij had zelfs de rijst op, die liet ik uit principe al liggen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat ik weinig kon eten maar dat viel alleszins mee
Mosselenquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:22 schreef Paxcon het volgende:
Maar jij had wel zwaarder voorgerecht dan ik
En toch zijn jullie meer ecto dan ik al ben ik zelf ook vrij ectoquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En ik at in Groningen meer dan jij
Erg apart
Stijn is al stilletjes gevluchtquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou hij is in het topic dus vraag het hem zou ik zeggen
Niet jou Pax, geef maar opquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat zijn jouw interesses in het leven
NIET WAAR. Ik keek even in een ander topic.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn is al stilletjes gevlucht
Nou, dan ga ik toch maar nietquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Union Berlin, matig affiche.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |