Misschien dacht ze na het macdonalds debacle dat jij niet haar ideale man zou zijnquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zou haar vast wel kunnen fixen. Als ze met mij wilde, houd ze vast van babyface
[..]
Jawel, want McDonalds is echt kankersmerig.
ik gaf mijn broertje kleren voor zijn verjaardag dit jaar en dag vond ie heel leuk. En toen vroeg hij me een keer mee om te shoppenquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja en die brengt gewoon alles wat eventueel leuk is naar pashokje
heb een hekel aan winkels doorstruinen
ahw leukquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ik gaf mijn broertje kleren voor zijn verjaardag dit jaar en dag vond ie heel leuk. En toen vroeg hij me een keer mee om te shoppenzo leuk. Vindt jouw zus dat ook zo leuk?
which feit wel, baffe of locatie?quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
bah
en dan niet het feit dat het een meisje was
Jammer dat ze het daarna probeerde bij een vriend die ook een hekel heeft aan McDonalds.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien dacht ze na het macdonalds debacle dat jij niet haar ideale man zou zijn
quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat ze het daarna probeerde bij een vriend die ook een hekel heeft aan McDonalds.
Hier hebben wij uitgebreid over gepraat op de meetquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Godverdomme jij ook al.
Wat een steken in de rug dit.
oooh jammerquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ahw leuk
mijn zus is altijd wel in voor beetje winkelen maar zie haar niet zo vaak meer want ze woont niet meer in groningen
ze heeft het er even van genomen zegquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat ze het daarna probeerde bij een vriend die ook een hekel heeft aan McDonalds.
Fiscalequote:Op zondag 23 oktober 2016 23:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
welke courses vergen veel inzet? fiscale of economische?
hoezo? nee tof, wel grote ruimte.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
baffen
maar vond je niet beetje ongemakkelijk in pashokje?
Mijn geheugen zit vol met zwarte gaten.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier hebben wij uitgebreid over gepraat op de meet
Jammer dat je dit niet meer weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |