Ik moet nog aan Se02 beginnen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:56 schreef Saind het volgende:
Nog maar 1 aflevering seizoen 2 Gomorra te gaan
Shit is hard

Is die al op Netflix?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:56 schreef Saind het volgende:
Nog maar 1 aflevering seizoen 2 Gomorra te gaan
Shit is hard

Tuurlijk. Ik sta nu niet echt bekend als iemand die altijd achter de feiten aanloopt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh het was een 'you go girl' opmerking.

quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik sta nu niet echt bekend als iemand die altijd achter de feiten aanloopt.

Dan wacht ik nog even. Ik ben bezig met Stranger Things. Kan me bekoren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Neh.
Vond het te lang duren, staat wel 1080P met engelse subtitles op de internet nu

Jip.quote:

Ik vond het heel kut klinken, stranger things. Maar mensen zijn er echt leip vanquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog even. Ik ben bezig met Stranger Things. Kan me bekoren.
En dan is het afwachten naar Peaky Blinders SE03.

Echt jaren 80. Stephen King meets Steven Spielberg. ET meets X-files. Ik vind het echt goed gedaan. Ook al ben ik hier normaal niet zo van.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vond het heel kut klinken, stranger things. Maar mensen zijn er echt leip van
Serie met kinderen in de hoofdrol en monsters ofzo was het toch? Klinkt echt

Vandaag komt het pakket met de Fou binnen. Bij jou ook?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb gisteren wel flink wat Jup op. Zoveel verschil is er toch niet tussen de meeste pilsen.
Behalve Corona dat is echt bocht

Tuurlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:02 schreef Saind het volgende:
Ik ga morgen kleiduivenschieten, zal ik een dom jagershoedje opzetten of niet
Heb ook al geen tweed

Geen idee. Kreeg woensdagnacht een mailtje dat het allemaal wat langer duurdequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vandaag komt het pakket met de Fou binnen. Bij jou ook?

Corona en desperadosgodquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb gisteren wel flink wat Jup op. Zoveel verschil is er toch niet tussen de meeste pilsen.
Behalve Corona dat is echt bocht

Nee, kan inloggen en verder niks. Heb wel een mail met de dingen die ik besteld heb. Kreeg woensdagavond een mail dat hij gisteren zou worden verzonden en met een DHL tracking code.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:06 schreef Saind het volgende:
Opper kun jij op die site ergens je bestelling vinden? Zie het niet

Ik nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, kan inloggen en verder niks. Heb wel een mail met de dingen die ik besteld heb. Kreeg woensdagavond een mail dat hij gisteren zou worden verzonden en met een DHL tracking code.

Ik zal net het laatste label hebben gehad dan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik niet
Geachte ,
De status van uw bestelling 20160340 is aangepast. De status is nu: 'In behandeling'
Hi, het printen van de verzendlabels was vanavond niet mogelijk. Ik ben een paar dagen weg dus excuses voor de vertraging maar de bieren komen er aan! Cheers, PP Stil
Met vriendelijke groet,
De Molen Beershop

Is dat prins bernard?quote:

Ik ken oprecht geen mensen van de UvA. Veel komt uit Utrecht, Rotterdam en Nijmegen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:25 schreef napoleonfour het volgende:
Opper, nemen ze bij jullie op het werk nog mensen van de UvA serieus?

Ik zou oprecht mijn kinderen niet naar de UvA ofde VU laten gaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ken oprecht geen mensen van de UvA. Veel komt uit Utrecht, Rotterdam en Nijmegen.

waar moet ik dan heenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik zou oprecht mijn kinderen niet naar de UvA ofde VU laten gaan.

Universiteit van West-Friesland.quote:

Is dat die dipa of die barleywinequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:38 schreef opperkleurder het volgende:
Pakket is binnen Saind, maar helaas zonder de Nogne 500. Dat geld krijg ik teruggestuurd.

Maar ja, ik moest aan de 50 euro komen en deze leek me wel relaxt. Maakt niet zo heel veel uit.quote:

Neh prima geregeld zo danquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar ja, ik moest aan de 50 euro komen en deze leek me wel relaxt. Maakt niet zo heel veel uit.

Welke dag?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Fou is van eind augustus dit jaar dus nog erg vers.

Wil je foto doorsturen van botteldatum? Is een nieuwe dan. Kende alleen 1 sept en 6 sept. Gaat ie in de bottle logquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
29 augustus. De mure is van 23-11-15 en de kriek telemark 08-10-15

Ik gok dat ik in de eerste categorie val.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Hallo vrienden, en eventuele vijanden

Ik ook. Van mijzelf ook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik gok dat ik in de eerste categorie val.

Ik ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Hallo vrienden, en eventuele vijanden

Moest helaas redelijk vroeg opstaan. Hoorcollege en werkgroepen vielen mee, 6,5-je.quote:

Ik heb een dispuut met onze schoonmaakster.quote:

Nooit geweten dat jij en je schoonmaakster bij een studentenvereniging zaten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb een dispuut met onze schoonmaakster.
Verder heb ik net HEERLIJK gebrunched met een vriendin.
Verder is het weer matig.
Al met al 7/10.

Cześć kochanie, ja nie zapomniałeś, oczywiście.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo krijg ik geen kusje
en geen begroeting

ja leuke grapquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nooit geweten dat jij en je schoonmaakster bij een studentenvereniging zaten.

dispuut klinkt als een anglicismequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja leuke grap
gewoon dispuut
maar als ik rwina had gezegd was er ook weer schijtlollig over gedaan

hmmquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nooit geweten dat jij en je schoonmaakster bij een studentenvereniging zaten.

Dispute is wel engels, daar komt het vandaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb namelijk net opgezocht of het een nederlands woord is

als ik dispute had willen zeggen had ik dispute gezegd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dispute is wel engels, daar komt het vandaan.

Jezus christus denk je dat we allemaal achterlijk zijn ofzoquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dispute is wel engels, daar komt het vandaan.

opper denkt dat ik hier in engeland alleen pools spreekquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Jezus christus denk je dat we allemaal achterlijk zijn ofzo

Opper had gister ook al zon grote fout.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:27 schreef Saind het volgende:
[..]

Inso zegt dat het een Nederlands woord is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:27 schreef Saind het volgende:
[..]

Is het ook halvequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Inso zegt dat het een Nederlands woord is.

Is het ook. Ik post net een quote van van dalequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]

zo'nquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Opper had gister ook al zon grote fout.

Maar niet van oorsprong.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Is het ook. Ik post net een quote van van dale

daarnaast is het juridisch gezien ook gewoon een term. conflicten tussen partijen; twistquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]

moet ik in het surinaams terugpratenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:29 schreef DonRaja het volgende:
Ik zal nog eens moeite doen om iets in het Pools te typen.

Ik heb vaak een dispute met wanbetalersquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
daarnaast is het juridisch gezien ook gewoon een term. conflicten tussen partijen; twist

dispuut [redetwist] {1566} < frans dispute, van disputer < latijn disputare (vgl. disputeren).quote:

Bedanktquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:30 schreef Saind het volgende:
[..]
dispuut [redetwist] {1566} < frans dispute, van disputer < latijn disputare (vgl. disputeren).

Of in frenglish: Deze hoer - dis puutquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:30 schreef Saind het volgende:
[..]
dispuut [redetwist] {1566} < frans dispute, van disputer < latijn disputare (vgl. disputeren).

yay huidkankerquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Om op vrolijkere dingen in te gaan.
Zo saunatje en zonnebankie

Action Bronson heeft een nieuwe clip gedropt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee religie is onzin. Huidkanker bestaat wel.

heb zelfs nog nooit moedervlek gehadquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, het risico is echt groter.

waaromquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Action Bronson heeft een nieuwe clip gedropt.

ik zal elke discussie over bier zo erin gaan hierquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niemand zegt dat je het niet mag, het wordt alleen afgeraden.

geen idee, wel grappig clipje.quote:

Je hele lichaam is moedervlek vrij?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb zelfs nog nooit moedervlek gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |