Ja, vanuit 2011 nog, met plan Cruijff, wat net zo dood is als hij zelf.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, maar Ajax is ook nog in opbouw.
Litmanenafc' z'n poepertje was wat dat betreft ook gewoon een koopje... 15 Euro voor twee keer. Zeg daar maar eens nee tegen..quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als je iets beweert moet je ook met bewijs komen. Anders kan ik ook gaan roepen dat jij litmanenafc in z'n reet hebt geneukt. Heb je zelf gezegd namelijk.
Dan heb je nog niet alles gelezenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als je iets beweert moet je ook met bewijs komen. Anders kan ik ook gaan roepen dat jij litmanenafc in z'n reet hebt geneukt. Heb je zelf gezegd namelijk.
Goeie weer LBM.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee vanaf deze zomer met Bosz en een aantal nieuwe spelers en een andere speelwijze.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, vanuit 2011 nog, met plan Cruijff, wat net zo dood is als hij zelf.
Ik heb mij vergist in Bosz, ik dacht dat hij een goede zou zijn voor Ajax.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee vanaf deze zomer met Bosz en een aantal nieuwe spelers en een andere speelwijze.
Ik weet 't. Ben op dreef vanavondquote:
Wat is dit voor rare argumentatie. Dit is hetzelfde niveau als Engelsen die Guardiola nu al affakkelen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb mij vergist in Bosz, ik dacht dat hij een goede zou zijn voor Ajax.
Frankie had ook moeite met goed wisselen, maar die zou een geblesseerde Sinkgraven niet eens 25minuten laten hinkelen over het veld..
Klinkt als een verstandig persoonquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Er is nog hoop. Bruggink geeft aan dat ze in de competitie vaak heel goed spelen en dat niemand raar had opgekeken als PSV uit bij Heerenveen met 1-5 had gewonnen. En Bruggink heeft er verstand van.
Als Aguero al bij Peppie op het deurtje zou hebben geklopt, was Peppie al weggeweest..quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is dit voor rare argumentatie. Dit is hetzelfde niveau als Engelsen die Guardiola nu al affakkelen.
HEE-PSV was wel een wedstrijd die dik gewonnen had moeten worden, ja. Maar Bruggink vertelt niet het hele verhaal.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Er is nog hoop. Bruggink geeft aan dat ze in de competitie vaak heel goed spelen en dat niemand raar had opgekeken als PSV uit bij Heerenveen met 1-5 had gewonnen. En Bruggink heeft er verstand van.
Bruggink is dan ook een katholiek.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HEE-PSV was wel een wedstrijd die dik gewonnen had moeten worden, ja. Maar Bruggink vertelt niet het hele verhaal.
Jij word ook wel erg warm van kale mannen die aanvallend pressievoetbal spelen he?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is dit voor rare argumentatie. Dit is hetzelfde niveau als Engelsen die Guardiola nu al affakkelen.
bedankt Hansquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:59 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
PSV heeft een groot probleem.
Stijn heeft een goede relatie met zijn vader ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij word ook wel erg warm van kale mannen die aanvallend pressievoetbal spelen he?
Tuchel is niet kaal.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij word ook wel erg warm van kale mannen die aanvallend pressievoetbal spelen he?
Die ziet er uit als een pedofiel.quote:
sowquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Stijn heeft een goede relatie met zijn vader ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |