Ja daar kan ik wel inkomen. Al vind ik het wel tof om ze alvast te downloaden, mocht ik er ooit zn in hebben dan heb ik ze gewoonquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:37 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik game tegenwoordig nog maar zo weinig dat ik dat het geld niet meer waard vind. Soms speel ik een maand lang kneiterveel en dan weer 4 maanden lang amper tot niet, dat vind ik dan zonde van zo'n abbo. BF1 is een van de weinige games waar ik ontzettend naar heb uitgekeken en waar ik dan wel weer PS+ voor ga aanschaffen, maar eerst wachten tot de game rond de kerst (hopelijk) wat goedkoper is.
Voor alle "ik kan er niet uit/ik kan niet terug" gerelateerde problemen ALT+F4.. Althans, dat is wat ik en m'n vaste squad doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:48 schreef spierbal het volgende:
Hoe kN je eigenlijk uit het menu komen als ie een map aan het laden is. Er staat nu reserving slot. Duurt mij een beetje te lang. Wil eruit maar dat kan niet![]()
Dan maar ps opnieuw starten.
En dat ze dan ook niet die mechanic uit BF4 meteen overnemen waarbij mensen die orders requesten automatisch leader worden als er na een X-tijd geen order komt...quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:24 schreef MMaRsu het volgende:
En squad leaders die geen commandos geven
Zijn ze wel mee bezig weer toe te voegenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:12 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
En dat ze dan ook niet die mechanic uit BF4 meteen overnemen waarbij mensen die orders requesten automatisch leader worden als er na een X-tijd geen order komt...
Ik had je toegevoegdquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:01 schreef Roces18 het volgende:
Ik ben iig zomenteen online mochten anderen zin hebben (O_Roces) ps4
Oja ik zag het. Inv maar als je er bentquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:46 schreef ForzaMilan het volgende:
Mijn ps4 ID is Bonsie91, stuur maar een vriendschapsverzoek als iemand wilt spelen.
nee das lang zoeken :pquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:09 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Voor alle "ik kan er niet uit/ik kan niet terug" gerelateerde problemen ALT+F4.. Althans, dat is wat ik en m'n vaste squad doen.
edit: Ik las over het "PS" stuk heen.. Die zal wel geen Alt+F4 equivalent hebben.
wat kan je eigenlijk met die battlepacks?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:56 schreef 2dope het volgende:
Waar kan ik m'n reeds ontvangen Battlepacks terugvinden?
Men vond het schijnbaar een goed idee om het openen ervan beschikbaar te maken tijdens het laden van een map. Helaas heb ik nu tot drie keer toe meegemaakt dat het laadscherm net wisselt wanneer ik één wil openen en dan verdwijnt gewoon meteen alles wat in beeld stond. Ik heb dus geen idee wat er in mijn laatste drie packs zat.
Wel irritant dit ja. Na een potje heb je echt een window een paar seconden om Quit te kiezen (Y op xbone, waarschijnlijk driehoekje op PS4). Even snel de stats bekijken en daarna quitten is er niet bij want dan is het moment voorbij en moet je verplicht de volgende map afwachten om daarna alsnog te quitten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:48 schreef spierbal het volgende:
Hoe kN je eigenlijk uit het menu komen als ie een map aan het laden is. Er staat nu reserving slot. Duurt mij een beetje te lang. Wil eruit maar dat kan niet![]()
Dan maar ps opnieuw starten.
Volgens mij alleen weapon skins. Niet heel boeiend dus maar ik was wel ff benieuwd na ze drie keer te hebben gemistquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:20 schreef spierbal het volgende:
[..]
wat kan je eigenlijk met die battlepacks?
Volgens mij staan al je skins in inventory. Al kan je dan niet per se zien waar je ze vandaan hebt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:56 schreef 2dope het volgende:
Men vond het schijnbaar een goed idee om het openen ervan beschikbaar te maken tijdens het laden van een map. Helaas heb ik nu tot drie keer toe meegemaakt dat het laadscherm net wisselt wanneer ik één wil openen en dan verdwijnt gewoon meteen alles wat in beeld stond. Ik heb dus geen idee wat er in mijn laatste drie packs zat.
In het hoofdmenu bij "more".quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:56 schreef 2dope het volgende:
Is dat niet heel BF1 momenteelquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:18 schreef HansvanOchten het volgende:
Zucht, Rush aanvallen, 8 man op een heuveltje te snipen.
Ik ben daar ook nog een beetje mee aan het stoeien idd. Je kunt ook lang niet al je spelende vrienden joinen met L3 (of R3, kan ook), waar heeft dat mee te maken? In ieder geval niet met een volle match oid, want bij de mensen die ik wél kan joinen word ik ook in een queue gezet.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:15 schreef rene90 het volgende:
Godver zeg, dat joinen / party's is echt ruk geregeld nu. Niet te doen om een beetje fatsoenlijk een game in te gaan. Hoe doen jullie dat? 1 iemand die zelf een map kiest en vervolgens die persoon joinen?
Jammer dat je niet meer zo'n squad kan aanmaken voordat je een game ingaat.
Kan wel. Maak een party in het menu, start matchmaking, en dan krijgen de mensen die m niet starten de optie te joinen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:15 schreef rene90 het volgende:
Godver zeg, dat joinen / party's is echt ruk geregeld nu. Niet te doen om een beetje fatsoenlijk een game in te gaan. Hoe doen jullie dat? 1 iemand die zelf een map kiest en vervolgens die persoon joinen?
Volgens mij kan dir queue ook vol. Was bij bf4 ook, maar dan kreeg je n melding.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:46 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Ik ben daar ook nog een beetje mee aan het stoeien idd. Je kunt ook lang niet al je spelende vrienden joinen met L3 (of R3, kan ook), waar heeft dat mee te maken? In ieder geval niet met een volle match oid, want bij de mensen die ik wél kan joinen word ik ook in een queue gezet.
Nog niet echt problemen mee gehad, ik maak een party en join gewoon via quickmatch een game, dit gaat altijd, we starten in dezelfde squad, ik moet de squad erna wel public zetten zodat er nog wat meer mensen kunnen joinen maar het werkt goed.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:15 schreef rene90 het volgende:
En dan maak je de party in BF1 zelf, of een party in het normale playstation menu zodat je met audio gelijk goed zit?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 11:20 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Nog niet echt problemen mee gehad, ik maak een party en join gewoon via quickmatch een game, dit gaat altijd, we starten in dezelfde squad, ik moet de squad erna wel public zetten zodat er nog wat meer mensen kunnen joinen maar het werkt goed.
In BF1 zelf, als jij mensen uitnodigt of ze kiezen er voor om je game te joinen terwijl je in het menu zit dan komen ze in je squad. Zou je rechts onder in beeld moeten kunnen zien, daar staan iig de avatars van mensen die in je squad zitten op de Xbox One.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 11:43 schreef rene90 het volgende:
[..]
En dan maak je de party in BF1 zelf, of een party in het normale playstation menu zodat je met audio gelijk goed zit?
als je met party joint wordt je squad automatisch gelockedquote:Op maandag 24 oktober 2016 11:22 schreef HansvanOchten het volgende:
Wat me ook opvalt is hoeveel locked squads er altijd zijn met 1 of 2 spelers erin
Ow, excuseer ik speel op de PC. Maar op de PC maak ik de party in BF zelf, ik moet zeggen dat ook de VOIP goed werkt, dan join ik een map en volgt de rest automatisch.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 11:43 schreef rene90 het volgende:
[..]
En dan maak je de party in BF1 zelf, of een party in het normale playstation menu zodat je met audio gelijk goed zit?
Indd met normale triple a Games zaten we voor de release op topic nr 10quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:35 schreef inslagenreuring het volgende:
Niet echt een stormlooptopic dit nog
Ik ook, Hoi 1080quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:05 schreef Nibb-it het volgende:
Ik merk wel dat mijn pc zolangzamerhand een upgrade kan gebruiken.
Uur of 20.00 ben ik wel van de partijquote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:52 schreef spierbal het volgende:
Is er nog een party dalijk op de ps4?
wat is jouw psn?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:54 schreef rene90 het volgende:
[..]
Uur of 20.00 ben ik wel van de partij
Zal je straks even toevoegen. Heet Bonsie91quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:09 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik heb wat mensen toegevoegd op psn, nick Kickinalfa.
Als er meer mensen zijn voeg maar toe.
Op de ps4 met de r2 knop, dan zie je je vriendenlijst en wie er aan het spelen zijn. Het joinen lukt alleen niet altijd helaas.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:55 schreef HansvanOchten het volgende:
Hoe join in eigenlijk een friends game? Ik zie nergens de optie behalve in het 1e menu, maar daar staat Random 1 friend?
Meeste mensen online gebruiken geen headset.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:58 schreef DustPuppy het volgende:
Hoe werkt dat met die headset toestand. Moet ik een party maken als we elkaar willen horen of?
quote:
Jaquote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]![]()
Zijn er serieus mensen die de singleplayer doen dan van bf?
natuurlijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]![]()
Ja sowieso toen online het niet deed bij de launch. Het is wel de beste singleplayer van een battlefield spel in mijn ogen, had wel wat langer gemogen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]![]()
Ik heb alleen nog die tankmissie gedaan en dat vond ik echt ruk.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:10 schreef budvar het volgende:
[..]
Ja sowieso toen online het niet deed bij de launch. Het is wel de beste singleplayer van een battlefield spel in mijn ogen, had wel wat langer gemogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Campaign modus van BC2 en BF3 was vermakelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:19 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog die tankmissie gedaan en dat vond ik echt ruk.Tja beetje apart wel maar dat stuk is toch niet echt moeilijk ofzo, wel op hard natuurlijk anders loop je er helemaal met 2 vingers in je neus doorheen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:24 schreef budvar het volgende:
[..]
Tja beetje apart wel maar dat stuk is toch niet echt moeilijk ofzo, wel op hard natuurlijk anders loop je er helemaal met 2 vingers in je neus doorheen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:19 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog die tankmissie gedaan en dat vond ik echt ruk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:46 schreef Nibb-it het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Wat ik begreep van de battlepacks is dat ze echt aan willekeurige spelers gegeven worden aan het eind van de map, al denk ik wel alleen aan diegene die de hele map heeft gespeeld maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:59 schreef Catkiller het volgende:
Kan mijzelf er (nog) niet toe zetten om de SP te spelen voor wat stomme camo's. Misschien als de servers plat liggen weer een keer.
Voor mensen die de SP wel goed willen spelen en alles er uit willen halen:
Revision 2 camo's zitten nu in de battlepacks, benieuwd wanneer we weer bij de vorige terug komen, op zich wel vervelend als er 1 of meerdere tussen zaten die iemand heel graag zou willen hebben maar nu op moet wachten. Vraag mij sowieso af wat de logica er achter is van wanneer je ze krijgt. K/D van 4, 16 flag defends en nummer 1 plek bijvoorbeeld en dan niks krijgen is wel jammer.
Even wachten tot je ingame bent en dan eruit.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:30 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Na afloop van een potje, kan je de lobby verlaten met driehoekje (PS4) als je die statistieken aan het bekijken bent, maar op een gegeven moment kan dat niet meer. Hoe kan je dan terug naar het menu als je bijvoorbeeld een andere gamemode wilt spelen?
Kan dus niet. Zeer irritant iddquote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:30 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Na afloop van een potje, kan je de lobby verlaten met driehoekje (PS4) als je die statistieken aan het bekijken bent, maar op een gegeven moment kan dat niet meer. Hoe kan je dan terug naar het menu als je bijvoorbeeld een andere gamemode wilt spelen?
Gaat dus niet om je kills in BF...quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:39 schreef Roces18 het volgende:
net mijn topscore verbroken conquest
44-1
![]()
lekker met mijn tank rausen
oh hahahaha ik speel wel objective hoor, maar het is gewoon dat er een hele hoop poppetjes op de objective zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:39 schreef Leonos het volgende:
[..]
Gaat dus niet om je kills in BF...
Sowieso aan de positie op de tank.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:40 schreef Roces18 het volgende:
maar sommige tanks hebben ook vlammenwerper is dat gebonden aan het land? of wat?
ja 2 passagiers aan de zijkant. Maar is dat alleen bij Duitse heavy tanks ofzo?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
Sowieso aan de positie op de tank.
vehicle loadout natuurlijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:40 schreef Roces18 het volgende:
maar sommige tanks hebben ook vlammenwerper is dat gebonden aan het land? of wat?
Uh wat???? Wil jij beweren dat ik mijn tank kan aanpassen??????????quote:
Ja zoals dat in bf3 en 4 ook konquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:11 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Uh wat???? Wil jij beweren dat ik mijn tank kan aanpassen??????????
Gewoon voor je erop spawnt kun je je loadout veranderen. Is toch altijd al zo geweest. Je kunt ook nog kiezen welke tank of vliegtuig je in wilt spawnen.quote:
eerste potje toen jij weg was had ik 42-0quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:39 schreef Leonos het volgende:
[..]
jij was dat gister ofniet?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:39 schreef Leonos het volgende:
[..]
Je kan toch alleen je soort tank kiezen? Of je heavy neemt enz. Of kan je wapensystemen aanpassenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:27 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Gewoon voor je erop spawnt kun je je loadout veranderen. Is toch altijd al zo geweest. Je kunt ook nog kiezen welke tank of vliegtuig je in wilt spawnen.
driehoek als je op de soort tank staat, hele nieuwe wereld gaat voor je open.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 08:19 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Je kan toch alleen je soort tank kiezen? Of je heavy neemt enz. Of kan je wapensystemen aanpassen
wowowoowowwoowquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 08:27 schreef BzP het volgende:
[..]
driehoek als je op de soort tank staat, hele nieuwe wereld gaat voor je open.
weet niet of je ps4 bent maar ook bij een wapen op driehoek drukken dan kun je dingen instellen, zoals je skin.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 08:55 schreef rene90 het volgende:
Hoe kom je aan nieuwe wapens? Ik heb al een aantal keer in zo'n box een wapen gekregen en op 'add to inventory' geklikt, maar zie hem niet onder medic/assault/support/scout staan?
Sowieso ben ik wel benieuwd wat nu de snelste manier is om de wapens te unlocken.
Gister wel lekker lopen schieten, begin de landjes langzaamaan door te krijgen dus dat scheelt wel. Ook een team van 4 gasten die allemaal bij elkaar bleven en elkaar hielpen met goede commands
In die boxes zitten alleen skins voor wapens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 08:55 schreef rene90 het volgende:
Hoe kom je aan nieuwe wapens? Ik heb al een aantal keer in zo'n box een wapen gekregen en op 'add to inventory' geklikt, maar zie hem niet onder medic/assault/support/scout staan?
Sowieso ben ik wel benieuwd wat nu de snelste manier is om de wapens te unlocken.
Gister wel lekker lopen schieten, begin de landjes langzaamaan door te krijgen dus dat scheelt wel. Ook een team van 4 gasten die allemaal bij elkaar bleven en elkaar hielpen met goede commands
dat is idd heel stupid, dat en dat je niet leave game kan doen tussen games door.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 09:07 schreef Roces18 het volgende:
maar bij andere battlefields kon je toch je je class aanpassen terwijl je niet in een game zat. Hier alleen ingame toch? Lekker handig...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:19 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
eerste potje toen jij weg was had ik 42-0![]()
Zoals je al zei betekent dat niks. Campende kutsnipertjes hebben ook altijd een hoge k/d-ratio, maar eindigen meestal onderaan het scoreboard.quote:
True, ik altijd bovenaan met een negatieve K/D.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:08 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zoals je al zei betekent dat niks. Campende kutsnipertjes hebben ook altijd een hoge k/d-ratio, maar eindigen meestal onderaan het scoreboard.
Same here. Alles voor de vlaggenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:10 schreef Leonos het volgende:
[..]
True, ik altijd bovenaan met een negatieve K/D.
Mogen ze van mij ook wel toevoegen, en dan gewoon de volle punten krijgen als je zelf de ammo hebt gedropt en maar de helft als iemand het moet pakken van ze, leren die kutkinderen het wel af om niks te gooien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 09:37 schreef BzP het volgende:
Een ding mis ik wel, en dat is dat je geen ammo/health zelf van de teammates kan pakken, iets wat ze bij hardline wel goed hebben gedaan
Ik was dat potje 3e met 8-4💪🏻quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:19 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
eerste potje toen jij weg was had ik 42-0![]()
Hmm kopen dus, ik zag wel dat geld maar zag niet zo snel hoe je dat geld krijgt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 09:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
In die boxes zitten alleen skins voor wapens.
Nieuwe wapens moet je kopen. Kun je gewoon tijdens een game doen bij class select, via customize.
[ afbeelding ]
Skins schrappen dus. Ik bewaar ze nog even, je kunt ze later alsnog scrappen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:32 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hmm kopen dus, ik zag wel dat geld maar zag niet zo snel hoe je dat geld krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |