Met ingress was dat met vrienden aanvallen/verdedigen trouwens ook tegen de regels van het spelletje, het zogenaamde wintrading, om en om een portal claimen en weer vernietigen voor veel punten, moeilijk om tegenop te treden maar de community zelf hielp daar ook aan mee, mensen die meerdere malen aan wintrading deden werden buitengesloten en daar werd het spel al snel een stuk minder leuk van.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:52 schreef edcetera het volgende:
[..]
Lullige is, dat Niantic hier heel moeilijk tegen kan optreden tenzij ze het "met vrienden een gym aanvallen/verdedigen" ook bannen.
Gewoon DNSje veranderen, nergens last van (twitter kan ik iig nu weer zien..).quote:
Je zou verwachten, dat Niantic dat had begrepen, maar volgens mij zitten die mensen teveel te feesten, dan de game verder te ontwikkelenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:05 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Met ingress was dat met vrienden aanvallen/verdedigen trouwens ook tegen de regels van het spelletje, het zogenaamde wintrading, om en om een portal claimen en weer vernietigen voor veel punten, moeilijk om tegenop te treden maar de community zelf hielp daar ook aan mee, mensen die meerdere malen aan wintrading deden werden buitengesloten en daar werd het spel al snel een stuk minder leuk van.
Helaas is pokemongo niet zo community gedreven als ingress.
Was al bijna direct weer terug.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:06 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Gewoon DNSje veranderen, nergens last van (twitter kan ik iig nu weer zien..).
Nou weet ik ook niet of ik zo graag in een community wil zitten met allemaal kinderen van 6 tot 16.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:09 schreef edcetera het volgende:
[..]
Je zou verwachten, dat Niantic dat had begrepen, maar volgens mij zitten die mensen teveel te feesten, dan de game verder te ontwikkelen
Helaas werkt het niet voor het smartgedeelte van mijn samsung tv wat niet meer wil opstarten...quote:
Hmm, nogal een vooroordeel: Ik heb geen inzicht over het personeel van Niantic zullen wel +10-20 ouder zijn, maar begrijpen niks van "een bedrijf runnen" ben ik bang.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:10 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Nou weet ik ook niet of ik zo graag in een community wil zitten met allemaal kinderen van 6 tot 16.
Ik moet ze ook maar weer eens gaan opsparen, heb 3 lucky eggs gekregen toen ik level 30 werd. Al 2 maanden geen evolvesessie gehouden.quote:
Ken je de serie Silicon Valleyquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:15 schreef edcetera het volgende:
[..]
Hmm, nogal een vooroordeel: Ik heb geen inzicht over het personeel van Niantic zullen wel +10-20 ouder zijn, maar begrijpen niks van "een bedrijf runnen" ben ik bang.
De spelers zijn van alle leeftijden iig.
Nou laat ik het dan zo zeggen, met ingress was de jongste speler waarmee ik heb samengewerkt 18 jaar, de rest was rond de 30 en ook veel van in de 40.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:15 schreef edcetera het volgende:
[..]
Hmm, nogal een vooroordeel: Ik heb geen inzicht over het personeel van Niantic zullen wel +10-20 ouder zijn, maar begrijpen niks van "een bedrijf runnen" ben ik bang.
De spelers zijn van alle leeftijden iig.
40+ hier maar heb toch mensen van alle leeftijden gesproken/gezien. Ligt misschien ook aan de omgeving: Local, danwel spots, waar de echte speler NU nog speelt. Bij die Pokeyspots is dat leeftijdsverschil zeker te zien omdat alles samenkomt en niet local "kids uit de buurt"..quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:17 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Nou laat ik het dan zo zeggen, met ingress was de jongste speler waarmee ik heb samengewerkt 18 jaar, de rest was rond de 30 en ook veel van in de 40.
Met pokemon go zie ik hier vooral veel kinderen spelen en gezien de communicatie van de jeugd.. daar chat ik liever niet mee.
Had je vanmiddag moeten gaan, toen was het droog.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:30 schreef Rabieluh het volgende:
Wat kut, wou gyms overnemen...regen.
Toen was ik naar Middelburg en Vlissingen om mijn bagspace van 700 op te vullenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je vanmiddag moeten gaan, toen was het droog.
Als iemand een gym aanvalt ga ik ook vaak heel stilletjes voorbij om dan op een afstandje te kijken wie nou precies wat doetquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie sowieso maar weinig mensen die het spelen, ze zijn er wel, maar ze houden zich voor mij verborgen, maar dat doe ik zelf eigenlijk ook.
Ik moet eens naar het centrum gaan om daar eens mijn bag te vullen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Toen was ik naar Middelburg en Vlissingen om mijn bagspace van 700 op te vullen.
Ik vind het nog steeds een beetje stom om ergens te staan en dan op mijn telefoon te tikken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Als iemand een gym aanvalt ga ik ook vaak heel stilletjes voorbij om dan op een afstandje te kijken wie nou precies wat doet.
Daar ben ik wel overheen na al die jarenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een beetje stom om ergens te staan en dan op mijn telefoon te tikken.
In de lente en zomer vind ik het ook minder erg, maar straks in de gure wind en kou, zie ik mij dat niet zo snel meer doen eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:45 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Daar ben ik wel overheen na al die jaren.
Dat is ook een hel, koude klauwen is gewoon kut, daarom overweeg ik toch maar om zo'n stylus te halen, gewoon ballen smijten met een pennetje terwijl je prima handschoenen aan hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de lente en zomer vind ik het ook minder erg, maar straks in de gure wind en kou, zie ik mij dat niet zo snel meer doen eigenlijk.
Ja, met regen blij ik sowieso binnen, het moet wel leuk blijven. Ik kan wel eens testen of de styles van mijn DS op mijn foon werkt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:49 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat is ook een hel, koude klauwen is gewoon kut, daarom overweeg ik toch maar om zo'n stylus te halen, gewoon ballen smijten met een pennetje terwijl je prima handschoenen aan hebt.
Als je gewoon een trui en fatsoenlijke winterjas aanhebt is buiten zijn bijna nooit te extreem voor woorden (mits droog, regen verneukt alles natuurlijk),.
Als ik niet in mijn auto kan zitten, vind ik het niet leukquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een beetje stom om ergens te staan en dan op mijn telefoon te tikken.
Ik heb eigenlijk nog nooit gekeken hoeveel er in mijn huis per uur spawnt, kijk af en toe gedurende de dag wel eens, maar meestal zijn het toch enkel maar RPW's.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:50 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb dan natuurlijk wel de bizarre luxe dat ik vanuit huis 8 tot 12 pokemon per uur kan vangen. Dan is het al een stuk minder erg om niet naar buiten te gaan voor pokemon.
Het liefst achterin een limo met donkere ruiten rondgereden wordenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik niet in mijn auto kan zitten, vind ik het niet leuk
Als er geen beschutting is als ik niet in de auto zit, vind ik het al helemaal niks
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik niet in mijn auto kan zitten, vind ik het niet leuk
Als er geen beschutting is als ik niet in de auto zit, vind ik het al helemaal niks
Dat zou wel wat zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:54 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het liefst achterin een limo met donkere ruiten rondgereden worden.
Met een bootje door de grachten moet ook leuk zijn, lekker langzaam, waterpokemon, pokestops overal.quote:
Hier zit er eentje die onbereikbaar is per auto en echt letterlijk op het midden van een door huizen omringd plein is. Als je daar gaat staan met je telefoon, val je echt direct opquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Dan zijn er hier in de buurt al twee gyms waar je vanuit de auto niet bij kan komen.
Dat lijkt me ook geweldigquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Met een bootje door de grachten moet ook leuk zijn, lekker langzaam, waterpokemon, pokestops overal.
Ook leuk, maar dan vooral in de zomermaanden, lijkt me dat wat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Met een bootje door de grachten moet ook leuk zijn, lekker langzaam, waterpokemon, pokestops overal.
Hier is er een gym die in een achteraf straatje ligt. Ik hoop altijd dat er dan niemand uit het raam kijkt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier zit er eentje die onbereikbaar is per auto en echt letterlijk op het midden van een door huizen omringd plein is. Als je daar gaat staan met je telefoon, val je echt direct op
Voor de rest is alles prima te doen per auto. Enkel de gym naast mijn faculteit moet ik even voor in het gras gaan staan
Als de portal voor m'n deur (en later de gym dus) In Breda werd aangevallen en ik was thuis dan gluurde ik ook altijd naar buiten om te kijken wie er stondquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier is er een gym die in een achteraf straatje ligt. Ik hoop altijd dat er dan niemand uit het raam kijkt.
Je buurman.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:00 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Als de portal voor m'n deur (en later de gym dus) In Breda werd aangevallen en ik was thuis dan gluurde ik ook altijd naar buiten om te kijken wie er stond.
Vaak was het een familie uit Roermond of een alternatief gekleed echtpaar die dan blowend aan het ingressen waren vanuit de auto, die laatste nog ontmoet, tof volkquote:
Ik ging met een teamuitje anderhalf uur in een bootje door den haag. Leuk voor de kilometers, maar amper pokemon te vangen helaas. Genoeg op de radar, weinig dichtbij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
http://www.denederlanden.com/pokemon-go-rondvaart/quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
de snelheid van de boot is aangepast, de afgelegde vaarroute telt dus mee voor je loopafstand!quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:06 schreef firecow het volgende:
[..]
http://www.denederlanden.com/pokemon-go-rondvaart/
Wat vetquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:06 schreef firecow het volgende:
[..]
Klinkt als een uitje voor een FOK!-meet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:06 schreef firecow het volgende:
[..]
Haha zou nog eens een idee zijn voor de Middelburgse paardentramquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:09 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
de snelheid van de boot is aangepast, de afgelegde vaarroute telt dus mee voor je loopafstand!.
So what?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier is er een gym die in een achteraf straatje ligt. Ik hoop altijd dat er dan niemand uit het raam kijkt.
Ik word niet graag herkend op straat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:34 schreef Igen het volgende:
[..]
So what?
Hier is ook zo'n plek, en durfde daar eerst ook bijna niet te gaan spelen. Maar waarom ook niet? Gewoon geen lawaai-overlast maken, niks illegaals doen maar verder gewoon schijt hebben, zou ik zeggen.
Ik speel altijd met volume op 90%, kom haten nonpokespelers, ze horen me van 2 straten verder aankomen, op 't fietsje, zonnebril op in weer en wind.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik word niet graag herkend op straat.
Oh, ben jij dat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik speel altijd met volume op 90%, kom haten nonpokespelers, ze horen me van 2 straten verder aankomen, op 't fietsje, zonnebril op in weer en wind.
Hij staat bij mij op de een na laagste stand qua volume, 3 meter verder hoor je 't niet meer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, ben jij dat.
Eerste wat ik gedaan had op de app, was het geluid en de muziek uit. Heel irritant vond ik dat.
Maar hoe vind je dan teamgenoten (of hoe vinden die jou)?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik word niet graag herkend op straat.
Kun je makkelijk tot generatie zes mee vooruit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:52 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb er weer een Eevee bij uit een ei hoor. 221 candy nu, sjongejongejonge.
Dat is wel fijn ja, ik blijf ze ook gewoon vangenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kun je makkelijk tot generatie zes mee vooruit.
Lekkah.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:52 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb er weer een Eevee bij uit een ei hoor. 221 candy nu, sjongejongejonge.
Er spawnde net een Golbat in mijn huisquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:57 schreef Rabieluh het volgende:
Is er een beest wat jullie nooit gaan vangen? Ik heb dat met Beedrills en Golbats, die mot ik niet.
Die zijn hier niet. Enkel rood en blauw hier, ik ben zo'n beetje de enige gele.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:47 schreef Igen het volgende:
[..]
Maar hoe vind je dan teamgenoten (of hoe vinden die jou)?
Golbat, Kakuna, Beedrill, Pidgeot, Pidgeotto en Raticate.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:57 schreef Rabieluh het volgende:
Is er een beest wat jullie nooit gaan vangen? Ik heb dat met Beedrills en Golbats, die mot ik niet.
Twee keer een Beedrill geprobeerd, wat een klote beesten zijn dat!quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:57 schreef Rabieluh het volgende:
Die zie ik de laatste tijd ook vaker.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 00:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er spawnde net een Golbat in mijn huis
Heb ik lekker laten vliegen, want die krijg ik morgen al uit een evolutie met verdubbeling van de nieuwe pokemon-bonus.
Ik heb deze week besloten enkel nog Weedles en Pidgeys te vangen voor de lucky egg sessies. Daar buiten ga ik puur voor Pokémon die nog wat toevoegen aan mijn Pokédex. Dus een Lapras, Dratini, Squirtle, etc.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 23:57 schreef Rabieluh het volgende:
Die kutweedles ook.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 00:03 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Twee keer een Beedrill geprobeerd, wat een klote beesten zijn dat!
Kakunas sla ik ook over.
Van gamepress, curveball matters.quote:Our analysis strongly suggests that the Curve factor is equal to 1.7.
So without any other bonuses, curving is equivalent to using 1.7 pokeballs each turn. And since the ultra ball bonus is 2, using an ultra ball and curving together is equivalent to using 1.7 * 2 = 3.4 pokeballs each turn.
Evolves zijn gewoon klote om te vangen, ik kijk wel altijd of ze een laag CP hebben dan ga ik er wel voor, behalve Beedrill en Golbat dusquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 00:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Golbat, Kakuna, Beedrill, Pidgeot, Pidgeotto en Raticate.
Op wie reageer je?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 00:05 schreef Nattekat het volgende:
Waarom wist ik dat niet?
10XP was ook zo belachelijk, maar nu snap ik het.
197CP is geweldig veelquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 00:29 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Op wie reageer je?
Ik ving vanavond eindelijk weer een magicarp die de moeite waard was. 197 cp en hij was amazing, goed in defense en ze was blown away. Niet getwijfeld, meteen geëvolueerd. Kwam binnen op 2067 met bite en dragon pulse. Die combi had ik nog niet, dus blij mee.
Verder vandaag bij de Arena geweest. Voor het eerst in een tijdje weer een onbekende Pokemon in de sighting, maar helaas niet opgedoken. Was de Porygon vertelden mijn kinderen. Ik had hem niet herkend.
Ja! Stomme is, ik zat in de auto (als passagier) en we waren wat aan het praten. Mijn zoontje meldde al dat er twee magikarps waren, ik er gauw nog een aangetikt. Meteen een bal gegooid en toen drong pas door dat ik 197 cp zag staan. Natuurlijk klapte hij er uit, dus ik echt hopen dat ik geen wolkje zag. Toen ultra en Razz berry gegooid... Hebbes!quote:
Blown away is nog belangrijker in mijn ervaring. Daar accepteer is desnoods een 'Good' bij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:49 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Ik kijk altijd bij appraise, als hij dan niet Awesome is zoals hij dat bij team rood zegt gooi ik hem weg. De pokemon die over blijven na een dag vangen check ik op IV calculators.
Ja, zouden ze prima in kunnen bouwen zonder radar, maar dat je in je sightings een pokemon aan kan klikken en dan pijlen in beeld ziet oid.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:01 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik kan em eindelijk zien hoor, Goeie zaeck, wie weet ga ik het ook eens gebruiken.
Al moet Niantic gewoon zelf een goeie tracker gaan bouwen, dit soort dingen belasten de server gigantisch.
Fastpokemon en dat soort sites zijn simpelweg een hint om hun "nearby functie" te fixen: Die "voetjes functionaliteit" om te beginnen hebben ze nooit gefixed: GEK, dat FPM populair werd en in mijn opinie is dat niet "cheaten": Eigenschuld Niantic!quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 00:52 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ja, zouden ze prima in kunnen bouwen zonder radar, maar dat je in je sightings een pokemon aan kan klikken en dan pijlen in beeld ziet oid.
Is me ook opgevallen dat er sinds kort vaker zeldzame pokemon te vangen zijn, gister nog een Wartortle gevangen (877, IV 35% helaas (gechecked met pgnexus.gg), ik ben nu level 24.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 01:20 schreef edcetera het volgende:
[..]
Fastpokemon en dat soort sites zijn simpelweg een hint om hun "nearby functie" te fixen: Die "voetjes functionaliteit" om te beginnen hebben ze nooit gefixed: GEK, dat FPM populair werd en in mijn opinie is dat niet "cheaten": Eigenschuld Niantic!
Gelukkig weet nu waar de interessante spawns kunnen zitten in mijn buurt dankzij FPM. Aan dat Drowzee-nest valt helaas niks te veranderen (4 op een rij![]()
) maar er komen vaker incidentieel "gekke beesten" om de hoek kijken de laatste weken:
Voorbeeld: Spawn op werk: Paradijs om enkel pidgeys weedles en ratatas te scoren, Kom ik vanochtend aan: EEn Hitmochan +1022: Begint je dag wel lekker![]()
Valt dat jullie ook op?
Zoveel leuks is hier niet te vinden, daarom was FPM zo fijn, dan had ik toch nog kans om eens iets leuks te vinden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 01:20 schreef edcetera het volgende:
[..]
Fastpokemon en dat soort sites zijn simpelweg een hint om hun "nearby functie" te fixen: Die "voetjes functionaliteit" om te beginnen hebben ze nooit gefixed: GEK, dat FPM populair werd en in mijn opinie is dat niet "cheaten": Eigenschuld Niantic!
Gelukkig weet nu waar de interessante spawns kunnen zitten in mijn buurt dankzij FPM. Aan dat Drowzee-nest valt helaas niks te veranderen (4 op een rij![]()
) maar er komen vaker incidentieel "gekke beesten" om de hoek kijken de laatste weken:
Voorbeeld: Spawn op werk: Paradijs om enkel pidgeys weedles en ratatas te scoren, Kom ik vanochtend aan: EEn Hitmochan +1022: Begint je dag wel lekker![]()
Valt dat jullie ook op?
Voor de non techies, dit houd in dat de "code" gebroken is, en men nu de laatste technische voorbereidingen aan het doen is om FPM weer op orde te brengen, verwachting is dit weekend!twitter:FastPokeMapCom twitterde op vrijdag 21-10-2016 om 20:51:03The moment the successful ping happened #hype https://t.co/GShdN6nLRF reageer retweet
True that. Multiple account is voor eikels en gps spoofing is al helemaal kansloos, maar hier hebben ze het gewoon zelf naar gemaakt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 01:20 schreef edcetera het volgende:
[..]
Weinig van gemerkt. Volle dagen ratatas pidgeys en weesjes hier.quote:Gelukkig weet nu waar de interessante spawns kunnen zitten in mijn buurt dankzij FPM. Aan dat Drowzee-nest valt helaas niks te veranderen (4 op een rij![]()
Valt dat jullie ook op?
Ik geef het max een week.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 09:20 schreef raptorix het volgende:
Gister bij level 25 gekomen
Oja en dit super Nieuws!!!!!!Voor de non techies, dit houd in dat de "code" gebroken is, en men nu de laatste technische voorbereidingen aan het doen is om FPM weer op orde te brengen, verwachting is dit weekend!twitter:FastPokeMapCom twitterde op vrijdag 21-10-2016 om 20:51:03The moment the successful ping happened #hype https://t.co/GShdN6nLRF reageer retweet
Ik heb nu een aardigequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
-insert brug-
Waarom is het zo lastig om een normale goede Slowpoke/Slowking te vinden?
Omdat je batterij bijna leeg is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
-insert brug-
Waarom is het zo lastig om een normale goede Slowpoke/Slowking te vinden?
Ook met een volle batterij vind ik niks dan baggerCP en BaggerIV.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat je batterij bijna leeg is.
En dan geen linkje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:36 schreef Nattekat het volgende:
Livestream evolvesessie
Spannendste tv die je ooit gezien hebt.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Iene, miene, mutte...
80 evoluties staan klaar. Let's go!
Je hebt nog geen Flareon? Dan zou de easter-egg "rename to pyro" nog moeten werken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Iene, miene, mutte...
80 evoluties staan klaar. Let's go!
Nu wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 13:30 schreef edcetera het volgende:
[..]
[..]
Je hebt nog geen Flareon? Dan zou de easter-egg "rename to pyro" nog moeten werken.
quote:
Dan zullen ze met een forced update moeten komen, dat zie ik niet zo snel gebeuren.quote:
Hoeft niet, serverside kunnen ze evt ook wel weer wat regelen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 13:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
[..]
Dan zullen ze met een forced update moeten komen, dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Slowbro hier zit op cp1155. Moves Water gun/psychic, HP107 en 75% om hem verder te uppen: Investering van stardust waard (nog 2200 nu, bargain lijkt me)?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 13:40 schreef Nattekat het volgende:
Flareon heeft Ember en Fire Blast
Hypno Shadow Ball
Golduck Water Gun en Hydro Pump
Eindelijk een goede waterpokemon
HEt nieuwe script is een perfecte simulatie van een iPhone. Zonder update voor iedereen kunnen ze niks.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 13:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hoeft niet, serverside kunnen ze evt ook wel weer wat regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |