Doet me denken aan Ajax van de laatste seizoenen ja. Vreselijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het was een grapje, Hans.
PSV lijkt nergens op. Al weken niet. Ik zoek de pluspuntjes dan ook bij de tegenstander.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]Narsingh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
lekker boeiend, gewoon dramatisch weerquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:06 schreef RubenSosa het volgende:
Een videoref die oordeelt op deze beelden keurt de goal goed?? Waar is de camera die hangt ten hoogte van de zestien?
Oh dat zeker. Daar is helaas geen discussie over mogelijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
lekker boeiend, gewoon dramatisch weer
haha waar gaat dit over? Ik heb niks gevolgdquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:15 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Oh dat zeker. Daar is helaas geen discussie over mogelijk.
Maar waarom zou je een videoref sturen naar rotterdam als hij geen camera heeft die kan laten zien of het wel of geen buitenspel is...
Dat lijkt mij wel vereiste nummer 1
bij 2de goal sparta was niet goed te zien of het nou wel of niet buitenspel was.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
haha waar gaat dit over? Ik heb niks gevolgd
nederland?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:21 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
bij 2de goal sparta was niet goed te zien of het nou wel of niet buitenspel was.
De camerabeelden "op de 16" lieten ze niet zien... (ga er dus vanuit dat die er niet zijn).
Commentator riep een paar keer dat de videoref had geoordeelt dat het geen buitenspel was....
Waarom zou je een videoref sturen naar een stadion dat geen camera heeft "op de 16"
Ik kan je niveau niet zo heel goed inschatten, maar ik hoop niet dat je zelf het gevoel hebt dat dit heel grappig is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:24 schreef De_Pel het volgende:
Tja, als je al je energie legt in het scoren van doelpunten kun je zelf ook wel eens iets tegen krijgen. Geeft niets, kan gebeuren. Zolang jullie elke wedstrijd blijven scoren gaan die resultaten vanzelf weer komen!!
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:26 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben in ieder geval onderweg naar de Herdgang om de spelersbus op te wachten.
Kan ik die bus niet morgenmiddag ergens opzoeken? Nu even geen zin meer om op pad te gaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:26 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben er al, ga die jongens eens even flink de waarheid vertellen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:26 schreef Lange_Lans het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |