driehoek als je op de soort tank staat, hele nieuwe wereld gaat voor je open.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 08:19 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Je kan toch alleen je soort tank kiezen? Of je heavy neemt enz. Of kan je wapensystemen aanpassen
wowowoowowwoowquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 08:27 schreef BzP het volgende:
[..]
driehoek als je op de soort tank staat, hele nieuwe wereld gaat voor je open.
weet niet of je ps4 bent maar ook bij een wapen op driehoek drukken dan kun je dingen instellen, zoals je skin.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 08:55 schreef rene90 het volgende:
Hoe kom je aan nieuwe wapens? Ik heb al een aantal keer in zo'n box een wapen gekregen en op 'add to inventory' geklikt, maar zie hem niet onder medic/assault/support/scout staan?
Sowieso ben ik wel benieuwd wat nu de snelste manier is om de wapens te unlocken.
Gister wel lekker lopen schieten, begin de landjes langzaamaan door te krijgen dus dat scheelt wel. Ook een team van 4 gasten die allemaal bij elkaar bleven en elkaar hielpen met goede commands
In die boxes zitten alleen skins voor wapens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 08:55 schreef rene90 het volgende:
Hoe kom je aan nieuwe wapens? Ik heb al een aantal keer in zo'n box een wapen gekregen en op 'add to inventory' geklikt, maar zie hem niet onder medic/assault/support/scout staan?
Sowieso ben ik wel benieuwd wat nu de snelste manier is om de wapens te unlocken.
Gister wel lekker lopen schieten, begin de landjes langzaamaan door te krijgen dus dat scheelt wel. Ook een team van 4 gasten die allemaal bij elkaar bleven en elkaar hielpen met goede commands
dat is idd heel stupid, dat en dat je niet leave game kan doen tussen games door.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 09:07 schreef Roces18 het volgende:
maar bij andere battlefields kon je toch je je class aanpassen terwijl je niet in een game zat. Hier alleen ingame toch? Lekker handig...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:19 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
eerste potje toen jij weg was had ik 42-0![]()
Zoals je al zei betekent dat niks. Campende kutsnipertjes hebben ook altijd een hoge k/d-ratio, maar eindigen meestal onderaan het scoreboard.quote:
True, ik altijd bovenaan met een negatieve K/D.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:08 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zoals je al zei betekent dat niks. Campende kutsnipertjes hebben ook altijd een hoge k/d-ratio, maar eindigen meestal onderaan het scoreboard.
Same here. Alles voor de vlaggenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:10 schreef Leonos het volgende:
[..]
True, ik altijd bovenaan met een negatieve K/D.
Mogen ze van mij ook wel toevoegen, en dan gewoon de volle punten krijgen als je zelf de ammo hebt gedropt en maar de helft als iemand het moet pakken van ze, leren die kutkinderen het wel af om niks te gooien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 09:37 schreef BzP het volgende:
Een ding mis ik wel, en dat is dat je geen ammo/health zelf van de teammates kan pakken, iets wat ze bij hardline wel goed hebben gedaan
Ik was dat potje 3e met 8-4💪🏻quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 00:19 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
eerste potje toen jij weg was had ik 42-0![]()
Hmm kopen dus, ik zag wel dat geld maar zag niet zo snel hoe je dat geld krijgt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 09:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
In die boxes zitten alleen skins voor wapens.
Nieuwe wapens moet je kopen. Kun je gewoon tijdens een game doen bij class select, via customize.
[ afbeelding ]
Skins schrappen dus. Ik bewaar ze nog even, je kunt ze later alsnog scrappen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:32 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hmm kopen dus, ik zag wel dat geld maar zag niet zo snel hoe je dat geld krijgt.
Wat was daar zo interessant aan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:12 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik mis de shooting range ook wel een beetje
Ik vind alle wapens niet echt superlekker. Natuurlijk het is ww1 en alle wapens zijn ook ruk, maar ja. Ik weet het niet. Zelf gebruik ik 9 van de 10 keer medic class met of de Cei Rigotti of Mondragon Storm (win je ook nog van menig sniper)quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 08:24 schreef HansvanOchten het volgende:
Daar kon je alle wapens een beetje uitproberen. Nu koop ik voor 200 warbonds op goed geluk een van de 9 shotguns en blijkt het een ruk wapen te zijn.
Qua shotguns is de Model-10 sowieso de meta.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 08:24 schreef HansvanOchten het volgende:
Daar kon je alle wapens een beetje uitproberen. Nu koop ik voor 200 warbonds op goed geluk een van de 9 shotguns en blijkt het een ruk wapen te zijn.
Dat je wat moet kopen? Wapens? Zo moeilijk zijn ze nu ook weer niet te unlocken, toch? En 200 warbonds is niets.. Ik zit op 5000+ en weet van gekkigheid niet wat ik moet kopen.. Alles wat ik gebruik is goed.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:31 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Wel een beetje jammer dat je die shit moet kopen.
Oneerlijke concurrentie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |