Ik had er gisteren ook eentje .. Eerst schuin achter mij rijden, toen gas bij geven om naast mij te komen, toen toch weer remmen. En toen kwam ie aan het einde van de invoegstrook schuin voor mij ongeveer, dus toen heb ik toch maar op de rem getrapt, om 'm ervoor te laten ( ).quote:Op maandag 21 november 2016 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat invoegen is nogal een ding, neem gas terug of geef gas bij.
Ga alsjeblieft niet dezelfde snelheid rijden als de auto op de rijstrook naast je, want dat schiet niet echt op.
Je hebt toch verlichting in je auto? Waarom heb je dan in godsnaam straatverlichting nodig?quote:Op maandag 21 november 2016 17:26 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ja zo doe ik dat uiteraard niet: Is echter wel zo dat als ik met 100 i.p.v. 130 door rij op de autosnelweg dat ik dan minder brandstof gebruikt, heb gister in donker sowieso niet veel hardere gereden.
Want in het donker kun je minder ver vooruit kijken, vooral in Duitsland waar ze geld nodig hebben Geen verlichting op de Autobahn
Zodat ik verder vooruit kan kijken en ook het verloop van eventuele bochten goed kan zien, vooral bij dat laatste is straatverlichting erg welkom.quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:08 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Je hebt toch verlichting in je auto? Waarom heb je dan in godsnaam straatverlichting nodig?
Ideaal juist zonder verlichting snelweg rijden!quote:Op dinsdag 22 november 2016 10:43 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Zodat ik verder vooruit kan kijken en ook het verloop van eventuele bochten goed kan zien, vooral bij dat laatste is straatverlichting erg welkom.
Je had er makkelijk links langs kunnen gaan, je bent zelf geen haar beter bezig.quote:
Ik heb het filmpje twee keer moeten bekijken, ik zie eigenlijk alleen maar raar rijgedrag van jezelf...quote:
Wat is dat? Een Donkervoort of zoiets?quote:
Snelheid inschatten in het donker is moeilijk hequote:Op dinsdag 22 november 2016 12:19 schreef ambertje90 het volgende:
Zou die Renault die ons daar inhaalt, dat niet vervelend hebben gevonden?
Eens zien: Richtingaangeven, en het overige verkeer voorlaten.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:00 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Zoals je trouwens verderop (0:50) zelf van de rechter in één keer naar de linkerstrook doorsteekt is ook niet helemaal hoe je het geleerd hebt...
Is die Flitsservicechagerijn in z'n skelter een bekende van je? Of ben je het zelf?quote:
Kennelijk haar vriend / man.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:04 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Is die Flitsservicechagerijn in z'n skelter een bekende van je? Of ben je het zelf?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:58 schreef ambertje90 het volgende:
quote:
Op woensdag 12 november 2014 19:31 schreef SuperFood het volgende:
niet rechts inhalen daar zou al een verbetering zijn denk je niet wat een mafketel.
:endquote
Hahahah! Dat was ik!
Het is misschien moeilijk te bevatten, maar je kan ook even gas inhouden of je CC uitzetten.quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:19 schreef ambertje90 het volgende:
Zou die Renault die ons daar inhaalt, dat niet vervelend hebben gevonden?
Nee, in plaats van een overtreding te begaan door rechts in te halen, was je even achter de middenstroker blijven zitten en was je erna gegaan. Maar goed, het ligt aan de rest van de wereld en nooit aan ambertje.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:34 schreef ambertje90 het volgende:
Dus dan maak ik van het probleem van de middenstrookplakkers het probleem van de renault?
Ja, dat kan.
quote:Artikel 11
1. Inhalen geschiedt links.
2. Bestuurders die links voorgesorteerd hebben en te kennen hebben gegeven dat zij naar links willen afslaan, worden rechts ingehaald.
We mogen er trots op zijn dat het niveau hier een dermate minimaal niveau bereikt heeft dat de verkeerskundige prof.mr.dr. Geelhoed weer semi-actief mee wil posten hier.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:04 schreef Ridocar het volgende:
Is die Flitsservicechagerijn in z'n skelter een bekende van je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |