Davy heeft er nooit eentje gehad, dus dit is een beetje onder de gordel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja ieder heeft recht op z'n mening. Behalve Davy, die niet.
Wij van WC Eend...quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat kan middels een TR. Die dan door Stijn wordt behandeld.
Goed punt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy heeft er nooit eentje gehad, dus dit is een beetje onder de gordel.
Daar ben ik juist bang voor, vandaar mijn directe aanpakquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat kan middels een TR. Die dan door Stijn wordt behandeld.
Ik zou ook een goede mod zijn.quote:
Ik zag deze tijdloze mr.stylo productions in je fobo staan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
eens, zeg maar waneer je je campagne wil starten
Hij was hier laatst nog en tevens is een berichtje in mijn Fobo altijd leukquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zag deze tijdloze mr.stylo productions in je fobo staan.
[ afbeelding ]
Stylo, als je dit leest en ik denk dat ik dat voor de hele SC spreek; Succes in Mosul!
Wortels zijn erg gezond en op deze manier kun je hem eten zonder dik te worden. Goede tip dus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zag deze tijdloze mr.stylo productions in je fobo staan.
[ afbeelding ]
Stylo, als je dit leest en ik denk dat ik dat voor de hele SC spreek; Succes in Mosul!
Wil je dat ik in je fobo post?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij was hier laatst nog en tevens is een berichtje in mijn Fobo altijd leuk
Als je dat gaat doen ga ik er persoonlijk voor zorg dragen dat jij uit mijn top 3 favoriete VBL mods gaat vallen. Begrijp je me menneke?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga me sterk maken voor Iwanius als mod.
Ik sidder.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je dat gaat doen ga ik er persoonlijk voor zorg dragen dat jij uit mijn top 3 favoriete VBL mods gaat vallen. Begrijp je me menneke?
Aal.quote:
Je wordt volwassen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:43 schreef Saind het volgende:
Ik heb al maanden geen note meer gehad. Tijd dat ik mod word
Dan komt Iwanius op 3 boven Stijn bedoel je?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je dat gaat doen ga ik er persoonlijk voor zorg dragen dat jij uit mijn top 3 favoriete VBL mods gaat vallen. Begrijp je me menneke?
Om een post vragen is nogal zielig maar mocht je ooit weer in mijn fobo komen zou ik het prijs stellen.quote:
KingRoland schuift door en wordt admin.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:46 schreef GGMM het volgende:
Komt er een nieuwe VBL-mod?
Gaat KingFlopland eindelijk weg??
BIER VOOR IEDEREEN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |