Wel toepasselijk idd.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:00 schreef opperkleurder het volgende:
Benieuwd of ze Waarheen Waarvoor zullen draaien bij de begrafenis van Mieke Telkamp.
Ja kleintje GB, Intense Red, kleine AG en kleine OGV.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:01 schreef Saind het volgende:
Grote flessen OGV was ook wel kut. Verder hebben we alles toch?
Hebben we toen nog grote GB meegenomen? Geloof het wel maar heb toen alles meteen in de kelder gelegd en niet meer over nagedacht
Die verkopen ze echt al smerig lang niet meerquote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja kleintje GB, Intense Red, kleine AG en kleine OGV.
Schaarsbeekse Kriek had ik ook graag meegenomen.
Hebben we toen wel gedronken toch.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Die verkopen ze echt al smerig lang niet meer
Ja die ongelabelde. Geloof dat ze vorig jaar op de openbrouwerijdagen wel wat flessen hebben verkocht maar dat was ook de eerste keer in 5 jaar ofzoquote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hebben we toen wel gedronken toch.
Heb jij die Golden Doesjel wel eens op?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja die ongelabelde. Geloof dat ze vorig jaar op de openbrouwerijdagen wel wat flessen hebben verkocht maar dat was ook de eerste keer in 5 jaar ofzo
Nee, ben ik nog naar op zoek ook. Probeer er voor te traden maar krijg geen bites.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb jij die Golden Doesjel wel eens op?
AT heb je wel toch?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee, ben ik nog naar op zoek ook. Probeer er voor te traden maar krijg geen bites.
Laatste die ik nog wil hebben voor m'n 3F proeverij. Traden voor seizoenen heb ik geen zin in
Zenne y Frontera, A&T, A&G, Doesjel, OGV, paar verschillende geuzes (verschillende percentages eigengebrouwen lambiek) en 2 verschillende Golden Blends. '11 en '15quote:
Prima proeverij lijkt mij. Flinke straatwaarde.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Zenne y Frontera, A&T, A&G, Doesjel, OGV, paar verschillende geuzes (verschillende percentages eigengebrouwen lambiek) en 2 verschillende Golden Blends. '11 en '15
Da's geen best nieuws.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:57 schreef opperkleurder het volgende:
Eindhoven krijgt de eerste Taco Bell van Nederland. Zullen de werknemers van ASML blij mee zijn.
Dit zal voor veel overlast gaan zorgen. Het Mexicanen probleem wat er nu in het centrum is, zal alleen maar gaan groeien. Om nog maar niet te spreken over de busladingen veel te dikke Amerikanen die daar op af gaat komen.quote:
#MAKEEINDHOVENGREATAGAIN #BUILDTHATWALL #MEXICANSARERAPERSquote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit zal voor veel overlast gaan zorgen. Het Mexicanen probleem wat er nu in het centrum is, zal alleen maar gaan groeien. Om nog maar niet te spreken over de busladingen veel te dikke Amerikanen die daar op af gaat komen.
Rapers ja?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
#MAKEEINDHOVENGREATAGAIN #BUILDTHATWALL #MEXICANSARERAPERS
Niceeee.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, ze rapen altijd flessen en papier van de grond.
Goeie save.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, ze rapen altijd flessen en papier van de grond.
Hier gaat iets mis.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Broer en zus samen
Error 1011quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Broer en zus samen
Gadverdamme.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Broer en zus samen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Here ya go
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:37 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]7/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Here ya go
Ik heb je bankrekening net leeggehaald. Kan ik in ieder geval bijna 10 euroknallers gaan eten bij de McDonalds.quote:
Zo, die zit.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb je bankrekening net leeggehaald. Kan ik in ieder geval bijna 10 euroknallers gaan eten bij de McDonalds.
Yep, ik was je net voor.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb je bankrekening net leeggehaald. Kan ik in ieder geval bijna 10 euroknallers gaan eten bij de McDonalds.
2/10quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien zegt dit nog meer dan het plaatje. Jij en je zusje zijn error 1011.
Ik snap dat je hier niet om kunt lachen, maar het is belangrijk om dit nu even een plekje te geven.quote:
Kan je me een tientje lenen?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het enige plekje dat ik heb wordt net afgelikt door je moeder.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 13:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik snap dat je hier niet om kunt lachen, maar het is belangrijk om dit nu even een plekje te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |