Ik ben daar ook nog een beetje mee aan het stoeien idd. Je kunt ook lang niet al je spelende vrienden joinen met L3 (of R3, kan ook), waar heeft dat mee te maken? In ieder geval niet met een volle match oid, want bij de mensen die ik wél kan joinen word ik ook in een queue gezet.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:15 schreef rene90 het volgende:
Godver zeg, dat joinen / party's is echt ruk geregeld nu. Niet te doen om een beetje fatsoenlijk een game in te gaan. Hoe doen jullie dat? 1 iemand die zelf een map kiest en vervolgens die persoon joinen?
Jammer dat je niet meer zo'n squad kan aanmaken voordat je een game ingaat.
Kan wel. Maak een party in het menu, start matchmaking, en dan krijgen de mensen die m niet starten de optie te joinen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:15 schreef rene90 het volgende:
Godver zeg, dat joinen / party's is echt ruk geregeld nu. Niet te doen om een beetje fatsoenlijk een game in te gaan. Hoe doen jullie dat? 1 iemand die zelf een map kiest en vervolgens die persoon joinen?
Volgens mij kan dir queue ook vol. Was bij bf4 ook, maar dan kreeg je n melding.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:46 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Ik ben daar ook nog een beetje mee aan het stoeien idd. Je kunt ook lang niet al je spelende vrienden joinen met L3 (of R3, kan ook), waar heeft dat mee te maken? In ieder geval niet met een volle match oid, want bij de mensen die ik wél kan joinen word ik ook in een queue gezet.
Nog niet echt problemen mee gehad, ik maak een party en join gewoon via quickmatch een game, dit gaat altijd, we starten in dezelfde squad, ik moet de squad erna wel public zetten zodat er nog wat meer mensen kunnen joinen maar het werkt goed.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:15 schreef rene90 het volgende:
En dan maak je de party in BF1 zelf, of een party in het normale playstation menu zodat je met audio gelijk goed zit?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 11:20 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Nog niet echt problemen mee gehad, ik maak een party en join gewoon via quickmatch een game, dit gaat altijd, we starten in dezelfde squad, ik moet de squad erna wel public zetten zodat er nog wat meer mensen kunnen joinen maar het werkt goed.
In BF1 zelf, als jij mensen uitnodigt of ze kiezen er voor om je game te joinen terwijl je in het menu zit dan komen ze in je squad. Zou je rechts onder in beeld moeten kunnen zien, daar staan iig de avatars van mensen die in je squad zitten op de Xbox One.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 11:43 schreef rene90 het volgende:
[..]
En dan maak je de party in BF1 zelf, of een party in het normale playstation menu zodat je met audio gelijk goed zit?
als je met party joint wordt je squad automatisch gelockedquote:Op maandag 24 oktober 2016 11:22 schreef HansvanOchten het volgende:
Wat me ook opvalt is hoeveel locked squads er altijd zijn met 1 of 2 spelers erin
Ow, excuseer ik speel op de PC. Maar op de PC maak ik de party in BF zelf, ik moet zeggen dat ook de VOIP goed werkt, dan join ik een map en volgt de rest automatisch.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 11:43 schreef rene90 het volgende:
[..]
En dan maak je de party in BF1 zelf, of een party in het normale playstation menu zodat je met audio gelijk goed zit?
Indd met normale triple a Games zaten we voor de release op topic nr 10quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:35 schreef inslagenreuring het volgende:
Niet echt een stormlooptopic dit nog
Ik ook, Hoi 1080quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:05 schreef Nibb-it het volgende:
Ik merk wel dat mijn pc zolangzamerhand een upgrade kan gebruiken.
Uur of 20.00 ben ik wel van de partijquote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:52 schreef spierbal het volgende:
Is er nog een party dalijk op de ps4?
wat is jouw psn?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:54 schreef rene90 het volgende:
[..]
Uur of 20.00 ben ik wel van de partij
Zal je straks even toevoegen. Heet Bonsie91quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:09 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik heb wat mensen toegevoegd op psn, nick Kickinalfa.
Als er meer mensen zijn voeg maar toe.
Op de ps4 met de r2 knop, dan zie je je vriendenlijst en wie er aan het spelen zijn. Het joinen lukt alleen niet altijd helaas.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:55 schreef HansvanOchten het volgende:
Hoe join in eigenlijk een friends game? Ik zie nergens de optie behalve in het 1e menu, maar daar staat Random 1 friend?
Meeste mensen online gebruiken geen headset.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:58 schreef DustPuppy het volgende:
Hoe werkt dat met die headset toestand. Moet ik een party maken als we elkaar willen horen of?
quote:
Jaquote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]![]()
Zijn er serieus mensen die de singleplayer doen dan van bf?
natuurlijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]![]()
Zijn er serieus mensen die de singleplayer doen dan van bf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |