in het groen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:23 schreef chufi het volgende:
Mooi dat hebben we weer gehad..
Ondertussen wordt er alweer geskied
Das een witte golfbal voor op het groenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi zo, dan is dat ook weer rond.
Nu maar hopen dat het goed gaatquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:12 schreef sacha het volgende:
een fokker krijgt eindelijk een nieuwe nier!![]()
hier!
LIF / [CZT #50] Chronisch Ziek Topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb gisteren speklappen gekocht, vanmiddag bakken en vanavond eten, wat over is morgen of in de dv.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:48 schreef chufi het volgende:
smakelijk... Ik moet nog even bedenken wat ik wil gaan eten vandaag...
Niet mijn stukje vleesquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb gisteren speklappen gekocht, vanmiddag bakken en vanavond eten, wat over is morgen of in de dv.
Ik heb ze best graag, met jus, maar gewoon op een broodje met mayo en curry vind ik ze ook goed te doen.quote:
mopje voor Aapquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:03 schreef sacha het volgende:
het is groen en skiet de heuvel af, ra ra wat is dat?
i/o Aap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:35 schreef FANN het volgende:
Je mag door voor de koelkast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is groen en heeft een gewei?"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
een snerthert ofzo, weet ik veelquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je mag door voor de koelkast.
Het is groen en heeft een gewei?
Een dopherwtje.quote:
ik vond mijn oplossing leukerquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een dopherwtje.
Hoe drijft men een troep geiten bijeen?
Met een Tupperware avond.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 14:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vond mijn oplossing leuker![]()
eh.... een muffin in het midden gooien
Ze zijn vaak zo flauw dat je er hooguit om moet glimlachen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 15:13 schreef chufi het volgende:
Ik wist er geeneen, maar ik ben ook niet zo goed hierin
Laatst nog live bekeken. Mooie tijden.quote:
Ben al lang gestopt met neuken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:20 schreef FANN het volgende:
schopje 40+![]()
SEX / Libido boven de 40 jaar bij mannen.
Ik denk dat Godshand een beetje overdrijft met zijn 3-4x per weekquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben al lang gestopt met neuken.
Heeft geen zin.
Geen idee.. als ik nu een lekker wijf zou hebbenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat Godshand een beetje overdrijft met zijn 3-4x per week
De eerste paar maanden vast welquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee.. als ik nu een lekker wijf zou hebben
Oh ja ..quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:23 schreef FANN het volgende:
[..]
je weetmaarnooit....wat je gaat tegenkomen, misschien straks een strakke collega
2x in de week draait de wasmachine wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat Godshand een beetje overdrijft met zijn 3-4x per week
kijk hijquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
2x in de week draait de wasmachine wel.
wat ga je bestellen? en waar?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Mo heeft altijd jus ... speklappen of biefstukkies
ow...quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet nog niet of ik ga bestellen...
Soms draai je zelf nogquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De ochtendronde sla ik meestal over.
Ik had hem gezien maar na 1 aflevering vond ik er niks meer aanquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:38 schreef Soury het volgende:
Goliath Goliath (TV Series 2016ÃĒÂÂ ) - IMDb
Toffe serie en geen dank
Ja je bent Billy Bob fan of niet. Dit lijkt me ook wel leuk. Het is ook niks of allesquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had hem gezien maar na 1 aflevering vond ik er niks meer aan![]()
toen deze gekeken...
Florence Foster Jenkins (2016) - IMDb
als ik het na één aflevering niks vind wordt het meestal niks meerquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja je bent Billy Bob fan of niet. Dit lijkt me ook wel leuk. Het is ook niks of alles
Hoe doe je dat dan, ik heb zeker een tijdje nodig wie wie is. En hoe en wat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:43 schreef FANN het volgende:
[..]
als ik het na één aflevering niks vind wordt het meestal niks meer
Ik weet niet eens meer wat ik nou precies gezien had het boeide gewoon niet dus ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan, ik heb zeker een tijdje nodig wie wie is. En hoe en wat.
Tja, ik wilde de Punt graag zien maar die deed het niet De Punt (TV Movie 2009) - IMDbquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat ik nou precies gezien had het boeide gewoon niet dus ik
heb ook niks onthoudenkwam ook omdat we meteen na die aflevering een andere
film gingen kijken dan ben ik die ene aflevering alweer vergeten...
hmmmm misschien ook wel wat....quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja, ik wilde de Punt graag zien maar die deed het niet De Punt (TV Movie 2009) - IMDb
Van de EO zie ik.. Bij mij streamt ie wel gewoon, maar niet met NL ondertitles wel Engels..quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja, ik wilde de Punt graag zien maar die deed het niet De Punt (TV Movie 2009) - IMDb
Oh die kan ik terug kijken danquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Van de EO zie ik.. Bij mij streamt ie wel gewoon, maar niet met NL ondertitles wel Engels..
Speelt niet af wel normaal binnenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Van de EO zie ik.. Bij mij streamt ie wel gewoon, maar niet met NL ondertitles wel Engels..
Nee maar ik zie nu pas dat het oud is. Normaal gesproken kijk ik wel NPO gratis terug. BUMMERquote:
Ja maar 2009 is van voor die hele uitzendinggemist dinges..quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar ik zie nu pas dat het oud is. Normaal gesproken kijk ik wel NPO gratis terug. BUMMER
Je bedoeld op je pc, ik kijk liever tvquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar 2009 is van voor die hele uitzendinggemist dinges..
Ik kon hem ook op de TV zien , maar dat is omdat mn thuissetting daarop is ingesteld..quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bedoeld op je pc, ik kijk liever tv
Ik heb een abbo met Ziggo verder nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kon hem ook op de TV zien , maar dat is omdat mn thuissetting daarop is ingesteld..
Ik ook verder nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een abbo met Ziggo verder niet
Ja zekerquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook verder niet
Heb je niet nog een PC die je aan je TV kunt koppelen?
Ja zekerquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:46 schreef chufi het volgende:
[..]
En toevallig ook met internet en HDMI ?
Hoe dan ik kan terug kijken NPO (gratis)quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk .. Dan zijn er wel mogelijkheden
Wat bedoel je daar meequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:51 schreef chufi het volgende:
Heb je dan nog wel iets over waarmee je ook nog normaal kunt internetten?
Geen jus bij de biefstuk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Mo heeft altijd jus ... speklappen of biefstukkies
Oh ja .. Mind my mistakenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen jus bij de biefstuk.![]()
Alleen gebakken champignons en uien.
Gebakken champignons en uien gaan ook bij de speklappen, maar in dat geval flikker ik die dus in de jus.quote:
En een wit broodje door je jus halenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen jus bij de biefstuk.![]()
Alleen gebakken champignons en uien.
Dat is bijna een Spaans ritueel.. Omdat ze daar altijd brood bij het eten hebben wordt bijna al het lekkere vocht van verschillende soorten gerechte weggesopt met broodquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
En een wit broodje door je jus halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |