SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
![]()
Oh, niks mis met de productie op zich, het doet me alleen niks, maar wil het ook niet meteen uitzetten zeg maar. En inderdaad, ieder zijn ding. Gelukkig welquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind ze leuke, fraai geproduceerde muziek maken. Ze werken ook onder andere namen als remixers (zoals Made In Sane). Maar goed... ieder z'n ding hè? Ik hoor ook liever Röyksopp, trouwens. Maar ik vind Röyksopp zo goed dat ik gelijksoortige muziek (bijvoorbeeld ook Carl Louis) eveneens prima kan waarderen.
Vooral The Monster vind ik geweldig. Echt fantastisch geproduceerd, die track. Ik heb sowieso een zwak voor fraai geproduceerde muziek. Alles dat Trevor Horn aanraakt, bijvoorbeeld. Maar ook Rollo doet geweldige dingen. En het album van Josef Salvat (wie?) is ook echt prima geproduceerd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, niks mis met de productie op zich, het doet me alleen niks, maar wil het ook niet meteen uitzetten zeg maar. En inderdaad, ieder zijn ding. Gelukkig wel
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik was net 30-40 seconden te laat. Ik vroeg me af waarom niemand meer reageerde.
Hmmmmz....ff antivirusje laten snuffeen? Ad-aware en/of Spybot misschien ook even?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:07 schreef just me het volgende:
Nou uh... omdat ik nog dingen aan het uitzoeken was. Chrome werkt dus niet maar Mozilla wel
morgen eerst mijn huis kaboutersproof maken, ik krijg ze allebei zaterdag hier terwijl de papa en mama uit eten gaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmmmmz....ff antivirusje laten snuffeen? Ad-aware en/of Spybot misschien ook even?
Wel fijn dat mijn failure nu als TT is vereeuwigd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:06 schreef ToT het volgende:
[..]Hehehe ach overkomt iedereen wel eens!
Hierna een Nederlands liedje!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wel fijn dat mijn failure nu als TT is vereeuwigd.
Heeft Mw ToT het ook naar haar zin ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:10 schreef ToT het volgende:
Nederlands liedje skip ik ff; het laatste nummer komt al!Time flies when you're having fun!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:13 schreef just me het volgende:
[..]
Heeft Mw ToT het ook naar haar zin ?Mw ToT
Help.... ineens George Michaelquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:13 schreef ToT het volgende:
[..]Ze is Facebook filmpjes aan het kijken, maar zegt hallo terug!
![]()
Overgangetje!quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Help.... ineens George Michael
Ik had maar een uurtje ingepland.quote:
Ik zou ook gewoon zeggen dat dit gewoon zo was voorzien...quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:17 schreef ToT het volgende:
[..]Beetje korte show, I know, maar graag gedaan weer!
Je hebt Piet en Muis al gehadquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig maakt een cryptogram
"Feeëriek getal" (3 letters)...
(Laatst had ik ook al een keer TOT als oplossing. En PIRAAT heb ik ook al eens gehad. MUIS volgens mij ook.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:17 schreef just me het volgende:
veel plezier met maffen ToT
![]()
en bedankt voor de fijne muziekjes !
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou ook gewoon zeggen dat dit gewoon zo was voorzien...![]()
Toch bedankt maar weer.![]()
Elf?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig maakt een cryptogram
"Feeëriek getal" (3 letters)...
(Laatst had ik ook al een keer TOT als oplossing. En PIRAAT heb ik ook al eens gehad. MUIS volgens mij ook.
volgende week donderdag. geen idee hoelaat precies zal een uur of 8 of 9 zijn, (staat er iets op het rooster al?)quote:
Nee, vandaar ook dat ik het vroeg.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
volgende week donderdag. geen idee hoelaat precies zal een uur of 8 of 9 zijn, (staat er iets op het rooster al?)
ik ga de show sws opnemen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, vandaar ook dat ik het vroeg.
Helaas kan ik donderdag niet luisteren.Ik ben donderdagavond bijna nooit thuis.
goeie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een terugluisterfunctie zou echt leuk zijn. Iets voor de nieuwe R49-website.
Bedanktquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:29 schreef Melting het volgende:
Vanwege verhuizing op het werk, was ik vanmorgen niet in staat om koek te delen.
Dus vandaar nu voor deliefhebbers:
[ afbeelding ]
Dank je welquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:29 schreef Melting het volgende:
Vanwege verhuizing op het werk, was ik vanmorgen niet in staat om koek te delen.
Dus vandaar nu voor deliefhebbers:
[ afbeelding ]
Dan ben je toch pas halverwege ?quote:
Ja, zo ongeveer.quote:
wij begonnen maandag met Currywurst toen we nog maar nauwelijks de grens over warenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zo ongeveer.
Zo eens kijken of er hier nog wat anders te eten te vinden is dan vis en schaaldieren...
's Lands wijs, 's lands eer...quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wij begonnen maandag met Currywurst toen we nog maar nauwelijks de grens over waren
Hier is het beterder dan gisterenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
's Lands wijs, 's lands eer...
Hier alles bewolkt nu, gisteren was het beter:[ afbeelding ]
Oh dat is dan wel leuk en jammer van die regen maar toch fijn om er saampjes uit te zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ziet er prachtig uit. Wij hadden maandag en dinsdag prachtig weer, woensdag ijskoud met continu stortregen en gisteren was het best ok weer en vooral droog. Lekker paar dagen Duitsland gehad, was erg leuk ook om weer eens in die regio te zijn, we hebben zelfs mijn oude vakantieadresje bezocht (en troffen iemand thuis, zo leuk).
het was heerlijk, en een prachtig Bob Ross landschapquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:20 schreef just me het volgende:
[..]
Oh dat is dan wel leuk en jammer van die regen maar toch fijn om er saampjes uit te zijn
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het was heerlijk, en een prachtig Bob Ross landschap
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Woensdag hadden we het echt ijskoud, maar dinsdag nog gewoon in het zonnetje picknick gedaan en lekker gewandeld. Sauerland is echt prachtig nu, zulke mooie herfstkleuren.
Ik ga wel luisteren !!quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:54 schreef Melting het volgende:
Is het gewenst als ik vanavond wat muziekjes draai?
ik ga wel slapend luisteren ofzo. Vakantie was heerlijk, behalve het waardeloze bedquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:54 schreef Melting het volgende:
Is het gewenst als ik vanavond wat muziekjes draai?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ga wel slapend luisteren ofzo. Vakantie was heerlijk, behalve het waardeloze bed
Ik neem straks wel een Schrobbelèrquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ik neem straks wel een Schrobbelèr
Gezellig weekend voor de boeg dus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:20 schreef just me het volgende:
* just me is ondertussen het huis een beetje stofvrij te krijgen omdat de kabouters morgen komen logeren
Kinderen met aanhang gaan met hun vader uit eten en wie mag er oppassenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Gezellig weekend voor de boeg dus.
Alsof je dat erg vind.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:21 schreef just me het volgende:
[..]
Kinderen met aanhang gaan met hun vader uit eten en wie mag er oppassen
zware straf hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:21 schreef just me het volgende:
[..]
Kinderen met aanhang gaan met hun vader uit eten en wie mag er oppassen
uiteindelijk blijven er 4 slapenquote:
Wiki bekeken. Nu snap ik je.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ga je eens inlezen over die man
Ex drummer van Golden Earring. En welke band had ik klaar staan...... toeval?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die man heeft overal mee te maken
toeval bestaat nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Ex drummer van Golden Earring. En welke band had ik klaar staan...... toeval?
Kabouter papa en mama blijven ook slapen, ze hebben geen zin om nog naar huis te rijden, of ze willen zondag uitslapen terwijl ik me over de kinderen ontfermquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:29 schreef just me het volgende:
[..]
Kabouter papa en mama blijven ook slapen, ze hebben geen zin om nog naar huis te rijden, of ze willen zondag uitslapen terwijl ik me over de kinderen ontferm
![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
En dat allemaal slapend, ik vind dat ik dat best aardig doe eigenlijk
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik geef Symph af en toe ruimte om als eerste te reageren
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik geef Symph af en toe ruimte om als eerste te reageren
vanmiddag bij Rob Stenders zochten ze een 'hit' uit ongeveer 89. Nou, zelfs Rob had 'm nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:33 schreef Melting het volgende:
Ben benieuwd of jullie de volgende ook nog kennen.
Iets recentere plaat.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vanmiddag bij Rob Stenders zochten ze een 'hit' uit ongeveer 89. Nou, zelfs Rob had 'm nog nooit gehoord
quote:
Die andere.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Two brothers on the fourth floor of die andere, die met Nance in elk geval
pom pomquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Welke was het dan, weet je dat nog?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Having my baby, van een ander dan de versie ik ken
ik droomde vannacht dat we er een hadden en dat ik zwanger was van nog eentje en dat er paniek was, want dat was niet de planningquote:
Ja die na even weer terug naar hun eigen papa en mama gaanquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik droomde vannacht dat we er een hadden en dat ik zwanger was van nog eentje en dat er paniek was, want dat was niet de planning
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik droomde vannacht dat we er een hadden en dat ik zwanger was van nog eentje en dat er paniek was, want dat was niet de planning
Spandau Ballet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Iets eighties en het is niet Duran Duran
Al had je bananen geschreven had ik het ook goed gekeurd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zat ff te hannesen met de spelling van de titel
Proost! Laat hem smaken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:01 schreef just me het volgende:
Morgen laatste beetje doen en nu een Schrobbelèr verdiend
ik ken dit echt nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:01 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
3 weken in de Top 40
35 hoogste notering
1985
proostquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:01 schreef just me het volgende:
Morgen laatste beetje doen en nu een Schrobbelèr verdiend
Voor. De complete anti rook lobby gaat me iets te ver.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:02 schreef just me het volgende:
Oh Melting, ben jij voor of tegen roken in de openlucht van de Efteling
Ja erg hè....quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Voor. De complete anti rook lobby gaat me iets te ver.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:05 schreef Symphonic het volgende:
Bill Withers.....
Google was my friend
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Julio in z'n regenjas - quereme mucho
* just me is fan van after midnightquote:
Wat gebeurd er na middernacht?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:15 schreef just me het volgende:
[..]
* just me is fan van after midnight
Symph gaat nu uit zijn spreekwoordelijke dak?quote:
Dan lig ik lekker te slapenquote:
hij stuitert bijna van de bankquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Symph gaat nu uit zijn spreekwoordelijke dak?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij stuitert bijna van de bank
Ja... had darten afgezegd, want had filmavond met wat maten gepland. Hebben allemaal afgezegd. De laatste een half uur voor aanvang.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:18 schreef just me het volgende:
En Melting zo maar thuis op vrijdagavond
ook hij heeft geen leven buiten fok meer?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:18 schreef just me het volgende:
En Melting zo maar thuis op vrijdagavond
Daar zijn wel blij omquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja... had darten afgezegd, want had filmavond met wat maten gepland. Hebben allemaal afgezegd. De laatste een half uur voor aanvang.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:22 schreef just me het volgende:
[..]
Daar zijn wel blij om
Maakt dat het ietsjes minder erg
er is ook geen pijl op te trekkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja... had darten afgezegd, want had filmavond met wat maten gepland. Hebben allemaal afgezegd. De laatste een half uur voor aanvang.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er is ook geen pijl op te trekken
Bijna goed.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Een zwaar beschonken en gedrogeerde Elvis?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij heeft kiezels in z'n mond of z'n kunstgebit zit los
Die wilde ik hierna draaien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vreselijk, net als Glen Campbell
beiden...quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij heeft kiezels in z'n mond of z'n kunstgebit zit los
Ik vond het ook niet zo slecht hoor.quote:
Symph doe er wat aanquote:
Denk dat je de volgende wel kan waarderen.quote:
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Hall and Oates Rich girl ( had je die pas ook niet?)
* Symphonic doet het licht uit, de kachel laag en vertrekt naar bovenquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
* Symphonic doet het licht uit, de kachel laag en vertrekt naar boven
Eindelijk weer een fatsoenlijk bed
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Broertje van MJ met een zeiknummer
goed bezig!quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:42 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Ik ga hem een beetje opleuken.
lekker drankje, heel fijn nummer, genieten dusquote:
Daar heb ik geen fijn nummer bij nodig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:47 schreef just me het volgende:
[..]
lekker drankje, heel fijn nummer, genieten dus
aldus de ware alcoholistquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar heb ik geen fijn nummer bij nodig.
quote:
Doe je goed.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb alweer gewonnen he? Al slapend
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:55 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Cadeautjes op salarisstrook zijn altijd leuk.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
symph kun je ook nauwelijks concurrentie noemen eigenlijk
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:57 schreef Fogel het volgende:
En hop, 100-stemmige kanon, ga door, doe het, jullie kunnen het Fransozen!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als ik morgen een blauw oog heb weten jullie hoe dat komt
Griekenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:57 schreef Fogel het volgende:
Hoe weet je dat het er 100 zijn?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:57 schreef Fogel het volgende:
Moeten ze maar niet Frans klinken.quote:
Ik heb ze geteld.quote:
Jaaaaaaaaquote:
ga ik daarna echt slapen ( als die snurkende echtgenoot me tenminste niet uit mijn slaap houdt)quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ga ik daarna echt slapen ( als die snurkende echtgenoot me tenminste niet uit mijn slaap houdt)
Even flink doordrinken, just me, dan wordt je vanzelf blauw.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:05 schreef just me het volgende:
Hé Fogel, maken ze tegenwoordig iedereen blauw
Je doelt op blauwe eieren?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:05 schreef just me het volgende:
Hé Fogel, maken ze tegenwoordig iedereen blauw
Ik zit pas op 2quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Even flink doordrinken, just me, dan wordt je vanzelf blauw.
Jepquote:
Geen last van.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je zult er maar last van hebben
Hij is niet zomaar een iedereen.quote:
Ow nee hij is onze eigen R49 DJquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen last van.
[..]
Hij is niet zomaar een iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |