abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166090622
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 20:36 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Doomed. DOOOOMEEEED.
Het zal vooralsnog afhangen van het aanbod aan games of dit een succes gaat worden of niet. Gamen buiten je woonkamer is geen nieuw concept, dat doen we immers al voor de gameboy uitkwam.

Het samenvoegen van een console en handheld vind ik wel een goede stap, wat je nu wel gaat krijgen is dat ze verplicht zijn om alles in mooie graphics te leveren. De volgende Pokémon generatie zal bijv. veel meer werk zijn dat Sun en Moon.
pi_166090894
Dit moet de doodsteek voor Nintendo worden.
blablablabla
pi_166091157

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 20 oktober 2016 @ 21:48:32 #204
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_166092819
Daar gaan we er dus van uit dat de sticks dezelfde zijn als die van wiiu?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_166093044
dit zou wel echt eens kunnen gaan werken.
Dit, dus.
  Donald Duck held donderdag 20 oktober 2016 @ 21:54:47 #206
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_166093114
Ik zie gaten aan de bovenzijde. Hopelijk geen actieve koeling
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Redactie Games donderdag 20 oktober 2016 @ 22:20:26 #207
181272 crew  Noppie2000
pi_166094045
quote:
While Bethesda's much beloved Skyrim was clearly shown during Nintendo's Switch reveal video, the publisher told us today that it's not officially confirming the game just yet. "We're happy to have had the opportunity to collaborate with Nintendo on the video. While we are not confirming any specific titles at this time, we are pleased to announce our partnership with Nintendo and support of the Switch. We look forward to revealing specific games and details in the future," a spokesperson said. Skyrim Remastered is set to launch on October 28 for Xbox One, PS4 and PC; perhaps the Switch will receive a version of the Remastered game at launch?
Nog niet officieel Skyrim dus, maar dat er games van Betheada komen is 100 % zeker :)
pi_166094217
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 22:20 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Nog niet officieel Skyrim dus, maar dat er games van Betheada komen is 100 % zeker :)
Ze moeten volgende week nog de overige versies van Skyrim verkopen :+
SOONY
pi_166094652
ik wil deze babe.
ga pre orderen zo snel het kan.
  Redactie Games donderdag 20 oktober 2016 @ 22:39:21 #210
181272 crew  Noppie2000
pi_166094745
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 22:25 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ze moeten volgende week nog de overige versies van Skyrim verkopen :+
Dat was het eerste waar ik aan dacht, ja :P
pi_166094794
Nog zoveel vragen. Vooral naar aanleiding van dit artikel:

http://www.ign.com/articl(...)-additional-features

''Nintendo continued: "The dock is not the main console unit of Nintendo Switch. The main unit of Nintendo Switch is the unit that has the LCD screen, which the two Joy-Con controllers can be attached to and detached from. The main function of the Nintendo Switch Dock is to provide an output to the TV, as well as charging and providing power to the system."

"Power to the system''. Als in dockpower zodat je het op tv kunt spelen of als in processing power zodat graphics een boost krijgen? Erg onduidelijk.
  donderdag 20 oktober 2016 @ 22:47:06 #212
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_166095080
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 22:40 schreef Dutchguy het volgende:
Nog zoveel vragen. Vooral naar aanleiding van dit artikel:

http://www.ign.com/articl(...)-additional-features

''Nintendo continued: "The dock is not the main console unit of Nintendo Switch. The main unit of Nintendo Switch is the unit that has the LCD screen, which the two Joy-Con controllers can be attached to and detached from. The main function of the Nintendo Switch Dock is to provide an output to the TV, as well as charging and providing power to the system."

"Power to the system''. Als in dockpower zodat je het op tv kunt spelen of als in processing power zodat graphics een boost krijgen? Erg onduidelijk.
Gewoon stroom. Geen kracht.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_166096046
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 22:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Gewoon stroom. Geen kracht.
vooral dat. Simpelweg stroom. Verwacht geen GEFORCE TITAN X++ in die dockingstation. Want dat is het gewoon: docking om de kabels voor stroom en HDMI naar tv. En hopelijk bedraad internet :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_166099238
Ik vind het een leuk idee, maar ik geloof nooit dat dit een succes gaat worden. Binnen de kortste keren is dit een underpowered tablet, het is minder handig dan een mobiele telefoon en veel minder krachtig dan een Playstation of Xbox. De online marktplaatsen en van Nintendo zijn tot nu toe nog triester dan die van Sony geweest. Misschien als ze er nog een lading retro games bij deden, maar zelfs daar willen ze nog 5 euro per stuk aan verdienen.
pi_166099517
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 01:28 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik vind het een leuk idee, maar ik geloof nooit dat dit een succes gaat worden. Binnen de kortste keren is dit een underpowered tablet, het is minder handig dan een mobiele telefoon en veel minder krachtig dan een Playstation of Xbox. De online marktplaatsen en van Nintendo zijn tot nu toe nog triester dan die van Sony geweest. Misschien als ze er nog een lading retro games bij deden, maar zelfs daar willen ze nog 5 euro per stuk aan verdienen.
10 euro voor pokemon (rby) en earthbound. Schandalig.

En hoezo is PlayStation Store triest?
pi_166099558
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 01:28 schreef Glazenmaker het volgende:
Veel minder krachtig dan een xbox of Playstation? Waar haal je dat vandaan?
  vrijdag 21 oktober 2016 @ 05:53:39 #217
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_166100017
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 02:00 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Oh daar ga ik eigenlijk ook van uit. Want Nintendo. Maar ik denk dat ze zo'n tof apparaat hebben dat het nu al stukken populairder is dan WiiU.
pi_166100269
https://blogs.nvidia.com/blog/2016/10/20/nintendo-switch/

quote:
Nintendo Switch is powered by the performance of the custom Tegra processor. The high-efficiency scalable processor includes an NVIDIA GPU based on the same architecture as the world’s top-performing GeForce gaming graphics cards.
Als er iets als Polaris-(gebaseerd) in zit zal het qua performance nog aardig te doen zijn :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_166100394
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 17:51 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

29.. wellicht

Maar Nintendo heeft mij met de Wii al verloren destijds.

Was een enorme Ninty fan back in the day, maar helaas ga ik geen console aanschaffen voor de 2/3 topgames die ze zelf uitbrengen. Third party is al zooo lang niet meer interessant op een ninty platform.
jij bent wel een hele volwassen stoere man!
pi_166100518
Ik heb de trailer nog eens bekijken en blijf toch sceptisch. Wel 10/10 voor het concept, maar ik vraag me wel af of mensen hier écht op zitten te wachten, en of dit ding in huis wel iets doet wat de concurrenten inmiddels niet ook kunnen, met shared play op tablets en PC's. Het is wel weer Nintendo met proprietary formats waardoor je met dit ding niet veel anders kunt dan gamen. Misschien een film kijken. Dan kan mijn tablet voor dezelfde prijs al meer, zeker binnenshuis. Buitenshuis is dit natuurlijk wel een winnaar, maar ik heb misschien een keer of 10 iemand met een DS/3DS buitenshuis gezien, en dat waren alleen kinderen. Ik vraag me dus af hoeveel mensen dit ding echt mee naar buiten gaan nemen.

En ik maak me toch een beetje zorgen over hoe vaak ze Skyrim lieten zien. Ik zie veel mensen roepen dat het dan wel goed komt met 3rd party support, maar zouden ze niet meer laten zien dan een game van 5 jaar oud als ze veel meer hadden? Op lange termijn maak ik me daar toch een beetje zorgen over.

That said, aangezien het duidelijk de doodsteek gaat zijn voor de 3DS-lijn komt er wel eentje in huis zodra er een Pokémon game voor te krijgen is. Maar zoals ik ook al op de FP zei, ik zie hier weinig dingen in waardoor ik op deze console zou willen gamen in plaats van een PS4 of Xbox One. Ik zie alleen maar een paar redenen waarom ik er op zou moeten gamen, en dat zijn wat exclusives. Voor een aantal gamers misschien een doorslaggevende reden, maar het gros van de markt zie ik nog niet zo snel voor deze console kiezen.
pi_166100566
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 07:54 schreef Pheno het volgende:
https://blogs.nvidia.com/blog/2016/10/20/nintendo-switch/

[..]

Als er iets als Polaris-(gebaseerd) in zit zal het qua performance nog aardig te doen zijn :P
Ik houd het op een X1 -- dat komt ook aardig overeen met de gelekte specs (mochten die kloppen).

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_166100865
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 02:00 schreef studentje7 het volgende:

[..]

als je alle gameplaybeelden bekijkt dan lijkt het er wel op. Zelda is vooral mooi door de stijl.
Wie dit leest is hek.
  Redactie Games vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:36:54 #223
181272 crew  Noppie2000
pi_166101157
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 08:33 schreef Mystikvm het volgende:
Wel 10/10 voor het concept en of dit ding in huis wel iets doet wat de concurrenten inmiddels niet ook kunnen
Daar kunnen we kort over zijn: nee, waarschijnlijk niet. Switch wordt minder krachtig en ik gok dat de focus inderdaad ligt op gaming en niet op andere multimedia / streaming. Misschien wel (we weten immers nog niets), maar ik gok van niet.
quote:
Ik vraag me dus af hoeveel mensen dit ding echt mee naar buiten gaan nemen.
In Nederland niet zoveel als in het buitenland, gok ik. Daar duren reizen langer, zijn mensen vaker onderweg. Hier in Nederland zag ik weinig 3DS-en buiten ja (behalve bij vakantiegebieden en zulks), maar in Duitsland zag ik daar al groot verschil tussen, laat staan in Amerika of Japan.

quote:
En ik maak me toch een beetje zorgen over hoe vaak ze Skyrim lieten zien. Ik zie veel mensen roepen dat het dan wel goed komt met 3rd party support, maar zouden ze niet meer laten zien dan een game van 5 jaar oud als ze veel meer hadden? Op lange termijn maak ik me daar toch een beetje zorgen over.
Twee redenen, lijkt me. Skyrim on the Go is natuurlijk gewoon hype, niet meer vast achter je tv maar overal één van de meest populaire games ooit kunnen aanbieden is een puntje. Tweede reden is natuurlijk dit:
quote:
Thrilled to be a publishing partner for #NintendoSwitch! The platform presents exciting opportunities for our studios & fans.
Bethesda werkt samen met Nintendo, dan laat je ook hun game zien in je aankondigingstrailer.

quote:
Ik zie alleen maar een paar redenen waarom ik er op zou moeten gamen, en dat zijn wat exclusives. Voor een aantal gamers misschien een doorslaggevende reden, maar het gros van de markt zie ik nog niet zo snel voor deze console kiezen.
Dat is natuurlijk altijd de grootste factor geweest om een Nintendo te kopen: exclusives. Nu ALLE exclusives op één console komen (er lijkt immers geen splitsing te zijn meer tussen handheld en console) kan Nintendo daar prima support voor uitbrengen zonder langdurige droogtes. Regelmatige Nintendo-games gekoppeld met EA-Sports, Bethesda-support en wie weet wat er allemaal komt van Third-parties en Second-parties?

Dat is (in potentie!) een hele mooie software line-up op een strak apparaat :P

Zo kijk ik er tenminste naar, hoe het uitpakt moet blijken. Zo bekijk ik Switch voorlopig in ieder geval: een apparaat met veel potentieel, waar het aan Nintendo gaat liggen hoe dat uitpakt.
pi_166101274
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 09:36 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Daar kunnen we kort over zijn: nee, waarschijnlijk niet. Switch wordt minder krachtig en ik gok dat de focus inderdaad ligt op gaming en niet op andere multimedia / streaming. Misschien wel (we weten immers nog niets), maar ik gok van niet.

[..]

In Nederland niet zoveel als in het buitenland, gok ik. Daar duren reizen langer, zijn mensen vaker onderweg. Hier in Nederland zag ik weinig 3DS-en buiten ja (behalve bij vakantiegebieden en zulks), maar in Duitsland zag ik daar al groot verschil tussen, laat staan in Amerika of Japan.

[..]

Twee redenen, lijkt me. Skyrim on the Go is natuurlijk gewoon hype, niet meer vast achter je tv maar overal één van de meest populaire games ooit kunnen aanbieden is een puntje. Tweede reden is natuurlijk dit:

[..]

Bethesda werkt samen met Nintendo, dan laat je ook hun game zien in je aankondigingstrailer.

[..]

Dat is natuurlijk altijd de grootste factor geweest om een Nintendo te kopen: exclusives. Nu ALLE exclusives op één console komen (er lijkt immers geen splitsing te zijn meer tussen handheld en console) kan Nintendo daar prima support voor uitbrengen zonder langdurige droogtes. Regelmatige Nintendo-games gekoppeld met EA-Sports, Bethesda-support en wie weet wat er allemaal komt van Third-parties en Second-parties?

Dat is (in potentie!) een hele mooie software line-up op een strak apparaat :P

Zo kijk ik er tenminste naar, hoe het uitpakt moet blijken. Zo bekijk ik Switch voorlopig in ieder geval: een apparaat met veel potentieel, waar het aan Nintendo gaat liggen hoe dat uitpakt.
aan de eerste indruk zal het in ieder geval niet liggen. Het lijkt alsof nintendo er echt alles aan gedaan heeft om het voor 3rd party devs makkelijk te maken om games uit te brengen op de Switch
  Redactie Games vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:51:42 #225
181272 crew  Noppie2000
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')