Zit prima hier.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:30 schreef GGMM het volgende:
Jongens, komen jullie??
VBL / [De Klassieker] Feyenoord - Ajax
dank renéquote:Op zondag 23 oktober 2016 14:30 schreef GGMM het volgende:
Jongens, komen jullie??
Mag ik kiezen uit ja of nee?quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:30 schreef GGMM het volgende:
Jongens, komen jullie??
Ik verplicht je nergens toe natuurlijk.quote:
Ik zeg geen ja of nee.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verplicht je nergens toe natuurlijk.
Maar ik zou het érg gezellig vinden als je naar dat topic komt.
Boeiend. Je kan je beter afvragen waarom Sinkgraven daar de enig overgebleven man is.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:46 schreef Smoofie het volgende:
Stijn en JR. Bijna doelpunt tegen door blunder sink!
Omdat bosz niet verdedigend denkt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeiend. Je kan je beter afvragen waarom Sinkgraven daar de enig overgebleven man is.
Sinkgraven speelt met meerdere mensen om zich heen uitstekend.
Wel de beste verdedigers opstellen. En dat is niet sinkquote:Op zondag 23 oktober 2016 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verdedigend denken is niet gelijk aan maar een mannetje achterin over hebben.
Of je doet wat betere omzettingen zodat Sinkgraven niet in die positie komt. Ik snap wel waarom Bosz hem opstelt.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wel de beste verdedigers opstellen. En dat is niet sink
Gaat ook om balans in team, Dijks zorgt daar niet voorquote:Op zondag 23 oktober 2016 14:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wel de beste verdedigers opstellen. En dat is niet sink
Riedewald erin en viergever LB.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gaat ook om balans in team, Dijks zorgt daar niet voor
Dat klopt, centraal vult hij het best aardig in maar je kan je ook afvragen hoeveel daarvan verbloemd wordt door Sanchez.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
meh viergever speelt al een tijdje best verdienstelijk
Aanvallend heb ik ook geen kritiek op hemquote:Op zondag 23 oktober 2016 14:55 schreef skysherrif het volgende:
aanvallend is sinkgraven wel genot vandaag trouwens
Als Sinkgraven met meer mensen om zich heen in een 1-op-1 komt, houdt hij zich prima.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sinkgraven brengt aanvallend veel meer dan Dijks, dan kan je afvragen hoe vaak je in situatie komt dat je als LB echt moet verdedigen? Dat is over het algemeen niet zo vaak bij Ajax.
http://radioplayer.npo.nl/radio1/quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan ik de wedstrijd ergens online beluisteren? Zit in buitenland namelijk
Radio1 website?quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan ik de wedstrijd ergens online beluisteren? Zit in buitenland namelijk
Ja jaquote:Op zondag 23 oktober 2016 14:30 schreef GGMM het volgende:
Jongens, komen jullie??
Een tegen een duels vond ik hem op zich prima. Stappen op buitenspel kan nog wel iets beterquote:
Lekker voor het NL elftal deze verdediger hoortwitter:Squawka twitterde op zondag 23-10-2016 om 16:34:23Virgil van Dijk's game by numbers vs. Man City:100% aerial duels won9 clearances5 blocks4 tackles won2 interc… https://t.co/y3dRWocgI0 reageer retweet
Waarschijnlijk stopt je stream vanzelf. Ik koop zelf nooit losse wedstrijden, maar de "normale" stream schakelt vaak wel automatisch uit op een gegeven momentquote:Op zondag 23 oktober 2016 16:44 schreef marcodej het volgende:
Ik heb voor het eerst een wedstrijdje gekocht. Wordt dat op een gegeven moment gestopt? Ik zit nu alweer naar Heerenveen te kijken, betaal ik daar dan ook voor?
Dan spoor ik maar nietquote:Op zondag 23 oktober 2016 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie naar Chelsea - Man Utd gaat kijken, spoort niet.
Nou kijk eens aan.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
kutzooi, heerenveen moet dit wel effe winnen
Die hebben sowieso geen kans, of ze nou hun best doen of niet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Heerenveen zich volgende week met gemak over de knie laat leggen in De Kuip word ik boos.
Heerenveen is de best voetballende ploeg van de eredivisie op t moment, maar verder heb je volledig gelijk ja.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die hebben sowieso geen kans, of ze nou hun best doen of niet.
Ik ookquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Heerenveen zich volgende week met gemak over de knie laat leggen in De Kuip word ik boos.
Heerenveen > PSV.quote:
Spelen een uur later hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom moet Ajax volgende week ook op zaterdag tegelijk met Vitesse-PSV
BOEIEND.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dus wel een helft tegelijk hè.
Ajax kan toch prima op zondag spelen.
Feyenoord - SC Heerenveenquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu is er zondag niks om te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:14 schreef n1ek- het volgende:
Ik ben na vandaag wel overtuigd geraakt dat Feyenoord het gaat redden dit seizoen, al duurt het nog lang. Heel lang. Maar de balans is perfect van een selectie die qua potentieel en rendement toch minder is dan Ajax en zeker dan die van PSV. Al denken veel PSVers dat Willems een potensjeeltje is voor Real Madrid. Dat vind ik dan weer overdreven. Maar ik ben overtuigd, Feyenoord wordt kampioen en ik gun ze dat van harte, evenals Heerenveen, dat tweede gaat worden en via de voorronde ook nog eens CL gaat halen.Ik snap die gunfactor niet zo. Ik hoor het veel om me heen. Zelfs van Ajacieden en psvers. Hoe komt dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch een soort medelijden denk ik. Het duurt niet lang meer of supporters van Ajax en Feyenoord mogen weer bij elkaar op bezoek. Dit gaat vriendschap worden..quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik snap die gunfactor niet zo. Ik hoor het veel om me heen. Zelfs van Ajacieden en psvers. Hoe komt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |