quote:
minijips is een jongen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:01 schreef Jipster het volgende:
Voor aanstaande meisjesmama's: in vraag en aanbod heb ik Lief! wieglakentjes + dekentje en een leuke buntingbag te koop gezet!
Het lukt me niet om hier echt aan te haken...
Yes, he is!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
minijips is een jongen?
Termijngenoten, hebben jullie ook al het gevoel alsof je baarmoeder je maag begint te verdrukken? Ik heb een snokvol gevoel en ik moet nog aan mijn lunch beginnen![]()
Yep, twicequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
Had jij diabetes in je vorige zwangerschap? Dat je nu al moet?
Ik heb dat nu al. Kan geen grote maaltijden eten, zit heel snel vol.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
minijips is een jongen?
Termijngenoten, hebben jullie ook al het gevoel alsof je baarmoeder je maag begint te verdrukken? Ik heb een snokvol gevoel en ik moet nog aan mijn lunch beginnen![]()
Bestel mar, bestel mar, bestel mar...quote:
Wat doe je...quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
Popsandfriend.be heeft totale opheffingsuitverkoop
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
Popsandfriend.be heeft totale opheffingsuitverkoop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:55 schreef Roomsnoes het volgende:
Hoi! Wat deden jullie vanmorgen om 9.47?OMG roomsnoes wat die je nu!! Van harte gefeliciteerd! Fijne vlotte bevallingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je de naam al delen?disclaimer
S.imon <3quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG roomsnoes wat die je nu!! Van harte gefeliciteerd! Fijne vlotte bevalling
Wil je de naam al delen?
Jahmaar jij bent en blijft gewoon Master van de lange draagtijden Burdiequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:46 schreef Burdie het volgende:
Wel ja, gaat iedereen onder mij in de lijst gewoon bevallen. Maar als je je zoon zo'n fantastische naam geeft, dan mag dat
.
Van harte gefeliciteerd, Room![]()
![]()
.
Twijfelachtige eerquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:03 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Jahmaar jij bent en blijft gewoon Master van de lange draagtijden Burdie![]()
En dat willen we je niet ontnemen
De verloskundige zei dat het sowieso niet later dan de uitgerekende datum gaat worden en hoogst waarschijnlijk een week eerder.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:28 schreef Radyhyn het volgende:
Tinos wat balen van de zwangerschapssuiker! Denk je daarom dat de baby eerder komt of eerder gehaald wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |