in films en liedjes en gordon ramsay hoor ik vet vaak "everythink" ipv everything, spreek je dat zo uit?quote:
ik heb mezelf al gevonden hoor en wat innerlijke rust betreft mag ik inderdaad nog aan werkenquote:Op zondag 23 oktober 2016 03:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf moet vinden tijdens een verre reis naar een ver oord hier ver vandaan waar je een halfjaar in training gaat in een klooster op een verlaten plek in de woeste natuur waar je de kunst van het ontspannen leert om tot inkeer te komen boven op een berg tijdens je ochtendmedititatie.
Nooit.quote:Op zondag 23 oktober 2016 03:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
fylax, ik vroeg mij af hoelaat jij vaak naar bed gaat?
hij heeft een angststoornis, denk dat we daar allemaal best rekening mee mogen houdenquote:Op zondag 23 oktober 2016 03:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Is de waarheid, Fylax heeft voor het laatst geslapen op 23 maart 2011
Wat heeft dat er nou weer mee te maken dan?quote:Op zondag 23 oktober 2016 03:16 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
hij heeft een angststoornis, denk dat we daar allemaal best rekening mee mogen houden
Volgens mij was ik daar van af, maar bedankt voor deze informatie.quote:Op zondag 23 oktober 2016 03:16 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
hij heeft een angststoornis, denk dat we daar allemaal best rekening mee mogen houden
hij had een topic geopend over dat hij vanwege zijn angststoornis niet mee op kamp ging, dan denk ik ook richting de sociale fobie (en dat heeft weer te maken met dat je je zorgen maakt om hoe je overkomt op anderen, kun je ook weer digitaal doortrekken)quote:Op zondag 23 oktober 2016 03:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken dan?
Uh oke...quote:Op zondag 23 oktober 2016 03:18 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
hij had een topic geopend over dat hij vanwege zijn angststoornis niet mee op kamp ging, dan denk ik ook richting de sociale fobie (en dat heeft weer te maken met dat je je zorgen maakt om hoe je overkomt op anderen, kun je ook weer digitaal doortrekken)
ok my badquote:Op zondag 23 oktober 2016 03:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Volgens mij was ik daar van af, maar bedankt voor deze informatie.
Wat is dit nou weer voor random vraag?quote:Op zondag 23 oktober 2016 07:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
heeft je vriendinnetje het uit gemaakt recent?
Waarom ben je anders zo quasi-pessimistisch; de inhoud van die post in combinatie met de posticon?quote:Op zondag 23 oktober 2016 07:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor random vraag?
Het is hier geen posquote:Op zondag 23 oktober 2016 07:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarom ben je anders zo quasi-pessimistisch; de inhoud van die post in combinatie met de posticon?
quote:Op zondag 23 oktober 2016 08:51 schreef Kurovski het volgende:
Wat een rommel zeg dat Chinese bouwpakketje.
wil je me nu aub vertellen waarom je niet van te voren online moet inchecken?quote:Op zondag 23 oktober 2016 08:51 schreef Kurovski het volgende:
Bekijk het met spleetogen dan kun je er wel wat van maken.quote:Op zondag 23 oktober 2016 08:51 schreef Kurovski het volgende:
quote:Op zondag 23 oktober 2016 09:05 schreef zeer het volgende:
[..]
wil je me nu aub vertellen waarom je niet van te voren online moet inchecken?
Hier ben ik ook zeer benieuwd naar.quote:Op zondag 23 oktober 2016 09:05 schreef zeer het volgende:
[..]
ja Niels wil maar geen antwoord geven maar ik ben wel echt heel erg benieuwdquote:Op zondag 23 oktober 2016 09:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]ik heb deze vraag echt al 5x voorbij zien komen nu.
Zit je wel dwars hè?quote:Op zondag 23 oktober 2016 09:05 schreef zeer het volgende:
[..]
Altijd grappig om mensen een vraag onder de neus te blijven schuiven die ze proberen te ontwijken.quote:Op zondag 23 oktober 2016 09:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]ik heb deze vraag echt al 5x voorbij zien komen nu.
Al buiten gekeken?quote:Op zondag 23 oktober 2016 09:10 schreef Oberkullie het volgende:
Wow heb gedroomd dat mijn auto was gejat
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2016 09:05 schreef zeer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is natuurlijk onmogelijk dat we allemaal oprecht benieuwd zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2016 09:38 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Wat lachen allemaal weer.
Meelopen met zeer![]()
Schiet mij lek aub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |