Ja, ik ook... vanuit mijn huis kan ik bij 4 a 5 spawns komen en maar een paar keer per dag komt er wat zinvols voorbij. Zou leuk zijn als de pidgey/rattata/weedle-spawns ook eens lieten circuleren en daar bijvoorbeeld starters van maaktenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:07 schreef Sheane het volgende:
Toch nog steeds dik jaloers op die mensen die vanuit hun huis/werk een spawn hebben die nuttiger is dan Weedle/Pidgey/Ratata
Ik baal als een stekker dat Charmander weg is hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:07 schreef Sheane het volgende:
Toch nog steeds dik jaloers op die mensen die vanuit hun huis/werk een spawn hebben die nuttiger is dan Weedle/Pidgey/Ratata
Slowpoke + Poliwag zijn wel okay, Magikarp farmen altijd goed, maar die andere heb je weinig aan ja..quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:28 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb de hele dag psyduck, slowpoke, poliwag, staryu, goldeen en magikarp. Soms ben ik blij, dan komen dratini, jigglypuff en meer van de iets exotischere pokemon langs. Maar wat er de hele dag zit, verliest enorm snel zijn aantrekkingskracht.
Had er gister 1 in huisquote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een dubbele Squirtle spawn.
Wat waar?!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een dubbele Squirtle spawn.
Hij zat er net weer, tot nu toe 4 keer gespawnd vandaag.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:16 schreef raptorix het volgende:
Pikachu heb ik gewoon nog nooit in mijn nearby gezien, sowieso in Amsterdam maar weinig, zag ze alleen wel eens op fpm bij de begraafplaats aan de Amstel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:18 schreef Norrage het volgende:
1260 Elecatubzz gevangen met ThunderOnder de gordelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ow dat is gewoon de complete versie? Gaaf.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:42 schreef raptorix het volgende:
Iemand had teveel tijd over: http://imgur.com/gallery/Sn25P
75% is inderdaad een flinke teleurstelling.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:45 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Komt dat even uit een 10km ei zetten
75% IV is dan weer echt een gigantische tegenvaller
Wel een evenaring van mijn beste Eevee tot nu toequote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:48 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
75% is inderdaad een flinke teleurstelling.
Wauwquote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:57 schreef raptorix het volgende:
Hadden jullie deze gelezen: http://www.twitlonger.com/show/n_1sp6pkg
Meldt hem aan bij TheSilphRoad.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:10 schreef Rabieluh het volgende:
Pikachu zit er alweer, 5e keer vandaag, hyperactieve spawn.
Al gedaan.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meldt hem aan bij TheSilphRoad.
Goed betoogquote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:57 schreef raptorix het volgende:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | Onix Hitmonlee X Hitmonchan X Chansey X Scyther X Jynx X Electabuzz X Magmar Pinsir Lapras Eevee X Omanyte Kabuto Aerodactyl Snorlax Dratini X Mr. Mime |
Verzamelgebouw Zuid, Zuidplein, Rotterdam.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:02 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wat waar?!
En oeps, had niet door dat ik 't topic had gesloten, zat op mobiel.
Heb je die, met al die weedles hier in dit land, echt nodig? Of ben je een van de weinigen die er niet mee dood wordt gegooid?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:39 schreef raptorix het volgende:
Er zit hier elke keer een beedrill in mijn sightings op kantoor, helaas kan ik net nie weg elke keer
- 2x scytherquote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:50 schreef raptorix het volgende:
Wat hebben jullie nu uit 10 KM eieren gehad?
[ code verwijderd ]
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:10 schreef Rabieluh het volgende:
Pikachu zit er alweer, 5e keer vandaag, hyperactieve spawn.
Ik kan niet wachten....quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:19 schreef raptorix het volgende:
Overigens komt fast pokemap waarschijnlijk op zeer korte termijn terug.
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:50 schreef raptorix het volgende:
[ code verwijderd ]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | x Onix Hitmonlee Hitmonchan Chansey Scyther x Jynx Electabuzz x Magmar x Pinsir x Lapras x Eevee Omanyte Kabuto Aerodactyl Snorlax Dratini Mr. Mime |
Ah, vandaar dat ik tegenwoordig een eitje kan bakken op mijn telefoon na een half uurtje Pokémon Go.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 16:57 schreef raptorix het volgende:
Pfoe dat weet ik echt niet meer behalve die ik eergister had gepost.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:50 schreef raptorix het volgende:
[ code verwijderd ]
Grappig genoeg hebben de laatste updates er bij mij juist voor gezorgd dat het soepeler loopt. De eerste versies viel m'n telefoon soms gewoon uit door de hitte, dat heb ik al maanden niet meer gehad.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:15 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik tegenwoordig een eitje kan bakken op mijn telefoon na een half uurtje Pokémon Go.
Kwam dat ook niet omdat het toen 34 graden was een paar dagen lang.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Grappig genoeg hebben de laatste updates er bij mij juist voor gezorgd dat het soepeler loopt. De eerste versies viel m'n telefoon soms gewoon uit door de hitte, dat heb ik al maanden niet meer gehad.
Niet als ik hem binnen onder de airco heb liggen neequote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:23 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Kwam dat ook niet omdat het toen 34 graden was een paar dagen lang.
Merk je dat ook aan het accuverbruik?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Niet als ik hem binnen onder de airco heb liggen nee
Iedereen klaagde daar bij release over (of althans; de collegae en vrienden die het spelen). Nu hoor ik er niemand meer over en heb ik er zelf ook geen last meer van. Maar sommige modellen werden gewoon te heet om vast te pakken.
Ja, maar het blijft een stroomvreter. Alleen loopt hij wel langzamer leeg dan dat hij eerst deed.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:31 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Merk je dat ook aan het accuverbruik?
Dan hebben ze misschien tegelijkertijd ook wat optimalisaties gedaan, waardoor het netto minder scheelt.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja, maar het blijft een stroomvreter. Alleen loopt hij wel langzamer leeg dan dat hij eerst deed.
En dat merkt iedereen van de groep collegae wel en dat zijn 7 verschillende toestellen waar we het op geconstateerd hebben.
Veel jynxen en eevee's... Verder paar keer kabuto, pinsir, onyx. 1x omanyte en hitmonlee. En vorige week een aerodactyl en een Lapras!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:50 schreef raptorix het volgende:
[ code verwijderd ]
Wat hebben jullie nu uit 10 KM eieren gehad?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:50 schreef raptorix het volgende:
[ code verwijderd ]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | Onix Hitmonlee Hitmonchan X Chansey X Scyther Jynx Electabuzz X Magmar Pinsir X Lapras X Eevee Omanyte Kabuto Aerodactyl Snorlax Dratini X Mr. Mime |
die van 234.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:48 schreef Nattekat het volgende:
Prijsvraag, welke van deze Eevees is mijn zojuist gevangen perfecte IV?
[ afbeelding ]
Ik vrees dat er rond die school weer niks bijzonders zitquote:
Dat is jammer, hoef ik daar dus niet meer heen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:10 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik vrees dat er rond die school weer niks bijzonders zit.
Ik drift er nu vanzelf heen, alleen maar common meukquote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is jammer, hoef ik daar dus niet meer heen.
Die kan die thuis ook vangen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:12 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik drift er nu vanzelf heen, alleen maar common meuk.
Wat heeft dat te maken met het feit dat mijn sterke ei-Eevee 75% is en een willekeurige van de straat 9x% maar zwak?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:10 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik vrees dat er rond die school weer niks bijzonders zit.
Och, dust is dust he!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die kan die thuis ook vangen.
Ik heb nog geen dust uitgegeven.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:13 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Och, dust is dust he!
Ik maak 't iedere keer op,
Hoeveel heb je nu?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog geen dust uitgegeven.
Weinig, zulke deprimerende pokezaken ontken ik lieverquote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met het feit dat mijn sterke ei-Eevee 75% is en een willekeurige van de straat 9x% maar zwak?
Je Lapras is dood.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:48 schreef Nattekat het volgende:
Prijsvraag, welke van deze Eevees is mijn zojuist gevangen perfecte IV?
[ afbeelding ]
Zeeuwquote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:25 schreef Molurus het volgende:
[..]
Holy shit, wat een zelfbeheersing.
Ja, die is gisteren teruggekomen uit een gym. Zodra ik 4 Snorlax-candy heb, ga ik van buddy wisselen zodat ik toch mooi een revive kan besparenquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan wel een Lapras.
Mijn 10km Weedle is epischquote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:42 schreef teletascha het volgende:
Mijn 10 km eieren: 2xeevee, 2x jynx, 1x arodactyl
En nu wil ik ook eindelijk eens een lapras of snorlax, net als alle andere mensen in gyms...
Een vaste Eevee spawn zou niet verkeerd zjn.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 20:12 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... iedere keer als ik de app open rond dit tijdstip, verschijnt er een Eevee op de sightings. Twee uur geleden ving ik nog een Eevee op een plek waar de Machop->Magnemite->??? spawn zit...
Interessant![]()
Valt mee, maar dat is natuurlijk relatiefquote:Op donderdag 20 oktober 2016 08:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wel chill dat je op geode werkplekken zit danik heb 1 werkplek waar ik 2 stops aan kan vanaf het bureau en soms knallen mensen daar lures op. Dicht bij het water dus veel water Pokémon.
Moet je ver reizen voor je werk sowieso?
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | Onix Hitmonlee Hitmonchan X Chansey X Scyther (3x) X Jynx X Electabuzz (2x) X Magmar Pinsir Lapras Eevee X Omanyte Kabuto Aerodactyl Snorlax Dratini Mr. Mime |
Ik had er vandaag ook eentje... CP131 en zat in een-na-hoogste categorie volgens trainer... meteen door het toilet gespoeld dus, ik heb nog 2 betere die wachten op een evolutiequote:
Natuurlijk ben ik vanavond uit die gym gegooid... dus net een andere maar van level 4 naar 5 getraind... kon leuk wat minder sterk spul inzetten tegen een Persian van 600 CP in die gymquote:Op donderdag 20 oktober 2016 15:04 schreef DaMart het volgende:
Nieuw persoonlijk gymrecord... al ruim 66 uur in een gym en voor de vierde keer achter elkaar muntjes voor die gym kunnen claimen. Dat die gym nog maar lang level 10 mag blijven
.
406107quote:
2x Onixquote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:50 schreef raptorix het volgende:
[ code verwijderd ]
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:11 schreef Nattekat het volgende:
En net het moment dat je definitief kan bevestigen dat er een Eevee-spawn zit, spawnt er een Wigglytuff
Mag ik weer een uur wachten.
Nog bedankt voor die tip... werkte prima bij het trainen inderdaadquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Die gymupdate heeft mijn manier van spelen wel echt veranderd. Niet alleen gooi ik mn evolutiecrap niet meer weg (want trainen zonder revives of potions te hoeven gebruiken, pas weggooien na gebruik), ook wacht ik nu met pokemon evolueren tot ik ze stukgegooid heb in een gym (als ze minstens 400cp hebben) en evolueer ik ze daarna om ze nog een keer stuk te gooien en dan pas weg te doen voor candy.
Mijn A- en B- team gebruik ik nu gewoon voor de aanval, trainen doe ik gewoon dagelijks met de gevangen rommel
Snap nu alleen nog niet waarom iedereen roept dat gyms veroveren en trainen nu verpest isquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog bedankt voor die tip... werkte prima bij het trainen inderdaad.
Mja in de aanval is werken in groepjes nu wel handiger als je geen half uur over hebtquote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:18 schreef Vanyel het volgende:
Nou het is wel zo dat stikveel gyms nu statisch lvl 10 zijn. Dat maakt het in elk geval een stuk minder actief.
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:44 schreef Nattekat het volgende:
Ok... de ban van mijn bot is alweer opgeheven zonder dat ik hem uitgeschakeld heb
Dat ik hem niet uitgeschakeld heb?quote:
Botten in dit spel is best wel lame.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ik hem niet uitgeschakeld heb?
Het is de enige manier om de spawns in de gaten te houden. De 11 anderen zijn wel uitgeschakeld.
Die bot was één van een dozijn bots die voor mij de omgeving scandequote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:48 schreef Molurus het volgende:
[..]
Botten in dit spel is best wel lame.Bijna net zo erg als een computerprogramma gebruiken op een schaakserver.
Just my personal opinion of course.
Al die servers plat door jouw botleger, geboefte dat je bent!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 21:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die bot was één van een dozijn bots die voor mij de omgeving scande
Ik vind botten ook een waardeloze manier van spelen.
Dat zou wel geil zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:06 schreef Rabieluh het volgende:
drie 10km eieren zullen morgen uitkomen, ik zeg:
2 maal een lapras
1 maal een snorlax
#DURFTEGLEUVEN
Die vond ik altijd wel leuk om te laten vechten tegen Flareons voor veel prestige.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou wel geil zijn.
Net een Seadra in huis gevangen. Met Water gun en Hydro pump, wel maar IV van 51-55.
Starmie (met wateraanvallen) is ook erg effectief tegen vuurpokémons en zelfs snorlaxenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:10 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die vond ik altijd wel leuk om te laten vechten tegen Flareons voor veel prestige.
Ik heb er ook nog eentje met Watergun - Blizzard en een Water Gun - Dragon Pulse
Daar moet echt wat stardust in...quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:17 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Starmie (met wateraanvallen) is ook erg effectief tegen vuurpokémons en zelfs snorlaxen
Die en Golduck doen geweldig veel damagequote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:17 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Starmie (met wateraanvallen) is ook erg effectief tegen vuurpokémons en zelfs snorlaxen
Op z'n vroegst in maart wmb.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:20 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ] Holy shit nu heb ik pas echt zin in generation 2, beter komt ie niet pas in juli ofzo.
Vind ik wel een goed moment ja.quote:
Ja, dat inderdaad. En als het dan ook nog eens iemand van je eigen team is, kun je het niet eens afstraffenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:27 schreef Rabieluh het volgende:
Maar, eerst gymbug error fixen en iets tegen gymsniping doen, dat frustreert zo gigantisch veel, daar stoppen spelers echt accuut van.
Behalve fysiek, gewoon dat kind een vijver in donderen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:35 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ja, dat inderdaad. En als het dan ook nog eens iemand van je eigen team is, kun je het niet eens afstraffen
Dit jaquote:Op donderdag 20 oktober 2016 18:15 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik tegenwoordig een eitje kan bakken op mijn telefoon na een half uurtje Pokémon Go.
Batterijverbruik is absurd, daar moeten ze echt wat aan doen, of ze hebben stiekem een deal gesloten met de batterijboeren.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit ja![]()
Geloof dat een volle batterij amper een uur, 1,5 uur mee gaat
Is de hoogste toevallig een Starmie?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:03 schreef De_Pel het volgende:
Een gym hier om de hoek is overigens al een tijd kapot. Zitten nu 3 pokes in, kan hem niet trainen/bevechten etc. Ben benieuwd of zij wel dagelijks kunnen cashen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Behalve fysiek, gewoon dat kind een vijver in donderen.
Wel reporten die shit, misschien dat ze het opeens zien tussen die andere miljoen emails die ze ondertussen hebben.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:03 schreef De_Pel het volgende:
Een gym hier om de hoek is overigens al een tijd kapot. Zitten nu 3 pokes in, kan hem niet trainen/bevechten etc. Ben benieuwd of zij wel dagelijks kunnen cashen.
Gyms zijn heel goed te verslaan in je eentje. Je moet er alleen even de tijd voor nemen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:30 schreef Pheno het volgende:
Ik cheat niet, maar ja, hier inde buurt is er dan ook echt geen reetAlleen maar blauwe teams in gyms, pidgeys, weedles en sinds een tijdje flink wat caterpies. Die kwam ik eerder niet wel tegen. Maar ik heb dus geen muntjes voor lucky eggs
Stom dat gyms de enige manier zijn om die te verdienen, ik ben niet geďnteresseerd in het vechten omdat in je eentje zo'n gym overnemen niet te doen is. Schijnbaar zijn lapras e.d. ooit hier wel te vangen geweest
Meestal is de voorraad wel redelijk bijgevuld als ik besluit om een gym kapot te makenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:32 schreef Vanyel het volgende:
En een flinke voorraad bij je hebben.
Een uur ofzoquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gyms zijn heel goed te verslaan in je eentje. Je moet er alleen even de tijd voor nemen.
mijn beste pidgeot wint het niet van een laprasquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gyms zijn heel goed te verslaan in je eentje. Je moet er alleen even de tijd voor nemen.
katten komen wel altijd op hun pootjes terechtquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:34 schreef Nattekat het volgende:
Hé, mijn excelsheetje zit ernaast met een berekening
* Nattekat uit raam springt
Daarom ookquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
katten komen wel altijd op hun pootjes terecht
Nope, vaporeon en 2x gyaradosquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:04 schreef Molurus het volgende:
[..]
Is de hoogste toevallig een Starmie?
(Heeft ooit eens zo'n bugje in gezeten met renamen van Starmie als ie in gym zit, maar zou me verbazen als dat nog steeds werkt eigenlijk.)
Gaat natuurlijk soms nergens meer over. Ben je een uur bezig om een gym over te nemen, kost je 180.000 revives en potions, en als het je dan al lukt ben je m in 20 minuten weer kwijtquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zag vandaag ook al een Hypno op de sightings, samen met die Nidoqueen (een 2e evo pokemon en gister al een Nidorina, een 1e evo) best opmerkelijk. Vanavond ook die Weezing, het valt op.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:45 schreef Nattekat het volgende:
Hypno op de sightings
Wat is dat toch met al die zeldzame pokemons deze avond?
Als je sterkste pokémon een pidgeot is, ben je over het algemeen inderdaad vrij kansloos in het huidige Pokémon GO-landschap.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
mijn beste pidgeot wint het niet van een lapras
Die heb ik ookquote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan wel een Lapras.
Het leukste wat ik vandaag heb gevangen was een Cubone vanaf werk en een Nidoran vanaf huis. Al die leuke pokemons van deze avond verschenen op de sightingsquote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:55 schreef Schanulleke het volgende:
Iedereen veel leuke pokemon. Behalve ik geloof ik, alhoewel ik vandaag wel weer zeker 10 magikarps had. Alleen die ene goeie om te evolueren helaas niet.
Kon mijn dragonite met steel wing // hyperbeam in een level 10 gym kwijt, was meteen de koning. Die verwacht ik voorlopig niet thuis.
Hij woont in dat illustere huis tegenover me waar vroeger een boer woonde.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
thesilphroad.com/atlas/
Of je bent buurman van Rabieluh
Eevee spawn de geksteeuuhhh.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:05 schreef Nattekat het volgende:
HET IS EEN EEVEE, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
Dit maakt de teleurstelling van het verliezen van een die Charmanders op werk wel goedquote:
Daaaaaaat gaaaaaaaaat eeeeeeeeeeeen...Twister wordehhhhh, dat gaat een twister wordeehhh enz.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:11 schreef Highlighter het volgende:
Ooh ja en ik moet nog maar 18 magikarp candy voor een gyrados. EIN-DE-LIJK!
Dat was een tijdje sparen
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
thesilphroad.com/atlas/
Of je bent buurman van Rabieluh
Neequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:03 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hij woont in dat illustere huis tegenover me waar vroeger een boer woonde.
Twister is eigenlijk best wel irritant, als de verdedigende pokémon dat heeftquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:13 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Daaaaaaat gaaaaaaaaat eeeeeeeeeeeen...Twister wordehhhhh, dat gaat een twister wordeehhh enz.
Als ik met mijn Jolteon een missende dodge maak tegen een Hydro Pump, is dat direct RIP. Als ik dat tegen een Twister doe, maakt het me geen reet uitquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:14 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Twister is eigenlijk best wel irritant, als de verdedigende pokémon dat heeft
Dan doet het nog steeds redelijk wat schade. En na een Hydro Pump-aanval weet je in ieder geval zeker dat er niet stiekem meteen een tweede achteraan kan komenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik met mijn Jolteon een missende dodge maak tegen een Hydro Pump, is dat direct RIP. Als ik dat tegen een Twister doe, maakt het me geen reet uit
Ik dodge elke aanvalquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:18 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dan doet het nog steeds redelijk wat schade. En na een Hydro Pump-aanval weet je in ieder geval zeker dat er niet stiekem meteen een tweede achteraan kan komen
Juh, maar als je eigen tweede aanval veel tijd nodig heeft, kun je het niet altijd voorkomen. Dan moet je exact weten, van het aanvalstype van de tegenstander, wat die nodig heeft om op te laden en hoe vaak je die achter elkaar kunt doen. En zelfs dan blijft het niet volledig voorspelbaar, wanneer de AI hem inzet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dodge elke aanval
En meestal voel je hem wel aankomen, door de lange stilte.
Twister dodge ik soms ook niet eens nee, die is zo slap.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik met mijn Jolteon een missende dodge maak tegen een Hydro Pump, is dat direct RIP. Als ik dat tegen een Twister doe, maakt het me geen reet uit
Welkom bij de clubquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:31 schreef Rabieluh het volgende:
3 incubators
3 lucky eggs
3 incense
3 lure modules
30 ultra balls
20 max revive
20 razz berry
20 max potions
Goeie genade.
Ik ga dit vieren met een geweldige nachtrust.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Welkom bij de clubJe platinum pokecard is onderweg
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:41 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik ga dit vieren met een geweldige nachtrust.
Haha yeeey ik hooop hetquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 00:13 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Daaaaaaat gaaaaaaaaat eeeeeeeeeeeen...Twister wordehhhhh, dat gaat een twister wordeehhh enz.
Een weekje als alle assets (plaatjes, animaties en geluid) klaar zijn jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 04:36 schreef raptorix het volgende:
Juist die 2e generatie Pokemons erin fietsen is heel makkelijk, dat kun je binnen een weekje doen, men houd dat natuurlijk bewust achter voor een latere boost.
In Rotterdam kom ik ook vrijwel alleen blauw lvl 10 tegen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 07:39 schreef Pheno het volgende:
Kijkt op Utrecht centraal, verbazingwekkend, weer een blauwe gym van level 10. Je zou bijna opnieuw beginnen om blauw te zijn zodat je af en toe wat muntjes kan sparen
Misschien domme vraag, maar hoe moet ik het plaatje lezen?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:39 schreef Rabieluh het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)r/to_kill_a_snorlax/
Ook wel interessant mocht je tegen de zoveelste Snorlax aanlopen.
[ afbeelding ]
Ik ben ook rood, maar de verdeling lijkt iig nogal scheef waardoor het een beetje jammer wordt om als non-blauw gyms over te nemen. Echt waar ik ook ben: ik zie blauw. Misschien moeten ze net als in het onderwijs maar een loting gaan toevoegen, een soort ledenstop voor blauwquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 08:11 schreef Highlighter het volgende:
[..]
In Rotterdam kom ik ook vrijwel alleen blauw lvl 10 tegen.
Af en toe rood (mijn team), maar dan is het lvl 2 of 3 en worden we er binnen een uur weer uitgeschopt
Hoe lost dat ons probleem op dat we overal blauwe gyms zien?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 08:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben ook rood, maar de verdeling lijkt iig nogal scheef waardoor het een beetje jammer wordt om als non-blauw gyms over te nemen. Echt waar ik ook ben: ik zie blauw. Misschien moeten ze net als in het onderwijs maar een loting gaan toevoegen, een soort ledenstop voor blauw
Nieuwe spelers worden rood of geelquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe lost dat ons probleem op dat we overal blauwe gyms zien?
Oh, dan moet ik maar daar eens heen. Meteen Bossche Bollen bij Jan halenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 08:43 schreef Debsterr het volgende:
Pfff, wat nou alleen blauw, ik kom in Eindhoven en Den Bosch (op de plaatsen waar ik speel) alleen maar rood tegen, word er schijtziek van!
Maar ja, voordat zij het niveau hebben dat ze mee kunnen met de huidige overvloed aan blauw.quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | Onix Hitmonlee Hitmonchan Chansey X Scyther X Jynx X Electabuzz X Magmar Pinsir Lapras X Eevee Omanyte Kabuto Aerodactyl X Snorlax Dratini X Mr. Mime |
Dratini is wel een lekkere hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:17 schreef Sheane het volgende:
Nou die 10km eieren hebben bij mij een:
[ code verwijderd ]
jammer genoeg: Mr Mime, Eevee, Magmar, Jynx, Scyther en Electabuzz allemaal ook in het echt al gezien....Kabuto, Pinsir, Dratini en Onix ook in het echt gevangen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | Onix Hitmonlee Hitmonchan X2 Chansey X Scyther Jynx X Electabuzz Magmar X2 Pinsir X Lapras X Eevee Omanyte Kabuto Aerodactyl Snorlax Dratini Mr. Mime |
Klopt, alleen zie ik nu al 4x ind e afgelopen week een dratini 'ergens' dichtbijquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:40 schreef Murmeli het volgende:
Vannacht over PoGO gedroomd![]()
Ik geloof dat ik al mijn pokémon nodig had om een victreebell te killen en dat is alsnog mislukt
Hahahaha
Je weet toch wel waar de waterspawns zitten?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:38 schreef Sheane het volgende:
[..]
Klopt, alleen zie ik nu al 4x ind e afgelopen week een dratini 'ergens' dichtbijkom maar door met die pokemap die weer werkt...dat doelloos rondlopen is echt meh zeker met dit weer
Ik heb 90% meerquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:53 schreef raptorix het volgende:
[ afbeelding ]
40k dust en snoep erin😚
Meh, hier zie ik iig vanaf de bank amper meer iets leuks.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 23:54 schreef Nattekat het volgende:
PIKACHU
Ik weet niet wat Niantic gedaan heeft, maar ik ben fan.
candy...quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:06 schreef Norrage het volgende:
Een lage, 65%, lage CP, polywag uit mijn ei...wat heb ik daar nou aan
Woont in Utrecht. Kijkt om zich heen. 3 gele, 2 rode en 1 blauwe lvl 10 gym in beeld...quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 07:39 schreef Pheno het volgende:
Kijkt op Utrecht centraal, verbazingwekkend, weer een blauwe gym van level 10. Je zou bijna opnieuw beginnen om blauw te zijn zodat je af en toe wat muntjes kan sparen
heb jij een andere Utrecht CSquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Woont in Utrecht. Kijkt om zich heen. 3 gele, 2 rode en 1 blauwe lvl 10 gym in beeld...
In mijn beleving is het 70% blauw, 28 % rood en 2% geel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:58 schreef Schanulleke het volgende:
Ben blij dat bij mij in het dorpje de twee gyms nog iedere dag bevochten worden. Level 7 is het hoogste wat ik hem gezien heb.Moest er toen wel ruim 30 minuten in investeren.
Verder wel overwegend blauwe spelers inderdaad en de rood / geel zijn redelijk gelijk. In mijn beleving: 70 % blauw, 15% rood en 15% geel.
Echt wel een fout in het spel.
Nicequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:23 schreef Nattekat het volgende:
Zit weer een Alakazam op de sightings. De tweede keer ooit en de tweede keer in twee dagen
Ik woon niet op CSquote:
Nou, een Onix tot nu toe.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 22:06 schreef Rabieluh het volgende:
drie 10km eieren zullen morgen uitkomen, ik zeg:
2 maal een lapras
1 maal een snorlax
#DURFTEGLEUVEN
En de volgende is een Eevee of een Electabuzz, let op mijn woorden.quote:
En 2 keer een Eeveequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:38 schreef Molurus het volgende:
[..]
En de volgende is een Eevee of een Electabuzz, let op mijn woorden.
quote:Pokémon Go is de app die het snelst ooit 600.000.000 dollar heeft opgebracht. Het spel heeft het bedrag in negentig dagen weten te verdienen, sneller dan andere populaire apps, zoals Candy Crush Saga of Clash of Clans.
Spelers van Pokémon Go hebben bijna evenveel tijd in het spel gestoken als die van de volgende negentien meest gespeelde games samen, verklaart marktonderzoeker App Annie in een artikel van Venturebeat. Androidgebruikers staken 45 procent van de totaal gespeelde tijd in Pokémon Go, tegenover 55 procent voor de andere negentien meest gespeelde games. Opvallend aan de gegevens is dat de andere spellen nauwelijks minder gespeeld worden als gevolg van Pokémon Go. Mensen lijken tijd vrij te maken voor het spel en meer tijd met hun telefoons bezig te zijn.
Dan heb je een heeeeeeeeleboel candy nodig om die sterk te makenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:52 schreef firecow het volgende:
Mijn 2e snorlax op de radar, blijft een leuk gezicht.. Uiteindelijk gevonden. Maar dan zijn CP!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fail
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:43 schreef Rabieluh het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)enende-app-ooit.html
[..]
Welnee. Eerste levels zijn heel goedkoop.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan heb je een heeeeeeeeleboel candy nodig om die sterk te maken
quote:
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:09 schreef Molurus het volgende:
Ik wou net zeggen, ik wil die Snorlax ook wel. Al is het alleen voor de pokedex en de candy.
O, de CP van een Cubone kan wel boven de 100 komen!quote:
Nu gaat iemand anders ermee verder. Misschien is vanavond eindelijk die hatelijke gele gym uit mijn blikveldquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:33 schreef Vanyel het volgende:
20.000 uit een gym gespeeld. Ik ben er moe van. Uur bezig.
1 gyarados, rest dragonite. Nu haat ik hyper beam.
Mijn werk is een dubbelspawn, dus tja...quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, de CP van een Cubone kan wel boven de 100 komen!
Ik ben er tot nu toe drie keer een tegengekomen, met CP van: 10, 42 en 70.
Ik ga even een korte evolutiesessie houden zonder lucky egg, denk ik... heb er genoeg om de laatste 3500 XP voor level 25 te verdienenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 17:15 schreef Nattekat het volgende:
59 evoluties klaar staan, daar komen nog minimaal 12 evoluties bij van Pidgeys die ik nog moet vangen.
Lucky egg gaat dit weekend gebeuren
Nu hopen op mooi weer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:08 schreef banaantjeEE het volgende:
Heb al een week niet meer gespeeld![]()
Maar weekend in zicht
En om mezelf nog maar eens te quoten, ziljoen potions en revives opgebruikt, helft van mijn pokemon is nog halfdood en de gym is weer lvl 10.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 15:33 schreef Vanyel het volgende:
20.000 uit een gym gespeeld. Ik ben er moe van. Uur bezig.
1 gyarados, rest dragonite. Nu haat ik hyper beam.
Ze geven goed weer in het weekendquote:
quote:
Geef die man een lintjequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voordat de zondag begint in Japan.
Wat een heldquote:
Huh, daar heb je toch geen (extra) plaatsen voor nodig?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb niet genoeg plaatsen in mijn pokemon storage om alle evoluties te doen
Er zijn bijna geen pokemons die ik nog vrijwillig kan verwijderen en 250/250.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:51 schreef Molurus het volgende:
[..]
Huh, daar heb je toch geen (extra) plaatsen voor nodig?
Echt een Lapras?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:54 schreef Rabieluh het volgende:
Je zult het misschien niet geloven, maar er komt weer een 10km ei uit en omdat ik vanavond een goeie daad heb verricht, wordt dit een Lapras (okay ik had die goeie daad moeten verrichten VOORDAT ik dat ei vond in plaats van voordat die uitkomt).
Over 2 kilometer zullen we het weten, het wordt een superlapras ook, heb niet voor niets die auto aangeduwd net, karmajeweets.quote:
Ik zal je niet Jinx(en)quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 20:57 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Over 2 kilometer zullen we het weten, het wordt een superlapras ook, heb niet voor niets die auto aangeduwd net, karmajeweets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ik weet niet wat er is maar alles van twitter levert mij een dns error op.quote:
Geen problemen. Google DNSquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:18 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er is maar alles van twitter levert mij een dns error op.
This site can’t be reached
pbs.twimg.com’s server DNS address could not be found.
DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was meer voor de leuk maar het viel wel op dat daar waar pokemon spawnen er XM ligt met ingress, die witte puntjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Daar waar geen witte puntjes zijn zijn ook echt nooit pokemon, dat was al bekend maar leuk om dat zo terug te kunnen zien.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Waar precies en wat voor nests?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:32 schreef Nattekat het volgende:
In het park in het noorden van Hoofddorp blijken twee verschillende nests te zitten
Ik denk zelf dat het risico klein is maaaaarrrr...mochten ze hun pijlen erop gaan richten dan kunnen ze er natuurlijk heel makkelijk achter komen en dan ben je de klos.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:34 schreef De_Pel het volgende:
Hoe groot / wat is het risico van die IV calculator met inlog in de OP? Ik word er wel een beetje lijp van om die dingen steeds in te voeren en dan eigenlijk nog niets te weten omdat er 8 mogelijkeopties zijn
Exeggcute/Parasquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar precies en wat voor nests?
Misschien een keertje naartoe gaan.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:27 schreef Rabieluh het volgende:
Niet dat het superveel nut heeft maar heb wat spawns bijgehouden rond het huis:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was meer voor de leuk maar het viel wel op dat daar waar pokemon spawnen er XM ligt met ingress, die witte puntjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Daar waar geen witte puntjes zijn zijn ook echt nooit pokemon, dat was al bekend maar leuk om dat zo terug te kunnen zien.
Ja.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Multi-accounters verdienen voor altijd haperend kut internet en veel timeouts/errors.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:44 schreef edcetera het volgende:
Zo eindelijk weekend en het kriebelt al een paar dagen als level 27 in zicht is (30000 XP to go)![]()
Zeker want/maar:
+ 70+ evolves staan te wachten
+ Waaronder 4 nieuwe evolves: Vileplume, Victrebell, Rhydon, Wiglytuff)
- Maar 20 coins voor een lucky egg![]()
- Half de gyms hier zijn vaal rood.Level 10 uiteraard)
- Gym vlak bij werk zijn "matenaaiers": Zet er netjes een +1500 Golem in, train nog ff +800 na 2 uur is ie weer blauw, maar met andere trainers (multi account, tuig van de straat)
Ga vanavond mijn avondwandeling maken, wat coins scoren, want heb lucky egg nodig.
Zit iedereen hier ze handmatig in te typen en dan te gokken wat het nu echt is dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat het risico klein is maaaaarrrr...mochten ze hun pijlen erop gaan richten dan kunnen ze er natuurlijk heel makkelijk achter komen en dan ben je de klos.
Ik kijk altijd bij appraise, als hij dan niet Awesome is zoals hij dat bij team rood zegt gooi ik hem weg. De pokemon die over blijven na een dag vangen check ik op IV calculators.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zit iedereen hier ze handmatig in te typen en dan te gokken wat het nu echt is dan?
Beetje jammer wel als je account straks geblokt wordt
Dan zou ik ook echt niet meer opnieuw beginnen
Lullige is, dat Niantic hier heel moeilijk tegen kan optreden tenzij ze het "met vrienden een gym aanvallen/verdedigen" ook bannen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:46 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Multi-accounters verdienen voor altijd haperend kut internet en veel timeouts/errors.
Mja met ingress hadden ze het redelijk in de smiezen maar dat viel op door een flutaccount wat tig items dropte wat een veelgebruikt mainaccount weer opraapte. Al wist ik daar van mensen die na de grote banwave nog steeds een extra account konden gebruiken...quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:52 schreef edcetera het volgende:
[..]
Lullige is, dat Niantec hier heel moeilijk tegen kan optreden tenzij ze het "met vrienden een gym aanvallen/verdedigen" ook bannen.
Ik kan em eindelijk zien hoorquote:
Enige wat je nog kunt doen is: Een delay inbouwen van zeg een paar uur, dat een gym van team kan wisselen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 21:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Mja met ingress hadden ze het redelijk in de smiezen maar dat viel op door een flutaccount wat tig items dropte wat een veelgebruikt mainaccount weer opraapte. Al wist ik daar van mensen die na de grote banwave nog steeds een extra account konden gebruiken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |