Je hebt Piet en Muis al gehadquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig maakt een cryptogram
"Feeėriek getal" (3 letters)...
(Laatst had ik ook al een keer TOT als oplossing. En PIRAAT heb ik ook al eens gehad. MUIS volgens mij ook.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:17 schreef just me het volgende:
veel plezier met maffen ToT
![]()
en bedankt voor de fijne muziekjes !
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou ook gewoon zeggen dat dit gewoon zo was voorzien...![]()
Toch bedankt maar weer.![]()
Elf?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig maakt een cryptogram
"Feeėriek getal" (3 letters)...
(Laatst had ik ook al een keer TOT als oplossing. En PIRAAT heb ik ook al eens gehad. MUIS volgens mij ook.
volgende week donderdag. geen idee hoelaat precies zal een uur of 8 of 9 zijn, (staat er iets op het rooster al?)quote:
Nee, vandaar ook dat ik het vroeg.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
volgende week donderdag. geen idee hoelaat precies zal een uur of 8 of 9 zijn, (staat er iets op het rooster al?)
ik ga de show sws opnemen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, vandaar ook dat ik het vroeg.
Helaas kan ik donderdag niet luisteren.Ik ben donderdagavond bijna nooit thuis.
goeie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een terugluisterfunctie zou echt leuk zijn. Iets voor de nieuwe R49-website.
Bedanktquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:29 schreef Melting het volgende:
Vanwege verhuizing op het werk, was ik vanmorgen niet in staat om koek te delen.
Dus vandaar nu voor deliefhebbers:
[ afbeelding ]
Dank je welquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:29 schreef Melting het volgende:
Vanwege verhuizing op het werk, was ik vanmorgen niet in staat om koek te delen.
Dus vandaar nu voor deliefhebbers:
[ afbeelding ]
Dan ben je toch pas halverwege ?quote:
Ja, zo ongeveer.quote:
wij begonnen maandag met Currywurst toen we nog maar nauwelijks de grens over warenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zo ongeveer.
Zo eens kijken of er hier nog wat anders te eten te vinden is dan vis en schaaldieren...
's Lands wijs, 's lands eer...quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wij begonnen maandag met Currywurst toen we nog maar nauwelijks de grens over waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |