Het hoeft niet te betekenen dat je een tweede handsje hebt ontvangen. Volgens mij testen ze daar bij Banggood het toestel op bepaalde punten voor verzending zodat ze er zeker van zijn dat je een goed exemplaar ontvangt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:08 schreef beelzaboot het volgende:
Laatst heb ik bij banggood een oneplus 3t besteld (No: 22373612) nu haalde ik de sim tray eruit en zat er al een simkaat in. Geen dummy, maar een échte chinese van snail mobile. Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling en ik vraag me dan ook af of ik stiekem een tweedehandsje gekregen heb. De telefoon herkent de simkaart niet als ik hem er in doe.
Waarom heb je hem eigenlijk daar besteld? Nu mis je volledige 4G ondersteuning.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:08 schreef beelzaboot het volgende:
Laatst heb ik bij banggood een oneplus 3t besteld (No: 22373612) nu haalde ik de sim tray eruit en zat er al een simkaat in. Geen dummy, maar een échte chinese van snail mobile. Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling en ik vraag me dan ook af of ik stiekem een tweedehandsje gekregen heb. De telefoon herkent de simkaart niet als ik hem er in doe.
Hi, ik kan je allereerst verzekeren dat dit geen tweedehands toestel is, omdat geretourneerde producten nooit zomaar terug in ons warehouse belanden, we niet aan Chinese klanten leveren (gezien het een Chinese simkaart betreft) en het ook nog eens een nieuw model is dat we pas sinds kort verkopen. Wat hierboven wordt gesuggereerd klopt inderdaad: in ons warehouse worden telefoons kort getest om de kans dat we defecte producten versturen zo klein mogelijk te houden. Dit doen we ook met tablets, drones en andere producten die een hoge waarde vertegenwoordigen, en je kunt dit dus zien als een extra kwaliteitscontrole, die ervoor moet zorgen dat klanten producten naar tevredenheid ontvangen en wij geen extra tijd/geld kwijt zijn aan het retourneren van producten/aankoopbedragen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 12:08 schreef beelzaboot het volgende:
Laatst heb ik bij banggood een oneplus 3t besteld (No: 22373612) nu haalde ik de sim tray eruit en zat er al een simkaat in. Geen dummy, maar een échte chinese van snail mobile. Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling en ik vraag me dan ook af of ik stiekem een tweedehandsje gekregen heb. De telefoon herkent de simkaart niet als ik hem er in doe.
Het had inderdaad handig geweest als ie over band 20 zou beschikken, maar gelukkig heeft T-Mobile een aanzienlijke dekking voor FDD band 3/8, waardoor zelfs 4G+ landelijk mogelijk zou moeten zijn. Daarnaast hebben ze ook vorige maand het aantal antennes voor band 1 ruim verdubbeld. Anderzijds wordt het met de overige providers een lastiger verhaal.quote:Op zondag 15 januari 2017 15:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waarom heb je hem eigenlijk daar besteld? Nu mis je volledige 4G ondersteuning.
Hi, dat gaat over het eerste ordernummer inderdaad. De kabels uit die batch hebben een serieus mankement, dus gooi de kabel ajb weg als je 'em binnenkrijgt. De refunds naar alle klanten zijn al uitgevoerd, dus het aankoopbedrag is of alweer bijgeschreven op je rekening, of is naar je onderweg momenteel. Verder geef je aan dat het tweede ordernummer ook dit product bevat, maar die order bestaat, voor zover ik kan zien, alleen uit een Xiaomi powerbank. Klopt dat tweede ordernummer?quote:Op dinsdag 17 januari 2017 11:13 schreef xileS het volgende:
Zonet dit bericht gekregen per mail:
"Dear Customer,
This is Nancy from BlitzWolf team.
Please kindly accept our sincere apologies for the inconvenience caused to your order. We regret to inform you that the product [1010839] BlitzWolf Micro USB short cable 0.66ft 2.4A Black may have some quality issues. Therefore, to prevent the subsequent problems, we suggest you NOT to use the item with any device if you have received it.
This is clearly a mistake from our side and we take full responsibility for it. In this case, we will arrange the refund for your order.
We apologize for this inconvenience again and hope for your understanding.
PLEASE NOTE:
This email message was sent from a notification-only address that cannot accept incoming email. PLEASE DO NOT REPLY to this message. Thank you for reading this letter.
If you have any questions, please kindly reply to cservicesz@banggood.com.
Regards,
BlitzWolf team
Nancy"
Dit gaat denk ik over de bestelling (23129217) die ik nog moet ontvangen toch? Want ik heb dit product al eerder besteld (22250341) en in gebruik. Kan je misschien meer duidelijkheid hierover geven? Thanks
Thanks voor de verduidelijking. Ik denk dat de betaling nog onderweg is dan. Ah oeps, idd verkeerde ordernummer gegeven (denk teveel besteld ;p). Ik bedoelde ordernummer 20300000.quote:Op woensdag 18 januari 2017 02:36 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat gaat over het eerste ordernummer inderdaad. De kabels uit die batch hebben een serieus mankement, dus gooi de kabel ajb weg als je 'em binnenkrijgt. De refunds naar alle klanten zijn al uitgevoerd, dus het aankoopbedrag is of alweer bijgeschreven op je rekening, of is naar je onderweg momenteel. Verder geef je aan dat het tweede ordernummer ook dit product bevat, maar die order bestaat, voor zover ik kan zien, alleen uit een Xiaomi powerbank. Klopt dat tweede ordernummer?
Hi, nog even nagevraagd, en je refund is inderdaad onderweg. Het ging inderdaad alleen om de nieuwste, omdat er een fout zit in de kabels die na 21 december zijn verstuurd; die daarvoor zijn wel gewoon goed. Voor een nieuwe kabel verzoeken we je inderdaad vriendelijk een nieuwe order te plaatsen.quote:Op woensdag 18 januari 2017 20:32 schreef xileS het volgende:
[..]
Thanks voor de verduidelijking. Ik denk dat de betaling nog onderweg is dan. Ah oeps, idd verkeerde ordernummer gegeven (denk teveel besteld ;p). Ik bedoelde ordernummer 20300000.
Voor een nieuwe kabel, moet ik bestelling gewoon opnieuw plaatsen neem ik aan.
Hi, dat zijn een paar goede vragen Het zit als volgt:quote:Op donderdag 19 januari 2017 16:13 schreef Jrex het volgende:
Hoi Thomas,
Ik zit er serieus aan te denken om een Cube tablet te kopen, en nou vroeg ik me af of alle tablets grondig geïnspecteerd (en getest) worden alvorens ze worden opgestuurd.
Als er na loop van tijd onverhoopt iets mis blijkt te zijn waardoor ik aanspraak moet maken op garantie, hoe gaat de procedure dan in zijn werk? Worden alle garantiegevallen door jullie afgehandeld, of moet dat bijvoorbeeld met Cube zelf geregeld worden?
Hi, ik ga het voor je uitzoeken en dan edit ik deze post als ik een antwoord heb!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 04:03 schreef badschaap het volgende:
Hoi Thomas, Ik heb bij mijn order, order NO 22566664 PDM geselecteerd, maar ik kan dit vervolgens nergens terugvinden. Kan jij dit confirmen? Het is op dit moment namelijk wel handig omdat een douanier eens een keer zijn werk goed heeft gedaan bij mijn pakketje
Als je Paypal retour optie aanzet kun je overigens tot iets van 20 euro terug krijgen als je wat terug zzend.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 04:37 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat zijn een paar goede vragen Het zit als volgt:
De tablets worden inderdaad geïnspecteerd/getest, maar dat is niet grondig, omdat we daar simpelweg teveel producten voor hebben. Ik ken de procedure niet precies, maar denk aan zichtbare mankementen, opstarten en dan kijken of het scherm goed reageert, enz.
We geven een jaar garantie op onze tablets, gerekend vanaf de dag dat je deze thuis ontvangt. Als er een defect blijkt te zijn, dan repareren of vervangen we de tablet kosteloos, en wij handelen ook alles af, zodat je dus niet zelf met de fabrikant hoeft te communiceren. Het kan zijn dat je de tablet daarvoor naar ons terug moet sturen, hetzij voor reparatie of zodat we je daarna een nieuwe kunnen opsturen. In overleg kunnen we ook reparatie in NL vergoeden, maar dat komt niet zo vaak voor.
Tot de eerste maand na ontvangst vergoeden we 100% van de verzendkosten terug naar ons, indien dat nodig is, en na de eerste maand tot een jaar vergoeden we 50% van deze kosten, die bij gebruik van PostNL rond de ¤20 liggen, en je dus ong. ¤10 betaalt.
De reden daarvan is dat het versturen van pakketjes niet overal zo relatief goedkoop is als in NL, en het in sommige landen/eilanden meer dan $100 kost. Daarom kunnen we de shipping niet voor een heel jaar voor de volle 100% blijven refunden. De verzending naar jou terug betalen wij wel altijd volledig.
Ik hoop dat het zo duidelijk is
Dat zijn de betere tipsquote:Op vrijdag 20 januari 2017 08:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
Als je Paypal retour optie aanzet kun je overigens tot iets van 20 euro terug krijgen als je wat terug zzend.
Refund is inmiddels binnen en de zending vandaag ook toevallig. Gelijk de prullenbak ingegooid.quote:Op donderdag 19 januari 2017 06:50 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, nog even nagevraagd, en je refund is inderdaad onderweg. Het ging inderdaad alleen om de nieuwste, omdat er een fout zit in de kabels die na 21 december zijn verstuurd; die daarvoor zijn wel gewoon goed. Voor een nieuwe kabel verzoeken we je inderdaad vriendelijk een nieuwe order te plaatsen.
Hi, dat ziet er inderdaad wat te kort uit! M'n collega gaat het betreffende warehouse contacten om te vragen of er daar iets is fout gegaan, en ondertussen kan ik je een refund of resend aanbieden. Waar gaat je voorkeur naar uit?quote:Op vrijdag 20 januari 2017 14:04 schreef Haasbeuntje het volgende:
Vandaag mijn S7 Edge hoesje binnen gekregen, maar hij blijkt helaas niet te passen.
Hij is zowat een cm te kort en ik denk dat hij voor de gewone S7 is.
Zou je misschien kunnen kijken of ik inderdaad een verkeerde heb gekregen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Order nummer: 22826081
Ok goed om te horend dat de refund binnen is. We hebben op dit moment inderdaad even geen voorraad, omdat we deze op verzoek hebben laten vernietigen. Ik kan na het weekend voor je nagaan wanneer de nieuwe voorraad wordt verwacht!quote:Op vrijdag 20 januari 2017 15:30 schreef xileS het volgende:
[..]
Refund is inmiddels binnen en de zending vandaag ook toevallig. Gelijk de prullenbak ingegooid.
Wou zonet gelijk een nieuwe bestellen, maar het lijkt erop dat die niet meer te bestellen is: http://www.banggood.com/B(...)-Plug-p-1010839.html
Heb je misschien enig idee, wanneer die wel weer beschikbaar is?
Top dankjewel! Een resend alsjeblieft.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 02:51 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat ziet er inderdaad wat te kort uit! M'n collega gaat het betreffende warehouse contacten om te vragen of er daar iets is fout gegaan, en ondertussen kan ik je een refund of resend aanbieden. Waar gaat je voorkeur naar uit?
Haal zoiets alsjeblieft gewoon in Nederland.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 16:55 schreef AlwaysConnected het volgende:
Hoi Banggood,
Ik zag deze staan op jullie site
http://m.banggood.com/Uni(...)Panel-p-1065807.html
Deze is helaas voor UK
Ik zag wel een enkele stopcontact met USB.
Ik zouk eigenlijk de zelfde als de UK maar dan voor EU (nl) geen extra grootte. Bestaat deze bij jullie?
Door hun PDM methode, hiervoor heb ik ook altijd alleen op 3G gezeten dus kan er wel mee levenquote:Op zondag 15 januari 2017 15:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waarom heb je hem eigenlijk daar besteld? Nu mis je volledige 4G ondersteuning.
Heb al de 1 stopcontact met 2 USB nl shopquote:Op zaterdag 21 januari 2017 17:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Haal zoiets alsjeblieft gewoon in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |