vragen of de fotos recent zijnquote:Op maandag 24 oktober 2016 11:12 schreef Stratotanker het volgende:
Hoe vraag je subtiel naar full-body foto's?
Kan dat eigenlijk wel subtiel?
Tinder struggels
quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:53 schreef Flash_Drive het volgende:
[..]
Het volgende staat er in:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nou net nieuw op Tinder en nou ook nieuw op het gebied van dating en nou nu al mee te doen met de wedstrijd 'beste openingszin, anders vlieg je eruit' is mij nou net té hoog gegrepen als eerste Tinder ervaring.. Vandaar dat ik jullie als hulp inschakel.Wie denkt ze wel niet dat ze is
Dat is zooo subtiel dat het geen antwoord op de vraag geeft.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:13 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
vragen of de fotos recent zijn
Sowieso een eisenijst neerzetten... dan begrijp je het niet helemaal heb ik het idee. Het is niet alsof je een 2e hands fiets koopt waar een bel en snelbinders op moeten zitten.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik like mensen met dreigementen in hun profiel dus nooit.
Ik zou zo iemand ook nooit likenquote:Op maandag 24 oktober 2016 11:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik like mensen met dreigementen in hun profiel dus nooit.
Als er geen full-body foto's opstaan, dan weet ik genoeg.. *swipe naar linksquote:Op maandag 24 oktober 2016 11:12 schreef Stratotanker het volgende:
Tinder struggels
Mail me, dan lossen we dat binnenkort op.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:20 schreef Allures het volgende:
Oh ik heb dat ook niet omdat ik niet weet hoe je die fatsoenlijk van jezelf maakt zonder in de lift van een parkeergarage foto's in de spiegel te moeten maken. En dat gaat me echt te ver
Zelfontspanner gebruikenquote:Op maandag 24 oktober 2016 12:20 schreef Allures het volgende:
Oh ik heb dat ook niet omdat ik niet weet hoe je die fatsoenlijk van jezelf maakt zonder in de lift van een parkeergarage foto's in de spiegel te moeten maken. En dat gaat me echt te ver
Ja dat klopt wel inderdaad. Hoe lang duurt zoiets ongeveer?quote:Op maandag 24 oktober 2016 07:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je zelf net op tinder zit lijkt het me logisch dat je niet allerlei matches gelijk hebt, zij moeten wel eerst de mogelijkheid hebben gehad om jou ook te liken.
Of vrienden vragen of tussen foto's van uitjes en vakanties kijken of er wat bruikbaars tussen zit.quote:
Geen idee. Zit ik te weinig voor op Tinder.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:55 schreef Flash_Drive het volgende:
Ja dat klopt wel inderdaad. Hoe lang duurt zoiets ongeveer?
Net al even weer zitten liken (iets van 20 tot 40 geliked) en de like-limiet alweer bereikt. Nog geen enkele matches!
Die eerste match heb ik geblokkeerd en opgeheven. Geen zin in.
Je kan toch even Facebook raadplegen. Foto's op Tinder komen van facebook, je weet naam en plaats. Dat is het handige/nadelige aan Tinder.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:12 schreef Stratotanker het volgende:
Tinder struggels
Dan zeg je toch:quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:36 schreef Flash_Drive het volgende:
IK HEB EEN MATCH! Een hele leuke dame! Totaal onverwachts ...! Ik had verwacht dat ze mij niet zou liken.
Alleen het probleem is in haar bio benadrukt ze nadrukkelijk met een relatief lange tekst dat ze alleen van humor houdt en dus niet reageert op simpele openers zoals 'hoi' etc.. Ik heb wel een leuke zin in mijn bio (grappige), maar om dat nou te gaan herhalen..
Kan iemand mij helpen?
Handig om te weten: we dragen beide brillen.
Ze heeft volgens haar profiel geen behoefte om iets te horen hoe 'goed ze eruit ziet' omdat dat vanzelfsprekend is omdat ik naar rechts heb geswiped.
Zie dit meer en meer, mensen die denken de wereld voor je te zijn en met een waslijst aan eisen komen zonder zelf iets in het mandje te willen leggen. Eisen prima, maar heb dan ook iets te bieden.quote:
Een vrouw heeft toeters. Vaak 2. Klaar.quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:58 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Zie dit meer en meer, mensen die denken de wereld voor je te zijn en met een waslijst aan eisen komen zonder zelf iets in het mandje te willen leggen. Eisen prima, maar heb dan ook iets te bieden.
En ik heb een geoefende tong. Maar als dat het enige criterium was had ze evengoed een hond kunnen nemen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Een vrouw heeft toeters. Vaak 2. Klaar.
Nee 0 matches tot nu toe, maar 30-40 geliked totdat ik het like limiet heb bereiktquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee. Zit ik te weinig voor op Tinder.
Maar 20 tot 40 matches. Pff waar haal je ze vandaag. Zou willen dat er zoveel gegadigden bij mij er langs kwamen.
quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:35 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Mail me, dan lossen we dat binnenkort op.
Vraag clixplicity die lost dat voor je opquote:Op maandag 24 oktober 2016 17:02 schreef Flash_Drive het volgende:
Oké.. Even goed de foto's e.d. bekeken. Ik heb een nieuwe paar foto's nodig. Wat voor foto's uploaden jullie? Lijkt me beetje nutteloos om thuis foto's te gaan lopen maken van mijzelf... Anyone tips?
Drie jaar verschil, maakt nogal wat uit. Ga je nu weer iedere scheet die niets met daten te maken heeft hier posten?quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:14 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Iemand die het raar vond dat ik pas op mijn 25ste op mezelf ben gaan wonen, woont met haar 22ste ook nog gewoon thuisEcht he, sommige meiden...
Is er ook een pre-dating perikelen topic?quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Drie jaar verschil, maakt nogal wat uit. Ga je nu weer iedere scheet die niets met daten te maken heeft hier posten?
Ze wil piemel.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:28 schreef HostiMeister het volgende:
Meisje via tinder geliked, vandaag gebabbeld wil morgen al met me afspreken. Zo kan het soms ook gaan. Ze wil koffie, maar ik wil bier. Want bier.
R&P / Het aangaan van sociale contacten topic #1quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:27 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Is er ook een pre-dating perikelen topic?
Ik kan wel thuis foto's maken, maar dat is vrij sneu denk ik.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:06 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
Vraag clixplicity die lost dat voor je op
Hoe bedoel je ?quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:47 schreef K44S het volgende:
Soort van weekendmiljonair spelen werkt blijkbaar op tinder.
Ik ben nu met een soort"spel" bezig met een dame op tinder. Alsof je soort host van een kansloos sbs6 spel bent.quote:
Ja het spel ken ik.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:49 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik ben nu met een soort"spel" bezig met een dame op tinder. Alsof je soort host van een kansloos sbs6 spel bent.
Likesquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar 20 tot 40 matches. Pff waar haal je ze vandaag. Zou willen dat er zoveel gegadigden bij mij er langs kwamen.
Als vrouw heb je ook iets meer keuze en kun je kieskeuriger zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bedoelde ik ook eig.
40likes geven vind ik best veel. Zoveel leuks zie ik er niet tussen.
Heb een aantal keer met een mannelijke kennis meegekeken en t aanbod van de vrouwen vond ik 20x beter.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:24 schreef Peejtur het volgende:
Als vrouw heb je ook iets meer keuze en kun je kieskeuriger zijn.
Plus dat ik het gevoel heb dat er meer mooie dames zijn dan meer mooie heren. Of onze ondergrens qua uiterlijk is wat lager.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb een aantal keer met een mannelijke kennis meegekeken en t aanbod van de vrouwen vond ik 20x beter.
Meer keuze? Als in dat er ook procentueel meer mannen gebruik maken van tinder?
Niet zo moeilijk om aan zulke aantallen te komen. Maar als er eenmaal een match is, komt het gesprek lang niet altijd op gang. Vaak geen reactie op het eerste bericht. Like dan niet, denk ik dan, als je toch niet van plan bent om iets terug te zeggen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind het vrouwenaanbod juist bizar goed voor mijn egoquote:Op maandag 24 oktober 2016 18:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb een aantal keer met een mannelijke kennis meegekeken en t aanbod van de vrouwen vond ik 20x beter.
Meer keuze? Als in dat er ook procentueel meer mannen gebruik maken van tinder?
Preciesquote:Op maandag 24 oktober 2016 17:06 schreef Shaar12 het volgende:
[..]
Vraag clixplicity die lost dat voor je op
Ga naar Engeland, daar is het exact andersom.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:34 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Plus dat ik het gevoel heb dat er meer mooie dames zijn dan meer mooie heren. Of onze ondergrens qua uiterlijk is wat lager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |