Moreno ja? Doet het in de competitie toch gewoon naar behoren lijkt me? Alle centrumverdedigers wel heb ik de indruk. Dat is echt niet waar het euvel van dit elftal zit op het moment.quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:20 schreef ZuidGrens het volgende:
Is die Lammers zo geweldig dan? Doet het wel leuk bij Jong PSV maar naar de stap naar het eerste zal voor hem denk ik te groot zijn. Vind het wel belachelijk dat Cocu die jongen bijna nooit rond de 65e/70e minuut inbrengt. Dan kan ie ook echt wat laten zien.
Verder valt me dit seizoen ontzettend tegen. De gebroeders De Jong vallen tegen, Pröpper etaleert zelden zijn klasse van vorig seizoen, Moreno staat vaker te kloten, Guardado drukt zijn stempel minder, Willems is helemaal belachelijk, Pereiro blijft een momentenvoetballer, Narsingh is alleen leuk voor de counter en die Oleksander gaat ook geen dragende speler worden (wel een aardig voetballertje hoor), Bergwijn is vaak erg wild maar zal op den duur ook wel een basisspeler worden.
Ramselaar en Zoet doen het trouwens wel aardig. Maar tot nu toe valt het me heel erg tegen, had er echt veel meer van verwacht. Het is in ieder geval wel pijnlijk duidelijk geworden dat we een scorende middenvelder (Van Ginkel) nodig hebben. En ik blijf me afvragen of 4-3-3 het juiste systeem is voor deze selectie.

Sinds zijn blessure een beetje in de knoop met zichzelf?quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:44 schreef n1ek- het volgende:
Wat is er aan de hand met Willems? Volgens jullie een potensjeeltje voor Real Madrid..

Beetje domme jongen die teveel in zichzelf is gaan geloven.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:54 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Sinds zijn blessure een beetje in de knoop met zichzelf?

2 goede voorzetten en hij wordt weer naar Real geschreven.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Beetje domme jongen die teveel in zichzelf is gaan geloven.

Zo gaat dat in koningvoetbalquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
2 goede voorzetten en hij wordt weer naar Real geschreven.

Ach, en zo zeiden jullie dat Bazoer na 2 seizoentjes Ajax wel naar Barcelona zou kunnenquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
2 goede voorzetten en hij wordt weer naar Real geschreven.

quote:Op maandag 24 oktober 2016 07:33 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ach, en zo zeiden jullie dat Bazoer na 2 seizoentjes Ajax wel naar Barcelona zou kunnen

had hij maar een knoop in z'n leuter gelegd. Schijnt vader te zijn geworden van een one-night stand wijfquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:54 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Sinds zijn blessure een beetje in de knoop met zichzelf?

Idd, daarom was ie er dus niet.quote:Op maandag 24 oktober 2016 09:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
had hij maar een knoop in z'n leuter gelegd. Schijnt vader te zijn geworden van een one-night stand wijf

Dank je, boswachter.quote:Op maandag 24 oktober 2016 09:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
had hij maar een knoop in z'n leuter gelegd. Schijnt vader te zijn geworden van een one-night stand wijf

Kan Jetro over een jaar of vijf lekker wheelies op de fiets maken samen met z'n kiddo in Rotterdam Zuid.quote:Op maandag 24 oktober 2016 09:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, daarom was ie er dus niet.
http://www.omroepbrabant.(...)r+Jetro+Willems.aspx

Ik heb niet het idee dat ze dat bij Feyenoord zeiden.quote:Op maandag 24 oktober 2016 07:33 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ach, en zo zeiden jullie dat Bazoer na 2 seizoentjes Ajax wel naar Barcelona zou kunnen

Ohquote:Op maandag 24 oktober 2016 09:37 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat ze dat bij Feyenoord zeiden.

Het thuispubliek is op deze manier een obstakel, dat moet in de eerste plaats al niet kunnen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 09:03 schreef de_boswachter het volgende:
Dat was zaterdag weer eens even tenenkrommend zeg. Kan de frustratie van de Jong over het publiek overigens wel begrijpen.
Vrees toch wel met grote vrezen aankomende week met twee uitwedstrijden. Voor Vitesse uit...

Je verwacht het niet bij dit soort gastenquote:Op maandag 24 oktober 2016 09:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, daarom was ie er dus niet.
http://www.omroepbrabant.(...)r+Jetro+Willems.aspx

rare opmerkingquote:Op maandag 24 oktober 2016 10:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je verwacht het niet bij dit soort gasten

Wat is er in godsnaam raar aan dat hij een kind krijgt?quote:Op maandag 24 oktober 2016 10:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je verwacht het niet bij dit soort gasten

quote:
Een kind krijgen in een stabiele relatie is niet raar, maar als je bij een one-night-stand iemand zwanger maakt ben je niet heel verantwoordelijk bezig. Dat je rondneukt als jonge voetballer snap ik volledig, maar doe het dan veilig. Het past bij het beeld wat ik van 'm heb, niet bijster intelligent en naïef.quote:Op maandag 24 oktober 2016 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam raar aan dat hij een kind krijgt?

quote:Op maandag 24 oktober 2016 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam raar aan dat hij een kind krijgt?

Dat heb ik gemistquote:Op maandag 24 oktober 2016 10:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
[..]
Een kind krijgen in een stabiele relatie is niet raar, maar als je bij een one-night-stand iemand zwanger maakt ben je niet heel verantwoordelijk bezig. Dat je rondneukt als jonge voetballer snap ik volledig, maar doe het dan veilig. Het past bij het beeld wat ik van 'm heb, niet bijster intelligent en naïef.

Lekker allimentatie betalen. Misschien is dat tegenwoordig ook een vorm van status, naast bijvoorbeeld je Bentley en legergroene Mercedes ?quote:Op maandag 24 oktober 2016 10:49 schreef TheVulture het volgende:
Een kind krijgen in een stabiele relatie is niet raar, maar als je bij een one-night-stand iemand zwanger maakt ben je niet heel verantwoordelijk bezig. Dat je rondneukt als jonge voetballer snap ik volledig, maar doe het dan veilig. Het past bij het beeld wat ik van 'm heb, niet bijster intelligent en naïef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |