abonnement Unibet Coolblue
pi_167223523
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 20:01 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Das toch ook entertainment :?
Of uit je raam kijken?
  maandag 12 december 2016 @ 21:16:53 #177
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_167288535
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 21:24 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Weet jij of er rookruimtes zijn op KBP? Want volgens mij mag je absoluut het vliegveld niet uit als je met UIA vliegt en alleen maar een overstap hebt op kbp toch? Of is dit onwaar?

Want dan kan je gewoon effe naar buiten om peukie te doen.

Al heb ik zelf een nogal korte overstap op KBP dus ik denk niet dat ik naar buiten zal gaan zelf. Maar goed ik vlieg pas in februari dus dat duurt allemaal nog wel even.
In de terminal zijn twee rookruimten, aan het ene en aan het andere einde van de terminal, en af en toe de Oekraïner die de WC ook als rookruimte ziet...

Bij een hele korte tussenstop zou ik het niet aanraden om de grenscontrole te passeren, hoewel deze over het algemeen niet lang duurt (0-10 minuten), kan de beveiliging en dan weer paspoortcontrole om weer in de terminal te komen op sommige momenten wel druk zijn, alles van 2-30 minuten.
Er gelden geen beperkingen met een NL paspoort om Oekraïne binnen te komen, zelf niet voor een tussenstop, maar ik zou dat niet specifiek aangeven als je toch even de buitenlucht wil voelen. Wel stempelt men achterin het paspoort en dat doen maar weinig landen zodat ook een 'eenvoudige grenscontroleur' visueel een zeer goed beeld krijgt van je reisgedrag.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_167437696
Iemand ervaring met SAS (intercontinentale vlucht)? Ik heb er een paar jaar geleden mee gevlogen en toen was het echt prima, maar als ik nu op de site kijk, lijkt het alsof het een budgetmaatschappij is geworden en je op intercontinentale vluchten bijv. alleen een drankje krijgt bij het eten...
pi_167437866
Wat verwacht je dan nog meer behalve eten en drinken? :)

Volgens mij is hun business product prima, hun economy is wat sober, zeker binnen Europa, maar dat is deels een bewuste keuze (ze gebruiken duidelijke fare families / verschillende producten). Verder zijn ze erg vergelijkbaar met andere Europese airlines denk ik qua product, er steekt sowieso niet echt iemand bovenuit wat dat betreft in Europa vind ik.
Jack does it in real time...
pi_167437965
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 09:08 schreef DeeBee het volgende:
Wat verwacht je dan nog meer behalve eten en drinken? :)

Volgens mij is hun business product prima, hun economy is wat sober, zeker binnen Europa, maar dat is deels een bewuste keuze (ze gebruiken duidelijke fare families / verschillende producten). Verder zijn ze erg vergelijkbaar met andere Europese airlines denk ik qua product, er steekt sowieso niet echt iemand bovenuit wat dat betreft in Europa vind ik.
Wat ik bedoelde is dat je alleen een drankje krijgt als ze het eten uitserveren. En dat je de rest van de vlucht dus voor je cola moet betalen.

Edit: Overigens ben ik het met je eens dat ze er vrij duidelijk in zijn, maar ik ben pas gaan kijken nadat ik had geboekt via een tweede/derde partij, die daar begrijperlijker wijs minder duidelijk in zijn.
pi_167439614
Als je een 'SA Go' ticket hebt klopt het inderdaad dat je 1 drankje krijgt bij het eten. Verder zal je dan inderdaad moeten betalen, behalve voor koffie en water. Zie ook: https://www.flysas.com/en/sas-global/go-plus/intercontinental/

Voor ICA vluchten vind ik dat wel vrij schraal, al is het naar New York maar 6-8 uur ofzo, dus dan boeit het mensen misschien al iets minder.

Ik heb SAS dit jaar alleen gevlogen binnen Europa, alleen water, koffie en een kleine snack waren gratis bij 'SAS Go', daarin volgen ze dus inderdaad low-cost carriers. Maar op Kopenhagen - Amsterdam boeit mij dat vrij weinig bijvoorbeeld als je 45 mins vliegt...
Jack does it in real time...
  maandag 19 december 2016 @ 11:31:28 #182
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_167439849
Ik vind het ook niet zo belangrijk of ik 0,1 of 2 cola's krijg op een vlucht. Vind wel dat maatschappijen duidelijk zouden kunnen communiceren wat ik aangeboden krijg, zodat ik zelf kan plannen wat ik meeneem. Een aantal maatschappijen buit het echt uit dat je op 10.000 hoogte niet even naar de AH kan lopen. Andere hebben weer hele faire prijzen.

Ik mag persoonlijk SAS niet zo, omdat de experience binnen Europe heel erg low cost is, maar de prijs is in ieder geval voor mij vaak erg premium. Ik betaal naar Oslo of Stockholm een week of wat van tevoren vaak meer dan 500 euro. Dat vind ik niet erg, maar gevoelsmatig kan er dan wel een cola vanaf.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_167440118
Thanks voor jullie antwoorden.

Persoonlijk vind ik het ook vrij schraal dat er niet ff een colaatje vanaf kan, terwijl in naar San Francisco vlieg.

Verder is dit inderdaad totaal niet duidelijk als je via cheaptickets oid boekt. Ik heb sowieso een onwijze kutvlucht via CPH en paar uur transittime, maar goed we overleven het wel.
pi_167440165
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 11:47 schreef bierjoost het volgende:
Thanks voor jullie antwoorden.

Persoonlijk vind ik het ook vrij schraal dat er niet ff een colaatje vanaf kan, terwijl in naar San Francisco vlieg.

Verder is dit inderdaad totaal niet duidelijk als je via cheaptickets oid boekt. Ik heb sowieso een onwijze kutvlucht via CPH en paar uur transittime, maar goed we overleven het wel.
Wat verwacht je dan van een broker? Dat ze ff van alle maatschappijen zulke kleinigheden kunnen bijhouden en doorgeven?
pi_167440297
quote:
99s.gif Op maandag 19 december 2016 11:31 schreef XL het volgende:
Ik vind het ook niet zo belangrijk of ik 0,1 of 2 cola's krijg op een vlucht. Vind wel dat maatschappijen duidelijk zouden kunnen communiceren wat ik aangeboden krijg, zodat ik zelf kan plannen wat ik meeneem. Een aantal maatschappijen buit het echt uit dat je op 10.000 hoogte niet even naar de AH kan lopen. Andere hebben weer hele faire prijzen.

Ik mag persoonlijk SAS niet zo, omdat de experience binnen Europe heel erg low cost is, maar de prijs is in ieder geval voor mij vaak erg premium. Ik betaal naar Oslo of Stockholm een week of wat van tevoren vaak meer dan 500 euro. Dat vind ik niet erg, maar gevoelsmatig kan er dan wel een cola vanaf.
sas is inderdaad een beetje schraal binnen de eu. Easyjet met een kopje koffie :')

Wel goed punten sparen verder.
pi_167440347
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 11:47 schreef bierjoost het volgende:
Thanks voor jullie antwoorden.

Persoonlijk vind ik het ook vrij schraal dat er niet ff een colaatje vanaf kan, terwijl in naar San Francisco vlieg.

Verder is dit inderdaad totaal niet duidelijk als je via cheaptickets oid boekt. Ik heb sowieso een onwijze kutvlucht via CPH en paar uur transittime, maar goed we overleven het wel.
http://www.flysas.com/nl/(...)ntal-flights/sas-go/

Valt qua schraalheid wel mee toch? En dat is dan ook nog de laagste fare.

Nee dan norwegian, die geven je nog niet eens een glaasje water op zo'n vlucht.
  Moderator maandag 19 december 2016 @ 12:31:47 #187
45833 crew  Fogel
pi_167440945
quote:
99s.gif Op maandag 19 december 2016 11:31 schreef XL het volgende:
Ik vind het ook niet zo belangrijk of ik 0,1 of 2 cola's krijg op een vlucht. Vind wel dat maatschappijen duidelijk zouden kunnen communiceren wat ik aangeboden krijg, zodat ik zelf kan plannen wat ik meeneem. Een aantal maatschappijen buit het echt uit dat je op 10.000 hoogte niet even naar de AH kan lopen. Andere hebben weer hele faire prijzen.

Ik mag persoonlijk SAS niet zo, omdat de experience binnen Europe heel erg low cost is, maar de prijs is in ieder geval voor mij vaak erg premium. Ik betaal naar Oslo of Stockholm een week of wat van tevoren vaak meer dan 500 euro. Dat vind ik niet erg, maar gevoelsmatig kan er dan wel een cola vanaf.
Juist de SAS is er erg duidelijk over.
Waarom vlieg je niet SAS Plus binnen Europa? Scheelt -zeker als je laat boekt- vaak nagenoeg niks met Go. Heb zelfs regelmatig meegemaakt dat Plus goedkoper was dan Go.
Kan je ook onbeperkt cola drinken als je dat belangrijk vindt, je kan er zelfs in de lounge al mee beginnen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  User die het meest klaagt 2022 maandag 19 december 2016 @ 12:34:47 #188
414785 sirdanilot
pi_167441010
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 12:00 schreef Yreal het volgende:

[..]

http://www.flysas.com/nl/(...)ntal-flights/sas-go/

Valt qua schraalheid wel mee toch? En dat is dan ook nog de laagste fare.

Nee dan norwegian, die geven je nog niet eens een glaasje water op zo'n vlucht.
Ik vind het niet gratis geven van water eigenlijk bijna crimineel. Er zouden verplichte regels moeten komen dat in ieder geval water altijd gratis is.

Je kunt namelijk niet op ieder vliegveld je flesje gratis bijvullen. Zo is er op sommige vliegvelden alleen warm kraanwater ( :') ) en in sommige landen is het kraanwater niet te drinken. Dan zijn er meestal wel drinkfonteinen aanwezig maar ook niet altijd.

En ja natuurlijk kun je achter de douane een flesje water kopen voor 3 euro maar dat vind ik ook absurd :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_167441882
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 12:34 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ik vind het niet gratis geven van water eigenlijk bijna crimineel. Er zouden verplichte regels moeten komen dat in ieder geval water altijd gratis is.

Je kunt namelijk niet op ieder vliegveld je flesje gratis bijvullen. Zo is er op sommige vliegvelden alleen warm kraanwater ( :') ) en in sommige landen is het kraanwater niet te drinken. Dan zijn er meestal wel drinkfonteinen aanwezig maar ook niet altijd.

En ja natuurlijk kun je achter de douane een flesje water kopen voor 3 euro maar dat vind ik ook absurd :')
die noren hebben daar wel een handje van ja.
pi_167442418
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 11:49 schreef MCH het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan van een broker? Dat ze ff van alle maatschappijen zulke kleinigheden kunnen bijhouden en doorgeven?
Nee, ik had zelf beter onderzoek moeten doen idd.
pi_167444196
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 12:34 schreef sirdanilot het volgende:

En ja natuurlijk kun je achter de douane een flesje water kopen voor 3 euro maar dat vind ik ook absurd :')
Maar had je een vliegticket niet gekocht als het 2 x 3 euro (heen en terug) duurder was geweest?

Alles wel in perspectief zien.. zo is ook bijv. inflight wifi op een transatlantische vlucht voor iets van 10-20 euro gewoon een koopje. Maatschappijen kunnen dit soort extra's natuurlijk ook gewoon in de ticketprijs verwerken, maar als je het zelf daarbij meeneemt vind ik het altijd wel meevallen :).
  maandag 19 december 2016 @ 15:13:02 #192
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_167444280
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 12:31 schreef Fogel het volgende:

[..]

Juist de SAS is er erg duidelijk over.
Waarom vlieg je niet SAS Plus binnen Europa? Scheelt -zeker als je laat boekt- vaak nagenoeg niks met Go. Heb zelfs regelmatig meegemaakt dat Plus goedkoper was dan Go.
Kan je ook onbeperkt cola drinken als je dat belangrijk vindt, je kan er zelfs in de lounge al mee beginnen.
Als je boekt via de SAS website is het duidelijker, daar zijn ze geen slecht voorbeeld. Zo bedoelde ik het ook niet. Het is voor mij de maatschappij met de hoogste prijzen voor een minimum aan kwaliteit. Dar gezegd hebbende: Ze doen het gewoon goed, dat ze 1 week voor vertrek al bijna alles vol hebben zitten en ik dus hoofdprijzen moet betalen is voor hun alleen maar goed. Bij German/Eurowings is business soms ook goedkoper dan normale tarieven. Ken mensen die expres extreem kort van tevoren boeken en daardoor de baas dure tickets laten aftikken, in de hoop dat de prijs van business onder economy zakt. Ik kan in mijn boekingssysteem niet de vlucht die 2 euro duurder is met drinken/bagage etc niet boeken. Ik moet de goedkoopste basis fare nemen en dan alles erbij boeken. Het configureren van het boekingssysteem zodat de gewenste vlucht de goedkoopste (lees enige mogelijkheid is) is al lastig genoeg ;)

Tja... de perikelen van een zakenreis boeken
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  User die het meest klaagt 2022 maandag 19 december 2016 @ 15:31:40 #193
414785 sirdanilot
pi_167444822
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 15:08 schreef El_jefe07 het volgende:

[..]

Maar had je een vliegticket niet gekocht als het 2 x 3 euro (heen en terug) duurder was geweest?

Alles wel in perspectief zien.. zo is ook bijv. inflight wifi op een transatlantische vlucht voor iets van 10-20 euro gewoon een koopje. Maatschappijen kunnen dit soort extra's natuurlijk ook gewoon in de ticketprijs verwerken, maar als je het zelf daarbij meeneemt vind ik het altijd wel meevallen :).
Dat vind ik echt een belachelijke drogreden.

Dat ik voor ingecheckte baggage, een maaltijd aan boord, een biertje of inderdaad wifi moet betalen, vind ik geen enkel probleem. Ik kan namelijk ook zonder. Ik neem net zo lief mijn broodtrommeltje of zo mee voor zo'n vlucht, of als ik kort ga heb ik echt niet per se baggage nodig. En wifi aan boord vind ik al helemaal onzin, ik ben liever gewoon lekker even zen in zo'n vliegtuig, zonder continue een pingelende smartphone.

Maar zonder water kun je niet. En er is dus niet altijd een mogelijkheid om tegen een christelijk tarief (of gratis) water te halen voor je vlucht.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  Moderator maandag 19 december 2016 @ 15:40:12 #194
45833 crew  Fogel
pi_167445052
quote:
99s.gif Op maandag 19 december 2016 15:13 schreef XL het volgende:

[..]

Als je boekt via de SAS website is het duidelijker, daar zijn ze geen slecht voorbeeld. Zo bedoelde ik het ook niet. Het is voor mij de maatschappij met de hoogste prijzen voor een minimum aan kwaliteit. Dar gezegd hebbende: Ze doen het gewoon goed, dat ze 1 week voor vertrek al bijna alles vol hebben zitten en ik dus hoofdprijzen moet betalen is voor hun alleen maar goed. Bij German/Eurowings is business soms ook goedkoper dan normale tarieven. Ken mensen die expres extreem kort van tevoren boeken en daardoor de baas dure tickets laten aftikken, in de hoop dat de prijs van business onder economy zakt. Ik kan in mijn boekingssysteem niet de vlucht die 2 euro duurder is met drinken/bagage etc niet boeken. Ik moet de goedkoopste basis fare nemen en dan alles erbij boeken. Het configureren van het boekingssysteem zodat de gewenste vlucht de goedkoopste (lees enige mogelijkheid is) is al lastig genoeg ;)

Tja... de perikelen van een zakenreis boeken
Het mooie is dat Plus gewoon als economy telt, scheelt gezeur van sommige klanten. Onze bedrijfspolicy is gewoon Plus boeken als het niet heel erg veel scheelt, 100 euro meer of minder maakt niet zoveel uit.
Maar inderdaad, de opties zo tweaken dat de enige mogelijkheid is die over blijft ken ik ergens van. Ons systeem was vroeger ook zo naar, maar gelukkig nu niet meer, gewoon aanklikken wat je wil hebben.
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 15:31 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Dat vind ik echt een belachelijke drogreden.

Dat ik voor ingecheckte baggage, een maaltijd aan boord, een biertje of inderdaad wifi moet betalen, vind ik geen enkel probleem. Ik kan namelijk ook zonder. Ik neem net zo lief mijn broodtrommeltje of zo mee voor zo'n vlucht, of als ik kort ga heb ik echt niet per se baggage nodig. En wifi aan boord vind ik al helemaal onzin, ik ben liever gewoon lekker even zen in zo'n vliegtuig, zonder continue een pingelende smartphone.

Maar zonder water kun je niet. En er is dus niet altijd een mogelijkheid om tegen een christelijk tarief (of gratis) water te halen voor je vlucht.
Je kan prima een (halve) dag zonder water, ook in een vliegtuig. Dat je wat dorst hebt wil niet zeggen dat je meteen dood gaat ofzo.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  User die het meest klaagt 2022 maandag 19 december 2016 @ 16:25:29 #195
414785 sirdanilot
pi_167446391
quote:
Je kan prima een (halve) dag zonder water, ook in een vliegtuig. Dat je wat dorst hebt wil niet zeggen dat je meteen dood gaat ofzo.
Is hartstikke ongezond, en wat als je een medische aandoening hebt waardoor je dat niet kunt?

Straks gaan ze nog 5 euro vragen voor het gebruik van het toilet :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  Moderator maandag 19 december 2016 @ 16:30:35 #196
45833 crew  Fogel
pi_167446505
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 16:25 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Is hartstikke ongezond, en wat als je een medische aandoening hebt waardoor je dat niet kunt?

Straks gaan ze nog 5 euro vragen voor het gebruik van het toilet :')
Als je een medische aandoening hebt vind je die paar euro waarschijnlijk geen probleem om zo er geen last van te hebben. Wat een non-issue zeg.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  User die het meest klaagt 2022 maandag 19 december 2016 @ 16:32:45 #197
414785 sirdanilot
pi_167446554
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 16:30 schreef Fogel het volgende:

[..]

Als je een medische aandoening hebt vind je die paar euro waarschijnlijk geen probleem om zo er geen last van te hebben. Wat een non-issue zeg.
3 euro voor een eerste levensbehoefte (water) is simpelweg absurd. Dat hoort er gewoon bij te zitten. Net als een gratis toilet.

En wat mij betreft op het vliegveld ook wifi (in het vliegtuig wel betalen).
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_167446864
Stel je niet zo aan zeg, een paar uur geen water drinken is geen enkel probleem voor een gezond persoon (mocht je die paar euro voor wat drinken echt niet willen uitgeven).

Ik begrijp dat je bij werkelijk alles wat hier gepost wordt begint te huilen dat je het te duur vindt, maar dit is wel erg overdreven hoor. Je kiest er zelf voor met een budget airline te vliegen, daar hoort ook een bepaald serviceniveau bij. Blijf anders gewoon thuis.
  User die het meest klaagt 2022 maandag 19 december 2016 @ 16:58:56 #199
414785 sirdanilot
pi_167447181
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 16:45 schreef heite het volgende:
Stel je niet zo aan zeg, een paar uur geen water drinken is geen enkel probleem voor een gezond persoon (mocht je die paar euro voor wat drinken echt niet willen uitgeven).

Ik begrijp dat je bij werkelijk alles wat hier gepost wordt begint te huilen dat je het te duur vindt, maar dit is wel erg overdreven hoor. Je kiest er zelf voor met een budget airline te vliegen, daar hoort ook een bepaald serviceniveau bij. Blijf anders gewoon thuis.
Te weinig water drinken is heel erg ongezond.

We hebben het hier niet over een gunst of een lekkerig snackje of iets he. We hebben het hier over een eerste levensbehoefte.

Gelukkig kan ik bij vertrek uit NL mijn flesje wel altijd gewoon vullen, maar laatst in Dublin bijvoorbeeld alleen maar warm water uit de kraan :') Heb dus die vlucht zonder drinken moeten zitten. Ook al is dat een korte vlucht vind ik zoiets erg onacceptabel. Water hoort gewoon gratis te zijn.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  Moderator maandag 19 december 2016 @ 16:59:08 #200
45833 crew  Fogel
pi_167447190
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 16:32 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

3 euro voor een eerste levensbehoefte (water) is simpelweg absurd. Dat hoort er gewoon bij te zitten. Net als een gratis toilet.

En wat mij betreft op het vliegveld ook wifi (in het vliegtuig wel betalen).
Reizen is geen eerste levensbehoefte. Je kiest er zelf voor om naar een omgeving te gaan waar water wat beperkter voorhanden is. Omdat jij ervoor kiest om weg te gaan van zo'n omgeving is het plots de verantwoording van anderen om jou gratis van een behoefte te voorzien?
Het concept van een luchtvaartmaatschappij is mensen vervoeren...
Je kan ook gewoon voor een maatschappij of een serviceklasse kiezen waar ze wel "gratis" (bij de prijs inbegrepen) water aanbieden. Is gewoon een keuze allemaal.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')