Als er iemand geen geld nodig heeft...quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:54 schreef vigen98 het volgende:
I ain't she a golddigger, but... o wacht dat doe ik wel.
Zo rijk is ze niet hoor. Maar trouwen met een Qatari miljardair, goh ik vraag me af waarom.quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als er iemand geen geld nodig heeft...
je kan altijd meer geld nodig hebbenquote:Op zondag 23 oktober 2016 13:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ok, dan maak ik er goldnigger van.quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:54 schreef vigen98 het volgende:
I ain't she a golddigger, but... o wacht dat doe ik wel.
Trouwens dit.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:03 schreef renwan het volgende:
Nou en? Kan mij het nou schelen wat anderen doen, je hier druk om maken
Iedere niet-moslim die zich tot de islam bekeert, betekent een stapje terug in beschaving en menselijke vooruitgang. Bovendien: waarom zou een vrouw zich moeten aanpassen? Waarom zweert die kerel z'n achterlijke religie niet af?quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:08 schreef zarGon het volgende:
Wat is nou het probleem voor je? Kan je het niet hebben dat ze bewust voor zoiets heeft gekozen?
Je zou het juist moeten waarderen: ze maakt gebruik van de vrijheden die het westen rijk is en laat zich anderen niet dicteren hoe ze moet leven.
Maar nee hoor, jij weet beter.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iedere niet-moslim die zich tot de islam bekeert, betekent een stapje terug in beschaving en menselijke vooruitgang. Bovendien: waarom zou een vrouw zich moeten aanpassen? Waarom zweert die kerel z'n achterlijke religie niet af?
Maar nee, zoals gebruikelijk binnen de islam delft de vrouw het onderspit. De islam - en zeker het rondlopen in een symbool van vrouwenonderdrukking - is het tegenovergestelde van vrijheid.
Ah, mensen mogen zelf kiezen, maar eigenlijk mogen ze alleen kiezen wat goed voor ze is volgens jou.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iedere niet-moslim die zich tot de islam bekeert, betekent een stapje terug in beschaving en menselijke vooruitgang.
Ah, lekker beperkte kijk op zaken.quote:Bovendien: waarom zou een vrouw zich moeten aanpassen? Waarom zweert die kerel z'n achterlijke religie niet af?
Ah, het probleem is duidelijk. Je kan het niet handlen.quote:Maar nee, zoals gebruikelijk binnen de islam delft de vrouw het onderspit. De islam - en zeker het rondlopen in een symbool van vrouwenonderdrukking - is het tegenovergestelde van vrijheid.
Net of ze daar zelf voor kiestquote:Op zondag 23 oktober 2016 14:03 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Trouwens dit.
Wie geeft een fuck als zij als een idioot rond wilt gaan lopen.
Inderdaad, die Janet is geïndoctrineerd opgegroeid in een achterlijk derdewereldland, vrijheid nooit echt gekend, is haar hele leven tot nu toe onderdrukt en kan dus nooit een weloverwogen keuze maken.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Net of ze daar zelf voor kiest
Nee, ze mogen kiezen wat ze willen. Maar ik mag klagen. En ik mag kanttekeningen zetten bij de keuzevrijheid die vrouwen binnen de islam hebben.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:23 schreef zarGon het volgende:
Ah, mensen mogen zelf kiezen, maar eigenlijk mogen ze alleen kiezen wat goed voor ze is volgens jou. Ah, lekker beperkte kijk op zaken.
Dat weet je binnen de islam nooit zeker. Vrouwen zijn tweederangs wezens en worden doorgaans gezien als bezit van de man. Het resultaat is in elk geval dat de vrouw zich weer eens onderwerpt en als pinguïn over straat gaat.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:23 schreef zarGon het volgende:
Weet je, wat je hier vraagt zou totaal niet ter sprake moeten komen. Weet je waarom?
- Hij en zij zijn samen.
- Hij en zij maken afspraken en leggen verantwoording af naar elkaar toe.
- Hij geeft aan hoe hij het wil zien, zij geeft aan hoe zij het wil zien.
- Hij en zij spreken iets af waar ze allebei tevreden mee zijn.
- Zij vindt de aanpassing blijkbaar prima.
Ik kan het wel handlen, hoor. Ik vind het gewoon walgelijk om te zien. Een westerse popster, die voor veel meisjes een icoon is geweest, loopt ineens rond in zo'n afschuwelijke outfit en hangt de vrome moslima uit.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:23 schreef zarGon het volgende:
Ah, het probleem is duidelijk. Je kan het niet handlen.
Haha, mad.
Als je moslima wordt, zet je jezelf wel echt voor schut. Een kopvot en jurk dragen die langer is dan jezelfquote:Op zondag 23 oktober 2016 14:08 schreef zarGon het volgende:
Wat is nou het probleem voor je? Kan je het niet hebben dat ze bewust voor zoiets heeft gekozen?
Je zou het juist moeten waarderen: ze maakt gebruik van de vrijheden die het westen rijk is en laat zich anderen niet dicteren hoe ze moet leven.
Maar nee hoor, jij weet beter.
Ja, en dat zou prima moeten mogen kunnen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:51 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Als je moslima wordt, zet je jezelf wel echt voor schut. Een kopvot en jurk dragen die langer is dan jezelf
Lol, te dom voor woorden ben je. Misschien was ze al bekeerd voor ze deze man leerde kennen? Zat mannen die zich bekeren. Is het dan nu ineens mannenonderdrukking?quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iedere niet-moslim die zich tot de islam bekeert, betekent een stapje terug in beschaving en menselijke vooruitgang. Bovendien: waarom zou een vrouw zich moeten aanpassen? Waarom zweert die kerel z'n achterlijke religie niet af?
Maar nee, zoals gebruikelijk binnen de islam delft de vrouw het onderspit. De islam - en zeker het rondlopen in een symbool van vrouwenonderdrukking - is het tegenovergestelde van vrijheid.
Islam is onderdrukking. Mannen of vrouwen. Niemand heeft ook maar iets te zeggen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:57 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Lol, te dom voor woorden ben je. Misschien was ze al bekeerd voor ze der man leerde kennen? Zat mannen die zich bekeren. Is het dan nu ineens mannenonderdrukking?
Welk ideaal streef jij eigenlijk na, hier in Nederland?quote:
Troll.quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:06 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Welk ideaal streef jij eigenlijk na, hier in Nederland?
Dat dus.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:51 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Janet tijdens haar tour van 2015, toen ze ook al moslima was en ook al getrouwd met hem. Gewoon heel stijlvol.
Wat wil je nou? Dat een vrouw van 50 erbij loopt alsof ze nog twintig is, zoals MadonnaDat is toch gewoon zielig
Misschien was ze gewoon even naar de moskee geweest of had ze geen zin om herkend te worden op straat.
Ik heb genoeg bijdragen gezien van PSVCL om daar vraagtekens bij te zetten.quote:
Mensen die denken dat PSVCL een troll is, letten niet op. PSVCL is van het type moslim dat we hier al eerder hebben gehad op FOK! - figuren als Jellereppe en De_Ilias.quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:11 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ik heb genoeg bijdragen gezien van PSVCL om daar vraagtekens bij te zetten.
Of hij is wel een heel hardnekkige troll. Wat me wel verbaasd is zijn interesse in het vermaledijde wereldse voetbal, en dan ook nog een club wiens bestaan te danken is aan een verderfelijke westerse commerciële onderneming, genaamd Philips.
Maar dat terzijde.
geenquote:Op zondag 23 oktober 2016 15:06 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Welk ideaal streef jij eigenlijk na, hier in Nederland?
Wat is jouw probleem? Als iemand moslim wilt worden is dat zijn/haar keus. Man man man...quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:00 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Islam is onderdrukking. Mannen of vrouwen. Niemand heeft ook maar iets te zeggen.
Alsof het een de ander uitsluit. Je zoekt nu bewust de confrontatie op.quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:11 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Of hij is wel een heel hardnekkige troll. Wat me wel verbaasd is zijn interesse in het vermaledijde wereldse voetbal, en dan ook nog een club wiens bestaan te danken is aan een verderfelijke westerse commerciële onderneming, genaamd Philips.
Maar dat terzijde.
Zou gauw gehersenspoelde moslima's mij "te dom voor woorden" gaan noemen, moet ik een beetje grinniken en probeer ik er maar ver boven te staan. Dom ben je wanneer je je hele leven laat leiden door opvattingen van mensen die 1.400 jaar geleden leefden. Dom ben je wanneer je stopt met voor jezelf nadenken. Dom ben je wanneer je je vrijwillig onderwerpt aan een primitieve woestijnreligie, bedacht door een gewelddadige pedofiel.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:57 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Lol, te dom voor woorden ben je. Misschien was ze al bekeerd voor ze deze man leerde kennen? Zat mannen die zich bekeren. Is het dan nu ineens mannenonderdrukking?
Vrijwillig kiezen voor bedekking noem je onderdrukking? Je verplicht kleden zoals jij dat wilt is pas onderdrukking.
Verbaast mij totaal niet. Religie is hypocrisie. Gelovigen vinden altijd wel een manier om hun eigen gedrag te rechtvaardigen en dat van anderen te veroordelen. Dat is het 'mooie' van boeken als de Koran en de Bijbel. Je kunt er lekker selectief in shoppen en alleen datgene eruit pikken waar je wat mee kunt. De rest negeer je gewoon.quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:11 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Maar dat terzijde.
Jezelf superieur voelenquote:Op zondag 23 oktober 2016 15:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou gauw gehersenspoelde moslima's mij "te dom voor woorden" gaan noemen, moet ik een beetje grinniken en probeer ik er maar ver boven te staan. Dom ben je wanneer je je hele leven laat leiden door opvattingen van mensen die 1.400 jaar geleden leefden. Dom ben je wanneer je stopt met voor jezelf nadenken. Dom ben je wanneer je je vrijwillig onderwerpt aan een primitieve woestijnreligie, bedacht door een gewelddadige pedofiel.
Het is zo klaar als een klontje dat Janet Jackson onder de plak zit bij haar man en dat zij degene is die zich onderwerpt / aanpast. Zo gaat dat eigenlijk altijd als een moslim-man een relatie krijgt met een niet-moslima. Die vrouw is dan binnen no-time voorzien van pinguïn-uitrusting.
you got some issues m8quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou gauw gehersenspoelde moslima's mij "te dom voor woorden" gaan noemen, moet ik een beetje grinniken en probeer ik er maar ver boven te staan. Dom ben je wanneer je je hele leven laat leiden door opvattingen van mensen die 1.400 jaar geleden leefden. Dom ben je wanneer je stopt met voor jezelf nadenken. Dom ben je wanneer je je vrijwillig onderwerpt aan een primitieve woestijnreligie, bedacht door een gewelddadige pedofiel.
Het is zo klaar als een klontje dat Janet Jackson onder de plak zit bij haar man en dat zij degene is die zich onderwerpt / aanpast. Zo gaat dat eigenlijk altijd als een moslim-man een relatie krijgt met een niet-moslima. Die vrouw is dan binnen no-time voorzien van pinguïn-uitrusting.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:22 schreef topdeck het volgende:
ps: mashallah, mashallah Janet. Subhanallah!
Houd jouw hoogmoedigheid voor je of stop die ergens waar de zon niet schijnt. Je bent een dom mens. Afkomstig uit de vingers van een moslima.quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is een soort van radicale moslimhater, ik heb hem zien radicaliseren. En nu doet hij of iedereen gek is behalve hij.quote:
Denk je dat ik naar bevelen van jou ga luisteren?quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Houd jouw hoogmoedigheid voor je of stop die ergens waar de zon niet schijnt. Je bent een dom mens. Afkomstig uit de vingers van een moslima.
"Ik heb hem zien radicaliseren", aldus de zoveelste zelfbenoemde huispsycholoog op FOK!quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:35 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is een soort van radicale moslimhater, ik heb hem zien radicaliseren. En nu doet hij of iedereen gek is behalve hij.
Ik heb de AIVD al gebeld.quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
"Ik heb hem zien radicaliseren", aldus de zoveelste zelfbenoemde huispsycholoog op FOK!
Ach welnee, maar je was vroeger niet zo. En het lijkt alleen maar erger te worden, slechts een conclusie. In taalgebruik wat jij graag bezigt over moslimsquote:Op zondag 23 oktober 2016 15:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
"Ik heb hem zien radicaliseren", aldus de zoveelste zelfbenoemde huispsycholoog op FOK!
Ik heb niks geen problemen. Vind het alleen nogal een rare move om moslim te worden. Vrijwillig je vrijheid inleverenquote:Op zondag 23 oktober 2016 15:15 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem? Als iemand moslim wilt worden is dat zijn/haar keus. Man man man...
Ik ben alleen iets meer uitgesproken geworden, verder ben ik nog steeds precies zo als 10-15 jaar geleden en vind ik grofweg dezelfde dingen. Een wezenlijke verandering is dat ik inzie dat het halfzachte naïef-linkse gelul over de islam niks oplost; we zijn veel te tolerant en veel te kritiekloos richting de excessen van die religie. Daar valt het gewaad in dit topic trouwens niet onder, maar het stoort me wel om het te zien.quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ach welnee, maar je was vroeger niet zo. En het lijkt alleen maar erger te worden, slechts een conclusie. In taalgebruik wat jij graag bezigt over moslims
Vind ik dus ook. Dat je je als vrije, westerse vrouw aan deze primitieve ideologie onderwerpt.... onbegrijpelijk gewoon.quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Janet Jackson is dus duidelijk geestesziek. Als je je vrijwillig bekeert tot die militante haatideologie dan spoor je niet.
eeeeeeeecht hequote:Op zondag 23 oktober 2016 14:03 schreef renwan het volgende:
Nou en? Kan mij het nou schelen wat anderen doen, je hier druk om maken
Ze zal dan ook wel volledig gehersenspoeld zijn door haar echtgenoot. Sommige vrouwen zijn daar nogal vatbaar voor zodra ze verliefd zijn. Doet me denken aan Laura Hansen die als bekeerling uiteindelijk naar Syrië vertrok om daar als broedmachine te fungeren.quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik dus ook. Dat je je als vrije, westerse vrouw aan deze primitieve ideologie onderwerpt.... onbegrijpelijk gewoon.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:44 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik heb niks geen problemen. Vind het alleen nogal een rare move om moslim te worden. Vrijwillig je vrijheid inleveren
Jij komt niet echt buiten, hè? Voor zover jouw geloofwaardigheid in elke "discussie" ooit.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ze zal dan ook wel volledig gehersenspoeld zijn door haar echtgenoot. Sommige vrouwen zijn daar nogal vatbaar voor zodra ze verliefd zijn. Doet me denken aan Laura Hansen die als bekeerling uiteindelijk naar Syrië vertrok om daar als broedmachine te fungeren.
Die hebben nog nooit met een moslim gesproken. Ze zijn allemaal gevaarlijk en eng. Ew. En ze pikken onze banen in. Allemaal.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:05 schreef topdeck het volgende:
[..]jij kent duidelijk geen moslims of andere gelovigen
holy fuck waarom zjin mensen hier zo wereldvreemd![]()
Er weleens aan gedacht dat het van hem allemaal niet zo hoeft, dat ze hier echt zelf voor kiest? Het zijn keuze niet zou zijn?quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ze zal dan ook wel volledig gehersenspoeld zijn door haar echtgenoot. Sommige vrouwen zijn daar nogal vatbaar voor zodra ze verliefd zijn. Doet me denken aan Laura Hansen die als bekeerling uiteindelijk naar Syrië vertrok om daar als broedmachine te fungeren.
Veel van die recente bekeerlingen zijn vaak ijverig, en doen dingen waar vaak de husbando niet eens om gevraagd heeft. Kortom, niemand weet wat er echt tussen hun gebeurt, maar aannames kunnen we wel maken...quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:01 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Is het ook. Maar stiekem weten jij en ik ook wel dat het een modieuze variant op de aloude burka is. En Janet ons recht in ons gezicht uitlacht. Miss Jackson if you're nasty. Daar had je het al: nasty pigs bedoelde ze toen subliminaal.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:12 schreef richolio het volgende:
Dat kleed wat ze draagt ziet er overigens meer uit als een hip iets, dan als een religieus gewaad.
Confrontatie? Ik stel alleen een vraag. In alle rust en nieuwsgierigheid.quote:Op zondag 23 oktober 2016 15:15 schreef Kittekop het volgende:
[..]
Alsof het een de ander uitsluit. Je zoekt nu bewust de confrontatie op.
Heb je er weleens aan gedacht dat het een proces kan zijn? Stapje voor stapje? Als je foto's van Janet Jackson van 1-2 jaar geleden ziet en je ziet de nieuwste foto's, dan is er toch een zekere ontwikkeling zichtbaar. Of wil je dat soms ook nog gaan ontkennen?quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Er weleens aan gedacht dat het van hem allemaal niet zo hoeft, dat ze hier echt zelf voor kiest? Het zijn keuze niet zou zijn?
Het is niet dat ze nu kersvers getrouwd is en gelijk tot dit over gaat. Ze zijn al jaren samen en hij heeft er nog nooit blijk van gegeven dat hij zoiets wil van haar. Niet eens een hoofddoek...
Hij zegt gewoon dingen die waar zijn...quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:07 schreef richolio het volgende:
[..]
Jij komt niet echt buiten, hè? Voor zover jouw geloofwaardigheid in elke "discussie" ooit.
Triestheid
Ik weet het niet, wat droeg ze de volgende week?quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je er weleens aan gedacht dat het een proces kan zijn? Stapje voor stapje? Als je foto's van Janet Jackson van 1-2 jaar geleden ziet en je ziet de nieuwste foto's, dan is er toch een zekere ontwikkeling zichtbaar. Of wil je dat soms ook nog gaan ontkennen?
Het gaat me erom dat er altijd dezelfde kant op wordt geredeneerd, de enig 'juiste' en 'verantwoorde' kant op. Het zal een vrije keuze zijn, het zegt allemaal niks, ze mag dit gewoon doen, de islam is een prachtige religie, enzovoort.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik weet het niet, wat droeg ze de volgende week?
En zelfs als dat dezelfde stijl was zegt dat niets over of dat door hem komt. Echt niets wijst daarop, dus vertel eens, waarom kom jij tot die conclusie?
Als je bakken met geld hebt verdiend en in glamour hebt geleefd kies je nu inderdaad zondermeer voor een leven als geindoctrineerde woestijpinguin.quote:Op zondag 23 oktober 2016 14:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Inderdaad, die Janet is geïndoctrineerd opgegroeid in een achterlijk derdewereldland, vrijheid nooit echt gekend, is haar hele leven tot nu toe onderdrukt en kan dus nooit een weloverwogen keuze maken..
Je bent vooral radicaal omdat je er gelijk van uitgaat dat ze wel bij manlief onder deplak zal zitten, dat de enige mogelijkheid is. Zonder enig bewijs dat daarop wijst.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het gaat me erom dat er altijd dezelfde kant op wordt geredeneerd, de enig 'juiste' en 'verantwoorde' kant op. Het zal een vrije keuze zijn, het zegt allemaal niks, ze mag dit gewoon doen, de islam is een prachtige religie, enzovoort.
Uit je kritiek, stel je dit pinguïn-gewaad aan de kaak, stel je dat ze flink onder de plak zit bij haar echtgenoot, signaleer je onderdrukking in de praktijk, dan ben je meteen de 'radicaal'. Zo gaat het eigenlijk steeds op FOK! - zeker in bepaalde kringen.
Er zijn genoeg vrouwen - ook moslima's - die zich niet door hun man laten vertellen hoe ze zich moeten kleden. Dat Janet Jackson in zo'n pinguïnkostuum loopt, is minimaal door de invloed van haar man. Of er dwang / druk in het spel is, is onbekend. Maar ik mag het nog steeds belachelijk vinden.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Je bent vooral radicaal omdat je er gelijk van uitgaat dat ze wel bij manlief onder deplak zal zitten, dat de enige mogelijkheid is. Zonder enig bewijs dat daarop wijst.
Je bent vooral radicaal omdat je zo vast zit in je eigen riedeltje dat je niet eens meer geïnteresseerd bent in hoe het werkelijk zit.
Dus, kom eens met bewijs dat dit nu haar dagelijkse outfit is en met bewijs dat hij dit wilde?
Je trekt conclusies die vooral jouw riedeltje ondersteunen, maar geeft 0 bewijs.quote:Op zondag 23 oktober 2016 16:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zijn genoeg vrouwen - ook moslima's - die zich niet door hun man laten vertellen hoe ze zich moeten kleden. Dat Janet Jackson in zo'n pinguïnkostuum loopt, is minimaal door de invloed van haar man. Of er dwang / druk in het spel is, is onbekend. Maar ik mag het nog steeds belachelijk vinden.
Overigens zijn het doorgaans gelovigen die vasthouden aan hun eigen riedeltje, namelijk de bullshit die 1.400 tot 2.000 jaar geleden door mensen in boeken is opgeschreven. Het is nogal een raar verwijt om mij als atheïst te maken.
Ik trek geen conclusies, ik klaag slechts over wat ik zie. Zie de OP.quote:Op zondag 23 oktober 2016 17:00 schreef erodome het volgende:
[..]
Je trekt conclusies die vooral jouw riedeltje ondersteunen, maar geeft 0 bewijs.
Het is geen raar verwijt om aan jou te maken, dat je atheïst bent en dat nog even expliciet moet melden is alleen maar onzin. Ik zeg het tegen jou omdat wat je schrijft dat bewijst, of je wel of niet geloofd doet er geen bal toe.
Genoeg beroemdheden die het net zo snel weer uitgeven als dat het binnenkomt. Of doorgaan met bakken geld uitgeven terwijl de inkomsten fors dalen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:55 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh ja, ik ken er genoeg. De ouders en het geloof perken hun vrijheid inquote:Op zondag 23 oktober 2016 16:05 schreef topdeck het volgende:
[..]jij kent duidelijk geen moslims of andere gelovigen
holy fuck waarom zjin mensen hier zo wereldvreemd![]()
Ageren tegen de islam heeft niets met extreem rechts te maken maar gewoon met een gezonde dosis realisme.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:19 schreef Villas__Rubin het volgende:
Wow, Elfletterig is echt zeer extreem rechts geworden zeg.
Hoe erg kan een vrouw zichzelf verlagen, zeg.quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:47 schreef Elfletterig het volgende:
Zie dit dan: de 50-jarige (en zwangere) Janet Jackson is een paar jaar geleden getrouwd met een schatrijke kerel uit Qatar. En dan is dit dus het resultaat:
[ afbeelding ]
Bron en meer foto's hier: http://www.mirror.co.uk/3(...)d-first-time-9106989
En nee, ze loopt er niet zo bij omdat ze in Iran of Qatar over straat gaan, deze foto's zijn gemaakt in Londen. Janet - nipplegate - Jackson, die altijd in strakke pakjes optrad, is ineens een vrome moslima geworden die als een soort pinguïn over straat gaat.
Voor wie nog twijfelde over de plaats van de vrouw binnen de islam: Janet zit heerlijk onder de plak bij manlief. Als ik dit soort foto's zie, voel ik eigenlijk alleen maar walging.
Klacht / tl,dr: Janet Jackson is een vrome moslima geworden
Ik ook. Het enige wat ik daarvoor moest doen, was even de schakelaar omzetten. Wat een uitvinding toch, elektriciteit! Daar heb ik geen Jezus of Allah voor nodig.quote:
Nou ja, dan ben je in ieder geval nog flink potent. Als ie van een vrouw in tafelkleed nog omhoog komt..quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:03 schreef Vierkantblokje het volgende:
Waar maak je je druk om man lekker boeiend. Kan er nog steeds op fappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |