Zit prima hier.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:30 schreef GGMM het volgende:
Jongens, komen jullie??
VBL / [De Klassieker] Feyenoord - Ajax
dank renéquote:Op zondag 23 oktober 2016 14:30 schreef GGMM het volgende:
Jongens, komen jullie??
Mag ik kiezen uit ja of nee?quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:30 schreef GGMM het volgende:
Jongens, komen jullie??
Ik verplicht je nergens toe natuurlijk.quote:
Ik zeg geen ja of nee.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verplicht je nergens toe natuurlijk.
Maar ik zou het érg gezellig vinden als je naar dat topic komt.
Boeiend. Je kan je beter afvragen waarom Sinkgraven daar de enig overgebleven man is.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:46 schreef Smoofie het volgende:
Stijn en JR. Bijna doelpunt tegen door blunder sink!
Omdat bosz niet verdedigend denkt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeiend. Je kan je beter afvragen waarom Sinkgraven daar de enig overgebleven man is.
Sinkgraven speelt met meerdere mensen om zich heen uitstekend.
Wel de beste verdedigers opstellen. En dat is niet sinkquote:Op zondag 23 oktober 2016 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verdedigend denken is niet gelijk aan maar een mannetje achterin over hebben.
Of je doet wat betere omzettingen zodat Sinkgraven niet in die positie komt. Ik snap wel waarom Bosz hem opstelt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wel de beste verdedigers opstellen. En dat is niet sink
Gaat ook om balans in team, Dijks zorgt daar niet voorquote:Op zondag 23 oktober 2016 14:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wel de beste verdedigers opstellen. En dat is niet sink
Riedewald erin en viergever LB.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaat ook om balans in team, Dijks zorgt daar niet voor
Dat klopt, centraal vult hij het best aardig in maar je kan je ook afvragen hoeveel daarvan verbloemd wordt door Sanchez.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
meh viergever speelt al een tijdje best verdienstelijk
Aanvallend heb ik ook geen kritiek op hemquote:Op zondag 23 oktober 2016 14:55 schreef skysherrif het volgende:
aanvallend is sinkgraven wel genot vandaag trouwens
Als Sinkgraven met meer mensen om zich heen in een 1-op-1 komt, houdt hij zich prima.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sinkgraven brengt aanvallend veel meer dan Dijks, dan kan je afvragen hoe vaak je in situatie komt dat je als LB echt moet verdedigen? Dat is over het algemeen niet zo vaak bij Ajax.
http://radioplayer.npo.nl/radio1/quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan ik de wedstrijd ergens online beluisteren? Zit in buitenland namelijk
Radio1 website?quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan ik de wedstrijd ergens online beluisteren? Zit in buitenland namelijk
Ja jaquote:Op zondag 23 oktober 2016 14:30 schreef GGMM het volgende:
Jongens, komen jullie??
Een tegen een duels vond ik hem op zich prima. Stappen op buitenspel kan nog wel iets beterquote:
Lekker voor het NL elftal deze verdediger hoortwitter:Squawka twitterde op zondag 23-10-2016 om 16:34:23Virgil van Dijk's game by numbers vs. Man City:100% aerial duels won9 clearances5 blocks4 tackles won2 interc… https://t.co/y3dRWocgI0 reageer retweet
Waarschijnlijk stopt je stream vanzelf. Ik koop zelf nooit losse wedstrijden, maar de "normale" stream schakelt vaak wel automatisch uit op een gegeven momentquote:Op zondag 23 oktober 2016 16:44 schreef marcodej het volgende:
Ik heb voor het eerst een wedstrijdje gekocht. Wordt dat op een gegeven moment gestopt? Ik zit nu alweer naar Heerenveen te kijken, betaal ik daar dan ook voor?
Dan spoor ik maar nietquote:Op zondag 23 oktober 2016 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie naar Chelsea - Man Utd gaat kijken, spoort niet.
Nou kijk eens aan.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
kutzooi, heerenveen moet dit wel effe winnen
Die hebben sowieso geen kans, of ze nou hun best doen of niet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Heerenveen zich volgende week met gemak over de knie laat leggen in De Kuip word ik boos.
Heerenveen is de best voetballende ploeg van de eredivisie op t moment, maar verder heb je volledig gelijk ja.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die hebben sowieso geen kans, of ze nou hun best doen of niet.
Ik ookquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Heerenveen zich volgende week met gemak over de knie laat leggen in De Kuip word ik boos.
Heerenveen > PSV.quote:
Spelen een uur later hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom moet Ajax volgende week ook op zaterdag tegelijk met Vitesse-PSV
BOEIEND.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dus wel een helft tegelijk hè.
Ajax kan toch prima op zondag spelen.
Feyenoord - SC Heerenveenquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu is er zondag niks om te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:14 schreef n1ek- het volgende:
Ik ben na vandaag wel overtuigd geraakt dat Feyenoord het gaat redden dit seizoen, al duurt het nog lang. Heel lang. Maar de balans is perfect van een selectie die qua potentieel en rendement toch minder is dan Ajax en zeker dan die van PSV. Al denken veel PSVers dat Willems een potensjeeltje is voor Real Madrid. Dat vind ik dan weer overdreven. Maar ik ben overtuigd, Feyenoord wordt kampioen en ik gun ze dat van harte, evenals Heerenveen, dat tweede gaat worden en via de voorronde ook nog eens CL gaat halen.Ik snap die gunfactor niet zo. Ik hoor het veel om me heen. Zelfs van Ajacieden en psvers. Hoe komt dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch een soort medelijden denk ik. Het duurt niet lang meer of supporters van Ajax en Feyenoord mogen weer bij elkaar op bezoek. Dit gaat vriendschap worden..quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik snap die gunfactor niet zo. Ik hoor het veel om me heen. Zelfs van Ajacieden en psvers. Hoe komt dat?
Voor Twente is het gewoon zaak dat ze een goede basis creëren. Volgend seizoen kan je ook heel lastig zeggen met welke aanval Twente voor de dag komt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel zonde voor Twente dat ze toch niet Europees mogen spelen ook al eindigen ze hoog![]()
Stel dat ze op een play-off plek staan moeten ze die dus sowieso afstaan.
Dat is wel waar, gewoon hopen dat het nog een paar jaar goed valt met huurlingen tot ze weer geld hebben voor slimme aankopen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor Twente is het gewoon zaak dat ze een goede basis creëren. Volgend seizoen kan je ook heel lastig zeggen met welke aanval Twente voor de dag komt.
De uiteindelijke promovendus boeit mensen meer dan Jong PSV denk ik zo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:04 schreef tompsv18 het volgende:
Laat de koploper eens zien joh. MVV boeit niemand.
Het is niet te hopen dat MVV dat wordtquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De uiteindelijke promovendus boeit mensen meer dan Jong PSV denk ik zo.
Waar is dat op gebaseerd?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het is niet te hopen dat MVV dat wordt
En Nourigod die waarschijnlijk gaat debuteren in de Eredivisiequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
El Ghazi buiten de selectie morgen
GENOT.
Cerny zit ook bij de selectie. Mooi dat die lapzwans van een El Ghazi geslachtofferd is. Boszgod.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Nourigod die waarschijnlijk gaat debuteren in de Eredivisie
Boeiend. Die spelen allebei toch niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cerny zit ook bij de selectie. Mooi dat die lapzwans van een El Ghazi geslachtofferd is. Boszgod.
Muah hij komt op mij altijd wel sympathiek over qua karakter, maar hij kan er gewoon geen kut van.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cerny zit ook bij de selectie. Mooi dat die lapzwans van een El Ghazi geslachtofferd is. Boszgod.
Misschien dat Cerny beter de druk op Younes en Traoré kan opvoeren waardoor ze beter gaan spelen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Boeiend. Die spelen allebei toch niet.
Liever kwaliteit als back-up dan een regressieve idioot.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Boeiend. Die spelen allebei toch niet.
Of Traore er eens uithalen, die bakt er niets vanquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien dat Cerny beter de druk op Younes en Traoré kan opvoeren waardoor ze beter gaan spelen.
Dat kan nu makkelijker met Cerny ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Of Traore er eens uithalen, die bakt er niets van
Lukt wel aardigquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:15 schreef onlogisch het volgende:
Goedenavond. Onlogisch hier. Live weer van de partij om dit topic naar diarree-achtige niveaus te trekken
Wat is dit weer voor onzinpost, joh. We zijn pas 44 minuten onderweg..quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zoals het er nu naar uit ziet gaat Twente thuis niet eens winnen van Roda JC.
Dat kan écht niet.
Behalve bij Ajax - Roda JCquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij een wedstrijd van Roda JC bent u thuis altijd de verliezer.
Ik zeg toch "zoals het er nu uitziet"quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is dit weer voor onzinpost, joh. We zijn pas 44 minuten onderweg..
Dan zien we volgend jaar wel weerquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En bij PSV - Roda JC in de competitie.
Ik denk dat iedereen dan gaat JUICHENquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Roda JC maar degradeert, ben ik tevreden.
De gaskraan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pascal draaide vroeger ook wel eens open.
Dat deden we in 13/14 ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dan gaat JUICHEN
Bij VVV juichten we hard.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat na al die jaren dat ze het net aan haalden
Dit jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat na al die jaren dat ze het net aan haalden
Inderdaad, zaadclub dat het is. Heeft nooit wat voorgesteld.quote:
Ook weinig leuke eigen jeugdspelers in het elftal in mijn herinnering.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit ja
[..]
Inderdaad, zaadclub dat het is. Heeft nooit wat voorgesteld.
Ik kijk darts en ook naar mijn TV en switch tussen topics.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
jammer dat het zo stil is in dit topic
Dus iedereen kijkt dartsquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk darts en ook naar mijn TV en switch tussen topics.
Ik heb een stream naast dit topic Hans.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus iedereen kijkt dartskan toch niet
Ja maar jij bent normaal niet de enige die in dit topic meepostquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een stream naast dit topic Hans.
Schitterend jaquote:
Dat is niet zo gek als je vooral teert op drie huurlingen en je een trainer hebt die vooral maar wat doet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Twente heeft het wel erg lastig met Roda
Nja ze hebben het de laatste wedstrijden ook laten zien tegen betere tegenstanders.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek als je vooral teert op drie huurlingen en je een trainer hebt die vooral maar wat doet.
Je weet hoe Roda JC speelt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja ze hebben het de laatste wedstrijden ook laten zien tegen betere tegenstanders.
quote:
Inderdaad, heb vier Tukkers in m'n team.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Twente moet wel even winnen voor mijn manager.
Ik drie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Inderdaad, heb vier Tukkers in m'n team.
Naja, Twentespelers.
quote:
gmtaquote:
Tijd voor een terugkeer van McClarengodquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Hake is een baggertrainer maar dat wisten we met zijn allen wel.
Klopt, maar welke debiel ging zijn handen branden aan twente?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Hake is een baggertrainer maar dat wisten we met zijn allen wel.
Alfred terughalenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijd voor een terugkeer van McClarengod
Hake gaat in feite gewoon iedere dag naar de club om lekker niks te doen. Heerlijk man. Lekker alles over laten aan je beste spelers en dan zien we wel weer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:55 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Klopt, maar welke debiel ging zijn handen branden aan twente?
Toen die hoorde dat die lui van Man City kwamen, was hij helemaal blij. Lekker niks meer doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hake gaat in feite gewoon iedere dag naar de club om lekker niks te doen. Heerlijk man. Lekker alles over laten aan je beste spelers en dan zien we wel weer.
Degraderen doet hij toch niet, dus dan is het al snel prima.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hake gaat in feite gewoon iedere dag naar de club om lekker niks te doen. Heerlijk man. Lekker alles over laten aan je beste spelers en dan zien we wel weer.
Wat is zo'n beetje de magic spot qua punten?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Degraderen doet hij toch niet, dus dan is het al snel prima.
Die liet het team best leuk spelen ja, zonde voor jullie dat hij toen wegging om poen te scheppen in de zandbak.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik verlang nog weleens terug naar Preud'homme
Rond de 34 punten volgens mijquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:59 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Wat is zo'n beetje de magic spot qua punten?
35 puntenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:59 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Wat is zo'n beetje de magic spot qua punten?
Toen kwam Cogod en die werd weggepest door Pahlplatz en co.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die liet het team best leuk spelen ja, zonde voor jullie dat hij toen wegging om poen te scheppen in de zandbak.
Kon de negers niet uit elkaar halenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen kwam Cogod en die werd weggepest door Pahlplatz en co.
Co werd seniel. Kon verder ook geen negers onderscheiden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen kwam Cogod en die werd weggepest door Pahlplatz en co.
Co was koploper, joh. Deed het prima.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:00 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Co werd seniel. Kon verder ook geen negers onderscheiden.
Ze kwamen toen nog op voorsprong ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
#Neverforget dat bizarre gedoe van Steve McClaren bij Schalke - Twente.
Co had ons kampioen kunnen maken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Co was koploper, joh. Deed het prima.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Steve zit overigens nu weer bij Durbie County voor de tweede keer in twee jaar.
Ik wil ze wel samenvoegen in een gifje voor em :pquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik mis deze UI bij je.
Die gast was gewoon totaal niet geschikt voor de Nederlandse competitie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:02 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Co had ons kampioen kunnen maken.
Is het trouwens gek als ik Oguchi Onyewu terug wil? Die hebben we zó verkeerd gebruikt he. Wat een beest was dat.
Het was Benfica. Daar verlies je links- en rechtsom van.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Co liet ons 3-2-5 spelen tegen een Portugese club
Innovatief.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja, maar die opstelling was zelfmoord. Je gaat uit toch niet ZO aanvallend spelen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was Benfica. Daar verlies je links- en rechtsom van.
voorronde CL haalt niet het beste naar boven in Co.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jullie moesten wel winnen toch? Dus dan is het niet zo gek.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, maar die opstelling was zelfmoord. Je gaat uit toch niet ZO aanvallend spelen?
Da's Co en die heeft geloof in zijn systeem. Dat kan ik erg waarderen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, maar die opstelling was zelfmoord. Je gaat uit toch niet ZO aanvallend spelen?
Dat elftal had ook Garay, Gaitan, Maxi Pereira, Aimar, Cardozo..quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie moesten wel winnen toch? Dus dan is het niet zo gek.
Witsel speelde toen wel geweldig volgens mij.
Portugese teampjes zijn nu ook wat minder geworden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat elftal had ook Garay, Gaitan, Maxi Pereira, Aimar, Cardozo..
Benfica doet het nog wel redelijk in Europa. Vorig seizoen iig tegen Bayern heel goed stand gehouden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Portugese teampjes zijn nu ook wat minder geworden.
Ik dacht vooral aan Porto die in een lollerpoule maar moeizaam mee kunnen, terwijl ze eerst altijd wel een goede subtop ploeg waren in Europa met kwartfinales CL en ver komen in de EL.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Benfica doet het nog wel redelijk in Europa. Vorig seizoen iig tegen Bayern heel goed stand gehouden.
Lijkt mij wel. Hij wordt volgend jaar 70.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:08 schreef n1ek- het volgende:
Is Co definitief gestopt eigenlijk? Als trainer/coach?
Ik weet niet eens 1-2-3 op te noemen in welke poule Porto zit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht vooral aan Porto die in een lollerpoule maar moeizaam mee kunnen, terwijl ze eerst altijd wel een goede subtop ploeg waren in Europa met kwartfinales CL en ver komen in de EL.
Dat komt omdat buiten de top 4 alle clubs van het niveau Excelsior zijn. Maar dan spelen ze nog eens ultra verdedigend ipv leuk op de aanval zoals in Nederland.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:10 schreef n1ek- het volgende:
Ik vind die Portugese competitie nog saaier en vermoeiender om naar te kijken dan de Jupiler League.
Leicester, Kobenhavn, Bruggequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens 1-2-3 op te noemen in welke poule Porto zit.
Leicester, Kopenhagen, Brugge.. Volgens mij..quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens 1-2-3 op te noemen in welke poule Porto zit.
Oh ja, die poule zou je zo vergeten. Weigeren te erkennen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leicester, Kobenhavn, Brugge
Ze wonnen alleen van Brugge net aan
Wel met drie kampioenen zoals het hoortquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ja, die poule zou je zo vergeten. Weigeren te erkennen.
Vorig jaar werden ze wel weggespeeld door Dortmund in de EL maar dat is niet zo gek.
Zal me niet verbazen als hij weer vanaf de bank moet beginnen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:14 schreef n1ek- het volgende:
Morgen Tottenham - Leicester..
Janssen.. Mark my words.. Janssen.. Morgen gaat het gebeuren.. Het staat in de sterren geschreven..
Ik kijk niet echt uit naar die wedstrijd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:14 schreef n1ek- het volgende:
Morgen Tottenham - Leicester..
Janssen.. Mark my words.. Janssen.. Morgen gaat het gebeuren.. Het staat in de sterren geschreven..
Sowieso niet echt boeiende potjes morgenmiddag.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk niet echt uit naar die wedstrijd.
Leuke opwarmer voor Dortmund - Schalke.. Nog wat anders bijzonders in de PL dit weekend?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk niet echt uit naar die wedstrijd.
Zondag Southampton v Chelsea. Moeite waard.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:16 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Leuke opwarmer voor Dortmund - Schalke.. Nog wat anders bijzonders in de PL dit weekend?
Dat wordt een box-to-box-potje..quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zondag Southampton v Chelsea. Moeite waard.
Waarom zou Koln - HSV leuk zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:21 schreef n1ek- het volgende:
Hmm.. Bundesliga wel leuke potjes toch.. Wolfsburg - Leverkusen, Köln - HSV, Augsburg - Bayern.. Naast natuurlijk BVB - S04..
Wat een rare zin.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou Koln - HSV leuk zijn.
Daarom dit seizoen nog geen seconde van gezien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel zonde dat de Bundesliga bij dat kutFOX zit.
Het is normaal gesproken een interessante competitie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom dit seizoen nog geen seconde van gezien.
Al keek ik er vorig jaar ook niet veel naar toen ik FOX International had.
Ik heb niet echt een band met die clubs. Alleen Dortmund of Bayern keek ik nog wel eens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is normaal gesproken een interessante competitie.
PSV gaat dat simpel winnen. 0-3quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie enigszins het idee dat Vitesse gaat winnen morgen? Ik compleet niet.
Er zitten een hoop interessante ploegen bij buiten Dortmund/Bayern dus daarom zou ik graag wat meer ernaar kijkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een band met die clubs. Alleen Dortmund of Bayern keek ik nog wel eens.
Iets overdreven, maar dat Cocu denkt dat het door middel van praatsessies wel goed gaat komen vind ik echt zorgwekkend.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:31 schreef n1ek- het volgende:
PSV gaat net zo'n seizoen draaien als AZ in 2008.
Het is meestal wel tegelijk met Engels/Spaans voetbal en dan geef ik dat de voorkeur.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zitten een hoop interessante ploegen bij buiten Dortmund/Bayern dus daarom zou ik graag wat meer ernaar kijken
Eens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is meestal wel tegelijk met Engels/Spaans voetbal en dan geef ik dat de voorkeur.
En zeker nu ik Duits voetbal op een stream moet kijken, dat is niks.
Bizar hoe dat HSV is afgezakt wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:29 schreef n1ek- het volgende:
Köln - HSV is trouwens leuk omdat Köln gewoon (alsof 't een argument betreft..) een leuke club is en zeker tegen dat nood lijdende HSV te zien.. Nog nooit gedegradeerd, nu stijf onderaan..
Ik denk dat het een gelijkspelletje gaat worden.. Vitesse gaat niet winnen, kan ook niet verliezen..
De mentaliteit is een tikje volgevreten. Ik ben positief over die Ramselaar.. En die Pereiro wil ook nog wel..quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iets overdreven, maar dat Cocu denkt dat het door middel van praatsessies wel goed gaat komen vind ik echt zorgwekkend.
Ze maken op een verkeerde wijze gebruik van de aanvallende kwaliteiten op hun middenveld.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:34 schreef n1ek- het volgende:
[..]
De mentaliteit is een tikje volgevreten. Ik ben positief over die Ramselaar.. En die Pereiro wil ook nog wel..
Het was voor Bert in 2013 of wat was het al om te janken..quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bizar hoe dat HSV is afgezakt wel.
PSV moet naar 4-4-2.. Met een controleur, Pereiro op 10 en dan Ramselaar en Pröpper in de vrije rol..quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze maken op een verkeerde wijze gebruik van de aanvallende kwaliteiten op hun middenveld.
Ja al jaren financiële problemen, al dacht ik dat ze deze zomer investeringen hadden gedaan met hulp van een rijke supporter. Maar dat haalt niks uit blijkbaar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:34 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Het was voor Bert in 2013 of wat was het al om te janken..
Iedereen pleit voor 4-4-2 zowat, maar zoals ik Guardado dinsdag zag voetballen. Jezus, een controleur onwaardig. Busquets, Kroos en co zouden jankend voor hun televisie zitten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:36 schreef n1ek- het volgende:
[..]
PSV moet naar 4-4-2.. Met een controleur, Pereiro op 10 en dan Ramselaar en Pröpper in de vrije rol..
En wie voorin dan? Narsingh-Luuk zeker?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:36 schreef n1ek- het volgende:
[..]
PSV moet naar 4-4-2.. Met een controleur, Pereiro op 10 en dan Ramselaar en Pröpper in de vrije rol..
Luuk en dan Pereiro afwisselen met die Oekraïner op 10 naar de 9 en v.v. Willems voor de voorzetten. Prima. Pröpper en Ramselaar voor afvallende ballen..quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En wie voorin dan? Narsingh-Luuk zeker?
Ja dat lijkt me het beste, al begreep ik niet waarom PSV geen echte aanvaller kocht van de zomer. Geen genoeg geld voor?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:37 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Luuk en dan Pereiro afwisselen met die Oekraïner op 10 naar de 9 en v.v. Willems voor de voorzetten. Prima. Pröpper en Ramselaar voor afvallende ballen..
Wie hadden ze dan in hemelsnaam moeten halen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me het beste, al begreep ik niet waarom PSV geen echte aanvaller kocht van de zomer. Geen genoeg geld voor?
Niemand uit de Eredivisie, maar PSV had meestal wel een leuk scoutingsapparaat. Ze zaten achter die Bruma van Galatasaray aan, maar die bleek te duur. Maar dan kan je nog wel een alternatief vinden tochquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:41 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Wie hadden ze dan in hemelsnaam moeten halen?
Fatsoenlijke buitenspelers zijn niet zo moeilijk. Larsson kan moeilijk slechter zijn dan een Locadiaquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:41 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Wie hadden ze dan in hemelsnaam moeten halen?
Met Larsson bedien je Luuk niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fatsoenlijke buitenspelers zijn niet zo moeilijk. Larsson kan moeilijk slechter zijn dan een Locadia
Als je je systeem rondom Luuk de Jong gaat opbouwen is er iets misgegaan, denk ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:43 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Met Larsson bedien je Luuk niet.
Ik had altijd Ziyech gekocht.
Als je 4-3-3 met de punt naar achter speelt kun je weinig anders..quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je je systeem rondom Luuk de Jong gaat opbouwen is er iets misgegaan, denk ik.
Is toch mooi joh, beetje van ome Adolf genieten op de vroege morgen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:26 schreef n1ek- het volgende:
Wat ik vreemd vind is dat ZDF 's ochtends vroeg documentaires uitzendt over Hitler..
Luuk krijgt nog vaak zat goede ballen, ook de laatste weken, maar maakt ze niet meer zo goed af als de vorige seizoenen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:43 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Met Larsson bedien je Luuk niet.
Ik had altijd Ziyech gekocht.
De buitenspelers van PSV zijn al tijden lang aan vervanging toe. Dat zo'n Narsingh zogenaamd voor diepte zorgt terwijl hij bij elk puntverlies van PSV verantwoordelijk is geweest voor het missen van 30 kansen is onebgrijpelijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:44 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Als je 4-3-3 met de punt naar achter speelt kun je weinig anders..
Klopt, ik had Locadia en Narsingh altijd verkocht, daar je met Pereiro op rechts kunt spelen en ik had die Lestienne een 2e kans gegeven na zo'n dramatisch jaar. Deed het voor het overlijden van zijn ouders helemaal niet zo slecht..quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De buitenspelers van PSV zijn al tijden lang aan vervanging toe. Dat zo'n Narsingh zogenaamd voor diepte zorgt terwijl hij bij elk puntverlies van PSV verantwoordelijk is geweest voor het missen van 30 kansen is onebgrijpelijk.
Eens wat betreft Lestienne. Die werd dan op basis van wat kolderieke dingetjes afgebrand maar erg belangrijk, ook in de winst op United thuis.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:48 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Klopt, ik had Locadia en Narsingh altijd verkocht, daar je met Pereiro op rechts kunt spelen en ik had die Lestienne een 2e kans gegeven na zo'n dramatisch jaar. Deed het voor het overlijden van zijn ouders helemaal niet zo slecht..
Maar je bouwt je elftal niet rondom buitenspelers op, en eigenlijk ook niet rondom Pröpper, dus heb je weinig keus..
Volgens mij wilde Lestienne zelf weg + Hij is een slaaf van de lokale sjeik . Heeft geen moer te vertellen waar die heengaatquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:48 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Klopt, ik had Locadia en Narsingh altijd verkocht, daar je met Pereiro op rechts kunt spelen en ik had die Lestienne een 2e kans gegeven na zo'n dramatisch jaar. Deed het voor het overlijden van zijn ouders helemaal niet zo slecht..
Maar je bouwt je elftal niet rondom buitenspelers op, en eigenlijk ook niet rondom Pröpper, dus heb je weinig keus..
Nee, PSV heeft de optie tot koop niet gelicht.. Die jongen had je gerust een 2-jarig contractje kunnen geven.. Is pas 24 man..quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgens mij wilde Lestienne zelf weg + Hij is een slaaf van de lokale sjeik . Heeft geen moer te vertellen waar die heengaat
Die optie was toch iets van 15 miljoen? Iets teveel geldquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:51 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Nee, PSV heeft de optie tot koop niet gelicht..
Tegen een idioot salaris wat die niet waard isquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:51 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Nee, PSV heeft de optie tot koop niet gelicht.. Die jongen had je gerust een 2-jarig contractje kunnen geven.. Is pas 24 man..
Als je carrière je wat waard is..quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tegen een idioot salaris wat die niet waard is
Haha.. Je noemde 'm ietwat domme Belgquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geldverslaving . Kan het hem niet kwalijk nemen
Wil je zeggen dat ie slim is ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:55 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Haha.. Je noemde 'm ietwat domme Belg..
Nee..quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ie slim is ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |