abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166145550
Zie dit dan: de 50-jarige (en zwangere) Janet Jackson is een paar jaar geleden getrouwd met een schatrijke kerel uit Qatar. En dan is dit dus het resultaat:

Bron en meer foto's hier: http://www.mirror.co.uk/3(...)d-first-time-9106989

En nee, ze loopt er niet zo bij omdat ze in Iran of Qatar over straat gaan, deze foto's zijn gemaakt in Londen. Janet - nipplegate - Jackson, die altijd in strakke pakjes optrad, is ineens een vrome moslima geworden die als een soort pinguïn over straat gaat.

Voor wie nog twijfelde over de plaats van de vrouw binnen de islam: Janet zit heerlijk onder de plak bij manlief. Als ik dit soort foto's zie, voel ik eigenlijk alleen maar walging.

Klacht / tl,dr: Janet Jackson is een vrome moslima geworden
pi_166145743
I ain't saying she a golddigger, but... o wacht dat doe ik wel.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2016 14:02:21 ]
  zondag 23 oktober 2016 @ 13:55:59 #3
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_166145784
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 13:54 schreef vigen98 het volgende:
I ain't she a golddigger, but... o wacht dat doe ik wel.
Als er iemand geen geld nodig heeft...
pi_166145817
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 13:55 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Zo rijk is ze niet hoor. Maar trouwen met een Qatari miljardair, goh ik vraag me af waarom.

Antwoord: $$$$$$$$$$$

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2016 13:58:14 ]
pi_166145842
quote:

[..]

je kan altijd meer geld nodig hebben
  zondag 23 oktober 2016 @ 14:01:51 #6
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166145920
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 13:54 schreef vigen98 het volgende:
I ain't she a golddigger, but... o wacht dat doe ik wel.
Ok, dan maak ik er goldnigger van.

Nah, als ze daar blij van wordt moet ze dat vooral doen. Ik snap het alleen niet.
pi_166145927
er zal vast sprake zijn van liefde.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_166145932
Nou en? Kan mij het nou schelen wat anderen doen, je hier druk om maken :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_166145944
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 14:03 schreef renwan het volgende:
Trouwens dit.

Wie geeft een fuck als zij als een idioot rond wilt gaan lopen.
pi_166146014
Wat is nou het probleem voor je? Kan je het niet hebben dat ze bewust voor zoiets heeft gekozen?

Je zou het juist moeten waarderen: ze maakt gebruik van de vrijheden die het westen rijk is en laat zich anderen niet dicteren hoe ze moet leven.

Maar nee hoor, jij weet beter.
pi_166146102
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 14:08 schreef zarGon het volgende:
Wat is nou het probleem voor je? Kan je het niet hebben dat ze bewust voor zoiets heeft gekozen?

Je zou het juist moeten waarderen: ze maakt gebruik van de vrijheden die het westen rijk is en laat zich anderen niet dicteren hoe ze moet leven.

Iedere niet-moslim die zich tot de islam bekeert, betekent een stapje terug in beschaving en menselijke vooruitgang. Bovendien: waarom zou een vrouw zich moeten aanpassen? Waarom zweert die kerel z'n achterlijke religie niet af?

Maar nee, zoals gebruikelijk binnen de islam delft de vrouw het onderspit. De islam - en zeker het rondlopen in een symbool van vrouwenonderdrukking - is het tegenovergestelde van vrijheid.
pi_166146135
Dat handje ook, net een hommo :') :r
pindazakje
  zondag 23 oktober 2016 @ 14:18:15 #13
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_166146163
En dan is ze moslima geworden, wat dan nog? Ik heb daar geen problemen mee.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_166146209
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 14:14 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Iedere niet-moslim die zich tot de islam bekeert, betekent een stapje terug in beschaving en menselijke vooruitgang. Bovendien: waarom zou een vrouw zich moeten aanpassen? Waarom zweert die kerel z'n achterlijke religie niet af?

Maar nee, zoals gebruikelijk binnen de islam delft de vrouw het onderspit. De islam - en zeker het rondlopen in een symbool van vrouwenonderdrukking - is het tegenovergestelde van vrijheid.
:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_166146248
quote:

[..]

Iedere niet-moslim die zich tot de islam bekeert, betekent een stapje terug in beschaving en menselijke vooruitgang.
Ah, mensen mogen zelf kiezen, maar eigenlijk mogen ze alleen kiezen wat goed voor ze is volgens jou.

quote:
Bovendien: waarom zou een vrouw zich moeten aanpassen? Waarom zweert die kerel z'n achterlijke religie niet af?
Ah, lekker beperkte kijk op zaken.

Weet je, wat je hier vraagt zou totaal niet ter sprake moeten komen. Weet je waarom?
- Hij en zij zijn samen.
- Hij en zij maken afspraken en leggen verantwoording af naar elkaar toe.
- Hij geeft aan hoe hij het wil zien, zij geeft aan hoe zij het wil zien.
- Hij en zij spreken iets af waar ze allebei tevreden mee zijn.
- Zij vindt de aanpassing blijkbaar prima.

Wat is het probleem nou voor jou?

quote:
Ah, het probleem is duidelijk. Je kan het niet handlen.

Haha, mad.
pi_166146290
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 14:03 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Trouwens dit.

Wie geeft een fuck als zij als een idioot rond wilt gaan lopen.
Net of ze daar zelf voor kiest :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_166146300
Ze kiest er goddomme zelf voor en nog steeds is het vrouwenonderdrukking.

Hahahaha, mooi om te zien hoe jij je erover kan opwinden.
  zondag 23 oktober 2016 @ 14:26:29 #18
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_166146318
Michael Jackson was toch ook bekeerd tot de Islam?

Zie, hoe de ware religie ware mensen aantrekt, en hoe zij allen inzien dat de westerse manier van leven zondig, verdorven, slecht en uitermate satanisch is!!!!
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_166146330
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 14:25 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Net of ze daar zelf voor kiest :')
Inderdaad, die Janet is geïndoctrineerd opgegroeid in een achterlijk derdewereldland, vrijheid nooit echt gekend, is haar hele leven tot nu toe onderdrukt en kan dus nooit een weloverwogen keuze maken.

:').

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2016 14:27:46 ]
pi_166146382
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 14:23 schreef zarGon het volgende:
Ah, mensen mogen zelf kiezen, maar eigenlijk mogen ze alleen kiezen wat goed voor ze is volgens jou. Ah, lekker beperkte kijk op zaken.
Nee, ze mogen kiezen wat ze willen. Maar ik mag klagen. En ik mag kanttekeningen zetten bij de keuzevrijheid die vrouwen binnen de islam hebben.

Als moslims een bekrompen visie mogen hebben die gebaseerd is op de meningen van een pedofiel uit de zesde eeuw, mag ik ook een beperkte kijk op zaken hebben. Ik heb minimaal het recht om mijn afkeuring te laten blijken.

quote:

Weet je, wat je hier vraagt zou totaal niet ter sprake moeten komen. Weet je waarom?
- Hij en zij zijn samen.
- Hij en zij maken afspraken en leggen verantwoording af naar elkaar toe.
- Hij geeft aan hoe hij het wil zien, zij geeft aan hoe zij het wil zien.
- Hij en zij spreken iets af waar ze allebei tevreden mee zijn.
- Zij vindt de aanpassing blijkbaar prima.
Dat weet je binnen de islam nooit zeker. Vrouwen zijn tweederangs wezens en worden doorgaans gezien als bezit van de man. Het resultaat is in elk geval dat de vrouw zich weer eens onderwerpt en als pinguïn over straat gaat.

quote:
Ah, het probleem is duidelijk. Je kan het niet handlen.
Haha, mad.
Ik kan het wel handlen, hoor. Ik vind het gewoon walgelijk om te zien. Een westerse popster, die voor veel meisjes een icoon is geweest, loopt ineens rond in zo'n afschuwelijke outfit en hangt de vrome moslima uit.
pi_166146413
Ik hoor je tanden al knarsen. :').

Bedankt Obama Janet.
  zondag 23 oktober 2016 @ 14:48:50 #22
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_166146744
Ik kan het fout hebben, maar mij staat bij dat er al meerdere van de jacksons moslim zijn geworden.
Dat zal de stap van Janet dan ook vast en zeker gemakkelijk hebben gemaakt.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_166146806
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 14:08 schreef zarGon het volgende:

Als je moslima wordt, zet je jezelf wel echt voor schut. Een kopvot en jurk dragen die langer is dan jezelf :')
pi_166146807
Zij heeft tenminste een rijke oliesjeik!!

:') :') :')
Kssstt niet zo kittig!
pi_166146812

Janet tijdens haar tour van 2015, toen ze ook al moslima was en ook al getrouwd met hem. Gewoon heel stijlvol.

Wat wil je nou? Dat een vrouw van 50 erbij loopt alsof ze nog twintig is, zoals Madonna :') Dat is toch gewoon zielig :')

Misschien was ze gewoon even naar de moskee geweest of had ze geen zin om herkend te worden op straat.
know'm sayin?
word? word.
pi_166146813
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 14:51 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Als je moslima wordt, zet je jezelf wel echt voor schut. Een kopvot en jurk dragen die langer is dan jezelf :')
Ja, en dat zou prima moeten mogen kunnen.
pi_166146909
quote:

[..]

Lol, te dom voor woorden ben je. Misschien was ze al bekeerd voor ze deze man leerde kennen? Zat mannen die zich bekeren. Is het dan nu ineens mannenonderdrukking?

Vrijwillig kiezen voor bedekking noem je onderdrukking? Je verplicht kleden zoals jij dat wilt is pas onderdrukking.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2016 14:58:27 ]
pi_166146951
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 14:57 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Lol, te dom voor woorden ben je. Misschien was ze al bekeerd voor ze der man leerde kennen? Zat mannen die zich bekeren. Is het dan nu ineens mannenonderdrukking?
Islam is onderdrukking. Mannen of vrouwen. Niemand heeft ook maar iets te zeggen.
pi_166147002
Mooi ^O^
  Moderator / Redactie FP zondag 23 oktober 2016 @ 15:04:27 #30
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_166147033
Wacht, 50 en zwanger? Dat wordt een mongooltje.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_166147073
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 15:03 schreef PSVCL het volgende:
Mooi ^O^
Welk ideaal streef jij eigenlijk na, hier in Nederland?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_166147092
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 15:06 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Troll.
Kssstt niet zo kittig!
  zondag 23 oktober 2016 @ 15:08:23 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_166147099
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 14:51 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Janet tijdens haar tour van 2015, toen ze ook al moslima was en ook al getrouwd met hem. Gewoon heel stijlvol.

Wat wil je nou? Dat een vrouw van 50 erbij loopt alsof ze nog twintig is, zoals Madonna :') Dat is toch gewoon zielig :')

Misschien was ze gewoon even naar de moskee geweest of had ze geen zin om herkend te worden op straat.
Dat dus.
En op de foto in de OP heeft ze een soort van Cora Kemperman meets Kansai Yamamoto-creatie aan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_166147173
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 15:08 schreef Kittekop het volgende:

[..]

Troll.
Ik heb genoeg bijdragen gezien van PSVCL om daar vraagtekens bij te zetten.
Of hij is wel een heel hardnekkige troll. Wat me wel verbaasd is zijn interesse in het vermaledijde wereldse voetbal, en dan ook nog een club wiens bestaan te danken is aan een verderfelijke westerse commerciële onderneming, genaamd Philips.
Maar dat terzijde.
pi_166147236
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 15:11 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Of hij is wel een heel hardnekkige troll. Wat me wel verbaasd is zijn interesse in het vermaledijde wereldse voetbal, en dan ook nog een club wiens bestaan te danken is aan een verderfelijke westerse commerciële onderneming, genaamd Philips.
Maar dat terzijde.
Mensen die denken dat PSVCL een troll is, letten niet op. PSVCL is van het type moslim dat we hier al eerder hebben gehad op FOK! - figuren als Jellereppe en De_Ilias.
pi_166147258
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 15:06 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

geen
pi_166147267
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 15:00 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Islam is onderdrukking. Mannen of vrouwen. Niemand heeft ook maar iets te zeggen.
Wat is jouw probleem? Als iemand moslim wilt worden is dat zijn/haar keus. Man man man...
pi_166147271
Zielig topic trouwens
pi_166147273
quote:

[..]

Maar dat terzijde.
Alsof het een de ander uitsluit. Je zoekt nu bewust de confrontatie op.
Kssstt niet zo kittig!
pi_166147307
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 14:57 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Lol, te dom voor woorden ben je. Misschien was ze al bekeerd voor ze deze man leerde kennen? Zat mannen die zich bekeren. Is het dan nu ineens mannenonderdrukking?

Vrijwillig kiezen voor bedekking noem je onderdrukking? Je verplicht kleden zoals jij dat wilt is pas onderdrukking.
Zou gauw gehersenspoelde moslima's mij "te dom voor woorden" gaan noemen, moet ik een beetje grinniken en probeer ik er maar ver boven te staan. Dom ben je wanneer je je hele leven laat leiden door opvattingen van mensen die 1.400 jaar geleden leefden. Dom ben je wanneer je stopt met voor jezelf nadenken. Dom ben je wanneer je je vrijwillig onderwerpt aan een primitieve woestijnreligie, bedacht door een gewelddadige pedofiel.

Het is zo klaar als een klontje dat Janet Jackson onder de plak zit bij haar man en dat zij degene is die zich onderwerpt / aanpast. Zo gaat dat eigenlijk altijd als een moslim-man een relatie krijgt met een niet-moslima. Die vrouw is dan binnen no-time voorzien van pinguïn-uitrusting.
  zondag 23 oktober 2016 @ 15:18:21 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_166147329
Ja, ze zit zo onder de plak dat ze vorig jaar nog in weinigverhullende outfits optrad. Als moslima :') .
pi_166147345
quote:

[..]

Maar dat terzijde.
Verbaast mij totaal niet. Religie is hypocrisie. Gelovigen vinden altijd wel een manier om hun eigen gedrag te rechtvaardigen en dat van anderen te veroordelen. Dat is het 'mooie' van boeken als de Koran en de Bijbel. Je kunt er lekker selectief in shoppen en alleen datgene eruit pikken waar je wat mee kunt. De rest negeer je gewoon.
pi_166147364
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 15:17 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Zou gauw gehersenspoelde moslima's mij "te dom voor woorden" gaan noemen, moet ik een beetje grinniken en probeer ik er maar ver boven te staan. Dom ben je wanneer je je hele leven laat leiden door opvattingen van mensen die 1.400 jaar geleden leefden. Dom ben je wanneer je stopt met voor jezelf nadenken. Dom ben je wanneer je je vrijwillig onderwerpt aan een primitieve woestijnreligie, bedacht door een gewelddadige pedofiel.

Het is zo klaar als een klontje dat Janet Jackson onder de plak zit bij haar man en dat zij degene is die zich onderwerpt / aanpast. Zo gaat dat eigenlijk altijd als een moslim-man een relatie krijgt met een niet-moslima. Die vrouw is dan binnen no-time voorzien van pinguïn-uitrusting.
Jezelf superieur voelen :')
Kssstt niet zo kittig!
  zondag 23 oktober 2016 @ 15:21:32 #44
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_166147417
quote:

[..]

you got some issues m8 :')
graag op anoniem
pi_166147437
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 15:19 schreef Kittekop het volgende:

[..]

Jezelf superieur voelen :')
Leuk verzonnen.
  zondag 23 oktober 2016 @ 15:22:34 #46
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_166147445
ps: mashallah, mashallah Janet. Subhanallah!
graag op anoniem
pi_166147457
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 15:22 schreef topdeck het volgende:
ps: mashallah, mashallah Janet. Subhanallah!
_O- _O-
Kssstt niet zo kittig!
pi_166147622
quote:

[..]

Houd jouw hoogmoedigheid voor je of stop die ergens waar de zon niet schijnt. Je bent een dom mens. Afkomstig uit de vingers van een moslima.
pi_166147658
Ts met zijn Islam obsessie ;(
pi_166147693
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 15:21 schreef topdeck het volgende:

[..]

you got some issues m8 :')
Hij is een soort van radicale moslimhater, ik heb hem zien radicaliseren. En nu doet hij of iedereen gek is behalve hij.
know'm sayin?
word? word.
pi_166147701
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 15:30 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Houd jouw hoogmoedigheid voor je of stop die ergens waar de zon niet schijnt. Je bent een dom mens. Afkomstig uit de vingers van een moslima.
Denk je dat ik naar bevelen van jou ga luisteren? :')
pi_166147710
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 15:35 schreef alors het volgende:

[..]

Hij is een soort van radicale moslimhater, ik heb hem zien radicaliseren. En nu doet hij of iedereen gek is behalve hij.
"Ik heb hem zien radicaliseren", aldus de zoveelste zelfbenoemde huispsycholoog op FOK! :')
  zondag 23 oktober 2016 @ 15:36:45 #53
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_166147714
Die hele familie is knettergek, dus past prima bij de islam.
Bedankt Hans.
  zondag 23 oktober 2016 @ 15:37:29 #54
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_166147724
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 15:36 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

"Ik heb hem zien radicaliseren", aldus de zoveelste zelfbenoemde huispsycholoog op FOK! :')
Ik heb de AIVD al gebeld.
Bedankt Hans.
pi_166147744
Die hele familie is knettergek en vrouwen doen onder de invloed van hormonen nou eenmaal gekke dingen.
pi_166147760
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 15:36 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ach welnee, maar je was vroeger niet zo. En het lijkt alleen maar erger te worden, slechts een conclusie. In taalgebruik wat jij graag bezigt over moslims :)
know'm sayin?
word? word.
pi_166147766
Is er al gezegd dat die hele familie knettergek is?
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_166147799
Moet ze zelf weten?
pi_166147855
Janet Jackson is dus duidelijk geestesziek. Als je je vrijwillig bekeert tot die militante haatideologie dan spoor je niet.
pi_166147883
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 15:15 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Wat is jouw probleem? Als iemand moslim wilt worden is dat zijn/haar keus. Man man man...
Ik heb niks geen problemen. Vind het alleen nogal een rare move om moslim te worden. Vrijwillig je vrijheid inleveren
pi_166147967
Hier gaan we weer :') :')
pi_166148023
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 15:39 schreef alors het volgende:

[..]

Ach welnee, maar je was vroeger niet zo. En het lijkt alleen maar erger te worden, slechts een conclusie. In taalgebruik wat jij graag bezigt over moslims :)
Ik ben alleen iets meer uitgesproken geworden, verder ben ik nog steeds precies zo als 10-15 jaar geleden en vind ik grofweg dezelfde dingen. Een wezenlijke verandering is dat ik inzie dat het halfzachte naïef-linkse gelul over de islam niks oplost; we zijn veel te tolerant en veel te kritiekloos richting de excessen van die religie. Daar valt het gewaad in dit topic trouwens niet onder, maar het stoort me wel om het te zien.

Het rare is dat kritiek op de islam onmiddellijk in de hoek van "radicaliseren" wordt geduwd. En ik zie jouw soort nergens als gelovige / conservatieve figuren op FOK! hun verhaaltjes verkondigen. Misschien moet je eens het een en ander gaan lezen over tactieken als gaslighting, in plaats van de huispsycholoog uit te hangen.
pi_166148040
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 15:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Janet Jackson is dus duidelijk geestesziek. Als je je vrijwillig bekeert tot die militante haatideologie dan spoor je niet.
Vind ik dus ook. Dat je je als vrije, westerse vrouw aan deze primitieve ideologie onderwerpt.... onbegrijpelijk gewoon.
pi_166148063
Hoe durft ze :(. Scheur de kleren van de westerse hoer die ze is! :r :(.
pi_166148106
Tja, Janet Jackson...

Weet niet goed wat ik ervan moet denken, mijn 17 jarige heeft nog meer levenservaring en levenswijsheid dan haar. Ze is echt een soort van kind geestelijk.
Maar als zij denkt hiermee gelukkig te zijn dan heeft ze mijn zegen (niet dat ze die nodig heeft). Ik hoop vooral dat de nare depressies die haar al haar hele leven plagen opgelost zijn, dat ze vrede met zichzelf heeft kunnen vinden. Als dat via de islam is dan juich ik het toe.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_166148166
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 15:46 schreef Fushia2 het volgende:
Hier gaan we weer :') :')
Dat denk ik meestal ook als ik jouw topics lees.
pi_166148209
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 14:03 schreef renwan het volgende:
eeeeeeeecht he

en al helemaal om mensen die zo godse ver van je weg staan :') waarom geef je fucks hierom. Die showbizzzz people zijn sowieso al niet serieus te nemen.
  zondag 23 oktober 2016 @ 15:59:20 #68
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_166148238

Bah. Helemaal door haar man geïndoctrineerd om zich volledig te bedekken.
pi_166148278
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 15:48 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Vind ik dus ook. Dat je je als vrije, westerse vrouw aan deze primitieve ideologie onderwerpt.... onbegrijpelijk gewoon.
Ze zal dan ook wel volledig gehersenspoeld zijn door haar echtgenoot. Sommige vrouwen zijn daar nogal vatbaar voor zodra ze verliefd zijn. Doet me denken aan Laura Hansen die als bekeerling uiteindelijk naar Syrië vertrok om daar als broedmachine te fungeren.
  zondag 23 oktober 2016 @ 16:05:38 #70
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_166148382
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 15:44 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ik heb niks geen problemen. Vind het alleen nogal een rare move om moslim te worden. Vrijwillig je vrijheid inleveren
:') jij kent duidelijk geen moslims of andere gelovigen

holy fuck waarom zjin mensen hier zo wereldvreemd :') _O-
graag op anoniem
  zondag 23 oktober 2016 @ 16:07:44 #71
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_166148421
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 16:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Ze zal dan ook wel volledig gehersenspoeld zijn door haar echtgenoot. Sommige vrouwen zijn daar nogal vatbaar voor zodra ze verliefd zijn. Doet me denken aan Laura Hansen die als bekeerling uiteindelijk naar Syrië vertrok om daar als broedmachine te fungeren.
Jij komt niet echt buiten, hè? Voor zover jouw geloofwaardigheid in elke "discussie" ooit.

Triestheid
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zondag 23 oktober 2016 @ 16:08:25 #72
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_166148437
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 16:05 schreef topdeck het volgende:

[..]

Die hebben nog nooit met een moslim gesproken. Ze zijn allemaal gevaarlijk en eng. Ew. En ze pikken onze banen in. Allemaal.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_166148487
quote:

[..]

Er weleens aan gedacht dat het van hem allemaal niet zo hoeft, dat ze hier echt zelf voor kiest? Het zijn keuze niet zou zijn?

Het is niet dat ze nu kersvers getrouwd is en gelijk tot dit over gaat. Ze zijn al jaren samen en hij heeft er nog nooit blijk van gegeven dat hij zoiets wil van haar. Niet eens een hoofddoek...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 23 oktober 2016 @ 16:10:13 #74
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_166148496
quote:

[..]

Veel van die recente bekeerlingen zijn vaak ijverig, en doen dingen waar vaak de husbando niet eens om gevraagd heeft. Kortom, niemand weet wat er echt tussen hun gebeurt, maar aannames kunnen we wel maken...
graag op anoniem
  zondag 23 oktober 2016 @ 16:12:21 #75
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_166148547
Dat kleed wat ze draagt ziet er overigens meer uit als een hip iets, dan als een religieus gewaad.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zondag 23 oktober 2016 @ 16:17:03 #76
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_166148690
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 16:12 schreef richolio het volgende:
Dat kleed wat ze draagt ziet er overigens meer uit als een hip iets, dan als een religieus gewaad.
Is het ook. Maar stiekem weten jij en ik ook wel dat het een modieuze variant op de aloude burka is. En Janet ons recht in ons gezicht uitlacht. Miss Jackson if you're nasty. Daar had je het al: nasty pigs bedoelde ze toen subliminaal.
pi_166148700
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 15:15 schreef Kittekop het volgende:

[..]

Alsof het een de ander uitsluit. Je zoekt nu bewust de confrontatie op.
Confrontatie? Ik stel alleen een vraag. In alle rust en nieuwsgierigheid.
pi_166149002
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 16:09 schreef erodome het volgende:

[..]

Er weleens aan gedacht dat het van hem allemaal niet zo hoeft, dat ze hier echt zelf voor kiest? Het zijn keuze niet zou zijn?

Het is niet dat ze nu kersvers getrouwd is en gelijk tot dit over gaat. Ze zijn al jaren samen en hij heeft er nog nooit blijk van gegeven dat hij zoiets wil van haar. Niet eens een hoofddoek...
Heb je er weleens aan gedacht dat het een proces kan zijn? Stapje voor stapje? Als je foto's van Janet Jackson van 1-2 jaar geleden ziet en je ziet de nieuwste foto's, dan is er toch een zekere ontwikkeling zichtbaar. Of wil je dat soms ook nog gaan ontkennen?
pi_166149020
quote:
10s.gif Op zondag 23 oktober 2016 16:07 schreef richolio het volgende:

[..]

Jij komt niet echt buiten, hè? Voor zover jouw geloofwaardigheid in elke "discussie" ooit.

Triestheid
Hij zegt gewoon dingen die waar zijn...
pi_166149411
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 16:27 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Heb je er weleens aan gedacht dat het een proces kan zijn? Stapje voor stapje? Als je foto's van Janet Jackson van 1-2 jaar geleden ziet en je ziet de nieuwste foto's, dan is er toch een zekere ontwikkeling zichtbaar. Of wil je dat soms ook nog gaan ontkennen?
Ik weet het niet, wat droeg ze de volgende week?
En zelfs als dat dezelfde stijl was zegt dat niets over of dat door hem komt. Echt niets wijst daarop, dus vertel eens, waarom kom jij tot die conclusie?
  zondag 23 oktober 2016 @ 16:51:09 #81
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_166149433
Ze draagt wel een designer-tent zo te zien.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_166149466
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 16:49 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik weet het niet, wat droeg ze de volgende week?
En zelfs als dat dezelfde stijl was zegt dat niets over of dat door hem komt. Echt niets wijst daarop, dus vertel eens, waarom kom jij tot die conclusie?
Het gaat me erom dat er altijd dezelfde kant op wordt geredeneerd, de enig 'juiste' en 'verantwoorde' kant op. Het zal een vrije keuze zijn, het zegt allemaal niks, ze mag dit gewoon doen, de islam is een prachtige religie, enzovoort.

Uit je kritiek, stel je dit pinguïn-gewaad aan de kaak, stel je dat ze flink onder de plak zit bij haar echtgenoot, signaleer je onderdrukking in de praktijk, dan ben je meteen de 'radicaal'. Zo gaat het eigenlijk steeds op FOK! - zeker in bepaalde kringen.
pi_166149469
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 14:26 schreef zarGon het volgende:

[..]

Inderdaad, die Janet is geïndoctrineerd opgegroeid in een achterlijk derdewereldland, vrijheid nooit echt gekend, is haar hele leven tot nu toe onderdrukt en kan dus nooit een weloverwogen keuze maken.

:').
Als je bakken met geld hebt verdiend en in glamour hebt geleefd kies je nu inderdaad zondermeer voor een leven als geindoctrineerde woestijpinguin.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_166149533
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 16:53 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het gaat me erom dat er altijd dezelfde kant op wordt geredeneerd, de enig 'juiste' en 'verantwoorde' kant op. Het zal een vrije keuze zijn, het zegt allemaal niks, ze mag dit gewoon doen, de islam is een prachtige religie, enzovoort.

Uit je kritiek, stel je dit pinguïn-gewaad aan de kaak, stel je dat ze flink onder de plak zit bij haar echtgenoot, signaleer je onderdrukking in de praktijk, dan ben je meteen de 'radicaal'. Zo gaat het eigenlijk steeds op FOK! - zeker in bepaalde kringen.
Je bent vooral radicaal omdat je er gelijk van uitgaat dat ze wel bij manlief onder deplak zal zitten, dat de enige mogelijkheid is. Zonder enig bewijs dat daarop wijst.
Je bent vooral radicaal omdat je zo vast zit in je eigen riedeltje dat je niet eens meer geïnteresseerd bent in hoe het werkelijk zit.

Dus, kom eens met bewijs dat dit nu haar dagelijkse outfit is en met bewijs dat hij dit wilde?
pi_166149592
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 16:56 schreef erodome het volgende:

[..]

Je bent vooral radicaal omdat je er gelijk van uitgaat dat ze wel bij manlief onder deplak zal zitten, dat de enige mogelijkheid is. Zonder enig bewijs dat daarop wijst.
Je bent vooral radicaal omdat je zo vast zit in je eigen riedeltje dat je niet eens meer geïnteresseerd bent in hoe het werkelijk zit.

Dus, kom eens met bewijs dat dit nu haar dagelijkse outfit is en met bewijs dat hij dit wilde?
Er zijn genoeg vrouwen - ook moslima's - die zich niet door hun man laten vertellen hoe ze zich moeten kleden. Dat Janet Jackson in zo'n pinguïnkostuum loopt, is minimaal door de invloed van haar man. Of er dwang / druk in het spel is, is onbekend. Maar ik mag het nog steeds belachelijk vinden.

Overigens zijn het doorgaans gelovigen die vasthouden aan hun eigen riedeltje, namelijk de bullshit die 1.400 tot 2.000 jaar geleden door mensen in boeken is opgeschreven. Het is nogal een raar verwijt om mij als atheïst te maken.
pi_166149628
Vind je het beter dan dat ze er topless bijloopt (onder invloed van de platenmaatschappij bvb)?
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_166149638
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 16:58 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Er zijn genoeg vrouwen - ook moslima's - die zich niet door hun man laten vertellen hoe ze zich moeten kleden. Dat Janet Jackson in zo'n pinguïnkostuum loopt, is minimaal door de invloed van haar man. Of er dwang / druk in het spel is, is onbekend. Maar ik mag het nog steeds belachelijk vinden.

Overigens zijn het doorgaans gelovigen die vasthouden aan hun eigen riedeltje, namelijk de bullshit die 1.400 tot 2.000 jaar geleden door mensen in boeken is opgeschreven. Het is nogal een raar verwijt om mij als atheïst te maken.
Je trekt conclusies die vooral jouw riedeltje ondersteunen, maar geeft 0 bewijs.
Het is geen raar verwijt om aan jou te maken, dat je atheïst bent en dat nog even expliciet moet melden is alleen maar onzin. Ik zeg het tegen jou omdat wat je schrijft dat bewijst, of je wel of niet geloofd doet er geen bal toe.
pi_166149853
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 17:00 schreef erodome het volgende:

[..]

Je trekt conclusies die vooral jouw riedeltje ondersteunen, maar geeft 0 bewijs.
Het is geen raar verwijt om aan jou te maken, dat je atheïst bent en dat nog even expliciet moet melden is alleen maar onzin. Ik zeg het tegen jou omdat wat je schrijft dat bewijst, of je wel of niet geloofd doet er geen bal toe.
Ik trek geen conclusies, ik klaag slechts over wat ik zie. Zie de OP.
  zondag 23 oktober 2016 @ 17:51:31 #89
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166150639
Schokkende bekentenis: ik heb vroeger weleens gefapt op mevrouw de moslima :D
In de goede oude tijd dat ik nog een zeer potent en geil pubertje was en ze er nog redelijk lekker uitzag.
pi_166150693
Ze heeft het licht gezien ,alhamdulilah
  zondag 23 oktober 2016 @ 17:57:24 #91
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166150758
Ik denk trouwens dat ze gewoon een 'bad hair´-day heeft.
pi_166150874
Waar maak je je druk om man lekker boeiend. Kan er nog steeds op fappen
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
pi_166151008
quote:

[..]

Genoeg beroemdheden die het net zo snel weer uitgeven als dat het binnenkomt. Of doorgaan met bakken geld uitgeven terwijl de inkomsten fors dalen.

Al heb ik geen aanwijzingen dat Janet in die categorie valt, een miljardair is ze niet, dat is toch weer een heel andere, hogere league.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 23 oktober 2016 @ 18:19:41 #94
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_166151185
Wow, Elfletterig is echt zeer extreem rechts geworden zeg.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_166151195
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 16:05 schreef topdeck het volgende:

[..]

Oh ja, ik ken er genoeg. De ouders en het geloof perken hun vrijheid in
pi_166151354
quote:
11s.gif Op zondag 23 oktober 2016 18:19 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ageren tegen de islam heeft niets met extreem rechts te maken maar gewoon met een gezonde dosis realisme.
pi_166151395
Tegen ebola zijn is toch ook niet extreem-rechts?
pi_166151528
quote:
15s.gif Op zondag 23 oktober 2016 13:47 schreef Elfletterig het volgende:
Zie dit dan: de 50-jarige (en zwangere) Janet Jackson is een paar jaar geleden getrouwd met een schatrijke kerel uit Qatar. En dan is dit dus het resultaat:

[ afbeelding ]
Bron en meer foto's hier: http://www.mirror.co.uk/3(...)d-first-time-9106989

En nee, ze loopt er niet zo bij omdat ze in Iran of Qatar over straat gaan, deze foto's zijn gemaakt in Londen. Janet - nipplegate - Jackson, die altijd in strakke pakjes optrad, is ineens een vrome moslima geworden die als een soort pinguïn over straat gaat.

Voor wie nog twijfelde over de plaats van de vrouw binnen de islam: Janet zit heerlijk onder de plak bij manlief. Als ik dit soort foto's zie, voel ik eigenlijk alleen maar walging.

Klacht / tl,dr: Janet Jackson is een vrome moslima geworden
Hoe erg kan een vrouw zichzelf verlagen, zeg. :X
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  zondag 23 oktober 2016 @ 18:37:55 #99
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166151587
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 17:53 schreef PSVCL het volgende:
Ze heeft het licht gezien ,alhamdulilah
Ik ook. Het enige wat ik daarvoor moest doen, was even de schakelaar omzetten. Wat een uitvinding toch, elektriciteit! Daar heb ik geen Jezus of Allah voor nodig.
  zondag 23 oktober 2016 @ 18:39:10 #100
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166151627
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 18:03 schreef Vierkantblokje het volgende:
Waar maak je je druk om man lekker boeiend. Kan er nog steeds op fappen
Nou ja, dan ben je in ieder geval nog flink potent. Als ie van een vrouw in tafelkleed nog omhoog komt.. ^O^
pi_166151649
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 18:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Ageren tegen de islam heeft niets met extreem rechts te maken maar gewoon met een gezonde dosis realisme.
Integendeel zelfs, zou ik zeggen...

"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_166151650
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 18:20 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Oh ja, ik ken er genoeg. De ouders en het geloof perken hun vrijheid in
Geef eens een paar voorbeelden van 'vrijheid inperken'.
★★★
  zondag 23 oktober 2016 @ 18:39:56 #103
168739 Red_85
'echt wel'
pi_166151651
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 14:21 schreef renwan het volgende:

[..]

:')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Klopt toch? Waarom al die !'s?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 23 oktober 2016 @ 18:41:05 #104
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166151682
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 18:35 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Hoe erg kan een vrouw zichzelf verlagen, zeg. :X
Nou, zo erg dus :D

Maar 50 en dan nog kinderen willen werpen.. Vind ik niet echt gezond :N
En om een tafelkeed over je heen te gooien als je boodschappen gaat doen ook niet.

Mja, ik weet het wel hoor. Ze is dr schoonheid compleet verloren en dan leidt zo'n gewaad prima af.
pi_166151762
quote:
11s.gif Op zondag 23 oktober 2016 18:19 schreef Villas__Rubin het volgende:
Zeer extreem rechts, zelfs... :') Tot dusver was het nog "gewoon" extreem-rechts. Nog even en ik ben de nieuwe Hitler, of niet?

Wat ik zo grappig vind - of misschien is frappant een beter woord - is dat de wegkijk- en verdedig-houding altijd onmiddellijk aanvaard wordt; dat is altijd acceptabel, wenselijk, verstandig, noem maar op. Heb je kritiek of zie je iets dat je wenkbrauwen doet fronsen, dan ben je meteen een racist, extreem-rechts of nu zelfs zéér extreem-rechts...

Gelukkig ben ik goed bekend met de tactieken die worden gebruikt om mensen te framen. Ik sta er ver boven.
pi_166151854
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 18:37 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

Ik ook. Het enige wat ik daarvoor moest doen, was even de schakelaar omzetten. Wat een uitvinding toch, elektriciteit! Daar heb ik geen Jezus of Allah voor nodig.
ok
Leuk voor je
pi_166151855
Pas maar op dat ze je niet van een gebouw gooit TS.
  zondag 23 oktober 2016 @ 18:49:28 #108
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166151934
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 18:46 schreef PSVCL het volgende:

[..]

ok
Leuk voor je
Fijn he!

Al die bekrompen lui die in een fictief iets het licht zijn, zijn een beetje gek in dr hoofd. Of zwaar aan de dope.
pi_166151953
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 18:39 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Integendeel zelfs, zou ik zeggen...

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat zijn undercover "moslims" die de Islam willen beschadigen.
Een false vlaggetje.

Ik weet hoe ze te werk gaan
pi_166151974
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 18:49 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

Fijn he!

Al die bekrompen lui die in een fictief iets het licht zijn, zijn een beetje gek in dr hoofd. Of zwaar aan de dope.
oke
pi_166151986
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 18:46 schreef hoink581 het volgende:
Pas maar op dat ze je niet van een gebouw gooit TS.
Zie ik zo'n vaart niet lopen. Maar ze zal ongetwijfeld de nodige fans hebben die homo zijn. Wat dat betreft snijd je wel een interessant punt aan. Ze zien hun favoriete artiest ineens veranderen in... tja... in wat, eigenlijk?
  zondag 23 oktober 2016 @ 18:51:46 #112
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166152005
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 18:50 schreef PSVCL het volgende:

[..]

oke
God zegene je.
  zondag 23 oktober 2016 @ 18:53:00 #113
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166152036
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 18:51 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Zie ik zo'n vaart niet lopen. Maar ze zal ongetwijfeld de nodige fans hebben die homo zijn. Wat dat betreft snijd je wel een interessant punt aan. Ze zien hun favoriete artiest ineens veranderen in... tja... in wat, eigenlijk?
In een wandelend tafelkleed. En daar is neits mis mee, als mevrouw Jackson dat leuk en opwindend vind. Waarschijnlijk is ze er poedeltje naakt onder en is dat heerlijk bevrijdend.
pi_166152050
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 18:51 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

God zegene je.
thanks
Moge God jou leiden
pi_166152057
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 18:50 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Dat zijn undercover "moslims" die de Islam willen beschadigen.
Een false vlaggetje.

Ik weet hoe ze te werk gaan
Wist je dat sommige mensen serieus denken dat je een troll bent? (Dat terwijl gewoon uit alles blijkt dat je een conservatieve moslim bent, die goed is ingevoerd in het wereldje).

Wat het beschadigen van de islam betreft: daar zorgen moslims zelf wel voor. Ze slachten elkaar zelfs met liefde af, als het moet.
  zondag 23 oktober 2016 @ 18:55:27 #116
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166152080
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 15:14 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Mensen die denken dat PSVCL een troll is, letten niet op. PSVCL is van het type moslim dat we hier al eerder hebben gehad op FOK! - figuren als Jellereppe en De_Ilias.
Jellereppe? Die was helemaal geen fundamentalist! :D
pi_166152083
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 18:54 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wist je dat sommige mensen serieus denken dat je een troll bent? (Dat terwijl gewoon uit alles blijkt dat je een conservatieve moslim bent, die goed is ingevoerd in het wereldje).

Wat het beschadigen van de islam betreft: daar zorgen moslims zelf wel voor. Ze slachten elkaar zelfs met liefde af, als het moet.
Moeten ze zelf weten.
  zondag 23 oktober 2016 @ 18:56:00 #118
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166152092
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 18:53 schreef PSVCL het volgende:

[..]

thanks
Moge God jou leiden
Ik geloof niet in God. Die fijne God laat teveel leed toe in de wereld naar mijn idee. En om die nou te gaan vereren dan.. Nee, daar pas ik voor.

Ik vloek wel af en toe met god. Daar vind ik 'm wel goed genoeg voor.
pi_166152093
quote:

[..]

Wist je dat sommige mensen serieus denken dat je een troll bent?
Volgens veel FA's is hij dat wel degelijk.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  zondag 23 oktober 2016 @ 18:56:56 #120
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_166152107
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 18:43 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Zeer extreem rechts, zelfs... :') Tot dusver was het nog "gewoon" extreem-rechts. Nog even en ik ben de nieuwe Hitler, of niet?

Wat ik zo grappig vind - of misschien is frappant een beter woord - is dat de wegkijk- en verdedig-houding altijd onmiddellijk aanvaard wordt; dat is altijd acceptabel, wenselijk, verstandig, noem maar op. Heb je kritiek of zie je iets dat je wenkbrauwen doet fronsen, dan ben je meteen een racist, extreem-rechts of nu zelfs zéér extreem-rechts...

Gelukkig ben ik goed bekend met de tactieken die worden gebruikt om mensen te framen. Ik sta er ver boven.
Succesvol getrolld.
pi_166152116
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 18:39 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Klopt toch? Waarom al die !'s?
Ja, andermans geloof als achterlijk bestempelen. Tuurlijk :')
Welkom vader renwan ^O^
  zondag 23 oktober 2016 @ 18:57:14 #122
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166152117
quote:

[..]

Islam is vrede, kerel. En gif voor de mensheid. Voer voor de labiele medemens.
Maar niet alleen de islam is dat, elk geloof eigenlijk wel.
pi_166152130
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 18:56 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

Ik geloof niet in God. Die fijne God laat teveel leed toe in de wereld naar mijn idee. En om die nou te gaan vereren dan.. Nee, daar pas ik voor.

Ik vloek wel af en toe met god. Daar vind ik 'm wel goed genoeg voor.
Mensen veroorzaken leed.
God heeft de mensen een vrijewil gegeven .
pi_166152140
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 18:56 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

FA,s ?
pi_166152147
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 18:58 schreef PSVCL het volgende:

[..]

FA,s ?
Forum Admin's.
  zondag 23 oktober 2016 @ 18:58:55 #126
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166152158
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 18:57 schreef renwan het volgende:

[..]

Ja, andermans geloof als achterlijk bestempelen. Tuurlijk :')
En wat is daar mis mee? Als iemand in een fictief iets ´gelooft', mag iemand anders toch ook wel 'geloven' dat een geloof achterlijk iets is?
pi_166152167
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 18:58 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Forum Admin's.
ah ok
  zondag 23 oktober 2016 @ 18:59:32 #128
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166152173
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 18:57 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Mensen veroorzaken leed.
En is zo hypocriet dat ie niet ingrijpt als almachtige. Nou, lekker godje ben je dan :r
  zondag 23 oktober 2016 @ 18:59:39 #129
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_166152175
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 18:57 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Mensen veroorzaken leed.
Ja hij heeft de mens vrije wil gegeven en een boek vol haat en achterlijkheid. Als er een hel is zoals beschreven in de qur'an hoop ik eigenlijk dat je erin komt door in dat kutboek te geloven haha.
  zondag 23 oktober 2016 @ 18:59:54 #130
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166152184
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 18:58 schreef PSVCL het volgende:

[..]

FA,s ?
Fucking Assholes..
pi_166152188
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 18:56 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Tja... wat zat ik daar nu eens op zeggen....
Laat ik maar wijselijk zwijgen.
pi_166152201
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 18:59 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Ja hij heeft de mens vrije wil gegeven en een boek vol haat en achterlijkheid. Als er een hel is zoals beschreven in de hoop ik eigenlijk dat je erin komt door in dat kutboek te geloven haha.
Geen haat te vinden in de Koran
pi_166152202
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 18:59 schreef PSVCL het volgende:

[..]

ah ok
Tja,

Ben het wel met je eens dat de mensen op die foto's geen 'moslim' zijn.
pi_166152212
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 18:59 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

Fucking Assholes..
lekker op dreef he?
pi_166152214
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:00 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Tja... wat zat ik daar nu eens op zeggen....
Laat ik maar wijselijk zwijgen.
Timmmmm zegt dat.
pi_166152217
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 18:59 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

Fucking Assholes..
Wie ,de atheïsten ?
pi_166152224
Moslims zijn de grootste untermenschen van alle religieuzen.
pi_166152239
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 17:00 schreef erodome het volgende:

[..]

Wat voor een bewijs mag je redelijkerwijs verwachten? Jullie weten het allebei niet. Dus vervolgens kun je alleen spreken over wat het meest waarschijnlijk is. Hoe kom je daarover tot kennis? De Koran, plaats van vrouwen in zijn thuisland, gesprekken met moslim(a')s en ex-moslim(a')s, survey-uitslagen/statistieken onderzocht in islamitische geemschappen/landen.
pi_166152271
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:01 schreef keci_siken het volgende:
Dankje Henk.
pi_166152272
quote:
onzin
pi_166152273
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 18:57 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

Islam is vrede, kerel. En gif voor de mensheid. Voer voor de labiele medemens.
Maar niet alleen de islam is dat, elk geloof eigenlijk wel.
Klopt. Alleen zijn christenen er iets beter in geslaagd om hun geloof te matigen. Ik vind de islam ziekelijke trekjes hebben. Zeker als je kijkt hoe vrouwen erbij moeten lopen; bizar gewoon. Alleen om geen lusten van mannen op te wekken. En dan wordt er vaak gezegd dat ze dat "vrijwillig" doen en dat het als een "bevrijding" voelt. De realiteit is vaak tegenovergesteld. Zelfs in een land als Nederland leven honderden vrouwen die hun huis niet uitkomen en gedwongen in een boerka of andere vorm van bedekking rondlopen. Ze zijn gewoon een soort slaven van hun echtgenoot.
pi_166152274
quote:
Moslims zijn een middel van zionisten.
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:03:53 #143
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_166152299
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:00 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Geen haat te vinden in de Koran
'wie dit niet gelooft heeft een ziekte in zijn hart', 'we zullen hen [de ongelovigen, afvalligen, afgodendienaren etc.] doen verbrijzelen, en zij zullen dienen als brandstof in de hel' etc etc.
Het boek staat vol met dat soort onvoorstelbaar achterlijk haat-opwekkende teksten.

Serieus, een God die zo achterlijk is dat hij niet eens de gevolgen van zijn eigen gekozen woorden in zijn 'heilige boek' kan overzien is echt een aidsmongool. Die wil ik niet eens als god hebben. Een smerige demon from hell is dat.
pi_166152306
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:02 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Moslims zijn een middel van zionisten.
Tegen Zions...

Het christendom zijn ze al vanaf ,het jodendom hebben ze gekaapt.
Alleen de Islam zal nooit bukken voor de zions
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:04:53 #145
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_166152327
quote:
true
pi_166152330
quote:
Ik heb liever met gematigde moslims (er zijn er helaas weinig) te doen dan met extremistische christenen hoor. Voor mij blijft gedrag altijd bepalend. Daar waar men overgaat tot het opdringen van de religie en het discrimineren van anderen, worden grenzen overschreden.
pi_166152332
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:02 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Klopt. Alleen zijn christenen er iets beter in geslaagd om hun geloof te matigen. Ik vind de islam ziekelijke trekjes hebben. Zeker als je kijkt hoe vrouwen erbij moeten lopen; bizar gewoon. Alleen om geen lusten van mannen op te wekken. En dan wordt er vaak gezegd dat ze dat "vrijwillig" doen en dat het als een "bevrijding" voelt. De realiteit is vaak tegenovergesteld. Zelfs in een land als Nederland leven honderden vrouwen die hun huis niet uitkomen en gedwongen in een boerka of andere vorm van bedekking rondlopen. Ze zijn gewoon een soort slaven van hun echtgenoot.
Je moet kiezen:

Of Nederland volledig islamitish of Nederland volledig 4de generatie feminisme + pc-fascisme.
Ik weet het zijnde een man eerlijk gezegd nog niet.
pi_166152340
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:03 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

'wie dit niet gelooft heeft een ziekte in zijn hart', 'we zullen hen [de ongelovigen, afvalligen, afgodendienaren etc.] doen verbrijzelen, en zij zullen dienen als brandstof in de hel' etc etc.
Het boek staat vol met dat soort onvoorstelbaar achterlijk haat-opwekkende teksten.

Serieus, een God die zo achterlijk is dat hij niet eens de gevolgen van zijn eigen gekozen woorden in zijn 'heilige boek' kan overzien is echt een aidsmongool. Die wil ik niet eens als god hebben. Een smerige demon from hell is dat.
dat is geen haat ,maar een waarschuwing voor de ongelovigen als ze hun schepper niet erkennen.

Eigen risico
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:05:35 #149
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166152349
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:00 schreef Yiha3 het volgende:

[..]

lekker op dreef he?
Ja, heerlijk! Zo een biertje erbij pakken als alternatief voor de popcorn :Y
Dat mag van mijn 'God' namelijk, een biertje drinken als ik daar zin in heb.
:Y)
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:06:15 #150
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166152366
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:01 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Wie ,de atheïsten ?
De hele wereld, behalve ik. Want ik neuk niet :P
pi_166152382
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:04 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Tegen Zions...

Dat het middel zelf tegen zionisten zijn interesseert ze niets. Ze hbben toch geen werkelijke macht. De islamitische invasie van Europa dient niet de moslim maar de chaos die de zionisten nodig hebben.
pi_166152395
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:05 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

Ja, heerlijk! Zo een biertje erbij pakken als alternatief voor de popcorn :Y
Dat mag van mijn 'God' namelijk, een biertje drinken als ik daar zin in heb.
:Y)
zolang het geen verslaving wordt is het wel ok, hoor
pi_166152415
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:06 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dat het middel zelf tegen zionisten zijn interesseert ze niets. Ze hbben toch geen werkelijke macht. De islamitische invasie van Europa dient niet de moslim maar de chaos die de zionisten nodig hebben.
Wel gehad, en het komt ook wel weer terug .
De wereld bestaat langer dan 100 jaar.

De laatste zin klopt idd
pi_166152434
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:07 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Wel gehad, en het komt ook wel weer terug .
De wereld bestaat langer dan 100 jaar.

De laatste zin klopt idd
Gehad ja. Hebben het over nu en de voorzienbare toekomst.
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:08:50 #155
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_166152438
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:05 schreef PSVCL het volgende:

[..]

dat is geen haat ,maar een waarschuwing voor de ongelovigen als ze hun schepper niet erkennen.

Eigen risico
Hoe er in de quran wordt gesproken over andersdenkenden of zogenaamde 'zondaren' (wat zeer zeker niet alleen de overduidelijk slechte mensen zijn zoals criminelen, moordenaars en verkrachters) kan niet anders leiden dan tot haat en afkeer naar alles en iedereen die niet mee doet met je religie. Donder alsjeblieft op met je ontkennende onzin jij, rat.
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:09:29 #156
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166152464
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:02 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wat is daar bizar aan? Goed, in onze ogen is dat bizar, omdat wij daarin anders opgevoed zijn. Wij houden van mooie dames in korte rokjes, van mooie borsten die er heerlijk bij hangen. Wij zijn wat dat betreft wat 'vrijer'.

Zouden wij met religieus gif opgevoed zijn, had de kans groot geweest dat wij dat niet graag zouden zien en de voorkeur zouden geven aan bijv. een tafelkleed of een pinguinpakkie.

Het zit allemaal tussen de oortjes ;)
pi_166152475
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:08 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Hoe er in de quran wordt gesproken over andersdenkenden of zogenaamde 'zondaren' (wat zeer zeker niet alleen de overduidelijk slechte mensen zijn zoals criminelen, moordenaars en verkrachters) kan niet anders leiden dan tot haat en afkeer naar alles en iedereen die niet mee doet met je religie. Donder alsjeblieft op met je ontkennende onzin jij, rat.
Ratjes zijn lief.
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:10:33 #158
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166152496
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:03 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Heb je de bijbel weleens doorgelezen. staat ook vol met teksten waarbij je denkt: WTF!?
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:11:44 #159
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166152531
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:04 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Tegen Zions...

Nee, die bukken met dr reet naar Mekka. In de moskee, waarbij al die mannen geilen op het kontje van de voorganger en hopen dat de mannen achter ze op hun beurt ook weer geilen op hun kontje in de lucht.
pi_166152535
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:10 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

Heb je de bijbel weleens doorgelezen. staat ook vol met teksten waarbij je denkt: WTF!?
Waarom heb je het over AIDS terwijl wij hier een ander virus bespreken?
pi_166152559
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:04 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Je moet kiezen:

Of Nederland volledig islamitish of Nederland volledig 4de generatie feminisme + pc-fascisme.
Ik weet het zijnde een man eerlijk gezegd nog niet.
Dat is zoiets als kiezen tussen aids en hiv, zonder dat er enige medicatie voor is. Uiteindelijk leidt de hiv dan tot aids.

En ik bedoel hiermee niet de religie met aids te vergelijken, ik bedoel ermee aan te geven dat de keuze die je voorlegt, eigenlijk geen keuze is. Juist het doorgeslagen poco-fascisme speelt de radicale islam in de kaart.

Nederland zou flink opknappen van een minder politiek-correcte opstelling, het benoemen en aanpakken van problemen én een beleid waarbij we stimuleren dat radicale moslims hun heil ergens anders gaan zoeken.
pi_166152569
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:11 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

Nee, die bukken met dr reet naar Mekka. In de moskee, waarbij al die mannen geilen op het kontje van de voorganger en hopen dat de mannen achter ze op hun beurt ook weer geilen op hun kontje in de lucht.
Onzin man Niemand geilt op elkaar in de moskee, we komen daar bijeen om God te aanbidden en niet om naar elkaars reet te kijken.

We zijn geen nichten
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:13:41 #163
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_166152592
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:10 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

Klopt, maar dat is een boekwerk met meer dan 2300 pagina's (iit de quran, die maar iets van 700 pagina's heeft, en vaak ook nog korte soera's), met boekwerken van vele verschillende profeten, van vele verschillende tijden en plaatsen, terwijl de quran ein fuhrer, ein zeit und ein lehre is. ;)
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:13:44 #164
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166152597
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:12 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Waarom heb je het over AIDS terwijl wij hier een ander virus bespreken?
Religie is aids. En verspreid zich als een virus.
pi_166152602
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:08 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Ik ontken niks.
Ik weerspreek je onzin alleen.
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:14:31 #166
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166152616
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:13 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Onzin man Niemand geilt op elkaar in de moskee, we komen daar bijeen om God te aanbidden en niet om naar elkaars reet te kijken.

We zijn geen nichten
Wedden dat er genoeg latente homo's in de moskee rondbanjeren?
pi_166152627
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:13 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Klopt, maar dat is een boekwerk met meer dan 2300 pagina's (iit de quran, die maar iets van 700 pagina's heeft, en vaak ook nog korte soera's), met boekwerken van vele verschillende profeten, van vele verschillende tijden en plaatsen, terwijl de quran ein fuhrer, ein zeit und ein lehre is. ;)
dezelfde leer als Jezus en alle andere profeten.

Hanif,s
pi_166152628
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 18:58 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

En wat is daar mis mee? Als iemand in een fictief iets ´gelooft', mag iemand anders toch ook wel 'geloven' dat een geloof achterlijk iets is?
Wat er mis mee is? Dat je anderen niet in hun waarde laat en dat vind ik sneu. Laat mensen geloven wat ze willen en maak je niet druk mens
Welkom vader renwan ^O^
pi_166152638
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:13 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

Religie is aids. En verspreid zich als een virus.
Geloof je in een leven na de dood? Of is het bij jou gewoon dood = gedaan.
pi_166152651
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:05 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Eigen risico
Ik erken mijn ouders gewoon hoor :)
pi_166152652
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:14 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

Wedden dat er genoeg latente homo's in de moskee rondbanjeren?
Denk het niet en bidden en smeekbedes helpen denk ik wel tegen die virus.
pi_166152668
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:15 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik erken mijn ouders gewoon hoor :)
Gelukkig
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:16:21 #173
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166152671
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:14 schreef renwan het volgende:

[..]

Wat er mis mee is? Dat je anderen niet in hun waarde laat en dat vind ik sneu. Laat mensen geloven wat ze willen en maak je niet druk mens
Ik laat mensen in hun waarde. Denk er alleen het mijne van.

En eigenlijk denk ik: val mij niet lastig met je geloof. Voer dat uit in je huis, achter de voordeur. Of in de kerk, met zn allen.
pi_166152699
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:04 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

(er zijn er helaas weinig)
Daarom. Van alle religies is de islam wel de meest intolerante. Nagenoeg alle islamitische landen zijn ook nog eens instabiele bananenrepublieken.
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:17:35 #175
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166152711
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:15 schreef Yiha3 het volgende:

[..]

Geloof je in een leven na de dood? Of is het bij jou gewoon dood = gedaan.
Ooit ga ik het zien.

Dood is dood voor mij. Een afsluiting van het leven. Van iets, naar niets.
pi_166152727
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:17 schreef keci_siken het volgende:

[..]

Daarom. Van alle religies is de islam wel de meest intolerante.
Je hebt alle religies bestudeerd om tot deze conclusie te komen..
pi_166152741
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:17 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

Ooit ga ik het zien.

Dood is dood voor mij. Een afsluiting van het leven. Van iets, naar niets.
Als je het ooit gaat zien dan geloof je er stiekem wel in ofzo?
pi_166152758
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:17 schreef keci_siken het volgende:

[..]

Daarom. Van alle religies is de islam wel de meest intolerante. Nagenoeg alle islamitische landen zijn ook nog eens instabiele bananenrepublieken.
Klopt, helemaal mee eens, maar hoe raar het ook klinkt: ik probeer wel steeds om mensen zo veel mogelijk als individu te zien en op hun gedrag te beoordelen. Ik heb wel zo m'n bedenkingen over de invloed van de islam op de wereld als zodanig. Ik geloof dat de wereld zonder religie stukken beter af zou zijn; er zou veel meer verdraagzaamheid zijn.
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:19:58 #179
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166152777
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:18 schreef Yiha3 het volgende:

[..]

Als je het ooit gaat zien dan geloof je er stiekem wel in ofzo?
Ik weet het niet.. maar ik snap wat je bedoelt. Want anders kun je het niet zien zeg maar.
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:19:59 #180
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166152778
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:14 schreef renwan het volgende:

[..]

Goede insteek, zal mensen die anders leven ook niet gaan bashen. Mag ik kan lui als PSVCL ook niet luchten, met hun hun zgn absolute waarheid :r
pi_166152837
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:18 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Niet alle, maar wel de grootsten.
pi_166152858
quote:

[..]

Je hoeft geen complete religies te bestuderen. Gewoon even kijken naar de uiterst gewelddadige wijze van verspreiding én naar de belangrijkste haatteksten in religieuze boeken. En dan staat de islam met stip op 1.
pi_166152869
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:21 schreef keci_siken het volgende:

[..]

Niet alle, maar wel de grootsten.
wat moet er volgens de torah gebeuren met homos...
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:22:58 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_166152879
Het is BS dat het islamitisch gewaad is, dat heeft the Mirror verslaggeefster verzonnen, en is een oversized hooded poncho van Y-3

En wel deze: http://store.y-3.com/ch/y(...)t_cod43200012pp.html
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:24:29 #185
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_166152924
lol
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:25:16 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_166152950
quote:
10s.gif Op zondag 23 oktober 2016 15:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat dus.
En op de foto in de OP heeft ze een soort van Cora Kemperman meets Kansai Yamamoto-creatie aan.
Bijna, het is Yohji Yamamoto voor Adidas.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_166152952
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:22 schreef Leandra het volgende:
Het is BS dat het islamitisch gewaad is, dat heeft the Mirror verslaggeefster verzonnen, en is een oversized hooded poncho van Y-3

ook de media is ziekelijk geobsedeerd met de Islam
pi_166152969
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:19 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Klopt, helemaal mee eens, maar hoe raar het ook klinkt: ik probeer wel steeds om mensen zo veel mogelijk als individu te zien en op hun gedrag te beoordelen. Ik heb wel zo m'n bedenkingen over de invloed van de islam op de wereld als zodanig. Ik geloof dat de wereld zonder religie stukken beter af zou zijn; er zou veel meer verdraagzaamheid zijn.
Ik ben zelf ook gelovig opgevoed maar ik heb enorme aversie jegens religie. Het is als kanker voor de aarde. Het houdt vooruitgang tegen.
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:25:57 #189
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_166152975
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:25 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Verdwijn gewoon, verdwijn. Naar die Islamitisch hel van jullie.
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:27:06 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_166153007
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:25 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Klopt, maar de manier waarop sommigen daar "weerwoord" aan denken te moeten geven maakt het voor anderen niet makkelijker daar nog genuanceerd naar te blijven kijken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_166153015
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:25 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Verdwijn gewoon, verdwijn. Naar die Islamitisch hel van jullie.
Nee ^O^
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:29:47 #192
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_166153079
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:27 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Nee ^O^
Denk maar niet dat jullie belangrijk zijn of er ook maar op enige manier toe doen. Niet meer dan een vervelende last waar we het liefst zo snel mogelijk vanaf raken.
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:30:45 #193
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166153115
quote:

[..]

Ik denk dat ie gewoon met enige regelmaat het nieuws kijkt :)
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:30:49 #194
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_166153118
Hahaha, dus ineens was ze onderdrukt enzo, maar het was gewoon een poncho van Y-3. :D Genant zeg, voor de mensen hier.

Hoe bedoel je vooringenomen? _O-
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:31:37 #195
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_166153140
Ze zien er trouwens gelukkig uit samen. :)
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:31:44 #196
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_166153145
quote:
10s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:30 schreef richolio het volgende:
Hahaha, dus ineens was ze onderdrukt enzo, maar het was gewoon een poncho van Y-3. :D Genant zeg, voor de mensen hier.

Blijkt ze gewoon in luxe Adidasjes te lopen.... tsja.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:31:54 #197
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_166153150
quote:

Behoorlijk grappig idd.
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:32:06 #198
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166153157
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:29 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Denk maar niet dat jullie belangrijk zijn of er ook maar op enige manier toe doen. Niet meer dan een vervelende last waar we het liefst zo snel mogelijk vanaf raken.
Wat de... :')
pi_166153161
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:30 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

Het nieuws bespreekt de Islam?de bron van de Islam?
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:32:25 #200
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166153172
quote:

Wow. Een kenner :D

U bent toch niet stiekem aan het radicaliseren he en te infiltreren in Fok! om te indoctrineren?
pi_166153176
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:29 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Troll
pi_166153204
Moslims die in het western wonen moeten gewoon beter integreren. Begin maar met het weghalen van alle schotelantennes. Dan zullen ze een stuk minder naar dat achterlijke geblaat uit hun zandbakheimat luisteren, waar altijd alles de schuld van het westen of het zionistisch complot is.
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:33:43 #203
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_166153223
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:32 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Troll
Hoe is dát trollen?

Trollen houdt in dat je mensen op het internet in de zeik neemt door dingen te zeggen die je niet meent om reacties uit te lokken. Ik zeg hier gewoon de waarheid.
pi_166153234
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:33 schreef keci_siken het volgende:
Moslims die in het western wonen moeten gewoon beter integreren. Begin maar met het weghalen van alle schotelantennes. Dan zullen ze een stuk minder naar dat achterlijke geblaat uit hun zandbakheimat luisteren, waar altijd alles de schuld van het westen is of het zionistisch complot is.
We moeten helemaal niks..
pi_166153241
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:30 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

Op het christelijk onderwijs dat ik heb genoten kregen wij gewoon het vak godsdienst, waar alle grote religies aan bod kwamen.
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:34:31 #206
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166153246
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:25 schreef keci_siken het volgende:

[..]

Ik ben zelf ook gelovig opgevoed maar ik heb enorme aversie jegens religie. Het is als kanker voor de aarde. Het houdt vooruitgang tegen.
Maar wel een avatar van een geitenneuker die bij voorkeur de hele wereld moslim wilt maken.
Oef.
pi_166153249
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:34 schreef keci_siken het volgende:

[..]

Op het christelijk onderwijs dat ik heb genoten kregen wij gewoon het vak godsdienst, waar alle grote religies aan bod kwamen.
hahahahahaha
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:34:55 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_166153253
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:32 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

Wow. Een kenner :D

U bent toch niet stiekem aan het radicaliseren he en te infiltreren in Fok! om te indoctrineren?
Nee hoor, ik lees bronnen wel gewoon helemaal en ga dan op onderzoek uit....
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:35:31 #209
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166153269
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Blijkt ze gewoon in luxe Adidasjes te lopen.... tsja.
Adidas is een sportmerk toch? Bij welke sport hoort dat tafellaken?
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:35:35 #210
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_166153271
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:34 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Zolang wij ook van jullie niks moeten is er niets aan de hand
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:35:52 #211
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_166153279
quote:
Moslims die in het western wonen moeten gewoon beter integreren. Begin maar met het weghalen van alle schotelantennes. Dan zullen ze een stuk minder naar dat achterlijke geblaat uit hun zandbakheimat luisteren, waar altijd alles de schuld van het westen is of het zionistisch complot is.
Straks gaan ze allemaal 'onze tv zenders' kijken, en dan mogen acteurs en actrices niet meer naakt op tv, en mogen dames niet meer sexy in beeld.

Even een hypothetisch idee hè, want ze bepalen uiteraard voor geen millimeter wat er wel en niet 'mag' .
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:35:56 #212
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166153281
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:32 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Het nieuws bespreekt de Islam?de bron van de Islam?
Nee, de rotzooi die dat gif aanricht.
pi_166153287
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:34 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

Maar wel een avatar van een geitenneuker die bij voorkeur de hele wereld moslim wilt maken.
Oef.
Anders Google je even mijn username...
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:36:22 #214
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_166153300
quote:

[..]

Wel hoor. Jullie moeten... njah laat maar hehe.
pi_166153322
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:35 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

Nee, de rotzooi die dat gif aanricht.
Mensen
pi_166153324
quote:

Dat soort geluiden had ik al gelezen voordat ik het topic maakte. Onzin-argumentatie, want de manier waarop het door Janet Jackson wordt gedragen - oversized, zoals je al zegt - komt gewoon neer op hetzelfde soort bedekking waarmee orthodoxe moslima's over straat gaan.

Ook is dit niet de eerste keer dat Jackson met hoofddoek wordt gesignaleerd. Deze foto komt uit april 2015:

Ongetwijfeld ook wel straatmode, maar wel precies in de vorm van een hoofddoek met zo'n band erlangs.

Hier nog een recente foto, vanuit meerdere posities:

Nog steeds straatmode?
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:37:53 #217
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_166153347
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:35 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

Adidas is een sportmerk toch? Bij welke sport hoort dat tafellaken?
Geen idee, het is een luxe designreeks die aan Adidas gekoppeld is.
Misschien lekker warm voor na het sporten, zoals het afdroogdoekje voor schoonspringers ook vast wel bij de afdeling sportartikelen te koop zal zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_166153355
quote:

Hoi :) Zie mijn post hierboven.
pi_166153371
quote:

[..]

Dat is precies het probleem.
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:38:51 #220
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166153390
quote:
Moslims die in het western wonen moeten gewoon beter integreren. Begin maar met het weghalen van alle schotelantennes. Dan zullen ze een stuk minder naar dat achterlijke geblaat uit hun zandbakheimat luisteren, waar altijd alles de schuld van het westen of het zionistisch complot is.
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^ ^O^

Meest waardevolle bijdrage van dit hele topic! w/
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:38:53 #221
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_166153392
quote:
14s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:25 schreef Leandra het volgende:

Bijna, het is Yohji Yamamoto voor Adidas.
Oh ja, natuurlijk Yohji!
pi_166153393
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:37 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dat soort geluiden had ik al gelezen voordat ik het topic maakte. Onzin-argumentatie, want de manier waarop het door Janet Jackson wordt gedragen - oversized, zoals je al zegt - komt gewoon neer op hetzelfde soort bedekking waarmee orthodoxe moslima's over straat gaan.

Ook is dit niet de eerste keer dat Jackson met hoofddoek wordt gesignaleerd. Deze foto komt uit april 2015:

[ afbeelding ]

Ongetwijfeld ook wel straatmode, maar wel precies in de vorm van een hoofddoek met zo'n band erlangs.

[ afbeelding ]

Nog steeds straatmode?
Mooi *;
pi_166153407
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:38 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dat is precies het probleem.
Die van "jullie" ja
pi_166153410
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee hoor, ik lees bronnen wel gewoon helemaal en ga dan op onderzoek uit....
Geweldig onderzoek hoor :') Ik tover probleemloos meerdere foto's tevoorschijn waar Janet Jackson met hoofdbedekking rondloopt, als een moslima.

Don't quit your day job.
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:40:01 #225
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166153427
quote:

[..]

hahahahahaha
Was een Islamiet maar zo tolerant.. maar nee, daar gaat het om een ding; indoctrineren, indoctrineren en nog eens indoctrineren met gif.
pi_166153428
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nog steeds straatmode?
Serieus vent, waar maak jij je druk om. :')
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:40:39 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_166153447
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nog steeds straatmode?
Oversized is gewoon het model.

Maar goed, dit is ook van afgelopen week in Londen:

En hoe ze 2 weken geleden in People stond heb ik al gepost....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_166153461
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:39 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Die van "jullie" ja
Inderdaad. Want zolang niet meer eisen gaan stellen aan migranten die hier binnenkomen, is het vooral ons probleem. Torenhoge criminaliteit, nul integratie, radicalisering, noem maar op.
pi_166153512
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Waar is de 'hoofddoek'? _O- _O-
pi_166153543
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:40 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Is gewoon een troll,kan nie anders.
pi_166153547
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:40 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Leuk is dat. Iemand probeert mijn topic ongegrond te verklaren en daar mag ik dan niet op reageren? Ik maak me niet zo bijster druk. Ik open een KLB-topic over Janet Jackson die erbij loopt als een moslima, herhaaldelijk.
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:45:07 #232
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_166153587
Nou, maar geen capuchon meer op doen, voor je het weet word je voor een moslima aangezien...
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:48:34 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_166153682
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:43 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Leuk is dat. Iemand probeert mijn topic ongegrond te verklaren en daar mag ik dan niet op reageren? Ik maak me niet zo bijster druk. Ik open een KLB-topic over Janet Jackson die erbij loopt als een moslima, herhaaldelijk.
Ja, en ik stel dat dat claim van the Mirror dat het islamitische kleding zou zijn BS is, en dat is het ook, want het is designerkleding die nota bene gekoppeld is aan Adidas.
Maar goed, als jij dat ziet als het ongegrond verklaren van je topic, dan moet jij dat weten.

Mijn stelling blijft dat the Mirror haar huiswerk gewoon niet goed gedaan heeft met de bewering dat het islamitische kleding is, en daar heb ik bewijs van.

Veel plezier er verder mee, God (of Allah) verhoede dat ze binnenkort weer met zichtbare rondingen en zonder "hoofddoek" te zien is, zoals recent in People magazine.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_166153755
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:43 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Je OP vertelt toch iets anders.
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:51:54 #235
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_166153786
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:43 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Is gewoon een troll,kan nie anders.
Uitkijken jij.
pi_166153834
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:51 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Uitkijken jij.
Voor wie of wat?
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:54:30 #237
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_166153846
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:53 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Voor wie of wat?
voor de nieuwe Hitler van de toekomst
pi_166153872
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:54 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

voor de nieuwe Hitler van de toekomst
Netanyahu ?
  zondag 23 oktober 2016 @ 20:03:54 #239
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166154163
quote:

[..]

Jawel. Optiefen naar een land waar je je wel volledig thuis voelt en lekker je geloof tentoon kan spreiden zonder irritaties bij anderen op te wekken en waar je niet hoeft te integreren. Lees: naar een moslimland verhuizen :Y

Want bij integreren, daar begint de acceptatie.
pi_166154228
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:03 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

Jawel. Optiefen naar een land waar je je wel volledig thuis voelt en lekker je geloof tentoon kan spreiden zonder irritaties bij anderen op te wekken. Lees: naar een moslimland verhuizen :Y
Het is een keuze om je geïrriteerd te voelen.
Wij blijven hier ! :W
  zondag 23 oktober 2016 @ 20:06:45 #241
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166154261
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:05 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ja, en das heel jammer als gif verspreiden het levensdoel is.
pi_166154480
Leandra, PSV en Elf allemaal tegelijk in één topic, altijd gezellig.
  zondag 23 oktober 2016 @ 20:13:54 #243
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_166154515
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nog steeds straatmode?
Nou en? :') Waarom boeit het jou wat een ander voor keuzes maakt?

Ik ga me iig pas kwaad maken als iemand wat opgelegd krijgt..
pi_166154531
Luisterde iedereen maar Bob Marley en bij voorkeur dan ook graag behoorlijk wat wiet roken.

Maar het mag niet zo zijn. :{ ;(
  zondag 23 oktober 2016 @ 20:16:00 #245
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_166154596
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:05 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Het is compleet off-topic, maar weet je wat het is, met het soort "tegentopics" dat jij opent beledig je ook mensen die altijd fatsoenlijk op jou reageren.

Ik schaar mezelf onder die mensen, maar jij opent net zo makkelijk een topic waarin je alle Nederlandse mannen pedofielen noemt, en daarmee beledig je mijn man, mijn vader, mijn zoon, en de rest van mijn familie.
Als je fatsoen had dan zou je bij moslimbashtopics op een normale manier de discussie aangaan, maar in plaats daarvan beledig je ook mensen die jou wel fatsoenlijk benaderen, en laat ik het mild stellen: dat is niet echt meer reden om jou en je beweringen cq argumenten nog serieus te nemen.

Met beledigen win je de discussie niet, een discussie win je met argumenten, en als je fatsoen hebt dan hou je het bij argumenten en ga je niet terugbeledigen omdat "de ander dat ook doet".
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_166154637
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Knip-
Ik sluit me hierbij aan. _O_ _O_
pi_166155567
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:12 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dat is zoiets als kiezen tussen aids en hiv, zonder dat er enige medicatie voor is. Uiteindelijk leidt de hiv dan tot aids.

En ik bedoel hiermee niet de religie met aids te vergelijken, ik bedoel ermee aan te geven dat de keuze die je voorlegt, eigenlijk geen keuze is. Juist het doorgeslagen poco-fascisme speelt de radicale islam in de kaart.

Nederland zou flink opknappen van een minder politiek-correcte opstelling, het benoemen en aanpakken van problemen én een beleid waarbij we stimuleren dat radicale moslims hun heil ergens anders gaan zoeken.
Enige juiste antwoord.
pi_166155980
quote:
14s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:41 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Enige juiste antwoord.
Overdrijf toch niet zo man, heb je ook zo'n hekel aan het christendom?
pi_166156063
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:51 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Overdrijf toch niet zo man, heb je ook zo'n hekel aan het christendom?
Misschien nog wel meer. Verschil is alleen dat het christendom zijn invloed al decennia flink aan het inboeten is.
pi_166156225
quote:

[..]

For the love of god, jezus gast, waar bemoei jij je mee? Als zij zich daar lekker in voelt en daarvoor kiest, waarom jank jij dan. Als er 1000 vrouwen op aarde zijn die weet wat voor vrijheden ze moet opgeven om een praktiserende moslima te worden en of los van haar man onafhankelijk een goed leven kan leiden is zij er wel een van. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2016 20:57:11 ]
pi_166156238
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:53 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Misschien nog wel meer. Verschil is alleen dat het christendom zijn invloed al decennia flink aan het inboeten is.
Uhu, in Afrika moorden ze elkaar nog steeds uit in naam van het christendom.

Niet dat dat mij verder wat boeit, religie is nogal achterlijk en overal zijn mongolen.

Maar als 2 miljard moslims zoveel slechte plannen hadden waren we allemaal al dood en begraven, hetzelfde met christenen.
pi_166156326
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:57 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Uhu, in Afrika moorden ze elkaar nog steeds uit in naam van het christendom.

Niet dat dat mij verder wat boeit, religie is nogal achterlijk en overal zijn mongolen.

Maar als 2 Miljard moslims zoveel slechte plannen hadden waren we allemaal al dood en begraven, hetzelfde met christenen.
Hoe kom je daarbij? Het gros van die 1,3 miljard moslims (en hun islamitische staten) hebben bijna geen (militaire) macht. Bovendien ligt de helft van die 1,3 miljard moslims met elkaar in de clinch.
Daarnaast is het grootste probleem ook niet eens het geweld dat vanuit de sektes uitgaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2016 20:59:40 ]
pi_166156393
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:59 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij? Het gros van die 1,3 miljard moslims (en hun islamitische staten) hebben bijna geen (militaire) macht. Bovendien ligt de helft van die 1,3 miljard moslims met elkaar in de clinch.
Daarnaast is het grootste probleem ook niet eens het geweld dat vanuit de sektes uitgaat.
Praat geen onzin.
pi_166156411
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:59 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/algemeen(...)evolking-moslim.html

Uit 2009, 1,57 miljard moslims toen. Maar ga vooral door met jezelf belachelijk maken.
pi_166156477
quote:
7s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Praat geen onzin.
Wat is onzin?
pi_166156524
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:02 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wat is onzin?
Zie boven.
pi_166156545
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:01 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/algemeen(...)evolking-moslim.html

Uit 2009, 1,57 miljard moslims toen. Maar ga vooral door met jezelf belachelijk maken.
Volgens mij is 1,3 miljard dichterbij 1,57 miljard dan 2 miljard. Als ik mezelf belachelijk wil maken moet ik zeker een cursus bij jou volgen? _O-
pi_166156564
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:02 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wat is onzin?
Dat zo een 6/700 miljoen moslims met elkaar in de clinch zou zijn?
Dat het grootste probleem van geweld in de moslimwereld niet sektarisch zou zijn.
pi_166156633
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:03 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Zie boven.
Ach, 2700 miljoen verschil. Punt blijft; islamitische landen hebben vrijwel geen macht. Iran is een slet van Rusland en China. Saudi-Arabie van Israel en de VS. Indonesie is pauper. Turkije is een gekke lone wolf afhankelijk van de grille van Putin en het westen, de VS.
pi_166156663
quote:
10s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:03 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Volgens mij is 1,3 miljard dichterbij 1,57 miljard dan 2 miljard. Als ik mezelf belachelijk wil maken moet ik zeker een cursus bij jou volgen? _O-
1300 miljard is minder dan 157.000 miljard?

Oké dan.
pi_166156826
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:06 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

1300 miljard is minder dan 157.000 miljard?

Oké dan.
Jij zei 2 miljard
Ik zei 1,3 miljard
Het is 1,57 miljard

1,3 miljard zit dichterbij 1,57 miljard dan bij 2 miljard

Vind het niet erg om alles uit te leggen hoor, maar doe in elk geval wel een beetje moeite in je poging te converseren met iemand die overduidelijk slimmer is dan jij.
pi_166156830
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:05 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ach, 2700 miljoen verschil. Punt blijft; islamitische landen hebben vrijwel geen macht. Iran is een slet van Rusland en China. Saudi-Arabie van Israel en de VS. Indonesie is pauper. Turkije is een gekke lone wolf afhankelijk van de grille van Putin en het westen, de VS.
Ja, en dan vergeet je voor het gemak even Egypte, Dubai, Iran.

Nog meer voorbeelden nodig?
pi_166156881
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:09 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Egypte en Dubai zijn beiden sletjes van de VS om even in de woorden van mijn opponent te spreken.
pi_166156896
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:09 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ik vergeet Iran? Volgens mij noem ik die als eerste. Dubai geldt hetzelfde als S-A. Puppetstates die het belang van de dollar bewaren en in ruil daarvoor wat westerse pracht en praal mogen kopen.

Relevantie van Egypte ontgaat mij compleet. Dat land stelt sinds de piramides niets meer voor en is ook lange tijd evengoed een puppet v.d. VS geweest. Hoe het vandaag zit weet ik niet precies.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2016 21:11:26 ]
  zondag 23 oktober 2016 @ 21:11:53 #265
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_166156932
quote:
9s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Egypte en Dubai zijn beiden sletjes van de VS om even in de woorden van mijn opponent te spreken.
Vind het wel leuk klinken eigenlijk; 'dat land is de slet van die en die. En dat andere land de slet van de andere grootmacht'

die houwe we erin.
pi_166156979
quote:
10s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:09 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

1,3 miljard zit dichterbij 1,57 miljard dan bij 2 miljard

Ja, tuurlijk.

Ga dan niet blij lopen doen, als je te dom bent om te schijten.

Er zijn op zijn minst 1,5 miljard moslims op deze wereld.
pi_166157006
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:11 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Vind het wel leuk klinken eigenlijk; 'dat land is de slet van die en die. En dat andere land de slet van de andere grootmacht'

die houwe we erin.
Het valt moeilijk te ontkennen.
pi_166157020
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:11 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

die houwe we erin.
Nederland is ook een slet hoor. Ook van de VS natuurlijk. Maar ook uiteindelijk is de VS niets dan een sletje, namelijk die van de FED-bankiers, ook wel bekend als de zionisten.
pi_166157027
quote:
9s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Goed 'argument' wel.

Denk ook niet dat je er ooit bent geweest.
pi_166157087
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:13 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk.

Ga dan niet blij lopen doen, als je te dom bent om te schijten.

Er zijn op zijn minst 1,5 miljard moslims op deze wereld.
Jij zegt dat ik mijzelf voor lul zet omdat ik er minder ver vanaf zat dan jij? Zelfs over je beledigingen denk je niet na.
pi_166157111
quote:

[..]

Goed 'argument' wel.

Ik denk het wel.
pi_166157132
quote:

[..]

Goed 'argument' wel.

Of ik ooit in Egypte ben geweest? Zeker wel. Niet om de islamitische cultuur maar om de piramides.
pi_166157137
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is compleet off-topic, maar weet je wat het is, met het soort "tegentopics" dat jij opent beledig je ook mensen die altijd fatsoenlijk op jou reageren.

Ik schaar mezelf onder die mensen, maar jij opent net zo makkelijk een topic waarin je alle Nederlandse mannen pedofielen noemt, en daarmee beledig je mijn man, mijn vader, mijn zoon, en de rest van mijn familie.
Als je fatsoen had dan zou je bij moslimbashtopics op een normale manier de discussie aangaan, maar in plaats daarvan beledig je ook mensen die jou wel fatsoenlijk benaderen, en laat ik het mild stellen: dat is niet echt meer reden om jou en je beweringen cq argumenten nog serieus te nemen.

Met beledigen win je de discussie niet, een discussie win je met argumenten, en als je fatsoen hebt dan hou je het bij argumenten en ga je niet terugbeledigen omdat "de ander dat ook doet".
Ik heb het hier op klb nooit over alle nederlanders gehad,ook zet ik altijd tussen erachter (niet allemaal) als ik over een volk of wat dan ook spreek.
In tegensteling tot de leden(elf bijv) die dagelijks weer kankeren op de Islam en de Moslims..
Door zulke gasten wil ik dan ook helemaal niet serieus worden genomen
.
pi_166157292
Wat een ENORME teleurstelling is deze vrouw. Heb haar altijd gerespecteerd als artiest maar qua persoon voor mij duizend maal min dit. Als zelfs de iconen van onze westerse wereld de islam omarmen gaat er wel iets heel erg mis!

Kom terug naar je oorsprong Janet of vertrek voorgoed naar Arabië zou ik zeggen.

:|W
  zondag 23 oktober 2016 @ 21:20:58 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_166157376
quote:
7s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:16 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ik heb het hier op klb nooit over alle nederlanders gehad,ook zet ik altijd tussen erachter (niet allemaal) als ik over een volk of wat dan ook spreek.
In tegensteling tot de leden(elf bijv) die dagelijks weer kankeren op de Islam en de Moslims..
Door zulke gasten wil ik dan ook helemaal niet serieus worden genomen
.
Dit is gewoon geen reactie op wat ik post en letterlijk weer een "ja maar hullie doen het ook" reactie.
Ik heb het gewoon over het algemeen, niet beperkt tot een bepaald subforum.
"Zij" beledigen jou en de jouwen, ik doe dat niet, maar om terug te komen ga je niet met argumenten in op wat zij zeggen, maar beledig je "de Nederlandse man" dus ook mijn man, vader en zoon.
Waarom doe je dat? Ben je van hetzelfde niveau? Kun je daar niet boven gaan staan? Kom je echt niet verder dan "Ja maar hullie, zullie doen het ook"?
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 23 oktober 2016 @ 21:21:13 #276
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_166157393
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:13 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nederland is ook een slet hoor. Ook van de VS natuurlijk. Maar ook uiteindelijk is de VS niets dan een sletje, namelijk die van de FED-bankiers, ook wel bekend als de zionisten.
Waarheid.
pi_166157414
Ik ga het pand weer verlaten.
  zondag 23 oktober 2016 @ 21:21:40 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_166157417
quote:
8s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:19 schreef Moofasah het volgende:
Wat een ENORME teleurstelling is deze vrouw. Heb haar altijd gerespecteerd als artiest maar qua persoon voor mij duizend maal min dit. Als zelfs de iconen van onze westerse wereld de islam omarmen gaat er wel iets heel erg mis!

Kom terug naar je oorsprong Janet of vertrek voorgoed naar Arabië zou ik zeggen.

In haar Adidas designer poncho.... het is wat.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_166157462
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 15:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wacht, 50 en zwanger? Dat wordt een mongooltje.
50 en zwanger van een arabier. Dat wordt niet zomaar een mongool, dat wordt een ZWAAR geretardeerde!
pi_166157487
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:13 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Je verdwijnt steeds dieper in het aluminium hoedjes hol, wil therapie niet helpen?
  zondag 23 oktober 2016 @ 21:25:44 #281
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_166157597
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:23 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Je verdwijnt steeds dieper in het aluminium hoedjes hol, wil therapie niet helpen?
Dat nog nog aluhoedjes talk noemen :')

pi_166157692
quote:
10s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:15 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

omdat ik er minder ver vanaf zat dan jij?
Ik ben weer in het pand.

Dankjewel voor de bevestiging.
pi_166157735
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:09 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

Wat is daar bizar aan? Goed, in onze ogen is dat bizar, omdat wij daarin anders opgevoed zijn. Wij houden van mooie dames in korte rokjes, van mooie borsten die er heerlijk bij hangen. Wij zijn wat dat betreft wat 'vrijer'.

Zouden wij met religieus gif opgevoed zijn, had de kans groot geweest dat wij dat niet graag zouden zien en de voorkeur zouden geven aan bijv. een tafelkleed of een pinguinpakkie.

Het zit allemaal tussen de oortjes ;)
Wat ben jij voor vrouw? Je bent de titel vrouw niet eens waardig. Dat mannen vrouwen behandelen als een hoop stront is al erg. Maar vrouwen als jij die dat ook nog goed praten zijn nog erger. Ga je schamen. Ik heb geen enkel greintje respect voor je :r
pi_166157755
quote:

Het zijn voornamelijk de Afro-Amerikanen die zich aangetrokken lijken te voelen tot de islam. Kan niet helemaal plaatsen waarom. Wellicht om de gedeelde vijand (fucking white male), wellicht omdat ze een misplaatst gevoel hebben dat arabieren en zij een en hetzelfde zijn..
pi_166157823
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:27 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Wat ben jij voor vrouw? Je bent de titel vrouw niet eens waardig. Dat mannen vrouwen behandelen als een hoop stront is al erg. Maar vrouwen als jij die dat ook nog goed praten zijn nog erger. Ga je schamen. Ik heb geen enkel greintje respect voor je :r
Nou nou nou.
pi_166157892
Ben eigenlijk wel blij dat ze nu zoveel bedekt.
pi_166157934
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:23 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Therapie is afleiding van het nader komen tot de realiteit.
pi_166158051
quote:

Y3 _O_ O+ Yohji is geweldig.

[ Bericht 16% gewijzigd door Erasmus op 23-10-2016 21:34:08 ]
pi_166158063
Whut?
pi_166158082
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:28 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het zijn voornamelijk de Afro-Amerikanen die zich aangetrokken lijken te voelen tot de islam. Kan niet helemaal plaatsen waarom. Wellicht om de gedeelde vijand (fucking white male), wellicht omdat ze een misplaatst gevoel hebben dat arabieren en zij een en hetzelfde zijn..
Viel mij ook al op. Kwam een pagina tegen met een lijst van bekende mensen die zich bekeert hebben. Het zijn vrijwel allemaal Afro-Amerikanen.
  zondag 23 oktober 2016 @ 21:34:44 #291
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_166158089
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:34 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Whut?
Khut.
pi_166158106
Ik tijdens het lezen van dit topic:
  zondag 23 oktober 2016 @ 21:35:48 #293
455618 Halle_Luja
Lekkere kont, niet?
pi_166158137
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:27 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Wat ben jij voor een verschrikkelijk onmens. Mijn als vrouw verdriet doen. Schaam je diep!

Maar misschien moet je mn post eens opnieuw doorlezen.
pi_166158319
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:35 schreef Halle_Luja het volgende:

[..]

Wat ben jij voor een verschrikkelijk onmens. Mijn als vrouw verdriet doen. Schaam je diep!

Maar misschien moet je mn post eens opnieuw doorlezen.
Je noemde het gif. Oke. Excuus.
  zondag 23 oktober 2016 @ 21:47:26 #295
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_166158635
quote:

Mw. Jackson is oud en wijs genoeg om haar eigen beslissingen te maken. Ik snap werkelijk het probleem niet.
pi_166158698
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:47 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Mw. Jackson is oud en wijs genoeg om haar eigen beslissingen te maken. Ik snap werkelijk het probleem niet.
That's the point. Kennelijk is ze dat dus niet!
  zondag 23 oktober 2016 @ 21:49:12 #297
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_166158714
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:48 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Ze is 50 toch?
pi_166158797
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:49 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ze is 50 toch?
50 en ontzettend dom. Niets wijs aan.
  zondag 23 oktober 2016 @ 21:51:15 #299
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_166158842
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:50 schreef Moofasah het volgende:

[..]

50 en ontzettend dom. Niets wijs aan.
Dat ben ik ook. Maar toch doe ik precies wat ik wil. Vrijheid blijheid.
  zondag 23 oktober 2016 @ 21:52:57 #300
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_166158920
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:48 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Omdat ze een designer poncho (met capuchon) draagt die volgens een nitwit The Mirror verslaggeefster "islamitsche kleding" is?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_166158927
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 21:51 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dat ben ik ook. Maar toch doe ik precies wat ik wil. Vrijheid blijheid.
Vooral doen dan. Maar graag in een ander werelddeel. Ik maak ook mijn keuzes. En als het aan mij ligt maakt onze natie gezamenlijk de keuze om moslims te deporteren naar Arabië. De oorsprong van dit zieke geloof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')